Ik neem aan dat de verdediging de achtergronden van de man nagaan en ook zijn gezondheidstoestand op dat moment. Stel dat hij al eens behandeld is voor, ik noem maar wat, te hoge bloeddruk, dan is daar al ruimte.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo één twee drie zeggen.
Klopt, tenzij het vrij duidelijk is dat hij inwendige bloedingen (veroorzaakt door de trappen) had en ten gevolge daarvan is overleden (en dus niet de hoge bloeddruk of wat dan ook). De verklaringen van de artsen zijn daarom van belang.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de verdediging de achtergronden van de man nagaan en ook zijn gezondheidstoestand op dat moment. Stel dat hij al eens behandeld is voor, ik noem maar wat, te hoge bloeddruk, dan is daar al ruimte.
Hoe is het onder je steen?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk alleen af waarom Bram hun advocaat niet is, wtf is er gebeurd??
Of zou Yassin gezegd hebben dat hij Bram niet wil vanwege zijn ellenlange slotpleidooien?
Denk zelfs geen straf. Wat opgelegd opvoedkundig gedoe met aftrek van voorarrest, want kinderen.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Hathor het volgende:
Een beetje advocaat kan hier inderdaad wel wat mee, ik verwacht dan ook een vrij lage straf.
Inderdaad, zeker als die jongens nu in de verhoorkamers nog even volhoudenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Hathor het volgende:
Een beetje advocaat kan hier inderdaad wel wat mee, ik verwacht dan ook een vrij lage straf.
Ook is van belang wat de man verder nog gezegd heeft tegen ,de clubleiding of anderen, hij ging immers terug om nog een wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, tenzij het vrij duidelijk is dat hij inwendige bloedingen (veroorzaakt door de trappen) had en ten gevolge daarvan is overleden (en dus niet de hoge bloeddruk of wat dan ook). De verklaringen van de artsen zijn daarom van belang.
Heb blijkbaar een stuk beter bereik hier dan jij onder jouw steen, hij heeft vorige week nog een zaak verloren... Er wordt dezer dagen als het over dit incident gaat zelfs veel naar dat incident gerefereerd...quote:
De feiten heb je natuurlijk nooit als buitenstaander. Maar hij is overleden aan hersenletsel, welke waarschijnlijk gevolg zijn van de mishandeling. Maar moord of dood door schuld zie ik niet gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de verdediging de achtergronden van de man nagaan en ook zijn gezondheidstoestand op dat moment. Stel dat hij al eens behandeld is voor, ik noem maar wat, te hoge bloeddruk, dan is daar al ruimte.
Het zal wel of een zwelling in het hoofd en/of interne bloedingen in de hersens zijn geweest. Dat kan een tijdje duren voordat dat merkbaar is, maar is wel direct terug te lijden tot geweld lijkt mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Even iets anders, wat is de precieze doodsoorzaak?
Ik heb daar nog niks over gelezen?
Hij is niet direct overleden heeft nog naar huis kunnen gaan ( ?) en teruggekomen om nog een wedstrijd te komen kijken ?( whyyyyyyyyyyyyy in godsnaam, je bent net in elkaar geslagen) en zakte daarna pas in elkaar?
Heb ik eroverheen gelezen of is dat nog niet bekend gemaakt?
Want, stel dat hij overleden is aan iets anders, dat niet veroorzaakt werd door het pak slaag?Insert hier legio mogelijkheden.
Dan wordt de dood door schuld ( of welke aanklacht dan ook) een stuk moeilijker aantoonbaar?
Brammetje is allang geen advocaatje meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb blijkbaar een stuk beter bereik hier dan jij onder jouw steen, hij heeft vorige week nog een zaak verloren... Er wordt dezer dagen als het over dit incident gaat zelfs veel naar dat incident gerefereerd...
Hij mag nog gewoon z'n werk doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Brammetje is allang geen advocaatje meer.
Wat?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Brammetje is allang geen advocaatje meer.
Klok, klepel.quote:
Ik betwijfel of een advocaat vecht voor hun vrijheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als ik een advocaat zou zijn dan had ik echt never nooit de advocaat van zulke jongens willen zijn. Het gaat toch tegen je eigen principes in om te vechten voor hun vrijheid?
Klopt, alleen heeft ie nu waarschijnlijk wat anders aan zijn hoofdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mag nog gewoon z'n werk doen.
Zal niet moeilijk zijn dat hard te maken, nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zal wel of een zwelling in het hoofd en/of interne bloedingen in de hersens zijn geweest. Dat kan een tijdje duren voordat dat merkbaar is, maar is wel direct terug te lijden tot geweld lijkt mij.
Ik moet kk rezpect hebbe weet juh!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat het een groot maatschappelijk probleem is in de opvoeding van de jeugd van tegenwoordig",
Het ligt aan justitie en de hele extreem liberale cultuur hier. Shit als "ik VIND een agent een klootzak, en dat mag ik zeggen". Geef agenten meer bevoegdheid, laat ze harder optreden tegen respectloos gedrag.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het ligt ook ECHT aan politie en justitie hoor:
Dat soort shit moet gewoon niet getolereerd worden. Zo'n enorm grote bek jegens de wout hoort gewoon een nachtje brommen zijn, op zijn minst. En dan niet gezellig mee staan keuvelen dat men het niet netjes vind. Wat verwacht je dan? Dan lopen mensen over je heen. Hebben ze schaaaait aan je.
Zwaar belachelijk dat deze vent (en disclaimer: ik zocht eigenlijk een videotje van 1 of andere boer die ik pas geleden zag die ook een enorm grote bek had, gaat mij niet erom dat het een Turk is) niet opgepakt wordt. Bedreigen, schelden: hop, in de boeien en mee naar het bureau.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ligt aan justitie en de hele extreem liberale cultuur hier. Shit als "ik VIND een agent een klootzak, en dat mag ik zeggen". Geef agenten meer bevoegdheid, laat ze harder optreden tegen respectloos gedrag.
Op RTL 7 heb je het programma Helden van de Weg. Als je in Engeland je stem verheft tegenover een agent wordt je zo aangehouden. DAT hebben we hier nodig.
Van jou geloof ik dat directquote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
gaat mij niet erom dat het een Turk is
Daarom zocht ik ook expres die van die boer, voordat het daar weer over zou gaanquote:
Ik moet lachenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom zocht ik ook expres die van die boer, voordat het daar weer over zou gaan
Ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom zocht ik ook expres die van die boer, voordat het daar weer over zou gaan
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk dat deze vent (en disclaimer: ik zocht eigenlijk een videotje van 1 of andere boer die ik pas geleden zag die ook een enorm grote bek had, gaat mij niet erom dat het een Turk is) niet opgepakt wordt. Bedreigen, schelden: hop, in de boeien en mee naar het bureau.
Ik bedoel, wat de neuk gebeurt er met je als je in Turkije zo tegen de politie doet? Ze mogen de laarzen waarschijnlijk chirurgisch uit je hol verwijderen.
Typerende Maroc. Capuchon, teringaccent, whaat whaat zzzzzeg je. Pffff. Instant bloedkoker zo'n gast.quote:
Het is jammer dat jij er niks van zal verstaan, maar de omschrijving zegt genoeg:quote:Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen respect, wel zelf willen... provoceren, wijsneus uithangen, haantjes gedrag.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Typerende Maroc. Capuchon, teringaccent, whaat whaat zzzzzeg je. Pffff. Instant bloedkoker zo'n gast.
Ik had het over de agent, hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen respect, wel zelf willen... provoceren, wijsneus uithangen, haantjes gedrag.
Top ingrediënten voor verdere gevolgen.
Maarrrr, het lijkt er al iets meer op hoor.
Het optreden van de agenten is wel om te lachen, laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Typerende Maroc. Capuchon, teringaccent, whaat whaat zzzzzeg je. Pffff. Instant bloedkoker zo'n gast.
Ik spitste me op het probleem van de meeste ellende: dat capuchonventje.quote:
Super.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik spitste me op het probleem van de meeste ellende: dat capuchonventje.
Moet wel. Toen ik net ook ietsjes afweek met indirecte posts/links zoals nu geplaatst worden, werd mijn post weg ge-edit en kreeg ik er een note voor.quote:
NL kenteken....quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij er niks van zal verstaan, maar de omschrijving zegt genoeg:
http://www.liveleak.com/view?i=08d_1314576066
Leuk Golfje ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
NL kenteken....whehe, typerend.
Ja sorry begrijpen als understand how/why niet als verexcuseren.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
(en disclaimer: ik zocht eigenlijk een videotje van 1 of andere boer die ik pas geleden zag die ook een enorm grote bek had, gaat mij niet erom dat het een Turk is)
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als het verkeerd uitpakt dan ze ingeschat hadden, gaan ze slijmen.quote:En WTF zit ie nou dat kusje te geven?![]()
Hij kuste de vader van die grote boer. Zij hadden hem uitgescholden, grappen over hem gemaakt en allerlei filmpjes op youtube gezet. Als excuus gaf die ene een zoen op de voorhoofd van de vader. Dat is daar een uiting voor respect voor ouderen. Die gozer denkt ook van, laat ik het maar snel goedmaken voordat ik een klap op mijn harses krijg.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En WTF zit ie nou dat kusje te geven?![]()
Die kleine doet het op zich vrij netjes. Snap ook wel dat ze niet iedereen mee kunnen nemen naar het bureau voor het afsteken van een rotje.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het optreden van de agenten is wel om te lachen, laten we eerlijk zijn.
Ja, maar die uitstraling....komop....quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die kleine doet het op zich vrij netjes. Snap ook wel dat ze niet iedereen mee kunnen nemen naar het bureau voor het afsteken van een rotje.
Ha, bizar. Dat zou hier eerder als een zware belediging opgevat worden. Of als zeer vreemd gedrag op zijn minst.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als excuus gaf die ene een zoen op de voorhoofd van de vader. Dat is daar een uiting voor respect voor ouderen.
Nee die is niet ideaal, klein, pafferig en met bril.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar die uitstraling....komop....
Nou, in principe maakt dat alles niet eens zoveel uit. Ik denk gewoon dat ze een ander uniform moeten hebben. Dit straalt gewoon geen gezag uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee die is niet ideaal, klein, pafferig en met bril.
Een minimum van 1.80, geen bril (dacht dat dat trouwens al zo was, mijn neef heeft zijn ogen laten laseren toen hij bij de wout ging) en een bepaalde fysieke conditie lijkt me toch wel een vereiste.
Oh en geen vrouwen als straatwout, sorry, maar dat werkt gewoon niet.
Het is uniform is ook een crime ja. Afgrijselijk. Straalt totaal geen gezag uit en die nieuwe is NOG erger.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, in principe maakt dat alles niet eens zoveel uit. Ik denk gewoon dat ze een ander uniform moeten hebben. Dit straalt gewoon geen gezag uit.
Uitstralen is gebakken lucht. Kijkt men zo doorheen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, in principe maakt dat alles niet eens zoveel uit. Ik denk gewoon dat ze een ander uniform moeten hebben. Dit straalt gewoon geen gezag uit.
Het is altijd een combinatie natuurlijk. Uitstraling heeft een preventieve werking natuurlijk. Het hebben en uitvoeren komt van pas als er echt wat aan de hand is.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uitstralen is gebakken lucht. Kijkt men zo doorheen.
Gezag "hebben" en "uitvoeren" is beter.
Neuh... bij een grote bek direct bij het strotje pakken en afvoeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is altijd een combinatie natuurlijk. Uitstraling heeft een preventieve werking natuurlijk. Het hebben en uitvoeren komt van pas als er echt wat aan de hand is.
Water is nat.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef Re het volgende:
maar die grensrechter is nog steeds dood...
Dus je zoontje mag niet alleen niet op voetbal, maar ook geen agent worden, neem ik aan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, de politie. Mijn opa heeft tot 1983 gediend. Daarna werd hij steeds negatiever over de politie. Hij hekelde de suffe uitstraling van de agenten, de tuttigheid waarmee vrouwtjes in uniform liepen en de algehele koers van de politie.
Ook vertelde hij graag verhalen uit zijn tijd. Als iemand een grote bek gaf kreeg die een wapenstok op z'n kruin. Een nacht had een vrouw aangifte gedaan van mishandeling door haar man. Politie ging erop af en mijn opa heeft die man gedreigd hem finaal in elkaar te slaan als hij zijn vrouw nog een keer zou aanraken. Ook niet goed misschien, maar er werd in ieder geval meer gezag uitgestraald.
Hoezo neem je dat aan? Als hij bij de politie wil moet hij dat vooral doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je zoontje mag niet alleen niet op voetbal, maar ook geen agent worden, neem ik aan.
Het stereotype Marokkaan en agent.... dé reden dat in NL alles maar kan.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:31 schreef Nielsch het volgende:
aarmee vrouwtjes in uniform liepen en de algehele koers van de politie.
Ook vertelde hij graag verhalen uit zijn tijd. Als iemand een grote bek gaf kreeg die een wapenstok op z'n kruin. Een nacht had een vrouw aangifte gedaan van mishandeling door haar man. Politie ging erop af en mijn opa heeft die man gedreigd hem finaal in elkaar te slaan als hij zijn vrouw nog een keer zou aanraken. Ook niet goed misschien, maar er werd in ieder geval meer gezag uitgestraald.
het is toch van de gekke dat politie een aanklacht doet wegens verzet... Ik bedoel dat ze dat op die manier narbuiten brengen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, de politie. Mijn opa heeft tot 1983 gediend. Daarna werd hij steeds negatiever over de politie. Hij hekelde de suffe uitstraling van de agenten, de tuttigheid waarmee vrouwtjes in uniform liepen en de algehele koers van de politie.
Nou deze agent durft tenminste nog een beetje.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het stereotype Marokkaan en agent.... dé reden dat in NL alles maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |