bij ons staat het op een onbekende zenderquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons staat altijd radio 2 op, bij jullie ook? En binnenkort weer de top 2000!
Veronica was t. :-) Liever 3fm gehad, maar dit was ook wel prima.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons staat altijd radio 2 op, bij jullie ook? En binnenkort weer de top 2000!
Haha, ja dat had ik ook. Een mevrouw zei rond 16.30 ''nu nog post?!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Das was mij het dagje wel zeg.
Overal ijsresten en pas om kwart over 2 was de post er. 6x hah en 6 post. Dan weer terug fietsen en het is al bijna half 3 voordat ik uberhaupt begonnen was.
En dan mensen die gaan zeiken dat je laat bent tegen het einde... Fuck you, alsof je nu je bankafschraft en C1000 folder moet hebben.
1 Tip ga goed slapen voor de nachtdienst, ook al lukt het niet dan nog op bed blijven liggen zonder tv, enz. Deed ik vroeger ookquote:Op zondag 9 december 2012 08:25 schreef kaars het volgende:
maandagavond de nachtdienst in, ben benieuwd wat m'n lijf ervan vind, is de eerst keer. Hier viel de post trouwens gigantisch mee, totaal geen kerstkaarten erbij, snapte er niks van. Zal niet veel goeds voorspellen voor de komende week.
Geld teveel???? Dan moet je voor stemmen, Of je mag het ook naar mij overmakenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:15 schreef lololo het volgende:
[..]
Het is idd nogal karig... Nog geen idee of ik voor of tegen ga stemmen.
*Meldtquote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Bezorgt iemand hier eigenlijk ook op maandag, of is dat voorbehouden aan de oudere postbodes die dan 3-5 wijken tegelijk doen? Dat lijkt me wel relaxed, met weinig post de halve stad doorfietsen.
dit is een goed voorbeeld van het op ons neerkijken,ze moeten zelf even die rotzooi eens gaan rondrennen,na 3 min gaan ze huilie doen.quote:Op zondag 9 december 2012 04:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha, ja dat had ik ook. Een mevrouw zei rond 16.30 ''nu nog post?!'' en ik had echt zin om te zeggen ''wees blij dat je nog post kríjgt met dit weer
'' Maar ik hield me maar in
hebben jullie de eigen wijk niet dan op ma?quote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Bah, wat een weer, gelukkig geen werk op zondag. Ik heb toch altijd liever de kou dan regen. De meeste sneeuw is al bijna gesmolten, maar de voorspelling voor volgende week is nog onzeker.
Bezorgt iemand hier eigenlijk ook op maandag, of is dat voorbehouden aan de oudere postbodes die dan 3-5 wijken tegelijk doen? Dat lijkt me wel relaxed, met weinig post de halve stad doorfietsen.
ik heb het zooitje in de prullenbak gegooidquote:Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn kerstpakket geef ik aan een minder bedeelde.
Kunnen online kiezen, cadeau bonnen, andere meuk, of een verrassingspakket.
welke tijd geven ze je ervoor? 4 uur zeker 3 uur eigen tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef Hoplahopla het volgende:
Voor mij was deze dag niet voor herhaling vatbaar in ieder geval... Ik ben bij elkaar ruim 7 uur bezig geweest. Er was veel post en veel HAH... En natuurlijk de geweldige sneeuw(resten) waardoor ik behoorlijk afgeremd ben.
ik wil geen oordeel over m n medemens vellen(die zich voor weinig geld wil inzetten)maarquote:Op zondag 9 december 2012 11:00 schreef MissSpooky het volgende:
Ugh stelletje debielen dat ze hebben aangenomen voor de post. Liepen ze met zn tweeën (twee nieuwe dus) míjn wijk, de ene liep de post en de andere de HAH.Wat een niveau alweer. Ik heb minder werk en zij doen er 2x zo lang over.
vroeger kreeg je ook een bon erbij datis te duur gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 12:53 schreef manny het volgende:
heb ook online me kerstcadeau uitgekozen (weggegeven eigenlijk, maar dat terzijde). Enerzijds wel leuk dat je echt iets kunt kiezen, maar het had toch ook wel wat om gewoon zo'n pakket te krijgen
klopt. mijn vriendin werkt op een basis-school: nooit een kerstpakket, al 10 jaar niet. Bij PostNL en andere grote organisaties volgens mij vaste prik en bij sommige familiebedrijven inderdaad gewoon geld in het handje, een knaller van een personeelsavond, of wat anders..quote:Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
vroeger kreeg je ook een bon erbij datis te duur geworden
en heel vroeger heb ik op diverse plekken gewerkt waar je zelfs 1k gld(biljet) zo in je handen kreeg(zwart),dat is voor veel mensen haast niet voor te stellen.
Ja, dat hebben ze hier ook eens gedaan, ook nog postbezorgsters die er al jaren werken trouwens (zijn inmiddels wel beide gestopt). Mochten ze met 2 man 1 wijk doen. Uiteraard was de gedachtegang dat ze dan elk de helft konden doen, maar nee, hoor, 1 iemand trok de slee met daarop de post, terwijl de ander de post in de bussen deed. En dan ook nog pissig zijn dat ze niet elk de 6 uur kregen uitbetaald die ze erover hadden gedaan (er staat normaal 3 uur voor die wijk)quote:Op zondag 9 december 2012 11:00 schreef MissSpooky het volgende:
Ugh stelletje debielen dat ze hebben aangenomen voor de post. Liepen ze met zn tweeën (twee nieuwe dus) míjn wijk, de ene liep de post en de andere de HAH.Wat een niveau alweer. Ik heb minder werk en zij doen er 2x zo lang over.
Waarom zou je dat doen? Geef het dan aan iemand die het wel kan waarderen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb het zooitje in de prullenbak gegooid
Kies je helemaal niks?quote:Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb het zooitje in de prullenbak gegooid
quote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik wil geen oordeel over m n medemens vellen(die zich voor weinig geld wil inzetten)maar
bij sommige bijeenkomsten denk ik weleens,wat doet het hier
Raar! Ik ben verleden jaar op 6 dec. in dienst getreden en kreeg zelfs van de TC een door hem zelf bedacht kerstpakket. Zat van alles in, heel aardig!quote:
ik heb nog niks gehoord dat ik een kerstpakket krijg of nietquote:
Ik ben ook niet officieel in dienst bij PostNL, maar werk met behoud van uitkering.quote:Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Raar! Ik ben verleden jaar op 6 dec. in dienst getreden en kreeg zelfs van de TC een door hem zelf bedacht kerstpakket. Zat van alles in, heel aardig!
Waarom niet een cadeaubon nemen en die aan iemand geven?quote:Op zondag 9 december 2012 13:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
nee, dit was een persoonlijke beslissing
Hm, dat is wel apart, we hebben hier ook mensen die al sinds mei in dienst zijn, maar die krijgen niks omdat ze eerst tijdelijke hulpkracht waren, en die periode telt blijkbaar niet mee bij het krijgen van een kerstcadeau.quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, ik heb ook de cadeaucode binnen en werk sinds 22 november voor PostNL ... !
Wel beetje krom, maarja. Code lijkt nog geldig t/m 15-01-2013 ...quote:Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, dat is wel apart, we hebben hier ook mensen die al sinds mei in dienst zijn, maar die krijgen niks omdat ze eerst tijdelijke hulpkracht waren, en die periode telt blijkbaar niet mee bij het krijgen van een kerstcadeau.
Daarom heb ik er ook nog geen gekregen.. Heb nu 2 contracten gehad maar die waren tijdelijk.. Gister is mijn jaarcontract in gegaan.. Had zaterdag wel weer nieuwe kerst codes voor medewerkers in een van de wijken die ik zet, daarvan weet ik dat hun jaarcontract ook nog maar net is in gegaan.. Dus zie wel of ik nog wat krijg..quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoe lang werk je er al dan? Al voor 1 juni? En was je al die tijd postbezorger/voorbereider/postbode of ben je gedurende die tijd ook tijdelijke hulpkracht geweest? Want je moet al voor 1 juni in dienst zijn geweest en tijdelijke hulpkrachtcontracten tellen daarvoor niet mee, die krijgen niks.
Dat lijkt per aanwezige TC('s) te veranderen.. Veel Veronica / 538 meestal.. Maar de laatste tijd hoor ik 3fm vaker.. Zaterdag opeens hardrockquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Pfff... daar sta je dan! Dit lijkt echt nergens op! En jij dan, moest je ineens een andere wijk lopen?quote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Tietmans het volgende:
Ik loop al 4 maanden dinsdag t/m vrijdag dezelfde wijk. En zaterdag twee kleine wijkjes.
Nu kom ik zaterdag op het depo, is mijn wijk voor de helft al weg..
Ik fietsen naar mn wijk, loopt iemand anders hem![]()
Bellen naar de TC, ja dat is een hulpkracht, hij loopt voortaan die wijk.
Geen smsje , belletje gehad.
Communicatie
Ik loop er op zaterdag twee, dus ik moest die andere lopen. Wel lekker snel klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:06 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Pfff... daar sta je dan! Dit lijkt echt nergens op! En jij dan, moest je ineens een andere wijk lopen?
Whehe, ik bel een dag van tevoren op dat ik een extra wijk kan lopen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Tietmans het volgende:
Ik loop al 4 maanden dinsdag t/m vrijdag dezelfde wijk. En zaterdag twee kleine wijkjes.
Communicatie
Bij ons is het vaak van die superslechte Nederlandstalige rommel. Maar afgelopen week was het vooral kerstmuziek, kan nu al al geen kerstnummer meer horen. Bij ons zijn er trouwens wel bepaalde collega's die heel slecht tegen muziek op de werkvloer kunnen. En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaanquote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat lijkt per aanwezige TC('s) te veranderen.. Veel Veronica / 538 meestal.. Maar de laatste tijd hoor ik 3fm vaker.. Zaterdag opeens hardrock, weet niet of het een CD was of voor de grap iets op de radio..
Bij ons zit er iemand die helemaal gek is van Euphoria, of hoe je het ook schrijft.. Zodra dat nummer op de radio kwam ging dr eigen radio ook aan en was 't mee blerenquote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaan.
Daar heb ik vaak discusssies met TC's en PB+-jes gehad. Meestal in de trant van:quote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Tietmans het volgende:
Communicatie
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).quote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons is het vaak van die superslechte Nederlandstalige rommel. Maar afgelopen week was het vooral kerstmuziek, kan nu al al geen kerstnummer meer horen. Bij ons zijn er trouwens wel bepaalde collega's die heel slecht tegen muziek op de werkvloer kunnen. En dan heb je er soms mensen tussen zitten die de radio bij een bepaald nummer even wat harder zetten, en daar zijn toch al wel geregeld ruzies over ontstaan.
Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).
Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga.
Vooral die mannen die dan kei hard meezingen hequote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).
Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga.
Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |