nee want marsmannetjes hebben gele ogenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik mezelf zie als iemand die op Mars heeft gewoond, geloof je me dan ook op m'n blauwe ogen?
Je kunt de paar goeden wel blijven gebruiken maar daar win je niks mee.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Even andermans post misbruiken
Sterker nog Ex staphortsenaren ex jehova's etc etc hebben ook maar bepertkt gedult en begrip voor hun voormalig lotgenoten. Ze weten dat het moeilijk losbreken is maar ze blijven niet het handje boven het hoofd houden.... het is een keuzequote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt de paar goeden wel blijven gebruiken maar daar win je niks mee.
Ook kinderen die opgroeien in een streng Christelijke familie weten zich eraan te onttrekken. Dan nog blijf ik Staphorst een eng gat vinden. Eigenlijk iedereen wel. Wat gruwelijk eigenlijk he? Dat is ook generaliseren. Maar daar vliegt niemand bovenop... wierd.
Vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:28 schreef Oldie57 het volgende:
Sinterklaas, Zwarte Piet, Staphort, jehova's ..... wat is het onderwerp eigenlijk van dit topic en waarom deel 11?
Ik heb het in deel 4 van deze reeks al gezegd: het ligt aan de opvoeding.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is eerder een sociaal economisch probleem dan een rassenverschil.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik kan bedenken hoe lenin en Trotski op hun ideeen kwamen zoo ook Adolfje,
Het merendeel van de Marokkaanse jongens komt met de politie in aanmerking hé. De meerderheid.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben met jullie eens dat er teveel rotte appels tussen zitten, het is niet meer incidenteel. Maar zolang het merendeel van de Marokkanen een even grote hekel hebben aan dat tuig als ik, zie ik nog geen reden om net als sommigen hier álle Marokkanen daarop af te rekenen
Het heeft alleen totaal geen zin, het word tocb altijd afgedaan als incident.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je mag hier al 10 jaar over praten.
Samenvatting? Kan het niet vanaf hier bekijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:04 schreef Specularium het volgende:
Pauw en Witteman van gister, debat over de uitspraken van Geert dat het een Marokkanenprobleem is.
http://omroep.vara.nl/media/198414
Gaan ze een Marokkaan uitnodigenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:04 schreef Specularium het volgende:
Pauw en Witteman van gister, debat over de uitspraken van Geert dat het een Marokkanenprobleem is.
http://omroep.vara.nl/media/198414
Incident, criminaliteitscijfers kloppen niet, Nederlanders zijn wellicht nog erger, etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samenvatting? Kan het niet vanaf hier bekijken.
Hoogleraar pedagogie ging op de wegkijktoer en stelde vergoeilijkend het in groepsverband direct op hals en hoofd van een weerloze voetbalvrijwilliger in schoppen, gelijk aan de rellen in Haren en bij Hoek van Holland waarbij, jawel, voornamelijk autochtonen en in het tweede geval - zo bracht hij het letterlijk - vooral aanhangers van Wilders betrokken zouden zijn geweest. En geen marokkanen. Er is namelijk - zo meent hij - een veel breder probleem.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samenvatting? Kan het niet vanaf hier bekijken.
Eigenlijk hoef je voor deze crap niet eens te kijken, want stiekem wisten we al dat dit gezegd werd. Dat soort uitspraken maken de haatgevoelens alleen maar erger.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoogleraar pedagogie ging op de wegkijktoer en stelde vergoeilijkend het in groepsverband direct op hals en hoofd van een weerloze voetbalvrijwilliger in schoppen, gelijk aan de rellen in Haren en bij Hoek van Holland waarbij, jawel, voornamelijk autochtonen en in het tweede geval - zo bracht hij het letterlijk - vooral aanhangers van Wilders betrokken zouden zijn geweest. En geen marokkanen. Er is namelijk - zo meent hij - een veel breder probleem.![]()
Henk Krol zat erbij, keek ernaar en knikte heftig, bijna alsof hij zich op z'n knietjes op de vloer van een darkroom bevond.![]()
De Marokkaan begon over kansen op de arbeidsmarkt/kansloosheid bij het solliciteren. Oftewel: DIZZZCRIMINAZIE!
Dat is hun eigen godwinnetje.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:58 schreef NotYou het volgende:
De Marokkaan begon over kansen op de arbeidsmarkt/kansloosheid bij het solliciteren. Oftewel: DIZZZCRIMINAZIE!
De blanke mens is de upperclass die met een grijns en welgenoegen middels stokken en zwepen de underclass met een kleurtje/tintje, tot op het bot beledigd en tegenwerkt in de ontwikkeling, werk en toekomst en uiteraard discrimineert. Ibrahim Affelay, Ahmed Aboutaleb en Najib Amhali zijn daar een wilde greep uit die er ook al slachtoffer van zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoogleraar pedagogie ging op de wegkijktoer en stelde vergoeilijkend het in groepsverband direct op hals en hoofd van een weerloze voetbalvrijwilliger in schoppen, gelijk aan de rellen in Haren en bij Hoek van Holland waarbij, jawel, voornamelijk autochtonen en in dat tweede geval - zo bracht hij het letterlijk - vooral aanhangers van Wilders betrokken zouden zijn geweest, en geen marokkanen. Er is namelijk, zo meent hij, een veel breder probleem.![]()
Henk Krol zat erbij, keek ernaar en knikte heftig, bijna alsof hij zich op z'n knietjes op de vloer van een darkroom bevond.![]()
nu goedpratend fok nog...... maar die houden zich graag dom.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef 3-voud het volgende:
Het slaat wel heel ver door.
Het was verfrissend om op TV te zien dat dit algemene beeld in Nederland aan het veranderen is. Je nog langer van de domme houden is zinloos.
Als je een eindproduct bent van je neef en nicht na een gezellige nacht is dit ook wel ongeveer het meest intelligente waar ze mee kunnen komen natuurlijk. Daar kunnen die mensen niets aan doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:58 schreef NotYou het volgende:
quote:Ali B. laat via Twitter weten dat hij vindt dat Geert Wilders een 'haatcampagne' tegen Marokkanen voert, over de rug van het slachtoffer. Hij roept de PVV-leider op daar mee te stoppen. Volgens Ali B. veroordelen alle Marokkanen die hij heeft gesproken het geweld tegen de grensrechter.'
Gefeliciteerd. En nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ers_haatcampagne.xml
[..]
Ik ken er nog een paar van een bepaalde school die er anders over denken.
'Spreek de daders er niet op aan anders voelen ze zich beledigd'quote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ers_haatcampagne.xml
[..]
Ik ken er nog een paar van een bepaalde school die er anders over denken.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Spreek de daders er niet op aan anders voelen ze zich beledigd'
treurig ditquote:Op donderdag 6 december 2012 08:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Incident, criminaliteitscijfers kloppen niet, Nederlanders zijn wellicht nog erger, etc.
Ik heb niemand het zien goedpraten hier eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
nu goedpratend fok nog...... maar die houden zich graag dom.
[..]
Ik lees het stukje maar zie het nergens staan..is het een quote van hem (aangezien jij het tussen haakjes hebt gezet).quote:
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik lees het stukje maar zie het nergens staan..is het een quote van hem (aangezien jij het tussen haakjes hebt gezet).
Oh, dus dat is jouw interpretatie en niet wat hij heeft gezegd. Duidelijk. Thnx voor de verheldering.quote:
Van gelijk niveau zoals jij je rondom Wilders beweegt met "strekkingen".quote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus dat is jouw interpretatie en niet wat hij heeft gezegd. Duidelijk. Thnx voor de verheldering.
Ik heb het nooit over strekkingen. Bij Wilders is het vrij duidelijk wat hij zegt, dus ik zie niet wat dit überhaupt met hautain doen te maken heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van gelijk niveau zoals jij je rondom Wilders beweegt met "strekkingen".
Hautain doen maakt het niet beter.
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Bayswater het volgende:
Bij dit soort gebeurtenissen moet ik altijd weer aan de donderspeech van Fortuyn denken.
Overigens geen idee of zijn oplossingen iets hadden veranderd in Nederland
En daarna scholden ze 'm uit voor flikkerquote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
Je punt?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En daarna scholden ze 'm uit voor flikker
Nee, zìjn punt.quote:
Het was mooi geweest als hij dat letterlijk bleef doen en wij als land het figuurlijk hadden kunnen doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.quote:
Hahaha. Ja dat was ook weer zoiets. Naja, ik geef toe - het is wel lastig te classificeren. Wisten de jongens dat het een jongen was? Lijkt mij wel, maar volgens mij vonden ze het gewoon lekker zat en zijn ze doorgegaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.
Nee, maar dàt is me toch grappig.....quote:
En dat het slachtoffer de schuld kreeg..quote:Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.
Ze sloegen hem eerst in elkaar en beroofden hem, ik neem aan dat hij toen wel iets heeft gezegd en aan zijn stem kan je dan weer horen dat het een man is. Neem ik aan. Of voordat je wil verkrachten zie je wel een rookworst hangen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat was ook weer zoiets. Naja, ik geef toe - het is wel lastig te classificeren. Wisten de jongens dat het een jongen was? Lijkt mij wel, maar volgens mij vonden ze het gewoon lekker zat en zijn ze doorgegaan.
En de universiteiten die dat ook vonden en het maar gingen verbieden dat mannen als vrouwen verkleed over straat gingen. Ja, zo geef je zeker een signaal af naar de bevolking. En maar klagen dat iedereen zo racistisch wordt enzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat het slachtoffer de schuld kreeg..
Of de behaarde billen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze sloegen hem eerst in elkaar en beroofden hem, ik neem aan dat hij toen wel iets heeft gezegd en aan zijn stem kan je dan weer horen dat het een man is. Neem ik aan. Of voordat je wil verkrachten zie je wel een rookworst hangen denk ik
quote:
Kunnen een hoop mensen in deze reeks wat van leren.quote:Benoemen kan geen kwaad, zolang het benoemen niet ontaardt in generaliseren.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen een hoop mensen in deze reeks wat van leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |