Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor! Heb net de kleding ingeruimd en dat maakt het wel heel echt numaar ik heb ook nog even tijd nodig om me er mentaal op voor te bereiden geloof ik, nu is lief eindelijk klaar met klussen, Stef's verjaardag en de Sint zijn geweest, ik hoop op nog wat qualitytime met z'n drietjes
En wua gewicht ben ik niet zo bang hoor, ik vroeg het me meer af omdat ik nu toch wel erg veel leuke maat 50 heb liggen
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef L0t.. het volgende:
Nytar, gefeliciteerd met je zoon!!![]()
Dat is idd snel gegaan ook! Genietze en een voorspoedig herstel gewenst
Venco, wat leuk! Hoe was het aanzoek?Gefeliciteerd!
Hoe romantisch!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.
Wat fijn! Stef kregen we er met een week al niet meer ingepropt, maar misschien was hij gewoon lang ofzo. En haha, dat is zo cool he? Ondertussen kan ik dat van Stef niet meer zeggen, maar ik blijf het een bijzonder iets vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!Mini zelfs nog langer dan muppet, ondanks dat die haar met inmiddels ruim 5 maanden echt heeft ingehaald! (8 kilo aan baby, doe ff normaal
maargoed. Ik baar groten, en ze groeien ook heul goed op mijn melk, heul goed
)
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.
Luuk was ook 3740, en heeft bijna geen 50 aan. Zelfs een aantal rompers waar Sofie wel een paar weken in gezeten heeft kan hij bijna niet meer aan. Hij is wat grover gebouwd dan Sofie.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!Mini zelfs nog langer dan muppet, ondanks dat die haar met inmiddels ruim 5 maanden echt heeft ingehaald! (8 kilo aan baby, doe ff normaal
)
Is ze alweer 8 kiloquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
)
Sorry, geef nog 'ns je datum?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nou ook in het lijstje?
En volgens mij kan Sola eruit.
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 02:16 schreef OooLizaooO het volgende:
Beterschap Omen
Hier zijn we nog eens van oefenweeën aan 't doen...
Door de warmte zou het moeten afnemen, dus dat neem ik aan van wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:02 schreef OooLizaooO het volgende:
Heeft een bad hetzelfde effect op oefenweeën als een douche?
quote:Op donderdag 6 december 2012 03:51 schreef OooLizaooO het volgende:
't Is weer volledig zonder regelmaat, maar duurt nu wel al 3u *geeuw*
Precies, dat lukt mijn lichaam dan ieg nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 04:05 schreef OooLizaooO het volgende:
Bah Logi
Maar wel goe dat de baby gewoon blijft zitten...
En ik ben aan het timen
30/5/13 en fok-babbie!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:32 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Sorry, geef nog 'ns je datum?
Het officiële gedeelte is eigenlijk wel handiger voordat de baby komt ivm erkenning etc. Alleen hebben we niet het geld om ècht dik te trouwen inclusief feest en alles. Wie weet dus dat we het papierwerk wel voor de geboorte doen en een klein feestje hebben maar pas over een paar jaar er een hele bruiloft van maken zodat ons kind dit mee kan maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 06:44 schreef Kyara het volgende:
Nytar gefeliciteerd met je zoon! Lekker vlot gegaan. Mooie naam!![]()
Venco, gefeliciteerd met jullie verloving. Aanzoek klinkt erg mooi. Willen jullie trouwen voordat de baby er is of daarna?![]()
Keshet en LadyLike succes vandaag!%
Hier is alles wit. Ben bekaf van pakjesavond (was wel erg gezellig en de tweeling is echt gruwelijk verwend, net als Midas). En nu zo de andere auto gaan testen op witte wegen, zonder winterbanden en zonder radio. Vind het eigenlijk best eng
Thnx, ik zal het straks meteen even bij de maat 50 leggenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Is ze alweer 8 kilo![]()
Hier heeft ze ongeveer 2 weken 50 gepast, maar had eigenlijk vooral 56 aan bij dr.
Inca, ik zou trouwens niet te lang wachten met het jurkje. T viel wat kleiner bij mn dame.
Nytar, gefeliciteerd met je 2e zoon!
Duvelquote:
Ja, had al ff gekeken en schijnt veel voor te komen idd. Wel irritant, want ik ben rechts en het is vervelend met muis-gebruik. Gelukkig morgen vrij en vanaf dinsdag op een beurs tot en met vrijdag, dus weinig computerwerk. Hopelijk ontlast het dan wat. Bij carpaal schijnt 't wel je duim en wijsvinger te zijn en bij mij is het pink en ringvinger, maar dat schijnt dan de zenuw bij je elleboog te zijn. Nouja, kijk het wel ff aan en als het echt irritant wordt, meld ik me wel ff bij HA.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:54 schreef Estrys het volgende:
Carpaal tunnelsyndroom komt in me op, XM. Even in de gaten houden.
Dat je dan sommige pakjes zo leuk vind dat je ze tóch nog een keertje aan wil doen, béétje trekken, gaat best denk je dan.. En dan kijk je naar het geheel en dan zie je dat je je baby hebt kromgetrokkenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:59 schreef Mineola het volgende:
Oh en mijn kerel (3080 gr bij z'n geboorte) heeft tot vorige week ongeveer maat 50 gedragen. Toen was ie vijf/zes weken en rond de vijf kilo denk ik...
En ik heb niet zo hard geproptt is overigens alleen de lengte die te krap was.
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je dan sommige pakjes zo leuk vind dat je ze tóch nog een keertje aan wil doen, béétje trekken, gaat best denk je dan.. En dan kijk je naar het geheel en dan zie je dat je je baby hebt kromgetrokken
Hahaha,herkenbaar!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je dan sommige pakjes zo leuk vind dat je ze tóch nog een keertje aan wil doen, béétje trekken, gaat best denk je dan.. En dan kijk je naar het geheel en dan zie je dat je je baby hebt kromgetrokken
Neeeee zo erg was het nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 6 december 2012 09:28 schreef L-E het volgende:
Milka: mijn bekkenfysio raadt me echt af om dingen als stofzuigen en dweilen te doen. Het levert geen spierkracht op, kost wel veel energie, kun je dat niet beter aan iemand anders over laten?
Hoe ver ben je nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:35 schreef Logician het volgende:
Ik mag ook echt niet stofzuigen, de combi met licht kracht zetten schijnt killing te zijn.
Vanmiddag de wekelijkse cervix meting ondanks dat het vast wel weer goed zal zijn ben ik er een beetje zenuwachtig voor vanwege de hoeveeelheid pijnlijke harde buiken gisteren en vannacht.
Morgen 29wkquote:
Met welke termijn zijn je andere kinderen geboren?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Morgen 29wk![]()
Dit is mijn eerste zwangerschap zonder ontsluiting va de 24/25e wk dus wat dat betreft gaat het op de fysieke klachten na goed. (mijn mantra momenteel).
Jemig Tally. Wat is dat voor niet-slimme actie als je al last hebt van je bekken?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
Stofzuigen doen we dus niet meer zo te lezen.
Wel vannacht op mijn knietjes de vloer gedweildIk kon er niet van slapen.
We hadden gegourmet en de vloer werd glad. Mijn man zei doe ik morgen wel. Maar ik kon er gewoon niet van slapen en er maar uitgegaan. Daarna is mijn lichtje uitgegaan tot kwart voor 8 vanmorgen.
Ik was/ben gesloopt.
Tussen de 35 en 37,5wk met veel paniek, ziekenhuisrust, en remmers rond de 6e en 7e mnd.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Met welke termijn zijn je andere kinderen geboren?
Oh, dat vind ik wel heftig hoor. Hoe komt dat, jouw lichaam 'doet' dat nu eenmaal, zonder duidelijke oorzaak?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Tussen de 35 en 37,5wk met veel paniek, ziekenhuisrust, en remmers rond de 6e en 7e mnd.
Na die maanden ging het goed heb die zwangerschappen heen verdere klachten gehad fysiek behalve de ontsluiting.
Maar daardoor nu wel elke wk cervix meting en houden ze nu 36wk aan ipv 40. Zal je zien dat ik ditmaal 42wk loop
Ik weet het. Maar het was dat of totaal niet slapenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jemig Tally. Wat is dat voor niet-slimme actie als je al last hebt van je bekken?
Die van mij ook maar 's nachts slaapt hijquote:Op donderdag 6 december 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Mijn Vriendje zou overigens best boos worden als ik zulke dingen zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |