nee, die muurtjes sla ik onderbewust op geloof ik,quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is de pakketbezorger altijd eerder dan waarin ze zeggen te komen
[..]
Je bent nog erger dan ik
Ik heb wel altijd blauwe scheenbenen, omdat ik tegen muurtjes aanloop in mijn wijk. Elke dag weer en na een jaar loop ik nog altijd elke dag er tegenaan
En nu een extra plek, omdat de fiets die weggleed, tegen mijn scheenbeen kwam.
haha, jij bent 1x gebeten door 2 honden , hahaha, dus 1 van die 2 vergat te bijtenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gebeten door 2 honden, waar ik nog een litteken van heb, een keer aangereden door een auto waar ik nog 2 littekens van heb, en een keer gestruikeld over zo'n blauwe bak bij het voorbereiden waar ik nog een deuk van in mijn been heb. Gevaarlijk werk hoor
Heeft vrijwel iedereen dat niet sowieso al dan? Zelf heb ik het zadel van mijn postfiets altijd zo laag staan dat ik met mijn voeten aan de grond kom, en de rest van de bezorgers hier volgens mij ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
en dan nog een tipje:
zet je zadel gewoon laag als het glad is,
het fietst niet lekker, maar weg glibberen gebeurt niet zo gauw op een loopfietsje
Die site kende ik nog niet (kan er ook niet met mijn gegevens inloggen), ik heb mijn maatgegevens in mei via papier ingevuld en af en toe druppelt er wat kleding binnen - regenjas, regenbroek, polo's. Meeste met de verkeerde maten - het grappigst was mijn jas - Lengtemaat S - Breedtemaat XLquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:46 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Staan die muts enzo dan op je workwearweb?
Wat is dat dan voor meisje? Een allochtoon die hier nog niet zo lang woont?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef Zelva het volgende:
Op naar het werk. Ik sta helemaal niet ingepland, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om een meisje dat gisteren voor het eerst sneeuw zag helemaal alleen te laten werken.
nou nee , ik fiets veel ,en heb vaak sleutel 13 bij me voor als t nodig isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Heeft vrijwel iedereen dat niet sowieso al dan? Zelf heb ik het zadel van mijn postfiets altijd zo laag staan dat ik met mijn voeten aan de grond kom, en de rest van de bezorgers hier volgens mij ook.
Ja, dat zeiden ze hier gisteren ook "volgende week wordt nog iets drukker dan vandaag". Dus ik ben zeer benieuwd, zal die ene wijk dan wel 25 blauwe bakken hebben of zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:50 schreef KatrienDuck het volgende:
Volgende donderdag, de 13de, wordt hier de drukste donderdag van de hele kerstperiode hebben we net van onze TC te horen gekregen!
Mazzelaar! Hier sneeuwt het gestaag door. Het gaat aan een stuk door sinds vannacht al.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier in het noordoosten trouwens geen sneeuw gehad vannacht en vandaag overdag. Af en toe komt zelfs een heel klein beetje de zon door! Sterkte alle mensen die wel door de sneeuw moeten om te bezorgen!
Hier ook, ik ben net klaar met lopen en het sneeuwt nog steeds. Hier was nergens gestrooid, het was echt een drama met op bijna alle wegen zo'n 10 cm sneeuw. Heb erg veel moeten lopen daardoor, niet fijn!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mazzelaar! Hier sneeuwt het gestaag door. Het gaat aan een stuk door sinds vannacht al.
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
En de hond die van het uitzicht geniet. Gelukkig vindt hij het wel leuk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef Rafierafie het volgende:
Zou er iemand zijn die er problemen mee heeft als ik de hond meeneem morgen? Dan doe ik hem aan de handsfree lijn met zijn rugtasje zodat ie de post voor me kan dragen. Tenslotte is het een sledehond en dus een werkhond
En? Wat zat erin?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef gridjuh het volgende:
Jeeej mijn verrassingskerstpakket is binnen
Heel handig voor als we naar het tuincentrum moeten. Dan mag ie zijn eigen spulletjes naar huis dragen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb m ook binnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef gridjuh het volgende:
Jeeej mijn verrassingskerstpakket is binnen
Als je erdoor moet is het balen, maar wel een mooi gezicht! Past ook goed bij je hond!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mazzelaar! Hier sneeuwt het gestaag door. Het gaat aan een stuk door sinds vannacht al.
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
En de hond die van het uitzicht geniet. Gelukkig vindt hij het wel leuk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]Geen gek pakket vind ik, alleen wel een beetje weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody lies..."
House M.D.
Misschien was de wijn duurquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Geen gek pakket vind ik, alleen wel een beetje weinig?
Tja ik lust alles van het pakket.....quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor meisje? Een allochtoon die hier nog niet zo lang woont?
Bij ons viel er blijkbaar niet tegen aan te strooien, gestrooide straten waren uitzondering, terwijl ze het normaal wel goed voor elkaar hebben. Zelfs de hoofdfietspaden waren echt vrijwel onbegaanbaar. Ik heb er bijna een uur over gedaan om 8 kilometer naar huis te fietsen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef Herfstblad het volgende:
Gelukkig is er relatief veel gestrooid. Een paar straten zijn drama, maar de langste straat is in elk geval goed gestrooid.
Nee met de fiets aan de hand, over de stoep lopen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij ons viel er blijkbaar niet tegen aan te strooien, gestrooide straten waren uitzondering, terwijl ze het normaal wel goed voor elkaar hebben. Zelfs de hoofdfietspaden waren echt vrijwel onbegaanbaar. Ik heb er bijna een uur over gedaan om 8 kilometer naar huis te fietsen.
ze zijn in de normale tijd al moeilijk ben benieuwd wat het nu gaat wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Yreal het volgende:
Hoe moeilijk zijn ze eigenlijk kwa tijden als er sneeuw ligt?
Voor de autobestelling valt dat op zich wel mee, voor mijn rit staat 7:30 uur, ik doe het binnen 5 uur. Vandaag ook weer. Morgen met het opvriezen denk ik 6 uurtjes nodig te hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze zijn in de normale tijd al moeilijk ben benieuwd wat het nu gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |