abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:22:12 #201
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_120092038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Bij ons staat altijd radio 2 op, bij jullie ook? En binnenkort weer de top 2000! :)
bij ons staat het op een onbekende zender :r (maar soms op radio 2 of ten gold)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:47:43 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120093138
quote:

[..]

Bij ons staat altijd radio 2 op, bij jullie ook? En binnenkort weer de top 2000! :)
Veronica was t. :-) Liever 3fm gehad, maar dit was ook wel prima.
pi_120099330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Das was mij het dagje wel zeg.

Overal ijsresten en pas om kwart over 2 was de post er. 6x hah en 6 post. Dan weer terug fietsen en het is al bijna half 3 voordat ik uberhaupt begonnen was.

En dan mensen die gaan zeiken dat je laat bent tegen het einde... Fuck you, alsof je nu je bankafschraft en C1000 folder moet hebben.
Haha, ja dat had ik ook. Een mevrouw zei rond 16.30 ''nu nog post?! :{ '' en ik had echt zin om te zeggen ''wees blij dat je nog post kríjgt met dit weer :{ '' Maar ik hield me maar in :P
pi_120099705
maandagavond de nachtdienst in, ben benieuwd wat m'n lijf ervan vind, is de eerst keer. Hier viel de post trouwens gigantisch mee, totaal geen kerstkaarten erbij, snapte er niks van. Zal niet veel goeds voorspellen voor de komende week.
pi_120100942
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:25 schreef kaars het volgende:
maandagavond de nachtdienst in, ben benieuwd wat m'n lijf ervan vind, is de eerst keer. Hier viel de post trouwens gigantisch mee, totaal geen kerstkaarten erbij, snapte er niks van. Zal niet veel goeds voorspellen voor de komende week.
1 Tip ga goed slapen voor de nachtdienst, ook al lukt het niet dan nog op bed blijven liggen zonder tv, enz. Deed ik vroeger ook

quote:
15s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:15 schreef lololo het volgende:

[..]

Het is idd nogal karig... Nog geen idee of ik voor of tegen ga stemmen.
Geld teveel???? Dan moet je voor stemmen, Of je mag het ook naar mij overmaken :)
Anders lever je in en geef je het aan het bedrijf.
pi_120101209
Ugh stelletje debielen dat ze hebben aangenomen voor de post. Liepen ze met zn tweeën (twee nieuwe dus) míjn wijk, de ene liep de post en de andere de HAH. :') Wat een niveau alweer. Ik heb minder werk en zij doen er 2x zo lang over. :')
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zondag 9 december 2012 @ 12:04:10 #207
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_120102257
Bah, wat een weer, gelukkig geen werk op zondag. Ik heb toch altijd liever de kou dan regen. De meeste sneeuw is al bijna gesmolten, maar de voorspelling voor volgende week is nog onzeker.

Bezorgt iemand hier eigenlijk ook op maandag, of is dat voorbehouden aan de oudere postbodes die dan 3-5 wijken tegelijk doen? Dat lijkt me wel relaxed, met weinig post de halve stad doorfietsen.
Divide et impera
  zondag 9 december 2012 @ 12:11:12 #208
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_120102423
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:

Bezorgt iemand hier eigenlijk ook op maandag, of is dat voorbehouden aan de oudere postbodes die dan 3-5 wijken tegelijk doen? Dat lijkt me wel relaxed, met weinig post de halve stad doorfietsen.
*Meldt

En ik ben geen oudere postbode en ja, het is leuk om te doen. Doe vijf wijken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 december 2012 @ 12:16:32 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120102547
ik heb het wel eens gedaan. Had dan drie wijken in het buitengebied. Dat was echt met de auto doorboenderen, want direct erna volgde nog een haalrit
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 9 december 2012 @ 12:27:48 #210
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_120102789
Mijn kerstpakket geef ik aan een minder bedeelde.
Kunnen online kiezen, cadeau bonnen, andere meuk, of een verrassingspakket.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_120103350
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 04:57 schreef Selestha het volgende:

[..]

Haha, ja dat had ik ook. Een mevrouw zei rond 16.30 ''nu nog post?! :{ '' en ik had echt zin om te zeggen ''wees blij dat je nog post kríjgt met dit weer :{ '' Maar ik hield me maar in :P
dit is een goed voorbeeld van het op ons neerkijken,ze moeten zelf even die rotzooi eens gaan rondrennen,na 3 min gaan ze huilie doen.
pi_120103413
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Bah, wat een weer, gelukkig geen werk op zondag. Ik heb toch altijd liever de kou dan regen. De meeste sneeuw is al bijna gesmolten, maar de voorspelling voor volgende week is nog onzeker.

hebben jullie de eigen wijk niet dan op ma?
het kan weleens een heleboel zijn,die kaarten gooien ze er vast massaal bij(kostenbesparing)
pi_120103445
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn kerstpakket geef ik aan een minder bedeelde.
Kunnen online kiezen, cadeau bonnen, andere meuk, of een verrassingspakket.
ik heb het zooitje in de prullenbak gegooid
pi_120103502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef Hoplahopla het volgende:
Voor mij was deze dag niet voor herhaling vatbaar in ieder geval... Ik ben bij elkaar ruim 7 uur bezig geweest. Er was veel post en veel HAH... En natuurlijk de geweldige sneeuw(resten) waardoor ik behoorlijk afgeremd ben.
welke tijd geven ze je ervoor? 4 uur zeker 3 uur eigen tijd.
dat gejank met die tijden is nog steeds een landelijk probleem.
  zondag 9 december 2012 @ 12:53:03 #215
80382 manny
30 is best veel
pi_120103558
heb ook online me kerstcadeau uitgekozen (weggegeven eigenlijk, maar dat terzijde). Enerzijds wel leuk dat je echt iets kunt kiezen, maar het had toch ook wel wat om gewoon zo'n pakket te krijgen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_120103597
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:00 schreef MissSpooky het volgende:
Ugh stelletje debielen dat ze hebben aangenomen voor de post. Liepen ze met zn tweeën (twee nieuwe dus) míjn wijk, de ene liep de post en de andere de HAH. :') Wat een niveau alweer. Ik heb minder werk en zij doen er 2x zo lang over. :')
ik wil geen oordeel over m n medemens vellen(die zich voor weinig geld wil inzetten)maar
bij sommige bijeenkomsten denk ik weleens,wat doet het hier
Zelf ben ik beedigd vroeger,hier wordt hedendaags makkelijker mee om gegaan.
  zondag 9 december 2012 @ 12:55:21 #217
80382 manny
30 is best veel
pi_120103647
ik vond de maandagwijkje niet altijd een feestje hoor, je maakt snel foutjes en al je "standaard-rondjes" in de wijk werken niet omdat er zo weinig post is. Normaliter zette ik mijn fiets altijd op vaste punten en dan rondjes lopen...
pi_120103667
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:53 schreef manny het volgende:
heb ook online me kerstcadeau uitgekozen (weggegeven eigenlijk, maar dat terzijde). Enerzijds wel leuk dat je echt iets kunt kiezen, maar het had toch ook wel wat om gewoon zo'n pakket te krijgen
vroeger kreeg je ook een bon erbij datis te duur geworden :)
en heel vroeger heb ik op diverse plekken gewerkt waar je zelfs 1k gld(biljet) zo in je handen kreeg(zwart),dat is voor veel mensen haast niet voor te stellen.
  zondag 9 december 2012 @ 12:57:58 #219
80382 manny
30 is best veel
pi_120103740
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vroeger kreeg je ook een bon erbij datis te duur geworden :)
en heel vroeger heb ik op diverse plekken gewerkt waar je zelfs 1k gld(biljet) zo in je handen kreeg(zwart),dat is voor veel mensen haast niet voor te stellen.
klopt. mijn vriendin werkt op een basis-school: nooit een kerstpakket, al 10 jaar niet. Bij PostNL en andere grote organisaties volgens mij vaste prik en bij sommige familiebedrijven inderdaad gewoon geld in het handje, een knaller van een personeelsavond, of wat anders..
  zondag 9 december 2012 @ 13:00:22 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_120103826
wat trouwens wel geinig was is dat als PTT / TPG dan zo'n rugtas of sporttas in het kerstpakket deed, dan zag je ineens overal die dingen opduiken in het straatbeeld. Kon je geen station en winkelcentrum ingaan of gewoon een stukje fietsen en je zag overal van die tassen
pi_120104338
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:00 schreef MissSpooky het volgende:
Ja, dat hebben ze hier ook eens gedaan, ook nog postbezorgsters die er al jaren werken trouwens (zijn inmiddels wel beide gestopt). Mochten ze met 2 man 1 wijk doen. Uiteraard was de gedachtegang dat ze dan elk de helft konden doen, maar nee, hoor, 1 iemand trok de slee met daarop de post, terwijl de ander de post in de bussen deed. En dan ook nog pissig zijn dat ze niet elk de 6 uur kregen uitbetaald die ze erover hadden gedaan (er staat normaal 3 uur voor die wijk) :P
pi_120104434
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Geef het dan aan iemand die het wel kan waarderen.
pi_120104589
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Kies je helemaal niks? :o
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120104652
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik wil geen oordeel over m n medemens vellen(die zich voor weinig geld wil inzetten)maar
bij sommige bijeenkomsten denk ik weleens,wat doet het hier
_O-
"Everybody lies..."
House M.D.
  zondag 9 december 2012 @ 13:24:57 #225
39333 Zelva
pi_120104653
Ik krijg helemaal niets ;(
pi_120104697
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
Raar! Ik ben verleden jaar op 6 dec. in dienst getreden en kreeg zelfs van de TC een door hem zelf bedacht kerstpakket. Zat van alles in, heel aardig!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zondag 9 december 2012 @ 13:30:13 #227
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_120104812
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
ik heb nog niks gehoord dat ik een kerstpakket krijg of niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_120104840
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Kies je helemaal niks? :o
nee, dit was een persoonlijke beslissing
  zondag 9 december 2012 @ 13:48:56 #229
39333 Zelva
pi_120105400
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Raar! Ik ben verleden jaar op 6 dec. in dienst getreden en kreeg zelfs van de TC een door hem zelf bedacht kerstpakket. Zat van alles in, heel aardig!
Ik ben ook niet officieel in dienst bij PostNL, maar werk met behoud van uitkering.
pi_120105518
Ik vond het vorig jaar erg netjes dat ik een kerstpakket kreeg, ook al was ik pas sinds 15 november in dienst :)
pi_120111173
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:31 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

nee, dit was een persoonlijke beslissing
Waarom niet een cadeaubon nemen en die aan iemand geven?
Moet zeggen dat ik het wel vrij ondankbaar vind om de boel gewoon weg te gooien.
pi_120112496
Morgen toch maar bellen waar die code blijft. Want blijkbaar heeft iedereen al gekregen.. :{
  zondag 9 december 2012 @ 17:23:41 #233
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_120113586
Hmmm, ik heb ook de cadeaucode binnen en werk sinds 22 november voor PostNL ... !
pi_120114250
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, ik heb ook de cadeaucode binnen en werk sinds 22 november voor PostNL ... !
Hm, dat is wel apart, we hebben hier ook mensen die al sinds mei in dienst zijn, maar die krijgen niks omdat ze eerst tijdelijke hulpkracht waren, en die periode telt blijkbaar niet mee bij het krijgen van een kerstcadeau.
  zondag 9 december 2012 @ 17:57:56 #235
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_120114868
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hm, dat is wel apart, we hebben hier ook mensen die al sinds mei in dienst zijn, maar die krijgen niks omdat ze eerst tijdelijke hulpkracht waren, en die periode telt blijkbaar niet mee bij het krijgen van een kerstcadeau.
Wel beetje krom, maarja. Code lijkt nog geldig t/m 15-01-2013 ...
  zondag 9 december 2012 @ 18:08:10 #236
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120115232
Ik denk niet dat ik als decemberhulp een kerstpakket krijg. :P
pi_120115287
Zit net live te kijken naar de stille tocht en ja hoor, daar waren ze, de postbezorgers van Postnl. Duidelijk herkenbaar als zodanig, rozen aan het uitdelen. Het was te donker om ze te kunnen herkennen.
Ik snap echt niet dat mensen zich daarvoor laten gebruiken :?
pi_120116639
Ik loop al 4 maanden dinsdag t/m vrijdag dezelfde wijk. En zaterdag twee kleine wijkjes.

Nu kom ik zaterdag op het depo, is mijn wijk voor de helft al weg..

Ik fietsen naar mn wijk, loopt iemand anders hem |:(
Bellen naar de TC, ja dat is een hulpkracht, hij loopt voortaan die wijk.

Geen smsje , belletje gehad.

Communicatie ^O^
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
pi_120116768
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hoe lang werk je er al dan? Al voor 1 juni? En was je al die tijd postbezorger/voorbereider/postbode of ben je gedurende die tijd ook tijdelijke hulpkracht geweest? Want je moet al voor 1 juni in dienst zijn geweest en tijdelijke hulpkrachtcontracten tellen daarvoor niet mee, die krijgen niks.
Daarom heb ik er ook nog geen gekregen.. Heb nu 2 contracten gehad maar die waren tijdelijk.. Gister is mijn jaarcontract in gegaan.. Had zaterdag wel weer nieuwe kerst codes voor medewerkers in een van de wijken die ik zet, daarvan weet ik dat hun jaarcontract ook nog maar net is in gegaan.. Dus zie wel of ik nog wat krijg..

quote:

[..]

Dat lijkt per aanwezige TC('s) te veranderen.. Veel Veronica / 538 meestal.. Maar de laatste tijd hoor ik 3fm vaker.. Zaterdag opeens hardrock :'), weet niet of het een CD was of voor de grap iets op de radio..
pi_120117371
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Tietmans het volgende:
Ik loop al 4 maanden dinsdag t/m vrijdag dezelfde wijk. En zaterdag twee kleine wijkjes.

Communicatie ^O^
Pfff... daar sta je dan! Dit lijkt echt nergens op! En jij dan, moest je ineens een andere wijk lopen?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120117877
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:06 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Pfff... daar sta je dan! Dit lijkt echt nergens op! En jij dan, moest je ineens een andere wijk lopen?
Ik loop er op zaterdag twee, dus ik moest die andere lopen. Wel lekker snel klaar.
pi_120118163
quote:

Communicatie ^O^
Whehe, ik bel een dag van tevoren op dat ik een extra wijk kan lopen.
"Oh tussen haakjes, je loopt wijk B ipv A."

Kom ik op de bewuste dag, krijg ik twee onbekende wijken.
:') De logica.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_120118466
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef Timmos het volgende:

[..]

Dat lijkt per aanwezige TC('s) te veranderen.. Veel Veronica / 538 meestal.. Maar de laatste tijd hoor ik 3fm vaker.. Zaterdag opeens hardrock :'), weet niet of het een CD was of voor de grap iets op de radio..
Bij ons is het vaak van die superslechte Nederlandstalige rommel. Maar afgelopen week was het vooral kerstmuziek, kan nu al al geen kerstnummer meer horen. Bij ons zijn er trouwens wel bepaalde collega's die heel slecht tegen muziek op de werkvloer kunnen. En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaan :P.
pi_120118586
Hier staat skyradio aan :r :r :r

En de radio staat ergens op een plek die niemand weet.. vast om ruzie te voorkomen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_120118625
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaan :P.
Bij ons zit er iemand die helemaal gek is van Euphoria, of hoe je het ook schrijft.. Zodra dat nummer op de radio kwam ging dr eigen radio ook aan en was 't mee bleren :')
pi_120120725
quote:

Communicatie ^O^
Daar heb ik vaak discusssies met TC's en PB+-jes gehad. Meestal in de trant van:
"Ja, het stond toch op de planning? Waarom kijken ze daar niet op?!?! :( ".
-"Omdat ze elke week dezelfde wijk lopen, dat is met ze afgesproken namelijk. Als je dat dan verandert is het wel handig om ze dat even te vertellen..."
"Ik kan toch niet overal achteraan zitten?!?! Ze moeten gewoon op die planning kijken!! Het is hier toch geen kleuterklas!".

Dan loop ik meestal maar weer weg. :') Denk ook maar niet dat ze er dan van geleerd hebben hè, volgende keer precies hetzelfde....

Al hebben we onze huidige TC wat dat betreft redelijk opgevoed, hij zal ook wel moe zijn geworden van al die wijken die bleven staan :+
pi_120122261
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Bij ons is het vaak van die superslechte Nederlandstalige rommel. Maar afgelopen week was het vooral kerstmuziek, kan nu al al geen kerstnummer meer horen. Bij ons zijn er trouwens wel bepaalde collega's die heel slecht tegen muziek op de werkvloer kunnen. En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaan :P.
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).
Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga. ;(
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120122515
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga. ;(
Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.
pi_120123617
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Vooral die mannen die dan kei hard meezingen he
pi_120124147
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.
Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')