Die zijn niet gewijzigd, vrees ik. Enkel de situatie op dit traject..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Abo opzeggen i.v.m. wijziging van de voorwaarden?
Benieuwd hoe ze dat naar Brussel gaan doen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:33 schreef James1988 het volgende:
Zojuist V250 #4811 zien staan te Rotterdam. Had om 8:08 moeten vertrekken naar Amsterdam, had +20, werd uiteindelijk opgeheven "i.v.m. defect materieel" aldus de omroep. Kwaliteit
liep iets Te voorzichtig bij een spoorweg overgang?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:48 schreef Flodder450 het volgende:
Tussen Groningen-Zuidbroek tot 11 uur geen treinen door een aanrijding met een persoon
Weet ik niet wat de toedracht is, hoorde het op het Hoofdstationquote:Op donderdag 6 december 2012 08:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
liep iets Te voorzichtig bij een spoorweg overgang?
Fietser op een onbewaakt overpad.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
liep iets Te voorzichtig bij een spoorweg overgang?
Auw.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fietser op een onbewaakt overpad.
Rond Amsterdam en Den Haag ligt er toch zeker meer sneeuw/ijs en daar is niet geschrapt. Tot nu toe geen grote problemen op of rond dat traject, alhoewel de vertragingen zich nu op beginnen te stapelen. Het kan wel, maar het ontbeert de NS zoals gewoonlijk aan ambitie.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:13 schreef b2py het volgende:
Ze hebben op mijn traject ook zitten snoeien. Spitstoevoeger vervalt en extra overstap in Alkmaar. Reisplanner stuurt me vervolgens vrolijk de spitstoevoeger in en zegt dat de geknipte trein niet rijdt, terwijl die dat wel doet.
Edit: deze sneeuwblizzard heeft de ns en ProRail doen besluiten de drgl aan te passen:
[ afbeelding ]
Jammer, erg jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 08:14 schreef dennistd het volgende:
Het einde van de Grensland Express![]()
Bron: TC Tubantia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |