Ik constateer. Dat is fijn in een discussie.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is eveneens nutteloze informatie wat jij schrijft het lijkt net alsof er maar een goede is toch?. Daarop word gereageerd om het tegendeel te bewijzen meer niet.
Ik ben met jullie eens dat er teveel rotte appels tussen zitten, het is niet meer incidenteel. Maar zolang het merendeel van de Marokkanen een even grote hekel hebben aan dat tuig als ik, zie ik nog geen reden om net als sommigen hier álle Marokkanen daarop af te rekenenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hij is hoor. Dit soort discussies zijn ook heerlijk nutteloosIk ken zelf ook een tweetal Marokkanen hoor, heb zelf ook door dat ze niet allemaal verrot zijn. Weet wel dat die 2 zelf een hekel hebben aan Marokkanen en er net zo over praten als sommige mensen hier
Die reden zie ik ook niet. Die 2 die ik ken willen later ook met een Nederlandse man trouwen, omdat ze bang zijn voor de Marokkaanse.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben met jullie eens dat er teveel rotte appels tussen zitten, het is niet meer incidenteel. Maar zolang het merendeel van de Marokkanen een even grote hekel hebben aan dat tuig als ik, zie ik nog geen reden om net als sommigen hier álle Marokkanen daarop af te rekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
We zijn natuurlijk ook gewoon heel leuk, daar moeten we eerlijk in zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die reden zie ik ook niet. Die 2 die ik ken willen later ook met een Nederlandse man trouwen, omdat ze bang zijn voor de Marokkaanse.
Tim sorry... De meerderheid is verrot, maar dat houd nog steeds niet in dat je de minderheid mee de composthoop opgooid.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben met jullie eens dat er teveel rotte appels tussen zitten, het is niet meer incidenteel. Maar zolang het merendeel van de Marokkanen een even grote hekel hebben aan dat tuig als ik, zie ik nog geen reden om net als sommigen hier álle Marokkanen daarop af te rekenen
Ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk ook gewoon heel leuk, daar moeten we eerlijk in zijn
Dan zijn we het helemaal eens, het enige waar we het over oneens zijn is dat jij vindt dat de meerderheid verrot is en je de minderheid daar niet op af moet rekenen, en ik vind hetzelfde, alleen dat de minderheid verrot is!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Tim sorry... De meerderheid is verrot, maar dat houd nog steeds niet in dat je de minderheid mee de composthoop opgooid.
Jij telt die Kutfries van een Jellereppe meequote:Op woensdag 5 december 2012 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zijn we het helemaal eens, het enige waar we het over oneens zijn is dat jij vindt dat de meerderheid verrot is en je de minderheid daar niet op af moet rekenen, en ik vind hetzelfde, alleen dat de minderheid verrot is!
Dat is niet "onze" schuld. Spreek voor jezelf. Het de "de schuld" van de mensen die betrokken zijn geweest in de opvoeding van dit soort tuig.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Dat is onze schuld, Marokko heeft er helaas niets mee te maken
"Onze schuld", schei toch uit, deze raddraaiers hebben gewoon een eigen verantwoordelijkheid, net als hun ouders, het is hun schuld, klaar!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie al onze Nederlanders van Marokkaanse afkomst dan ook als Nederlanders. Van die kinders die hier derde generatie zijn, zijn ónze criminelen, niet die van Marokko. Ze zijn in Nederland opgegroeid, soms zijn hun ouders zelfs in Nederland opgegroeid. Dat is onze schuld, Marokko heeft er helaas niets mee te maken
+1quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
"Onze schuld", schei toch uit, deze raddraaiers hebben gewoon een eigen verantwoordelijkheid, net als hun ouders, het is hun schuld, klaar!
Wat gek joh, dat sommige Marokkanen, Nederlanders, Turken, Surinamers gewone goeie gasten zijn, die komen dan zeker uit een andere samenleving ..... ?!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef timmmmm het volgende:
De samenleving krijgt de bewoners die ze zelf voortgebracht hebben, daar hoort m.i. ook de onderbuik bij.
Nee die knulletjes zien zichzelf niet als nederlanders... dus waarom zou ik het tuig zo zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie al onze Nederlanders van Marokkaanse afkomst dan ook als Nederlanders. Van die kinders die hier derde generatie zijn, zijn ónze criminelen, niet die van Marokko. Ze zijn in Nederland opgegroeid, soms zijn hun ouders zelfs in Nederland opgegroeid. Dat is onze schuld, Marokko heeft er helaas niets mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn we beland met een generatie die het normaal vind dat een voetbal club ter vorbereiding van een voetbal duel met zijn pupillen gaat kickboxen om de ettertjes weerbaarheid te leren.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Klopt wel wat je zegt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nogmaals vandaar beverwijk.
Dat soort arsenaal neem je mee als je niet van plan bent om ieamnd dood te maken.
Iemand op het hoofd trappen is precies hetzelfde... en dat was geen ontwetendheid... deze jongens hebben kickboxtraining gehad... het hoofd schoppen zeker als iemand neer is...is PERMANENT
uitschakelen. We hebben het dus niet over een driftkikkertje dat het niet wist wat het gevolg zou zijn van tegen het hoofd schoppen.
De nieren is ook zo'n plekje, dat doet iemand die ook maar even op een vechtsporty/verdedigingssport gezeten heeft niet 1 2 3 (daar je weet wat het resultaat waarschijnlijk gaat zijn)
Verder betrof het spelers en niet supporters dus Hooligans is off topic
En Natuurlijk is niet iedere Marrokaan het er mee eens.....
Echter dat stukje in trouw leest veelbelovend totdat de zgn geintegreerde moslima en moeder van de verkrachter in spe de schuld bij de slechte meisjes legt.
Maar ieder marrokaan lijkt zich wel meteen op zijn (laten we wel wezen, besneden <feit>) pikkie getrapt als we het over Marrokanen hebben in dit geval.
Ik voel me toch echt niet aangesproken als men het heeft over Kuthollanders, en laten we wel wezen zoals veel landgenoten zich op vacantie gedragen is die term echt verdiend)
Of heeft deze groep geintegreerde aangepaste en naar ik vemoed geaccepteerde migranten nog steeds een taalprobleempje waar het deze onbedoelde generalisering betreft?
Maar erger nog zijn is de 5e collonne die het voor de medelanders (ik bedioel dus niet ieder buitenlander) moet opnemen en iedereen die maar even kritiek heeft op hun falende beleid en misdragingen van de doelgroep als racist wegzet.
Breivik is geen held. Ik kan begrijpen hoe hij tot zijn daad kwam, en ik vind hem een grote domme lafaard. In het westen hoeven we niet af te zakken tot gewapend jihad niveau.
Ook de Hitlerjuegend werd niet preventief gebombardeerd , en de lebensborn kunnen ook niet helpen wie hun ouders zijn.
Ik kan bedenken hoe lenin en Trotski op hun ideeen kwamen zoo ook Adolfje,
Los van of ik het er mee eens ben kan ik de achtergrond voor dingen beredeneren.
Maar het doodschoppen van een scheidrechter, het goedpreaten hiervan.... het ook maar minimaal bagetaliseren ...dat niet.
En men verdomd imo het probleem te zien.
Nogmaals, een lesgevende moslima die het goedpraat dat haar zoontje meisjes lastig valt daar ligt de grond... het ligt niet aan de Marrokaantjes en hun opvoeding.....nee het ligtr aan de slechte meisjes Nederlanders
Ik ben ook anders dan jij, toch heeft de samenleving ons allebei mede gevormd.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat gek joh, dat sommige Marokkanen, Nederlanders, Turken, Surinamers gewone goeie gasten zijn, die komen dan zeker uit een andere samenleving ..... ?!
Als ik mezelf zie als iemand die op Mars heeft gewoond, geloof je me dan ook op m'n blauwe ogen?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee die knulletjes zien zichzelf niet als nederlanders...
Yep de gedachtenpolitie ziet niet in dat iedereen die kutmarrokaan roept of afgeeft op de islam niet meteen WP lid is of met een stijve rechterarm loopt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt.
Als men hier met naam en toenaam "tokkies" benoemd om rotzooi die ze trappen, is er niks aan de hand. Ook als allochtonen Nederland wegzetten als "kutland" met "kutnederlanders", halen we onze schouders op. Of we lachen ze uit. Je erdoor aangesproken voelen is aardig sullig ook.
Maar owee als het andersom gebeurd. Dan zijn de Marokkanen in deze gekwetst, zijn Nederlanders wederom schoften met hun racisme en vallen de geitenwollensokken die Marokkanen bij om ze uit de luwte te houden.
Het slaat wel heel ver door.
Het was verfrissend om op TV te zien dat dit algemene beeld in Nederland aan het veranderen is. Je nog langer van de domme houden is zinloos.
Echter op Fok. Ach, tis snel getypt die eigen goeddunk van gutmensch. Even wat de wereld in schreeuwen via internet en weer snel aanschuiven bij The Voice Of Holland of je facebook checken of je wel je voldoende portie aandacht hebt gekregen vandaag.
Je mag hier al 10 jaar over praten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef desiredbard het volgende:
Echter hoe langer men niks mag zeggen ..... hoe meer mensen naar de extreme hoek zullen overstappen.
Ik ben het deels met je eens. Maar opvoeding ligt in 1e instantie bij de ouders en die hebben sowieso hopeloos gefaald, dat ligt dus al bij hen, de Marokkaanse gemeenschap dus. Daarnaast is niet elke jonge Marokkaan een straatcrimineel er zijn er genoeg die gewoon normale normen en waarden hanteren, gewoon omdat ze een moraal hebben en daarvoor kiezen. En je hebt dus een zooitje ongeregeld die gewoon bewust de verkeerde keuzes maken, of dacht je dat ze niet wisten dat je iemand niet dood mag trappen of beroven of zomaar in elkaar mag slaan op straat. Ik voel me daar niet verantwoordelijk voor en ik houd de Nederlandse maatschappij in het algemeen daar niet voor verantwoordelijk, die biedt naar mijn mening iedereen die echt wil, genoeg kansen. Het is hier Zuid-Afrika niet!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook anders dan jij, toch heeft de samenleving ons allebei mede gevormd.
Natuurlijk is ht een keuze die die jongens maken, maar ook zij worden gevormd door hun omgeving. Als niemand in de samenleving die jongens corrigeert, denken ze dat het goed is. Als hun halve klas dit goedkeurt, wat heeft de school dan fout gedaan? Als het team eerder de fout in is gegaan, wat heeft de vereniging dan fout gedaan? Als zij zo geworden zijn, wat hebben de ouders dan fout gedaan.
Door je omgeving wordt je gevormd, en als men op zoveel fronten nagelaten heeft deze jongens op het rechte pad te houden, heb je deze jongens als samenleving zo gemaakt imo
Yup. Dat is gewoon cultuur. Like it or not.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Dat is gewoon cultuur. Like it or not.
Net als een bosjesmens in de stad loslaten gaat die ook niet diezelfde uit zichzelf een restaurant in om aan tafel te schuiven. Zijn gedrag elders aangeleerd zit er vastgeroest in. Bij gebrek aan wild weet ie niet waar die het voer moet weghalen.
Hetzelfde geldt voor cultuur. Dat zit er vast in. Nu kun je wel aankomen met 2de en 3de generatie die niets meer meekrijgen van het leven uit Marokko, maar als de ouders ze thuis nog wel in die sfeer op laat groeien, verdomd doorspekt met islam, kun je er niet veel van verwachten.
Eenmal losgelaten op straat gaan ze hun cultuur uitdragen in combinatie met alles wat lonkt en lokt in onze westerse straten.
Zie het resultaat hedendaags. Afgeven op Nederlanders, racisme-kaart trekken om overal onderuit te komen, provoceren en zodra ze erop aangesproken worden zijn ze onschuldig of nergens van bewust.
En jij vult het lekker aan met ons de schuld te geven.
Als ze voor je staan lachen ze je lief toe om ervoor te zorgen dat je je zo krankzinnig blijft gedragen. Ze hebben dat nodig om hun "speelveld" groot te houden. Maar draai jij je om, geven ze geen reet meer om je. Dat is wel gebleken toen ze zich op social media, zonder iemand aan te kijken, "even lieten gaan".
Even andermans post misbruikenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat gek joh, dat sommige Marokkanen, Nederlanders, Turken, Surinamers gewone goeie gasten zijn, die komen dan zeker uit een andere samenleving cultuur ..... ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |