Daarom moeten bundels met veel kaartjes ook dunner worden gemaakt dan je normaal doet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Hele bundels vielen uitelkaar door die kerstkaartjes.
klopt je wordt compleet uitgebuit voor 3 euro 't uurquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef pietpukje666 het volgende:
Voor de mensen die denken dat het principe cao goed is, lees het eens opnieuw, winstuitkering over 2011 2% ipv 3 % over 2012 NIETS, loonsverhoging niet met terugwerkende kracht maar pas per 1 december, en je gaat een gedeelte van het pensioen zelf betalen.
Conclusie je levert alleen maar in, als je lid bent van een bond stem je tegen dit voorstel!!!!
Het is idd nogal karig... Nog geen idee of ik voor of tegen ga stemmen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef pietpukje666 het volgende:
Voor de mensen die denken dat het principe cao goed is, lees het eens opnieuw, winstuitkering over 2011 2% ipv 3 % over 2012 NIETS, loonsverhoging niet met terugwerkende kracht maar pas per 1 december, en je gaat een gedeelte van het pensioen zelf betalen.
Conclusie je levert alleen maar in, als je lid bent van een bond stem je tegen dit voorstel!!!!
Ik hoop dat dat hier ook is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
Extreem weinig post hier! Ik had iets voor half 10 mijn wijken al klaar, normaal om half 11. Om half 11 was alles helemaal klaar hier!
Katrien , ik waardeer het zeer dat ik alvast een indicatie kan vinden over wat ik kan verwachten straks op het depot aan te treffen , een van de redenen dat ik meestal hier even kijk voor ik van huis ga,quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
Extreem weinig post hier! Ik had iets voor half 10 mijn wijken al klaar, normaal om half 11. Om half 11 was alles helemaal klaar hier!
Graag gedaan! Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat overal is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Katrien , ik waardeer het zeer dat ik alvast een indicatie kan vinden over wat ik kan verwachten straks op het depot aan te treffen , een van de redenen dat ik meestal hier even kijk voor ik van huis ga,
dus dank je wel dat je zo vaak de moeite neemt om iets te melden!
bij ook ons maar veel brieven in die rode bakquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:27 schreef KatrienDuck het volgende:
die zit al in het "kerstpakket verwerkt"quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je 3 keer per week HAH moet bezorgen, daar kreeg je toch een cadeau bon voor?
Lang niet altijd. Wij hebben de afgelopen 2 maanden 4x HaH op donderdag gehad en daar niets voor terug gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Als je 3 keer per week HAH moet bezorgen, daar kreeg je toch een cadeau bon voor?
het is en wordt gewoon een afgeknepen zooitje,sta er niet van te kijken dat een manager meerdere cadeau's kan uitkiezen met de kerstbon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Wij hebben de afgelopen 2 maanden 4x HaH op donderdag gehad en daar niets voor terug gezien.
Hier trouwens razend druk, 9 tassen (6 x HaH per adres) en superglad overal. Heb er 5 uur over gedaanBen net thuis.
Dacht alleen met die pakketjes in plastic? Wel stom, het is in principe gewoon niet de bedoeling op donderdag. Dat bijv die AH folder vd week erbij zat, kan ik nog wel begrijpen aangezien het op dinsdag en zaterdag ook al wel aardig wat was, maar soms doen ze er ook een folder bij die prima op een andere dag gekund had.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Wij hebben de afgelopen 2 maanden 4x HaH op donderdag gehad en daar niets voor terug gezien.
Hier trouwens razend druk, 9 tassen en superglad overal. Heb er 5 uur over gedaanBen net thuis.
Ja ik vind het ook een leuk idee, ik ga maandag eens even kijken wat ik er mee kanquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Vandaag was de V&D- cadeaupas bezorgd dus Kerstkaarten, wintersokken en een cadeautje voor mijn nichtje gekocht en nog 9 euro over op de kaartIk vind dit wel een goed idee van PostNL om je eigen kerstcadeau te kiezen en daarnaast goed/snel uitgevoerd. Het is niet altijd kommer en kwel.
Edit @ Thomas code al een paar dagen terug, cadeaupas al vandaag.
Hoe lang werk je er al dan? Al voor 1 juni? En was je al die tijd postbezorger/voorbereider/postbode of ben je gedurende die tijd ook tijdelijke hulpkracht geweest? Want je moet al voor 1 juni in dienst zijn geweest en tijdelijke hulpkrachtcontracten tellen daarvoor niet mee, die krijgen niks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef Thomas-sama het volgende:
Heeft iedereen al die code gekregen voor kerstcadeau? Want ik heb nog geen brief ontvangen..
Ik werk al jaren bij PostNL.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoe lang werk je er al dan? Al voor 1 juni? En was je al die tijd postbezorger/voorbereider/postbode of ben je gedurende die tijd ook tijdelijke hulpkracht geweest? Want je moet al voor 1 juni in dienst zijn geweest en tijdelijke hulpkrachtcontracten tellen daarvoor niet mee, die krijgen niks.
Nee, dat zie ik ook zo! Je wordt gewoon gebruikt om de naam postnl wat op te vijzelen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef Rafierafie het volgende:
In principe ben ik bereid om mee te lopen maar niet namens Postnl... Ik moet zeggen dat dit bij overkomt als een hele smakeloze manier om weer eens positief in het nieuws te komen. Of ben ik de enige die dit zo ziet?
Ach, ze hadden ook die C1000 folder vol in het zicht kunnen weggooien én zeiken over dat bankafschriftquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Das was mij het dagje wel zeg.
Overal ijsresten en pas om kwart over 2 was de post er. 6x hah en 6 post. Dan weer terug fietsen en het is al bijna half 3 voordat ik uberhaupt begonnen was.
En dan mensen die gaan zeiken dat je laat bent tegen het einde... Fuck you, alsof je nu je bankafschraft en C1000 folder moet hebben.
kan ik dus echt niet uitstaan hé. Het merendeel is gelukkig gewoon dankbaar dat ze post krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ach, ze hadden ook die C1000 folder vol in het zicht kunnen weggooien én zeiken over dat bankafschrift
Misschien een mooie kans voor ze om bezorger te werven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik ook zo! Je wordt gewoon gebruikt om de naam postnl wat op te vijzelen!
En schuilen mag alleen in je eigen tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef Yreal het volgende:
Vorige week trouwens, had je mensen die gaan zeiken dat de post nat is. Kijk eens naar buiten dan![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan ik dus echt niet uitstaan hé. Het merendeel is gelukkig gewoon dankbaar dat ze post krijgen.
Vorige week trouwens, had je mensen die gaan zeiken dat de post nat is. Kijk eens naar buiten dan![]()
Daar kan ik mij opzich dan weer niet zo druk om makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef Rafierafie het volgende:
[..]Bij mij komen ze op bepaalde adressen naar buiten als ik 2 huizen verder ben om de folders weg te gooien. NEEM DAN EEN STICKER!!!
ik ook niet. heb het vaak genoeg gezien. Ik doe mijn werk en wat de mensen er daarna mee doen is hun zaakquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar kan ik mij opzich dan weer niet zo druk om maken
Op zich boeit het me ook niet. Ik vind het vooral vervelend als ik alleen voor die HAH dat eind naar de deur ben gelopen. Mijn wijk heeft erg grote tuinen namelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet. heb het vaak genoeg gezien. Ik doe mijn werk en wat de mensen er daarna mee doen is hun zaak
Inderdaad, of ze nou eerst kijken welke bier er in de aanbieding is bij de appie en hem dan wegflikkeren of hem meteen wegflikkeren omdat ze toch naar de hoogvliet gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet. heb het vaak genoeg gezien. Ik doe mijn werk en wat de mensen er daarna mee doen is hun zaak
hoe bevalt hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik werk in december ook bij postnl. Utrecht, voorbereiden. In principe dinsdag-, donderdag- en zondagavond, maar ik heb vanmorgen ook gewerkt.
Sommige mensen vinden alleen bepaalde folders interessant. Met zo'n sticker kun je daarop niet selecteren en zit er maar één ding op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef Rafierafie het volgende:
[..]Bij mij komen ze op bepaalde adressen naar buiten als ik 2 huizen verder ben om de folders weg te gooien. NEEM DAN EEN STICKER!!!
Bij ons staat altijd radio 2 op, bij jullie ook? En binnenkort weer de top 2000!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel oke eigenlijk. Lang niet zo saai als ik had gedacht. Lekker radio luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |