Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelfquote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt wel goed, vanavond lekker vroeg slapen.wow dat is wel kort ja, waarom maar 3 uur?
Fapfapfapquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
11 uur slapen is 11 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
Toch nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
11 uur slapen is 11 uur
Ja ik weet hetquote:
dat blijkt wel weer, leugenaarquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer, leugenaar
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
zou je eens moeten doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktMoest naar de tandarts maar m'n fietsband is lek dus dan maar op de brommer
Oja?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou je eens moeten doen
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!" en als er dan iemand vraagt: "Wat is er?" antwoorden met "nee laat maar, niets voor op Facebook
"
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Dat denk ik altijd bij anderenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan niet
jij bent best voorspelbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent best voorspelbaar
Dat is nou niet echt een positief beeld volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik het wel verwacht had
valt wel mee tochquote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een positief beeld volgens mij.
je ziet het zoals je het wil doen, ligt eraan of je beeldmateriaal erbij hadquote:
Beeldmateriaal, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet het zoals je het wil doen, ligt eraan of je beeldmateriaal erbij had
Ik vraag het wel even.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet heus wel wat ik bedoel en anders vraag je maar op wa
Stakkersquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou om 7 over 11 aankomen, nu wordt dat al 9 over 11
Alles goed?quote:
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftwquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Oehh, spannend, buienradar zegt dat het vannacht flink tekeer zal gaan met sneeuwen.
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftw
Zaterdag naar stage, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.quote:
Wiskundequote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef msacras het volgende:
Het ik-val-in-slaap-gehalte is hoog. 100 minuten wiskunde
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WiskundeWaar gaat het over?
[..]
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragen.
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?
Anders even naar de administratie lopen.
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?Elk bedrijf maakt het salaris naar mijn weten op een bepaalde dag over
.
Dat hoop ik ook voor je
Rot die sneeuw hea.quote:
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rond de 25ste is het normaal salaris dag met kerst een paar dagen eerder?
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.quote:
Noesquote:
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.
Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.
jahoor schatquote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?
[..]
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.
[..]
NoesWel uitkijken heur
Nope, daarvoor vind ik dat ik er nog te kort ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?
je hebt buiten dat salaris nog een andere inkomstenbron ?
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.
Wel zeker je juiste banknummer doorgegeven?
dan zijn ze wel wat langzaam ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Goed checken en anders Zaterdag maar eens verhaal gaan halen zo vlak voor de feestdagen is een extra zakcentje nooit mis.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Ik vind het sowieso al smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel verstandig en goed voor je finaciele.
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |