abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120023333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, met 'jullie' wil ik idd niet generaliseren of over een kam scheren, maar bedoelde met name de algemene consensus onder joden voor het 'Joodzijn'?
Haha, dat bedoelde ik niet, mijn vader is Joods dus het is maar de vraag of ik tot 'jullie' behoor volgens bepaalde lui ;) ;). Normaal ga ik hier niet op in, op mijn persoonlijke situatie omdat ik dat zelden relevant vind, maar ik maak voor jou wel een uitzondering. Ik zeg niet dat ik mezelf wel als Jood beschouw in strijd met mogelijke regels, ik ben tevreden met wie ik ben en heb geen enkele intentie mezelf te veranderen of iets in die richting, maar ik ben gewoon wie ik ben en ik reageer in deze discussie omdat ik het interessant vind, omdat ik er een mening over heb, en niet omdat ik mezelf wel of niet als Jood wil zien. Dat wilde ik zeggen.
pi_120023394
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:11 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

De Palestijn bestaat niet. Het zijn gewoon Arabische stammen later gemengd met weer Joods en Christelijk bloed die nooit enige politieke staat daar hadden gevestigd maar woonden als nomaden in tentenkoloniën totdat de staat Israel er kwam. Nu weigert er een klein deel weg te gaan en zoekt oorlog, de rest is inmiddels al vertrokken.

Dus het is geen diefstal van land door de Israeliers maar terroristische grondkaping door die achterlijke Middeleeuwse stammen.
Hehe. De Nederlander bestaat ook niet.

Er woonden mensen in het gebied Palestina. Al eeuwen lang, deels in tenten (zogenaamde nomaden), deels in huizen. Veel van die mensen waren van Arabische herkomst, niet zo vreemd als je bekijkt in welk gebied van de wereld ze woonden. (Als ze van Indiaanse of Polynesische herkomst waren geweest, was je vast verbaasd geweest.) Maar er waren vast ook wel mensen van andere herkomst: het gebied is nogal eens van bezetter veranderd.
Hoe dan ook, in pakweg 1800 woonden er naast elkaar, in betrekkelijke vrede, moslims, christenen en joden naast elkaar in een gebied dat op wereldkaarten aangeduid werd als Palestina. Palestijnen dus. Palestijn is er waarschijnlijk nooit gezien.
De bevolking woonde deels in huizen, soms zelfs heel riant, en deels in tenten.

Waarom die bevolking daar vrijwillig zou moeten weggaan als een andere bevolking daar wenst te gaan wonen, is mij een raadsel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_120023407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hehe. De Nederlander bestaat ook niet.

Er woonden mensen in het gebied Palestina. Al eeuwen lang, deels in tenten (zogenaamde nomaden), deels in huizen. Veel van die mensen waren van Arabische herkomst, niet zo vreemd als je bekijkt in welk gebied van de wereld ze woonden. (Als ze van Indiaanse of Polynesische herkomst waren geweest, was je vast verbaasd geweest.) Maar er waren vast ook wel mensen van andere herkomst: het gebied is nogal eens van bezetter veranderd.
Hoe dan ook, in pakweg 1800 woonden er naast elkaar, in betrekkelijke vrede, moslims, christenen en joden naast elkaar in een gebied dat op wereldkaarten aangeduid werd als Palestina. Palestijnen dus. Palestijn is er waarschijnlijk nooit gezien.
De bevolking woonde deels in huizen, soms zelfs heel riant, en deels in tenten.

Waarom die bevolking daar vrijwillig zou moeten weggaan als een andere bevolking daar wenst te gaan wonen, is mij een raadsel.
'De Nederlander' is een etniciteit en bestaat wel degelijk.
En nogmaals, de Palestijnen van vandaag de dag, zijn niet per definitie dezelfde als in 1800.
pi_120023433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Bovendien is de nieuwbouw in die regio goed voor de lokale economie, dat van Israël zowel als Palestina. Want het creërt baantjes, huisvestingsmogelijkheden, en pompt evt meer geld in de economie doordat er ineens meer mensen wonen die dingen zullen kopen.

Dus het is goede zaak dat Israël daar bouwt. Had nog vroeger gemoeten.
Niet voor de lokale Palestijnen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_120023528
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet voor de lokale Palestijnen.
Ze zijn niet zo positief over Israel, deze site, maar de Palestijnen helpen zelf mee met het bouwen van nederzettingen.

http://www.globalpost.com(...)nomy-labor?page=full
pi_120023540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Bovendien is de nieuwbouw in die regio goed voor de lokale economie, dat van Israël zowel als Palestina. Want het creërt baantjes, huisvestingsmogelijkheden, en pompt evt meer geld in de economie doordat er ineens meer mensen wonen die dingen zullen kopen.

Dus het is goede zaak dat Israël daar bouwt. Had nog vroeger gemoeten.
Meest ondoordachte en idiote post in dit topic. :N
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_120023564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:34 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Dat valt nog best mee eigenlijk, de posts van Kees22 zijn wat idioter, maar jij hebt natuurlijk gelijk dat het geen ideale situatie is met de nederzettingen dat ontken ik niet uiteraard.
pi_120023623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:34 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ondoordacht denk ik niet. Maar idioot wel.
Ik begin te vermoeden dat hetkapitaal een betaalde stoorzender is. Israel schijnt een overheidsorgaan te hebben dat in dit soort fora deelneemt. Daar was een term voor, maar die ben ik vergeten.
De argumenten die hetkapitaal gebruikt, doen me daar aan denken.
Een gast als DeParo is gewoon dom. Die weet aan het eind van een zin niet eens meer waarom hij er aan begon. En verder zijn er diverse mensen die anders over dit conflict denken en met beredeneerbare argumenten komen.
Maar met hetkapitaal is iets mis, vermoed ik.
pi_120023648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik begin te vermoeden dat hetkapitaal een betaalde stoorzender is. Israel schijnt een overheidsorgaan te hebben dat in dit soort fora deelneemt. Daar was een term voor, maar die ben ik vergeten.
Een gast als DeParo is gewoon dom. Die weet aan het eind van een zin niet eens meer waarom hij er aan begon. En verder zijn er diverse mensen die anders over dit conflict denken en met beredeneerbare argumenten komen.
pi_120023688
quote:

[..]

Ah, typisch. Joden hebben zogenaamd overal achter de schermen mannetjes gereed, klaar om allerlei vuile zaakjes op te knappen. :')

quote:
Reageer eens op de posts van DeParo ipv een eind heen te lullen.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120023783
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:51 schreef Polacco het volgende:

[..]

Ah, typisch. Joden hebben zogenaamd overal achter de schermen mannetjes gereed, klaar om allerlei vuile zaakjes op te knappen. :')

[..]

Reageer eens op de posts van DeParo ipv een eind heen te lullen.
Je bedoelt:
ONZ / Joodse splintergroeperingen

Ik reageer niet op de onzin van DeParo. Zoals gezegd: hij is te dom om aan het eind van een zin nog te begrijpen waarom hij er aan begonnen was.
Hij kan geen verschil tussen een hoofdletter en een kleine letter zien, hij kan geen geldige redeneringen maken (zelfs niet met een simpel logisch woord als "dus"), hij kan niet begrijpend lezen en hij kan amper leesbaar schrijven.
Verder meent hij de grote piet te kunnen uithangen door te doen alsof anderen niks begrijpen en niks weten en hij wel alles weet. Oh ja, en hij studeert een of andere wetenschap. Zegt hij.
Op vmbo-niveau, als je het mij vraagt. Ik heb ze althans beter gezien.
Dat hij vooringenomen is, duid ik hem nog niet eens euvel. Dat zijn we bijna allemaal in dit topic. Maar ik heb geen zin meer om door de bagger die hij verkoopt te waden en daar dan nog een zinvol antwoord op te geven.
pi_120023831
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je bedoelt:
ONZ / Joodse splintergroeperingen

Ik reageer niet op de onzin van DeParo. Zoals gezegd: hij is te dom om aan het eind van een zin nog te begrijpen waarom hij er aan begonnen was.
Hij kan geen verschil tussen een hoofdletter en een kleine letter zien, hij kan geen geldige redeneringen maken (zelfs niet met een simpel logisch woord als "dus"), hij kan niet begrijpend lezen en hij kan amper leesbaar schrijven.
Verder meent hij de grote piet te kunnen uithangen door te doen alsof anderen niks begrijpen en niks weten en hij wel alles weet. Oh ja, en hij studeert een of andere wetenschap. Zegt hij.
Op vmbo-niveau, als je het mij vraagt. Ik heb ze althans beter gezien.
Dat hij vooringenomen is, duid ik hem nog niet eens euvel. Dat zijn we bijna allemaal in dit topic. Maar ik heb geen zin meer om door de bagger die hij verkoopt te waden en daar dan nog een zinvol antwoord op te geven.

Daarvoor moet je wel een zinnig antwoord kunnen geven en dat heb je tot dusverre niet gedaan. Het meest schrijnende was nog wel het bloedbad in Hebron, waar ik je aanpakte op de bronnen die jezelf inbracht, die jouw eigen verhaal tegenspraken en wat jij consequent negeerde. Vanaf dat moment ben je gestopt met reageren op mijn posts. Ik denk dat het meer een soort vlucht van je is geweest.
pi_120023849
pi_120023861
quote:
Beetje nutteloos zonder de discussie die daarbij hoort denk je niet?
pi_120023877
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Beetje nutteloos zonder de discussie die daarbij hoort denk je niet?
Wat ben je toch een ongelooflijke lul!
Nee, dat denk ik niet.
Ik denk dat mensen die dit lezen heel goed zelf kunnen denken en oordelen.
Welke discussie daarbij hoorde tussen jou en mij is volstrekt niet relevant.
Je haalt zelf dit voorbeeld aan, laat het op,je hoofd neerkomen.
Of niet, natuurlijk, afhankelijk van het begrip van de lezers.
pi_120023882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Ik heb het over de discussie en jij gaat er een link bij plakken die weinig waarde heeft zonder die discussie :') :'). Gefeliciteerd posters, jullie hebben de link, leg zelf de connectie maar :') :').
pi_120023906
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Nou nou Kees, je hoeft niet te gaan schelden. Tevens heeft DeParo gewoon gelijk, het posten van die link laat niks zien. Ik ga niet pagina's scrollen en zoeken wat jij daar nou precies mee bedoeld.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120023907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb het over de discussie en jij gaat er een link bij plakken die weinig waarde heeft zonder die discussie :') :'). Gefeliciteerd posters, jullie hebben de link, leg zelf de connectie maar :') :').
De link was de basis van de discussie. Een discussie die inmiddels al niet meer te achterhalen is.

Maar je hebt weer een reactie van mij. Dat zal je wel genoegen doen.
Gefeliciteerd hoor!
pi_120023927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De link was de basis van de discussie. Een discussie die inmiddels al niet meer te achterhalen is.

Maar je hebt weer een reactie van mij. Dat zal je wel genoegen doen.
Gefeliciteerd hoor!
Jouw beweringen bij die link waren de basis van die discussie, kom op zeg, als ik een discussie wil met Jimmy Wales bel ik wel richting de Verenigde Staten. Jouw beweringen heb ik met de link, die je hier presenteert, onderuit gehaald. Die aanvallen heb je proberen te ontwijken door er simpelweg niet op te reageren en daarna heb je besloten bijna helemaal niet meer op mij te reageren. Soms doe je echter je masker nog even af zoals eerder waar je iets stelde over de Joodse staat Israel en dan reageer je alsnog, maar als ik ook die bewering onderuit haal, reageer je daar weer niet op. Kees22, het enige waar je je achter verschuilt zijn taalkundige trucjes, maar genoeg posters nogmaals die daar doorheen kijken. Ga een inhoudelijke discussie aan of reageer aub niet.
pi_120023931
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:27 schreef Polacco het volgende:

[..]

Nou nou Kees, je hoeft niet te gaan schelden. Tevens heeft DeParo gewoon gelijk, het posten van die link laat niks zien. Ik ga niet pagina's scrollen en zoeken wat jij daar nou precies mee bedoeldt.
Jawel. Die link gaat over de zogenaamde massaslachting van Hebron en laat wel degelijk iets zien. Althans: als je het verhaal wilt lezen.
Als je dat niet wilt, laat de link inderdaad niks zien. Maar dan moet je mij niet verwijten dat je dom wilt blijven.
pi_120023942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jawel. Die link gaat over de zogenaamde massaslachting van Hebron en laat wel degelijk iets zien. Althans: als je het verhaal wilt lezen.
Als je dat niet wilt, laat de link inderdaad niks zien. Maar dan moet je mij niet verwijten dat je dom wilt blijven.
Jij ziet achter hetkapitaal een Mossad-project. Jouw hersenspinsels zijn dus niet meteen duidelijk voor iedereen Kees22 en hebben enige toelichting nodig, refereer naar de discussie, of refereer niet.
pi_120023950
quote:
Nogmaals.
pi_120023980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nogmaals.
Ik denk dat je beter het volgende kan lezen.

quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Biogarde het volgende:
Kees22, doodwensen, trollen, 48 uur.
Lezen.
pi_120024013
quote:

[..]

Israel schijnt een overheidsorgaan te hebben dat in dit soort fora deelneemt. Daar was een term voor, maar die ben ik vergeten.

Hasbara

http://en.wikipedia.org/wiki/Public_diplomacy_(Israel)
pi_120024017
Wat nou doodwensen en trollen?
Ik wens helemaal niemand dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')