Het wordt nu wel donker hier... Moet ik mn sneeuwkettingen al pakken???quote:Op woensdag 5 december 2012 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier sneeuwt t Tico. en bij vlagen ook echt stevig. Én het blijft liggen.paar mm tot nu.
Je was toch geblesseerd ?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah joepie... sneeuwmeuk... en ik moet zondag 15KM hardlopen.
Dan was je blessure maar kortquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop alweer een week of 4
Nou ja, vanaf eind Juli. In Augustus, September en Oktober heb ik nauwelijks gelopen. Af en toe een rondje om te proberen.quote:
En nu weer pijnloos ?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf eind Juli. In Augustus, September en Oktober heb ik nauwelijks gelopen. Af en toe een rondje om te proberen.
Lul nou niet dikke... Jij moet ook nodig weer.quote:
ja binnenkort weer sporten ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lul nou niet dikke... Jij moet ook nodig weer.
15 km is wel mooi stukje!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Wel in een baggertempo. Maar heb alweer een keer 15KM gelopen ook
Ja, das de bruggenloop aanstaande zondag ook. Van de kuip over de Erasmusbrug, maasboulevard uit, over de Brienenoord en dan met een omweg terug naar de kuip.quote:
Hier sneeuwt hetquote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef Joene het volgende:
of kunnen we het over neuken hebben ipv verzekeringen ?
Hier word het nu wel langzaam een witte wereld. Vooral op de daken en het gras en de planten, de stoep en straat is vooralsnog alleen maar nat.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Wel sneeuw, maar vooralsnog geen witte wereld hier.... Vrijdag voorspellen ze meer!!!
ivf is killing voor je sexlevenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hier sneeuwt hetmaar het heeft eerst geregend hier.
En neuken, was datdat schijt ivf en die rot hormonen zijn killing
![]()
Dat weten wij ook heel goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hier sneeuwt hetmaar het heeft eerst geregend hier.
En neuken, was datdat schijt ivf en die rot hormonen zijn killing
![]()
Dat is helemaal fijn!! Tijd voor je relatie en elkaar is heel belangrijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
gelukkig, ben ik de komende paar maanden hormoonloos. We hebben ff een pauze ingelast. Even aan onze relatie werken. En hopelijk lekker veel neuken
Hier ook niet hoor.quote:
Goed gedaan die pauze!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Yup, ik wilde eerst niet, maar mijn man stond er op. En nu ben ik er wel heel erg blij om. Zeker nu alle feestdagen en straks carnaval voor de deur staat. En we gaan in Januari lekker een lang weekendje naar Munchen. Mijn pa werkt in Munchen en dan kunnen we lekker daar zitten in het weekend is hij toch weer terug in NL. Ik hoop op dan heel veel sneeuw en lekker gluhwein drinken enzo
Hier is het gestopt met sneeuwen. En jeej lang leve het in de buurt van het centrum wonen, ik zag net de strooiwagen door onze straat rijdenquote:
Ze allebei hetzelfde gevenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef simmu het volgende:
even een eerlijk vraagje: is sinterklaas bij jullie nou ook een en al ruzietjes sussen? hier komen ze eigenlijk niet verder dan "alles is voor bassie" elk........
in the end heb ik strak geregulierd wie wanneer wat uitpakte en erna wie met welk speeltje speelde. elke poging tot loslaten mijnerzijds werd gewoon binnen een minuut ruzie. hoe doen jullie dat in vredesnaam?
uhh ja..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef simmu het volgende:
even een eerlijk vraagje: is sinterklaas bij jullie nou ook een en al ruzietjes sussen? hier komen ze eigenlijk niet verder dan "alles is voor bassie" elk........
in the end heb ik strak geregulierd wie wanneer wat uitpakte en erna wie met welk speeltje speelde. elke poging tot loslaten mijnerzijds werd gewoon binnen een minuut ruzie. hoe doen jullie dat in vredesnaam?
Twee gelijke dozen halen bij de supermarkt en het cadeau daarin stoppenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
Nou wij hebben vrijdag pas pakjes avond we voorzien een probleem de jongste krijgt een qua formaat groter cadeau dan de oudste !
Prima genoeg, ze leert maar dat de een soms groter is dan wat jij krijgt. Zij heeft meer kadootjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Twee gelijke dozen halen bij de supermarkt en het cadeau daarin stoppen
ja. dat was hier dus het probleem, succcesquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
Nou wij hebben vrijdag pas pakjes avond we voorzien een probleem de jongste krijgt een qua formaat groter cadeau dan de oudste !
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima genoeg, ze leert maar dat de een soms groter is dan wat jij krijgt. Zij heeft meer kadootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |