Ik heb niemand het zien goedpraten hier eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
nu goedpratend fok nog...... maar die houden zich graag dom.
[..]
Ik lees het stukje maar zie het nergens staan..is het een quote van hem (aangezien jij het tussen haakjes hebt gezet).quote:
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik lees het stukje maar zie het nergens staan..is het een quote van hem (aangezien jij het tussen haakjes hebt gezet).
Oh, dus dat is jouw interpretatie en niet wat hij heeft gezegd. Duidelijk. Thnx voor de verheldering.quote:
Van gelijk niveau zoals jij je rondom Wilders beweegt met "strekkingen".quote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus dat is jouw interpretatie en niet wat hij heeft gezegd. Duidelijk. Thnx voor de verheldering.
Ik heb het nooit over strekkingen. Bij Wilders is het vrij duidelijk wat hij zegt, dus ik zie niet wat dit überhaupt met hautain doen te maken heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van gelijk niveau zoals jij je rondom Wilders beweegt met "strekkingen".
Hautain doen maakt het niet beter.
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Bayswater het volgende:
Bij dit soort gebeurtenissen moet ik altijd weer aan de donderspeech van Fortuyn denken.
Overigens geen idee of zijn oplossingen iets hadden veranderd in Nederland
En daarna scholden ze 'm uit voor flikkerquote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
Je punt?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was wel een mooi theaterman. Na deze opname ging hij gewoon weer verder met bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En daarna scholden ze 'm uit voor flikker
Nee, zìjn punt.quote:
Het was mooi geweest als hij dat letterlijk bleef doen en wij als land het figuurlijk hadden kunnen doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
bontkraagjes (letterlijk) in hun aars neuken.
Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.quote:
Hahaha. Ja dat was ook weer zoiets. Naja, ik geef toe - het is wel lastig te classificeren. Wisten de jongens dat het een jongen was? Lijkt mij wel, maar volgens mij vonden ze het gewoon lekker zat en zijn ze doorgegaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.
Nee, maar dàt is me toch grappig.....quote:
En dat het slachtoffer de schuld kreeg..quote:Doet me denken aan de Brusselse jongen die verkleed was als vrouw, en toen is verkracht door een groep buitenlanders. Homofoob geweld noemden ze het. Wtf.
Ze sloegen hem eerst in elkaar en beroofden hem, ik neem aan dat hij toen wel iets heeft gezegd en aan zijn stem kan je dan weer horen dat het een man is. Neem ik aan. Of voordat je wil verkrachten zie je wel een rookworst hangen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat was ook weer zoiets. Naja, ik geef toe - het is wel lastig te classificeren. Wisten de jongens dat het een jongen was? Lijkt mij wel, maar volgens mij vonden ze het gewoon lekker zat en zijn ze doorgegaan.
En de universiteiten die dat ook vonden en het maar gingen verbieden dat mannen als vrouwen verkleed over straat gingen. Ja, zo geef je zeker een signaal af naar de bevolking. En maar klagen dat iedereen zo racistisch wordt enzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dat het slachtoffer de schuld kreeg..
Of de behaarde billen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze sloegen hem eerst in elkaar en beroofden hem, ik neem aan dat hij toen wel iets heeft gezegd en aan zijn stem kan je dan weer horen dat het een man is. Neem ik aan. Of voordat je wil verkrachten zie je wel een rookworst hangen denk ik
quote:
Kunnen een hoop mensen in deze reeks wat van leren.quote:Benoemen kan geen kwaad, zolang het benoemen niet ontaardt in generaliseren.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen een hoop mensen in deze reeks wat van leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |