Als je erdoor moet is het balen, maar wel een mooi gezicht! Past ook goed bij je hond!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mazzelaar! Hier sneeuwt het gestaag door. Het gaat aan een stuk door sinds vannacht al.
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
En de hond die van het uitzicht geniet. Gelukkig vindt hij het wel leuk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]Geen gek pakket vind ik, alleen wel een beetje weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody lies..."
House M.D.
Misschien was de wijn duurquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Geen gek pakket vind ik, alleen wel een beetje weinig?
Tja ik lust alles van het pakket.....quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor meisje? Een allochtoon die hier nog niet zo lang woont?
Bij ons viel er blijkbaar niet tegen aan te strooien, gestrooide straten waren uitzondering, terwijl ze het normaal wel goed voor elkaar hebben. Zelfs de hoofdfietspaden waren echt vrijwel onbegaanbaar. Ik heb er bijna een uur over gedaan om 8 kilometer naar huis te fietsen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef Herfstblad het volgende:
Gelukkig is er relatief veel gestrooid. Een paar straten zijn drama, maar de langste straat is in elk geval goed gestrooid.
Nee met de fiets aan de hand, over de stoep lopen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij ons viel er blijkbaar niet tegen aan te strooien, gestrooide straten waren uitzondering, terwijl ze het normaal wel goed voor elkaar hebben. Zelfs de hoofdfietspaden waren echt vrijwel onbegaanbaar. Ik heb er bijna een uur over gedaan om 8 kilometer naar huis te fietsen.
ze zijn in de normale tijd al moeilijk ben benieuwd wat het nu gaat wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Yreal het volgende:
Hoe moeilijk zijn ze eigenlijk kwa tijden als er sneeuw ligt?
Voor de autobestelling valt dat op zich wel mee, voor mijn rit staat 7:30 uur, ik doe het binnen 5 uur. Vandaag ook weer. Morgen met het opvriezen denk ik 6 uurtjes nodig te hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze zijn in de normale tijd al moeilijk ben benieuwd wat het nu gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |