Daarom moeten bundels met veel kaartjes ook dunner worden gemaakt dan je normaal doet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Hele bundels vielen uitelkaar door die kerstkaartjes.
klopt je wordt compleet uitgebuit voor 3 euro 't uurquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef pietpukje666 het volgende:
Voor de mensen die denken dat het principe cao goed is, lees het eens opnieuw, winstuitkering over 2011 2% ipv 3 % over 2012 NIETS, loonsverhoging niet met terugwerkende kracht maar pas per 1 december, en je gaat een gedeelte van het pensioen zelf betalen.
Conclusie je levert alleen maar in, als je lid bent van een bond stem je tegen dit voorstel!!!!
Het is idd nogal karig... Nog geen idee of ik voor of tegen ga stemmen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef pietpukje666 het volgende:
Voor de mensen die denken dat het principe cao goed is, lees het eens opnieuw, winstuitkering over 2011 2% ipv 3 % over 2012 NIETS, loonsverhoging niet met terugwerkende kracht maar pas per 1 december, en je gaat een gedeelte van het pensioen zelf betalen.
Conclusie je levert alleen maar in, als je lid bent van een bond stem je tegen dit voorstel!!!!
Ik hoop dat dat hier ook is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
Extreem weinig post hier! Ik had iets voor half 10 mijn wijken al klaar, normaal om half 11. Om half 11 was alles helemaal klaar hier!
Katrien , ik waardeer het zeer dat ik alvast een indicatie kan vinden over wat ik kan verwachten straks op het depot aan te treffen , een van de redenen dat ik meestal hier even kijk voor ik van huis ga,quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
Extreem weinig post hier! Ik had iets voor half 10 mijn wijken al klaar, normaal om half 11. Om half 11 was alles helemaal klaar hier!
Graag gedaan! Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat overal is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Katrien , ik waardeer het zeer dat ik alvast een indicatie kan vinden over wat ik kan verwachten straks op het depot aan te treffen , een van de redenen dat ik meestal hier even kijk voor ik van huis ga,
dus dank je wel dat je zo vaak de moeite neemt om iets te melden!
bij ook ons maar veel brieven in die rode bakquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
die zit al in het "kerstpakket verwerkt"quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je 3 keer per week HAH moet bezorgen, daar kreeg je toch een cadeau bon voor?
Lang niet altijd. Wij hebben de afgelopen 2 maanden 4x HaH op donderdag gehad en daar niets voor terug gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je 3 keer per week HAH moet bezorgen, daar kreeg je toch een cadeau bon voor?
het is en wordt gewoon een afgeknepen zooitje,sta er niet van te kijken dat een manager meerdere cadeau's kan uitkiezen met de kerstbon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Wij hebben de afgelopen 2 maanden 4x HaH op donderdag gehad en daar niets voor terug gezien.
Hier trouwens razend druk, 9 tassen (6 x HaH per adres) en superglad overal. Heb er 5 uur over gedaanBen net thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |