Oh okeequote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was ook wel enigszins sarcastisch![]()
Jij maar de lapo?
Erkenning is altijd fijnquote:
Maybe next time. II was de eerste die in me opkwam.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vond IJ-veren I toch wel wat spannender.
Dank voor deze spontane blijk van waardering.quote:
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef Valid het volgende:
Bij mij staat vandaag goederenrecht op het programma! In het bijzonder verjaring en gemeenschap.
Wat vinden jullie van de serie van Pitlo? Ik hoor eigenlijk altijd meer over de Asser; waarom wordt die niet overal voorgeschreven?
Ik kan niet wachten op Goederenrecht en Verbintenissenrecht. Geweldige vakken denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.
En de Pitlo is makkelijker dan de Asser om te lezen. Maar wel een prima boek, alleen is de Asser uitgebreider en beter vind ik.
Wij (RuG) gebruiken zowel de Pitlo- als de SBR-serie, ook binnen één vak. Van de Asser is niks voorgeschreven. Ik ben dan wel weer zo'n purist dat ik het jammer vind dat er verschillende series door elkaar lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.
En de Pitlo is makkelijker dan de Asser om te lezen. Maar wel een prima boek, alleen is de Asser uitgebreider en beter vind ik.
Zeker zeker. Vooral Goederenrecht.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Goederenrecht en Verbintenissenrecht. Geweldige vakken denk ik
Dat is helemaal niet jammer omdat je zo in aanraking komt met verschillende dogmatische standpunten. Hetgeen weer goed is voor je academische vorming en het je makkelijker maakt zelf een standpunt te bepalen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Valid het volgende:
[..]
Wij (RuG) gebruiken zowel de Pitlo- als de SBR-serie, ook binnen één vak. Van de Asser is niks voorgeschreven. Ik ben dan wel weer zo'n purist dat ik het jammer vind dat er verschillende series door elkaar lopen.
Die van Mijnssen/Van Velten & Bartels?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef Actaeon het volgende:
Zeker zeker. Vooral Goederenrecht.
Wij hebben de Asser zie ik.
Bijna goed. "bewerkt door prof. mr. F.H.J. Mijnssen en prof. mr. P. de Haan"quote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die van Mijnssen/Van Velten & Bartels?
Ohja dat is het deel 'Algemeen Goederenrecht'. Die met Van Velten en Bartels is het deel 'Zakelijke Rechten'. Ik was even abuis.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bijna goed. "bewerkt door prof. mr. F.H.J. Mijnssen en prof. mr. P. de Haan"
Maar dat is een goed boek?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja dat is het deel 'Algemeen Goederenrecht'. Die met Van Velten en Bartels is het deel 'Zakelijke Rechten'. Ik was even abuis.
Absoluut.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar dat is een goed boek?
Gewoon Facebook, meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
www.so.cl
Nieuwe sociale media, sinds vandaag in de lucht
Als jurist en dus CV-neuker (en ik bedoel niet de verwarming) moet je toch wel LinkedIN hebben?!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon Facebook, meer heb je niet nodig.
Ah. Microsoft.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
www.so.cl
Nieuwe sociale media, sinds vandaag in de lucht
Ohja sorry die ook ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als jurist en dus CV-neuker (en ik bedoel niet de verwarming) moet je toch wel LinkedIN hebben?!
OEHHH LOVE AND PRIDEquote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
THAT'S WHAAAT MY HEART YEAAARNS FOR NOW...
Oh you got me therequote:
Bedankt.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef jedermand het volgende:
enige regelmaat in pak naar de uni en draagt daarbij een zonnenbril.
Ook heeft ie redelijk lang haar, en is nogal dun. Von balluseck ik vraag me echt af waarom je zoiets doet??? Voor de rest jullie zijn awesome (yreal maharbar . eriksd en niet te vergeten ryon) en ik hoop me nog vaak in jullie discussies te mogen mengen.
Pitlo deel 3 (goederenrecht) vind ik in elk geval geen sterk boek. Vooral de structuur (van hoofdstuk tot alinea niveau) zou veel consistenter moeten en kunnen. Ook het feit dat er (ook volgens de hoogleraar) willekeurige stukken tekst kleiner zijn afgedrukt 'omdat het boek te dik werd' schept behoorlijk veel verwarring. Hoofd- en bijzaken lopen kriskras door elkaar en alinea's, pargagrafen, hoofdstukken en klein/groot lettertype geven de structuur erg slecht aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Absoluut.Sowieso vind ik de Asser-serie echt heel goed. Asser/Maeijer, Van Solinge & Nieuwe Weme is ook echt een geweldig boek als je iets moet weten over de NV of BV.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
IN YOUU I'VE FOUND A STORY I WAN'T TO KEEP HEARIING
Hehe, maar hij was al een tijdje beta, maar sinds vandaag uitquote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]en ik wilde de grap niet eens maken. Even zoeken op Google en jawel
Ik had het ook over de Asser-serie.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef Valid het volgende:
[..]
Pitlo deel 3 (goederenrecht) vind ik in elk geval geen sterk boek. Vooral de structuur (van hoofdstuk tot alinea niveau) zou veel consistenter moeten en kunnen. Ook het feit dat er (ook volgens de hoogleraar) willekeurige stukken tekst kleiner zijn afgedrukt 'omdat het boek te dik werd' schept behoorlijk veel verwarring. Hoofd- en bijzaken lopen door elkaar heen en alinea's, pargagrafen, hoofdstukken en klein/groot lettertype geven de structuur erg slecht aan.
Hehe cool. Sowieso Lincolnquote:
Soms lijkt het echt alsof je grootaandeelhouder in Microsoft bent.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hehe, maar hij was al een tijdje beta, maar sinds vandaag uit
Wel curieus dat je met facebook account in kan loggen (ook met MS account).
Wel tof hoe Microsoft de laatste tijd bezig is zeg!
- windows 8, volledige verandering gezien windows 7
- windows 8 rt, volledig op arm chipset, is aardig wat programmeer werk
- microsoft surface rt
- microsoft surface pro
- xbox 720 wordt verwacht aankomend jaar
- software studio's veel games uit gebracht
- socl
- skydrive
- outlook.com opgezet
- office 15/2013
- office rt
- Windows phone 8 en 7.8
- veel apps
- smartglass
- IE 10
- IE op xbox
en vast nog meer
Ik zit er wel over na te denken om aandelen te kopen van MSFTquote:Op woensdag 5 december 2012 11:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hehe cool. Sowieso Lincolnzo ondergewaardeerd hier in Europa.
[..]
Soms lijkt het echt alsof je grootaandeelhouder in Microsoft bent.
Dit dus. Actaeon, als novietenhoeders, mogen wij iemand uitsluiten? Ik voel mij onheus bejegend.quote:
Sowieso een bizar verhaal dit.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit dus. Actaeon, als novietenhoeders, mogen wij iemand uitsluiten? Ik voel mij onheus bejegend.
Ik had ook al zulke gevoelens. Ik vind dat wij dat wel moeten kunnen ja. Denk jij ook van wel?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit dus. Actaeon, als novietenhoeders, mogen wij iemand uitsluiten? Ik voel mij onheus bejegend.
Wellicht troll?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso een bizar verhaal dit.
Surprise surprise.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om aandelen te kopen van MSFT
AAPL heeft dit jaar weinig gepresteerd natuurlijk
- nieuwe iPhone
- nieuw iOS dat faalt en niet nieuw is
- nieuwe iPad (niet connector en chip, meer niet)
- iPad mini
- iTunes 11
- retina macbooks
Bij deze.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had ook al zulke gevoelens. Ik vind dat wij dat wel moeten kunnen ja. Denk jij ook van wel?
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Surprise surprise.![]()
Oh en daar ga ik allemaal niet meer over in discussie met jou. Heeft toch geen zin.
Op zijn minst opmerkelijk ja. Je zou haast gaan denken aan een vendettaquote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso een bizar verhaal dit.
Ja of dat inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op zijn minst opmerkelijk ja. Je zou haast gaan denken aan een vendetta
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]![]()
Denk jij ook dat het een troll is?
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:31 schreef Boterbartje het volgende:
Novietenhoeders hebben toch een sixth sense voor getroll?
Change of Topic. Er staat hier een mand met kruidnootjes die ik even ga aanranden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja of dat inderdaad. Maar ik stel voor dat we er vanaf nu, in ieder geval tot er een reactie van VonBalluseck zelf komt, niet meer op reageren.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets te toevallig dat in dit topic zijn/haar eerste post is.
quote:Na maanden te lurken besloot ik me ook maar is te registreren nu ik wat geniaals te melden heb.
Studeer overigens rechten @ erasmus 1e jaars
Agreed.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja of dat inderdaad. Maar ik stel voor dat we er vanaf nu, in ieder geval tot er een reactie van VonBalluseck zelf komt, niet meer op reageren.
Lol, ik las in eerste instantie "iemand" ipv "mand"quote:Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Change of Topic. Er staat hier een mand met kruidnootjes die ik even ga aanranden.
Hier ook! Goed plan.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Change of Topic. Er staat hier een mand met kruidnootjes die ik even ga aanranden.
De zon schijnt inderdaad als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
Het is echt super fraai weer hier in Nijmegen
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik las in eerste instantie "iemand" ipv "mand"
Ik ook. Weer verder met Belastingen van Rechtsverkeer.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goed, weer verder naar de orde van de dag: lezen over sociale zekerheid voor zzp'ers.
Steekhoudend argument welquote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef jedermand het volgende:
Verder met de orde van de dag, prima.
Ik vind dat sociale zekerheid helemaal niet nodig is voor ZZP'ers. Met vrijheid komt verantwoordelijkheid.
Het grote gevaar als je real life identiteit gekoppeld wordt aan een internetidentiteit. Kan raar lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef jedermand het volgende:
nee serieus geen troll.
Het is namelijk de waarheid, ik heb me er nogal aan geërgerd.
Voor mij is het klaar als vonballuseck het gewoon toegeeft.
Zo niet laat ik het ook rusten tenzij jullie bewijzen willen.
En dan noem ik precies de practicumgroep waar ik hem heb zien posten etc.
Weet namelijk exact hoe die er uit ziet, namelijk zoals ik hem heb beschreven.
Nogmaals vonballuseck, cool internet story maar wees wel mans genoeg om het toe te geven.
Jij als eerste jaars fiscaal recht moet dit soort dingen gewoon niet doen,
je hoort niet met cijfers te pronken die je nooit gehaald hebt.
Verder ben je ongetwijfeld een prima kerel.
Ah, ik moet denken aan het Salduz-arrest.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben mijn stuk over de toegang tot een raadsman bij het politieverhoor aan het uitwerken.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef jedermand het volgende:
Verder met de orde van de dag, prima.
Ik vind dat sociale zekerheid helemaal niet nodig is voor ZZP'ers. Met vrijheid komt verantwoordelijkheid.
Dat ben ik dus exact aan het uitwerken. Dat en het Panovits-arrest.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ah, ik moet denken aan het Salduz-arrest.
Ik heb zelfs nieuwe ouders moeten nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het grote gevaar als je real life identiteit gekoppeld wordt aan een internetidentiteit. Kan raar lopen.
Sinds mijn gezicht bekend is durf ik mij ook niet meer op de UvA te begeven, maar slijt ik mijn dagen in mijn zolderkamertje bij mijn moeder thuis.
Ik heb je al een tijdje niet bij ANR gezien inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het grote gevaar als je real life identiteit gekoppeld wordt aan een internetidentiteit. Kan raar lopen.
Sinds mijn gezicht bekend is durf ik mij ook niet meer op de UvA te begeven, maar slijt ik mijn dagen in mijn zolderkamertje bij mijn moeder thuis.
Arme jijquote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
heh wat heb ik allemaal gemist?
Iemand die mij in het rijtje erik, ryon en Maharabal zet?
Hahaha ik lachte veel te hardquote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nieuwe ouders moeten nemen.
boehoe, opscheppen op internet. big dealquote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef jedermand het volgende:
Bedenk me nu wel dat het misschien wat hard is voor vonballuseck en erg pijnlijk.
Maar wat vinden jullie? Mag ik deze vraag stellen of niet?
Ik vind het gewoon best belachelijk wat hij doet.
Dit hoort gewoon niet klaar
Als het niet mag ook goed, dan houd ik er wel over op...
wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Kun je nagaan wat een eer het is om in de analen te staan als Novietenhoeder.
Afro-Amerikaan wat nu?quote:hallo . ik heb een mooie kamer voor iemand die werkt of studeert . de kamer is 5 minuten van af amsterdam cs ..begrijp me goed . de kamer legt aan de achterkant van het cs amsterdam dus in noord . je kan met de pont over is gratis .je kan ook met een bus er komen ... oke . en er zijn veel eettentjes . in de buurt . en ook een markt . voor de dames haha .veder kun je gebruik maken . van internet . keuken .wc .alles. graag een gezellig tiep. . o.ja inschrijfen is ook bespreekbaar . kost 50 euro permaand extra.
Ga gewoon weg anders.. dom gezeverquote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef jedermand het volgende:
Bedenk me nu wel dat het misschien wat hard is voor vonballuseck en erg pijnlijk.
Mag prima. Er zitten hier wel meer EUR studenten en geloof ik dat een zooitje elkaar ook kent. Als iemand per se anoniem wil blijven kan je ook gewoon keihard gaan ontkennen dat je Pietje niet bent.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef jedermand het volgende:
Ik vertrouw je voor geen meter gezien je schrijfstijl in een ander topic.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef jedermand het volgende:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Meerdere. Na elk woord.
Mits je de waarheid spreekt vind ik het niet meer dan normaal dat je dit bedrog komt melden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef jedermand het volgende:
Wat boeit mij het nou dat iemand aan de eur geen 9 heeft gehaald? Als die complimentjes even hard nodig zijn zal het mij een zorg zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Mits je de waarheid spreekt vind ik het niet meer dan normaal dat je dit bedrog komt melden.
Ik snap dat het slechts een internetforum betreft maar ik vind het toch wel erg triest om te liegen over cijfers die niet van jou zijn.
Nogmaals ik weet niet of je de waarheid spreekt maar mocht dit het geval zijn dan vind ik dat je groot gelijk hebt om de mensen hier op te attenderen.
Nou in dit geval ging het er ook om dat daar na gezegd werd dat het zo raar was dat niemand anders een negen had gehaald.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou dat iemand aan de eur geen 9 heeft gehaald? Als die complimentjes even hard nodig zijn zal het mij een zorg zijn.
Sowieso, Rotterdam. het zal mij een zorg zijn.
Dat is wel een beetje vreemd ja, al heb ik het niet gevolgd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou in dit geval ging het er ook om dat daar na gezegd werd dat het zo raar was dat niemand anders een negen had gehaald.
Beetje pijnlijk nu.
Wie zegt ons dat jij wel echt een bedrijfje hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef Yreal het volgende:
Oke, even wat anders. Ik moet inc btw 54.50 factureren.
Nu heb ik dus het dilema. Ga ik dan exclusief 45 euro factureren of 45,04
Als je mijn bedrijfsnaam googlet is de eerste hit mijn adress, met prive nummers erbij en alles. De 2de hit een link naar het kvk registerquote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wie zegt ons dat jij wel echt een bedrijfje hebt
Daarom werk ik het liefst ook gewoon met eerste lettersquote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Maharbal het volgende:
Wat een posts
Het meest kwalijke: dat sommige users nog steeds m'n nick niet fatsoenlijk kunnen schrijven.
Inderdaad! Alsof Mahaarbal zo lastig te schrijven isquote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Maharbal het volgende:
Wat een posts
Het meest kwalijke: dat sommige users nog steeds m'n nick niet fatsoenlijk kunnen schrijven.
Wat er staat.quote:
¤45,04 uiteraard.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef Yreal het volgende:
Oke, even wat anders. Ik moet inc btw 54.50 factureren.
Nu heb ik dus het dilema. Ga ik dan exclusief 45 euro factureren of 45,04
Waar maak je je facturen mee, je orderbevestigingen, offertes etc? Heb je alles gestandaardiseerd of heb je een bedrijfsadministratie systeem? Tell me, i'm curious!quote:
Gewoon template in wordquote:Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar maak je je facturen mee, je orderbevestigingen, offertes etc? Heb je alles gestandaardiseerd of heb je een bedrijfsadministratie systeem? Tell me, i'm curious!
Ja dat is ook netjes hoor voor een beginnend bedrijf. Als je maar beetje uniform hebt.. anders krijg je van die android taferelenquote:
Android taferelen?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is ook netjes hoor voor een beginnend bedrijf. Als je maar beetje uniform hebt.. anders krijg je van die android taferelen
gefragmenteerdquote:
Heehee even rustig, BTW is geweldig.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Boterbartje het volgende:
Wat een gedoe was dat met BTW; kerstpakketten worden natuurlijk al voor oktober verkocht.. ik had ze nog gewaarschuwd. Uiteindelijk is het allemaal nog goed gekomen
Zorginstellingen die geen BTW mogen aftrekken
Echt?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heehee even rustig, BTW is geweldig.
maar jullie fiscalisten wisten toch niets meer van privaatrecht?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je kunt ook je BTW vragen hier stellen.
Ik heb gehoord dat er wel eens fiscalisten meelurken.
Samen met The Truman Show één van de weinige films waarin ik Jim Carrey geweldig vind spelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
Eternal sunshine of the spotless mind was wel tof
Liar liar vond ik altijd wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 12:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Samen met The Truman Show één van de weinige films waarin ik Jim Carrey geweldig vind spelen.
Waarom vergeet je constant dat ik ook ben opgeleid als privatist?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar jullie fiscalisten wisten toch niets meer van privaatrecht?
Vind je civilist niet een mooier woord?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom vergeet je constant dat ik ook ben opgeleid als privatist?
En zo niet, dan ga ik er even gemakshalve vanuit dat ik het nog steeds een beetje kan
Ik kon er serieus even niet op komen. M'n hoofd zit nog vol met snotquote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vind je civilist niet een mooier woord?
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu we toch weten dat je een vrouw bent, misschien kunnen we dan alvast even de verplichte inkoppertjes maken:
A/S/L -> pics?
Nog steeds ziek thuis of al wel weer aan de slag?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kon er serieus even niet op komen. M'n hoofd zit nog vol met snot
Ik zie dat m'n tweede zin ook helemaal nergens op slaat. Sjeez.
huh wat ?! kerstpakkets?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het zou wat zijn als iemand mij hier zou ontmaskeren. Gelukkig zijn al mijn collega's veel te druk met kerstpakketten. Het schijnt nogal druk te zijn in deze weken.
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Maharbal het volgende:
Maar, kennelijk loopt er dus echt iemand rond in pak met zonnebril op.
Dat is misschien nog wel het ergste.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Maharbal het volgende:
Maar, kennelijk loopt er dus echt iemand rond in pak met zonnebril op.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
huh wat ?! kerstpakkets?
[..]
Morgen in werkgroep gewoon beetje 'girls gone wild' doen, spring op tafel en trek alles uit. Als je dan 's avonds hier kijkt zie je diegene natuurlijk foto's posten van jou.. en als je dan kijkt uit welke hoek de foto is genomen weet je waar hij stond!
Het zou al helemaal een twist zijn als het die gozer is die dit aankaarttequote:Op woensdag 5 december 2012 13:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Typisch dat dat dan weer een fok!ker is
Dan verwijder je het zo weer en stuur je erik een pm om effe alle quotes te wissen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:01 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Hahaha, moah. Wel een beetje flauw dat diegene met mij contact opneemt, maar gewoon zomaar mijn 'geheime' identiteit verfuckt.
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zou al helemaal een twist zijn als het die gozer is die dit aankaartte
Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat je enigszins anoniem wilt blijven.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat het uiteindelijk gewoon om het internet gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dat is het allerbelangrijkste in deze aflevering van Days of our school lives.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooie plotwending. Neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten wie de fokker met pak en zonnebril is.
Vrouwen zijn allemaal van die jaloerse krengen, dat zou nog best logisch zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True.. ik zal hem als ik jou was ook z'n linker bal eraf draaien.
Tenzij diegene ook een vrouw is, dan snap ik er helemaal niets meer van.
De wereld is zo gecompliceerd en gehaast.. het is niet meer leuk
True that!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn allemaal van die jaloerse krengen, dat zou nog best logisch zijn
Wat nou als die jedermand de kloon is van vonballensuck en zij niet meer kon leven met het feit dat ze zich voordeed als een manquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Vreemd verhaal, van beide kanten.
Ben benieuwd of 'deep throat' jedermand nog een respons op dit geheel heeft.
pm erik om de onwillige te verwijderenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef VonBallusseck het volgende:
Valt wel mee. Nu echter iedereen de 'waarheid' kent ga ik mijn mooie berichtjes verwijderen, en ik wil iedereen die me heeft gequote graag vragen dit ook te doen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat nou als die jedermand de kloon is van vonballensuck en zij niet meer kon leven met het feit dat ze zich voordeed als een man
Man, wat een verhaal
Het was toch "ik heb"?quote:
Een novietensoap ontvouwt zich.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat nou als die jedermand de kloon is van vonballensuck en zij niet meer kon leven met het feit dat ze zich voordeed als een man
Man, wat een verhaal
De JFK CIA/mafia/military industrial complex conspiracy is er helemaal niks bij.quote:
Eriksd was dik en Marhaarbaal stond te shinen op een fotoshoot.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ik had namelijk best wel willen zien hoe Maharbal en Eriksd eruit zien.
Nee, niemand wist ervan. Ofja, echt goede vrienden weten het wel natuurlijk, maar ik ken Morera ook niet van gezicht verder.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef VonBallusseck het volgende:
Overigens, als diegene een beetje had opgelet had hij geweten dat zowel de ouders van .. een bepaald persoon.. als 'VonBallusseck' een chalet in Zwitserland/Riederalp hebben, aangezien ik hier ook weleens foto's heb gepost.
Dit maak ik weleens vaker mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Keyos het volgende:
Kunnen ze a.u.b mensen een nekschot geven die gedurende een geheel hoorcollege zitten te kleppen? Wordt helemaal gek op dit moment, kan amper het verhaal volgen omdat iedereen om mij heen aan het praten is.
true.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Keyos het volgende:
Kunnen ze a.u.b mensen een nekschot geven die gedurende een geheel hoorcollege zitten te kleppen? Wordt helemaal gek op dit moment, kan amper het verhaal volgen omdat iedereen om mij heen aan het praten is.
Het is respectloos naar de hoogleraar en respectloos naar je medestudenten die het vak wel interessant vinden.
volgens mij heb ik wel foto's laten staan, ik geef daar niet zoveel omquote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Keyos het volgende:
Alle foto's uit dat topic een tijd geleden zijn gedelete?
Mijn foto staat er nog, maar ik geef daar geen moer om.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Keyos het volgende:
Niets is meer zeker nuquote:
Idem hier, maar dan met een shitload aan teksten. Ach ja, woensdag is niet mijn dag, daar was ik al achterquote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is wel zeker dat ik nog geen steek ben opgeschoten met Salduz tegen Turkije.
Wat begrijp je niet aan het arrest?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is wel zeker dat ik nog geen steek ben opgeschoten met Salduz tegen Turkije.
Word je ook gek van dat gekakel tijdens het college?quote:
Ik heb alleen het BW met Rv en ONBW en een fiscaal bundeltje. Ideaal.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zijn wetbundels zo zwaar, ik ga vanavond naar huis omdat sinterklaas maar moet morgen hele dag leren dus wetbundels heen en weer slepen. blegh wat zwaar
Ik vind het echt geweldig.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf hebben ze nou weer met iTunes gedaan
Daar moet je ook gewoon wat van zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Word je ook gek van dat gekakel tijdens het college?
JA DAT GEBEURT ER NOU EENMAAL MET APPLE, ZE FALEN IN ALLES EN OOK MET ITUNES 11 JA JA KUT APPLEquote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf hebben ze nou weer met iTunes gedaan
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eriksd was dik en Marhaarbaal stond te shinen op een fotoshoot.
Voortaan beter opletten dus!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ik had namelijk best wel willen zien hoe Maharbal en Eriksd eruit zien.
Ik begrijp het goed, dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het arrest?
Doe eens even rustig. Het is maar Apple remember.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA DAT GEBEURT ER NOU EENMAAL MET APPLE, ZE FALEN IN ALLES EN OOK MET ITUNES 11 JA JA KUT APPLE
Daarom zeggen ze van die dingen als 'put your brain in gear before you put your mouth in motion 'quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Iets nader bezien is het wel een stuk beter ja
Uit veiligheidsoverwegingen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Keyos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, pavlov reactiequote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe eens even rustig. Het is maar Apple remember.
Gewoon doen!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik durf na al die jaren nog steeds niet over te stappen van Winamp naar iTunes
Winampquote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik durf na al die jaren nog steeds niet over te stappen van Winamp naar iTunes
Hmm zal eens kijken straks.quote:
Uiteraard. Ik vind het nog altijd een heerlijk programmaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
WinampBestaat dat nog joh. Vroeger ook veel gebruikt.
Tja, ik kan over het algemeen slecht tegen veranderingen. Helemaal als ze op het eerste gezicht alleen van esthetische aard lijken te zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze van die dingen als 'put your brain in gear before you put your mouth in motion '
Ik.zeg.het.niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Tja, ik kan over het algemeen slecht tegen veranderingen. Helemaal als ze op het eerste gezicht alleen van esthetische aard lijken te zijn.
Dankjewel mijnheer.quote:
Dat ene labeltje toch?quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dankjewel mijnheer.
Nee, ik denk niet dat ik Fok! verlaat.. hoewel ik wel erg aan het twijfelen ben.
Weet ik nog steeds niet hoe je heetquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef VonBallusseck het volgende:
En hoeveel mensen zitten er denk je in het eerste jaar die mijn naam hebben?
Ik wil je dus vragen om het weg te halen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
He Erik zo komt dat topic nooit vol
Doet eens DM lezenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef eriksd het volgende:
Aardige eindejaarssprint voor verwijderde posts inderdaad. Dank mensen voor jullie hulp. Nu weer back to normal.
ik heb liever meerdere pilletjes. Eentje is zo schraalquote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je om een drugdealer vraagt.
Of een slechte aflevering van Peter R. de Vries.
Jij bent Vquote:Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef VonBallusseck het volgende:
Uiteraard. Ik heb n0rah een DM gestuurd. Overigens ga ik binnen nu en vijf minuten naar de uni.
Hoe schaamteloos die gozer het durfde te zeggen dat hij dat aan het doen was, vreselijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:10 schreef N0rah het volgende:
En die kneus die met pepernoten aan het gooien is, zit in mijn onderwijsgroep..
What the fuckquote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef N0rah het volgende:
Ik heb ook een creep in mijn onderwijsgroep die mijn naam blijkbaar had gegoogeld. Zegt ie tegen mij: "Ja, ik weet alles.. N0rah enzo", gevolgd door zo'n geniepig eng lachje.. Wtf.
Ja, het is zo'n kneus..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe schaamteloos die gozer het durfde te zeggen dat hij dat aan het doen was, vreselijk.
Sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef N0rah het volgende:
Ik heb ook een creep in mijn onderwijsgroep die mijn naam blijkbaar had gegoogeld. Zegt ie tegen mij: "Ja, ik weet alles.. N0rah enzo", gevolgd door zo'n geniepig eng lachje.. Wtf.
Je username begint met een V, ergo, je bent Vquote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Als jij me vertelt hoe ik dat kan veranderen, wil ik dat met liefde voor je doen.
Ja, de enige logische verklaring is dat ik mijn fb ooit ergens in een topic had geplaatst. Als je mijn volledige naam dus googelt, kom je bij dat topic terecht. Maar dan nog.. dat ie mij überhaupt googelt.quote:
Godver, snap je dat niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, de enige logische verklaring is dat ik mijn fb ooit ergens in een topic had geplaatst. Als je mijn volledige naam dus googelt, kom je bij dat topic terecht. Maar dan nog.. dat ie mij überhaupt googelt.
Een wijze les voor de volgende keer. Geen dingen plaatsen die kunnen leiden naar je identiteit.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef N0rah het volgende:
Ja, de enige logische verklaring is dat ik mijn fb ooit ergens in een topic had geplaatst. Als je mijn volledige naam dus googelt, kom je bij dat topic terecht. Maar dan nog.. dat ie mij überhaupt googelt.
Dat kan ook met foto's, dat weet je he?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een wijze les voor de volgende keer. Geen dingen plaatsen die kunnen leiden naar je identiteit.
Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Eerder omgekeerd. Als jij als lekker wijf op de faculteit verschijnt gaan mensen altijd kijken of ze je op internet vinden als ze je niet aan durven spreken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?
Als een lekker wijf al haar personalia op een internet forum pleurt (met bijbehorende foto, cijfers voor tentamens en facebook) dan is het wachten tot iemand je daarop aanspreekt.
Ik zeg niet dat het niet een beetje creepy is maar je had dit wel een beetje kunnen voorzien.
Dit. Heb het laatst nog zelf allemaal gegoogled, echte naam, nicknames die ik vaak gebruik, resultaten checken om te zien of mn echte naam te herleiden is.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een wijze les voor de volgende keer. Geen dingen plaatsen die kunnen leiden naar je identiteit.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:25 schreef Giku het volgende:
[..]
Dit. Heb het laatst nog zelf allemaal gegoogled, echte naam, nicknames die ik vaak gebruik, resultaten checken om te zien of mn echte naam te herleiden is.
Mochten ze echt kwaad willen komen ze er wel achter (ip's, etc), maar voor de Jantjes die je even willen googlen is 't wel genoeg hoop ik![]()
Ik wil echt kwaadquote:Op woensdag 5 december 2012 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Hoe weet jij dat ik Jan heet en je heb gegoogled?
Dit gaat echt verquote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef N0rah het volgende:
Ik weet het, maar als je achter de identiteit van iemand wil komen, dan heb je minstens een naam nodig . Ik heb wel wat dingen over mezelf verteld, maar niet zodanig dat mensen mij makkelijk zouden kunnen ontmaskeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef Maharbal het volgende:
Dat kan ook met foto's, dat weet je he?
Jij hebt toch ook een keer je facebook gepost hier..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
Heb ik even een groot voordeel. Er zijn een lading mensen met mijn naam waardeer je nooit exact kan herleiden wie ik ben. Zelfs in zoetermeer wonen er al 7![]()
Ook in alle beroepsgroepen. Van accountants tot verplegers.
Oehlala.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef N0rah het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef N0rah het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een keer je facebook gepost hier..
Gewoon google achterstevoren lezen dusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef Maharbal het volgende:
Mijn volledige naam is de naam van een bekend persoon in Polen, dus je krijgt eerst een schijtlading van die hits.
Nee, zelfs al google je op mijn naam dan vind je me nog erg moeilijk.
Ik ben mezelf in ieder geval nog niet tegengekomen bij het Googlen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gewoon google achterstevoren lezen dus
Mijn naam is wel uniek, net als mijn voornaam, vrij vervelend.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn achternaam is niet uniek net als mijn voornaam, maar wanneer je beide namen combineert, dan zijn er maar een paar personen die het kunnen zijn.
Oja, dat is wel klote. De kvk heeft al mijn gegevens gewoon zo online gegooid.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef Giku het volgende:
[..]
ik kreeg wel deze?
jeroen.v.vuuren @ planet punt nl
Geen flauw idee verder, ik edit het ook wel als het wel van jou is hoor
[..]
Mijn naam is wel uniek, net als mijn voornaam, vrij vervelend.
Ik kom mezelf wel tegen, maar de info op de facebooks/twitters/linkedins zijn niet zo veel schokkends, ik maak er meestal geen dagboek van zoals sommige mensenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben mezelf in ieder geval nog niet tegengekomen bij het Googlen.
edit: en net nu ik het typ kom ik mezelf tegen
vond hem eigenlijk via fok.nl, waarschijnlijk ge-edit, ik pm hem anders welquote:Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, dat is wel klote. De kvk heeft al mijn gegevens gewoon zo online gegooid.
doe eens in pm, te groot voor dmquote:Op woensdag 5 december 2012 14:33 schreef Giku het volgende:
[..]
vond hem eigenlijk via fok.nl, waarschijnlijk ge-edit, ik pm hem anders wel
Die PM van je laatstquote:
Slimquote:
Stond wel één en ander op, maar dat zou ik serieus niet meer weten. Ik bekeek in eerste instantie die PM op m'n iPhone en had zoiets van "the fuck I'm reading?" en klikte maar op je foto. Pas bij thuiskomst zag ik hoe de vork in de steel zatquote:Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slimtrouwens, wel een leuke test. Als het goed is zie je niks op mijn fb, behalve wat likes, polls en friend requests?
Altijd imgur gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef N0rah het volgende:
Oh ja, nog een tip: als je hier foto's post, neem ze dan niet meteen van je fb. Door een deel van de link kan je fb namelijk achterhaald worden.
Heb 'm toen via m'n niet al te actieve fotodumpsite geplaatst en paar uur later weer de foto verwijderd. Knappe jongen die mij kan vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef N0rah het volgende:
Oh ja, nog een tip: als je hier foto's post, neem ze dan niet meteen van je fb. Door een deel van de link kan je fb namelijk achterhaald worden.
Goede tip in ieder geval.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Boterbartje het volgende:
Altijd imgur gebruiken.
niemand weet wie ik ben muahahaha
niks bijzonders toch? Als het goed is is alles afgeschermd.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stond wel één en ander op, maar dat zou ik serieus niet meer weten. Ik bekeek in eerste instantie die PM op m'n iPhone en had zoiets van "the fuck I'm reading?" en klikte maar op je foto. Pas bij thuiskomst zag ik hoe de vork in de steel zat
Ik geloof iets over homoseksuele parenclubs, maar verder niets bijzondersquote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks bijzonders toch? Als het goed is is alles afgeschermd.
Over Imgur gesproken; coolste gif ooitquote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd imgur gebruiken.
niemand weet wie ik ben muahahaha
Wow.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Over Imgur gesproken; coolste gif ooit
http://imgur.com/gallery/c5Wu8
lekker tochquote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof iets over homoseksuele parenclubs, maar verder niets bijzonders
Ik weet wel waar je werkt denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wow.
Tevens: niemand weet wie ik ben muahahahaha
Ja perfecte naam is dat trouwensquote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
Als je Jan Janssen heet moet je wel een hele aardige Sherlock zijn wil die je vinden ^^.
Maar zijn er nog mensen die zo heten?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
Als je Jan Janssen heet moet je wel een hele aardige Sherlock zijn wil die je vinden ^^.
Postservicepunt hier heeft echt ruime parkeermogelijkheden.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een timing, ik ben koud binnen en postnl belt aan met mijn langverwacht pakketje![]()
Scheelt weer een ritje naar de Primera alwaar je je auto niet kwijt kunt
Ben bang van wel (zal overigens mijn kind nooit Jan, Piet Klaas of iets dergelijks noemen, heb het niet zo op oude Hollandse namen).quote:Op woensdag 5 december 2012 15:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar zijn er nog mensen die zo heten?
Ach als het past. Soms kan het wel leuk zijn vind ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben bang van wel (zal overigens mijn kind nooit Jan, Piet Klaas of iets dergelijks noemen, heb het niet zo op oude Hollandse namen).
Damn, dat ziet er écht gaaf uitquote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Over Imgur gesproken; coolste gif ooit
http://imgur.com/gallery/c5Wu8
Mooie 404 error inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er écht gaaf uit. Vind het sowieso altijd wel mooi om dat soort aparte dingen te zien, ga zelf ook altijd bij zwaar onweer met de auto bij de Haringvlietdam staan, heb je prachtig uitzicht op het natuurgeweld.
Hier niet hoorquote:
Heb je überhaupt speakers waarop dat verschil enigszins merkbaar wordt?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mag ik nu even haten op Apple? iTunes ondersteunt niet eens FLAC
Wat een triestheid
Verschil is duidelijk merkbaar ja. Zo veel helderder, dieper en ruimtelijker, nee daar kan een 320kbps mp3 niet tegenop.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb je überhaupt speakers waarop dat verschil enigszins merkbaar wordt?
Wat voor speakers heb je dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verschil is duidelijk merkbaar ja. Zo veel helderder, dieper en ruimtelijker, nee daar kan een 320kbps mp3 niet tegenop.
Edifier R1600Tquote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wat voor speakers heb je dan?
Als je het goed doet klinkt 320kbps ook geweldig hoor. Het zogenaamde verschil zit vaak ook tussen je oren.
Natuurlijk is het een groot verschil qua grootte, maar ik betwijfel of je het verschil merkt bij een blind-testquote:Op woensdag 5 december 2012 17:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Edifier R1600T
Je hebt van die audiofielen die er bij zweren dat het ene kabeltje net voor een betere geluidskwaliteit zorgt dan het andere kabeltje. Die verklaar ik dan ook voor gek ja. Maar met een wat betere speaker hoor je al gauw verschil. Compressie bij een 320kbps mp3 t.o.v. een FLAC is natuurlijk nog steeds enorm.
Maar blind-test hoeft toch ook niet de enige norm te zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een groot verschil qua grootte, maar ik betwijfel of je het verschil merkt bij een blind-test
Nee, maar dan houd je jezelf wel onnodig voor de gek.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar blind-test hoeft toch ook niet de enige norm te zijn?
Daar mag je uiteraard aan twijfelen. Echter is er genoeg te vinden over de (merkbare) kwaliteitsverschillen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een groot verschil qua grootte, maar ik betwijfel of je het verschil merkt bij een blind-test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |