Oh okeequote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was ook wel enigszins sarcastisch![]()
Jij maar de lapo?
Erkenning is altijd fijnquote:
Maybe next time. II was de eerste die in me opkwam.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vond IJ-veren I toch wel wat spannender.
Dank voor deze spontane blijk van waardering.quote:
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef Valid het volgende:
Bij mij staat vandaag goederenrecht op het programma! In het bijzonder verjaring en gemeenschap.
Wat vinden jullie van de serie van Pitlo? Ik hoor eigenlijk altijd meer over de Asser; waarom wordt die niet overal voorgeschreven?
Ik kan niet wachten op Goederenrecht en Verbintenissenrecht. Geweldige vakken denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.
En de Pitlo is makkelijker dan de Asser om te lezen. Maar wel een prima boek, alleen is de Asser uitgebreider en beter vind ik.
Wij (RuG) gebruiken zowel de Pitlo- als de SBR-serie, ook binnen één vak. Van de Asser is niks voorgeschreven. Ik ben dan wel weer zo'n purist dat ik het jammer vind dat er verschillende series door elkaar lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat die ontzettend duur is waarschijnlijk. En de auteurs van de Pitlo-serie en de SBR-serie nog weleens een andere mening zijn toegedaan dan de auteurs van de Asser-serie. Ik kan mij voorstellen dat als de kernhoogleraar van een bepaald vak het meer eens is met de Pitlo auteurs of er zelf één is de Pitlo voorgeschreven is.
En de Pitlo is makkelijker dan de Asser om te lezen. Maar wel een prima boek, alleen is de Asser uitgebreider en beter vind ik.
Zeker zeker. Vooral Goederenrecht.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Goederenrecht en Verbintenissenrecht. Geweldige vakken denk ik
Dat is helemaal niet jammer omdat je zo in aanraking komt met verschillende dogmatische standpunten. Hetgeen weer goed is voor je academische vorming en het je makkelijker maakt zelf een standpunt te bepalen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Valid het volgende:
[..]
Wij (RuG) gebruiken zowel de Pitlo- als de SBR-serie, ook binnen één vak. Van de Asser is niks voorgeschreven. Ik ben dan wel weer zo'n purist dat ik het jammer vind dat er verschillende series door elkaar lopen.
Die van Mijnssen/Van Velten & Bartels?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef Actaeon het volgende:
Zeker zeker. Vooral Goederenrecht.
Wij hebben de Asser zie ik.
Bijna goed. "bewerkt door prof. mr. F.H.J. Mijnssen en prof. mr. P. de Haan"quote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die van Mijnssen/Van Velten & Bartels?
Ohja dat is het deel 'Algemeen Goederenrecht'. Die met Van Velten en Bartels is het deel 'Zakelijke Rechten'. Ik was even abuis.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bijna goed. "bewerkt door prof. mr. F.H.J. Mijnssen en prof. mr. P. de Haan"
Maar dat is een goed boek?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja dat is het deel 'Algemeen Goederenrecht'. Die met Van Velten en Bartels is het deel 'Zakelijke Rechten'. Ik was even abuis.
Absoluut.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar dat is een goed boek?
Gewoon Facebook, meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
www.so.cl
Nieuwe sociale media, sinds vandaag in de lucht
Als jurist en dus CV-neuker (en ik bedoel niet de verwarming) moet je toch wel LinkedIN hebben?!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon Facebook, meer heb je niet nodig.
Ah. Microsoft.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
www.so.cl
Nieuwe sociale media, sinds vandaag in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |