Het wordt nu wel donker hier... Moet ik mn sneeuwkettingen al pakken???quote:Op woensdag 5 december 2012 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier sneeuwt t Tico. en bij vlagen ook echt stevig. Én het blijft liggen.paar mm tot nu.
Je was toch geblesseerd ?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah joepie... sneeuwmeuk... en ik moet zondag 15KM hardlopen.
Dan was je blessure maar kortquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop alweer een week of 4
Nou ja, vanaf eind Juli. In Augustus, September en Oktober heb ik nauwelijks gelopen. Af en toe een rondje om te proberen.quote:
En nu weer pijnloos ?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf eind Juli. In Augustus, September en Oktober heb ik nauwelijks gelopen. Af en toe een rondje om te proberen.
Lul nou niet dikke... Jij moet ook nodig weer.quote:
ja binnenkort weer sporten ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lul nou niet dikke... Jij moet ook nodig weer.
15 km is wel mooi stukje!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Wel in een baggertempo. Maar heb alweer een keer 15KM gelopen ook
Ja, das de bruggenloop aanstaande zondag ook. Van de kuip over de Erasmusbrug, maasboulevard uit, over de Brienenoord en dan met een omweg terug naar de kuip.quote:
Hier sneeuwt hetquote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef Joene het volgende:
of kunnen we het over neuken hebben ipv verzekeringen ?
Hier word het nu wel langzaam een witte wereld. Vooral op de daken en het gras en de planten, de stoep en straat is vooralsnog alleen maar nat.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Wel sneeuw, maar vooralsnog geen witte wereld hier.... Vrijdag voorspellen ze meer!!!
ivf is killing voor je sexlevenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hier sneeuwt hetmaar het heeft eerst geregend hier.
En neuken, was datdat schijt ivf en die rot hormonen zijn killing
![]()
Dat weten wij ook heel goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hier sneeuwt hetmaar het heeft eerst geregend hier.
En neuken, was datdat schijt ivf en die rot hormonen zijn killing
![]()
Dat is helemaal fijn!! Tijd voor je relatie en elkaar is heel belangrijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
gelukkig, ben ik de komende paar maanden hormoonloos. We hebben ff een pauze ingelast. Even aan onze relatie werken. En hopelijk lekker veel neuken
Hier ook niet hoor.quote:
Goed gedaan die pauze!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Yup, ik wilde eerst niet, maar mijn man stond er op. En nu ben ik er wel heel erg blij om. Zeker nu alle feestdagen en straks carnaval voor de deur staat. En we gaan in Januari lekker een lang weekendje naar Munchen. Mijn pa werkt in Munchen en dan kunnen we lekker daar zitten in het weekend is hij toch weer terug in NL. Ik hoop op dan heel veel sneeuw en lekker gluhwein drinken enzo
Hier is het gestopt met sneeuwen. En jeej lang leve het in de buurt van het centrum wonen, ik zag net de strooiwagen door onze straat rijdenquote:
Ze allebei hetzelfde gevenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef simmu het volgende:
even een eerlijk vraagje: is sinterklaas bij jullie nou ook een en al ruzietjes sussen? hier komen ze eigenlijk niet verder dan "alles is voor bassie" elk........
in the end heb ik strak geregulierd wie wanneer wat uitpakte en erna wie met welk speeltje speelde. elke poging tot loslaten mijnerzijds werd gewoon binnen een minuut ruzie. hoe doen jullie dat in vredesnaam?
uhh ja..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef simmu het volgende:
even een eerlijk vraagje: is sinterklaas bij jullie nou ook een en al ruzietjes sussen? hier komen ze eigenlijk niet verder dan "alles is voor bassie" elk........
in the end heb ik strak geregulierd wie wanneer wat uitpakte en erna wie met welk speeltje speelde. elke poging tot loslaten mijnerzijds werd gewoon binnen een minuut ruzie. hoe doen jullie dat in vredesnaam?
Twee gelijke dozen halen bij de supermarkt en het cadeau daarin stoppenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
Nou wij hebben vrijdag pas pakjes avond we voorzien een probleem de jongste krijgt een qua formaat groter cadeau dan de oudste !
Prima genoeg, ze leert maar dat de een soms groter is dan wat jij krijgt. Zij heeft meer kadootjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Twee gelijke dozen halen bij de supermarkt en het cadeau daarin stoppen
ja. dat was hier dus het probleem, succcesquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
Nou wij hebben vrijdag pas pakjes avond we voorzien een probleem de jongste krijgt een qua formaat groter cadeau dan de oudste !
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima genoeg, ze leert maar dat de een soms groter is dan wat jij krijgt. Zij heeft meer kadootjes.
Leuk dat Sinterklaas.quote:
Hoe oud zijn jouw meiden, Tico?quote:
2 en 5quote:Op donderdag 6 december 2012 00:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw meiden, Tico?
Want voor jonge kinderen is dat geen argumentPak maar eens 16 blokjes of wat dan ook en leg ze in twee rijen van 8. De ene rij dicht bij elkaar, en de andere rij met een beetje meer ruimte ertussen. Een kind tot een jaar of 6 zal ervan overtuigd zijn dat de langere rij meer blokjes heeft, zelfs als je beide rijen samen geteld hebt. Hetzelfde kun je doen met water in een breed glas en in een smal glas. Het smalle glas heeft 'meer', zelfs als je laat zien dat je het water rechtstreeks van het ene in het andere giet. "Meer" is nogal een visueel concept
Wat niet wegneemt dat jaloers zijn op elkaars kadootjes niet hoeftWaren ze hier gelukkig ook niet, het was allemaal erg vreedzaam. Oudste had het wel even een beetje moeilijk, maar dat vond ik erg valide: ze wilde al jaren een ukelele, en die kreeg ze nu. Alleen had ik op aanraden van de man in de winkel een sopraan gekocht, en speelt ze op school een grotere. Dus ze was in eerste instantie een beetje teleurgesteld, en daar baalde ze zelf weer heel erg van
Jullie vierden Sint met memmel??quote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef YPPY het volgende:
Geen problemen gehad met ruzies hier.
Wel toestand toen bleek dat de hamster dood was.![]()
Morgen vertellen op school. Geen cadeautje mee, maar een foto van d'r eigen diertje.
Heel treffend omschreven!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus het begint altijd heel leuk en gezellig, maar er komt altijd een momentje alsof je op zilverpapier bijt.
Echt ziek, was hij al, maar overgeven had hij nog niet gedaan. Hij is ook nog geen twee dus die spanning heeft hij (nog) niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Dat is ook sneu, is hij ook echt ziek of was de spanning teveel?
Kies is gemaakt, was een stukje vulling dat niet tegen een pepernoot opgewassen bleek...
Met zus naar school kan hij even ongestoord spelen. Ook wel fijn voor hem (en jou)quote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef simmu het volgende:
hier een 2-jarige die (letterlijk) niet bij zn garage vandaan te slepen is. wil niet eten, wil helemaal niks, behalve met zn garage spelen. en zodra zn zusje er ook maar naar wijst gaattie gillen en wegduwen![]()
de 4-jarige is ook erg blij met haar kadootjes, en probeerde "mama, ik ben ziek en moe, dus nu hoef ik niet naar school he"
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Met zus naar school kan hij even ongestoord spelen. Ook wel fijn voor hem (en jou)
beterschapquote:Op donderdag 6 december 2012 09:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Echt ziek, was hij al, maar overgeven had hij nog niet gedaan. Hij is ook nog geen twee dus die spanning heeft hij (nog) niet.
beterschapquote:Op donderdag 6 december 2012 09:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Echt ziek, was hij al, maar overgeven had hij nog niet gedaan. Hij is ook nog geen twee dus die spanning heeft hij (nog) niet.
Dat proberen we ook zoveel mogelijk te doen hoor. Maar dan nog. Kinderen gaan echt geen 5 minuten naar een kado staan kijken als er nog een zak vol staatquote:Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef PureEvil het volgende:
Dat deden die 2 van ons vorig jaar ook. Dit jaar hebben we gezegd, dat de 1 een kadootje moet pakken voor een ander, en dan 1 voor 1, en wachten tot diegene klaar is met uitpakken voor het volgende kadootje gepakt wordt. Was veel rustiger en gezelliger vond ikEn er werd voor de verandering ook eens goed naar de kadootjes gekeken
Oh, dat is fijnquote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Studiedag hier vandaag, doet school altijd als 6 december door de week valt
Wij deden het vroeger thuis ook met een spel ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
we hebben gister gedobbeld. Bij 1 en 6 mocht je een kado pakken, maar niet een van jezelf.
Voorgaande jaren pakten we omstebeurt. Wie uitgepakt had mocht een kadootje pakken voor een ander. En dan dus aandacht voor het gedicht, en het kado van de ander.
Ik vind dat inhalige gegraai heel onplezierig.het gaat ook vooral om de gezelligheid met z'n allen.
omstebeurt pakken voor een ander hebben wij altijd gedaan. Ook toen ze dus baby/peuter/kleuter waren. en dat ging prima hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij deden het vroeger thuis ook met een spel ja.
We zijn nu met twee meisjes van 9 en 6 en twee jongetjes van 2 en bijna 2.
Zodra die laatste twee dobbelen snappen ga ik dat hier wel voorstellen ja.
Die twee oudste gisteren jasten het echt achter elkaar er doorheen.
Ja dat gebeurde ook maar als nog was het tempo moordend.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omstebeurt pakken voor een ander hebben wij altijd gedaan. Ook toen ze dus baby/peuter/kleuter waren. en dat ging prima hoor.
Zo doen wij het ook (ik vind het best vaak eng om te zien hoevaak jij iets post hoe het hier er (ook) aan toegaatquote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Voorgaande jaren pakten we omstebeurt. Wie uitgepakt had mocht een kadootje pakken voor een ander. En dan dus aandacht voor het gedicht, en het kado van de ander.
Ik vind dat inhalige gegraai heel onplezierig.het gaat ook vooral om de gezelligheid met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |