Ik heb vaker een voertuig overgespotenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil jij niet in gezien worden hoor
De kleur is mooi hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb vaker een voertuig overgespoten
Jij bent een lui kreng.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
de watquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Annie heet volgens mij dezelfde en die past er ook in, dus dat komt wel goed.
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.
Ik pakte alleen de auto voor boodschappen als ik veel wc-papier en drinken in wilde slaanquote:
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.
Ja soms heb je een wake-up call nodig. In ons geval was het dat hij naar Amsterdam wilde verhuizen. Nou om de dooie dood niet. En als ik hem echt nog had willen behouden dan had ik dat misschien nog wel overwogen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in zoiets 'blijft hangen' omdat het nu eenmaal is zoals het is. En dat je pas merkt wat je mist als je het bij iemand anders vindt.
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echt) maar ik ga toch echt proberen voor dat soort onzin géén auto te pakken.
Scheelt ook wel dat ik niet eens naar het werk mág met de auto, want geen parkeerautorisatie omdat ik te dichtbij woon. En de supermarkt is midden in de stad, ik ga toch zeker geen parkeergeld betalen omdat ik een pak suiker moet kopen.
Doelde op minder en gezonder etenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.
Het is een klein dopjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh zoMaar waarom wil ik er niet in gezien worden dan?
fiets met fietstassen?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.
Dat wordt sjouwen
En de auto staat schuin achter de supermarkt dus met de auto had sowieso geen zin gehad.
ohquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Scheelt ook wel als je boodschappen doet als je het lopend doet: je koopt geen onzin zoals vreterij of teveel frisdrank. Want je moet het ook allemaal weer naar huis sjouwen
Ja, gewoon voor de tassen dan. Maar het is 100 meter ofzo dus dan is het ook geen ramp om vaker te lopenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fiets met fietstassen?
mijn lief heeft sinds kort fietstassen (zaten al op zijn nieuwe fiets.. van die leuke bruine zoals opatjes hebben) maar die dingen zijn echt ideaal zeg!
als wij in de auto van papa rijden worden we vaker uitgescholdenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Oh, daar heb ik in de knalrode panda van mijn moeder ook nooit last van hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Dat ken ik. Zit ik weer met tegenzin twee frikandelbroodjes 's avonds weg te werken omdat ze anders niet meer lekker zijn en ik bedacht had dat het een goed idee was die aan te schaffen náást mijn avondeten, een zak chips en twee repen chocolaquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zit wat in.
En geen boodschappen doen als je honger hebt, want dan belandt er ook op magische wijze ineens vanalles veel te veel in je wagentje. Alsof de boodschappen je maag horen knorren en zoe HOEPLA in je kar springen. Heel curieus!
Jij beukt je overal gewoon langsquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik in de knalrode panda van mijn moeder ook nooit last van hoor.
Amsterdamquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
dat hij naar Amsterdam wilde verhuizen.
Voortaan gewoon na negen minuten afkappen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, I should have known... 10 minuten in een gesprek met ex en het is weer schreeuwen
Soms is je oog groter dan je maagquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ken ik. Zit ik weer met tegenzin twee frikandelbroodjes 's avonds weg te werken omdat ze anders niet meer lekker zijn en ik bedacht had dat het een goed idee was die aan te schaffen náást mijn avondeten, een zak chips en twee repen chocola
Met werk zou ik dat misschien ook hebben.. maar ik had juist minder honger.. was minder thuis, daarbij wou je toch al iets gezonder eten. Dus dat werkte ook allemaal mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
oh
Ik weet wel dat toen ik op mijn vorige werk een poosje in de werkplaats werkte, ik gelijk 3x zoveel at overdag. En nog steeds honger had 's avonds. Puur omdat het gewoon intensief werk was.
klinkt logisch, ik kan hem gelukkig bij beide gewoon gratis kwijtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echt) maar ik ga toch echt proberen voor dat soort onzin géén auto te pakken.
Scheelt ook wel dat ik niet eens naar het werk mág met de auto, want geen parkeerautorisatie omdat ik te dichtbij woon. En de supermarkt is midden in de stad, ik ga toch zeker geen parkeergeld betalen omdat ik een pak suiker moet kopen.
Ik had dezelfdequote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kleur is mooi hoor
Maar Annie heet volgens mij dezelfde en die past er ook in, dus dat komt wel goed.
Schreeuw dan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, I should have known... 10 minuten in een gesprek met ex en het is weer schreeuwen
Het is zo frustrerend. Het begon zo goed, maar voor ik het wist ging het weer over explosieve dingenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan gewoon na negen minuten afkappen.
O ja, die is ook leukquote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had dezelfde. Ik ben nu naar een VW Up gegaan. Daar heb ik overigens *meer* beenruimte. De Peugot 107 was verder prima, daar niet van
.
Ah, jij ging anders eten uit verveling.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met werk zou ik dat misschien ook hebben.. maar ik had juist minder honger.. was minder thuis, daarbij wou je toch al iets gezonder eten. Dus dat werkte ook allemaal mee.
Nu ben ik echter alleen maar moe als ik thuis ben
Nee. Sorry.quote:
ja die hebben we ook gehad, maar daar kreeg ik een zere kont van (en meer)quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb sinds kort een spinningfiets thuis. Gisteren maakte ik blijkbaar een beetje herrie, want de buren zaten op de muren te kloppen
irritant is dat.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zit wat in.
En geen boodschappen doen als je honger hebt, want dan belandt er ook op magische wijze ineens vanalles veel te veel in je wagentje. Alsof de boodschappen je maag horen knorren en zoe HOEPLA in je kar springen. Heel curieus!
quote:
te koud voor de racefiets?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb sinds kort een spinningfiets thuis. Gisteren maakte ik blijkbaar een beetje herrie, want de buren zaten op de muren te kloppen
Ja, heb ik ook. Ben gisteren op zoek geweest naar mijn spinningbroek, kon m helaas niet vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
ja die hebben we ook gehad, maar daar kreeg ik een zere kont van (en meer)
niks mis met water drinkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
irritant is dat.
hoewel niks te drinken in huis hebben behalve koffie/thee/kraanwater en frisdrank voor m'n zoon ook niet echt handig is
Dat vond ik ook. De Up is qua formaat hetzelfde, maar wel meer ruimte gek genoegquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die is ook leukMaar die was nog niet tweedehands te krijgen. De nieuwe Kia Picanto en de nieuwe Ford Ka waren ook leuk, en de nieuwe Twingo, en die andere kleine bakjes
Het enige nadeel van de 107 is het gebrek aan kofferruimte.
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had dezelfde. Ik ben nu naar een VW Up gegaan. Daar heb ik overigens *meer* beenruimte. De Peugot 107 was verder prima, daar niet van
.
Jaquote:
Uhuh, 107 is leuk, heeft lief ookquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die is ook leukMaar die was nog niet tweedehands te krijgen. De nieuwe Kia Picanto en de nieuwe Ford Ka waren ook leuk, en de nieuwe Twingo, en die andere kleine bakjes
Het enige nadeel van de 107 is het gebrek aan kofferruimte.
Zorg dan dat je niks te verwijten isquote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb het geprobeerd godt, maar toen de verwijten kwamen ging het mis
ik haal niet altijd snacks maar als ik dat wel doe is het dezelfde dag ook alweer opquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, jij ging anders eten uit verveling.
Zou ik ook doen, maar ik heb nooit snacks in huis.
Geen last van bij deze auto om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnen
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.quote:
Geen Fiat Panda kopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen last van bij deze auto om eerlijk te zijn.
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdquote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnen
Geilquote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdMaar dat had ik in de lesauto ook.
Dat is er ook niet, vandaar mijn frustratiequote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niks te verwijten is
Je moet ook geen hakken dragen als je gaat autorijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdMaar dat had ik in de lesauto ook.
Ja ik ook, als er visite is, heb ik nooit iets in huis omdat het bij mij altijd gelijk opgaat en ik dus niks in huis haal uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik haal niet altijd snacks maar als ik dat wel doe is het dezelfde dag ook alweer op
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.quote:
Het is gewoon veel leuker ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.
Ik eet uit verveling en gewoontequote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, jij ging anders eten uit verveling.
Zou ik ook doen, maar ik heb nooit snacks in huis.
Koop een fles limonadesiroop.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.
Ben maar thee gaan drinken gisteravond.
Ik heb het niet over hoge naaldhakken. Ik ga niet steeds met twee paar schoenen sjouwen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ook geen hakken dragen als je gaat autorijden.
2de hands ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is gewoon veel leuker ook.
Alleen die krengen zijn duurder dan een klein autootje
het lijkt me wel dood eng in het verkeerquote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.
Ik heb ballerina's in de auto liggenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoge naaldhakken. Ik ga niet steeds met twee paar schoenen sjouwen.
vond ik ook, tot ik alle fris en dingen met toegevoegde suiker en zo uit mijn dieet bandequote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.
Ben maar thee gaan drinken gisteravond.
boodschappen doen op de dag dat je visite krijgt!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, als er visite is, heb ik nooit iets in huis omdat het bij mij altijd gelijk opgaat en ik dus niks in huis haal uit zelfbescherming.
Daar kan ik helemaal niks mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ballerina's in de auto liggen
ik ookquote:
Ik ook, maar het is lastig om produkten te kopen zonder toegevoegde suiker.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond ik ook, tot ik alle fris en dingen met toegevoegde suiker en zo uit mijn dieet bande
nu drink ik alleen maar water en thee en is het echt prima te doen
Ach waarom boos worden dan. Ik zou hem uitlachen. Dingen verzinnen om het te laten escaleren is sneu genoeg. Moet je toch om kunnen lachenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, vandaar mijn frustratie
Maar als ze onverwachts langskomenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
boodschappen doen op de dag dat je visite krijgt!
Altijd dus?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en als ik verdrietig ben, boos ben, blij ben
als er iets te vieren is
als ik een beloning verdien
Etc
Dat inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en als ik verdrietig ben, boos ben, blij ben
als er iets te vieren is
als ik een beloning verdien
Etc
nee klopt, ik had het nu ook specifiek over drinkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is lastig om produkten te kopen zonder toegevoegde suiker.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar dat lukt me soms niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach waarom boos worden dan. Ik zou hem uitlachen. Dingen verzinnen om het te laten escaleren is sneu genoeg. Moet je toch om kunnen lachen
jaquote:
Common Sense en voedsel/dieten is echt niet te doen. Alles is tegenstrijdig aan elkaarquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee klopt, ik had het nu ook specifiek over drinken
verder gebruik ik gewoon common sense
nou het werd bij mij ook echt wel problematischquote:
dan hebben ze meestal pech!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ze onverwachts langskomen
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ballerina's in de auto liggen
Ik had gisteravond visite, als ik vanavond de tekening maak en een uurwerkje haal bij de hema ofzo, kan hij volgende week klaar zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ff een topic gemist maar zijn de klokken/lampen voor Rhu en CL al klaar?
het scheelt denk ik dat ik zo jong ben gestopt met vlees etenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Common Sense en voedsel/dieten is echt niet te doen. Alles is tegenstrijdig aan elkaar
Nooit problemen mee eigenlijk. Slippers zijn erger ja denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?
Levensgevaarlijk als je hard moet remmen
Hoewel ik ook weleens met slippers in de auto zit, misschien nog wel gevaarlijker
Ik zou het vreemd vinden als jij met hakken in de auto zitquote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?
Levensgevaarlijk als je hard moet remmen
Hoewel ik ook weleens met slippers in de auto zit, misschien nog wel gevaarlijker
De ene keer kan ik snacks prima weerstaan (liggen bijv al een week 2 zakken chips in huis), en de andere keer ga ik zoeken of kopen.. .quote:
neequote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ff een topic gemist maar zijn de klokken/lampen voor Rhu en CL al klaar?
Je bent ook maar een mensquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar dat lukt me soms niet.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had gisteravond visite, als ik vanavond de tekening maak en een uurwerkje haal bij de hema ofzo, kan hij volgende week klaar zijn.
Ik heb ook nog de behoefte aan een custom made iets. Jij deed Werktuigbouwkunde toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had gisteravond visite, als ik vanavond de tekening maak en een uurwerkje haal bij de hema ofzo, kan hij volgende week klaar zijn.
Ja verdorie!quote:
Wat mot je hebben?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de behoefte aan een custom made iets. Jij deed Werktuigbouwkunde toch?
Vrouwenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
Ik was vanmorgen helemaal in paniek in de auto. Ik kreeg mijn knipperlicht niet uit.
Ik trok van frustratie bijna die hendel er afMaar vond het blijkbaar niet gek dat mijn ruitenwissers steeds sneller gingen.
Ik wil ook!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als mijn moeder wil afslaan gaat ook altijd het grootlicht en de ruitensproeiers en alles aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
Ik was vanmorgen helemaal in paniek in de auto. Ik kreeg mijn knipperlicht niet uit.
Ik trok van frustratie bijna die hendel er afMaar vond het blijkbaar niet gek dat mijn ruitenwissers steeds sneller gingen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
Zwanger is het helemaal erg Anniequote:
Het doet me goed om dit te horen he. Dat er mensen zijn die gewoon ook mutsen in de auto.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
Daar heb ik dan geen problemen mee. Ik controleer wel honderd keer heel dwangmatig of ik de lampen wel goed aan heb.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als mijn moeder wil afslaan gaat ook altijd het grootlicht en de ruitensproeiers en alles aan.
Het wordt geen bouwlamp, het licht gewoon iets op zodat je ziet wat je indrukt. Dus niet de toerenteller enzo, maar de ventilatie etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Het console moet toch juist dimmen als het donker wordt? Nachtblindheid enzo
noem dit maar niet zinnigquote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
oooh ik ben wel echt helemaal niks zinnigs aan het doen vanmorgen
jullie schuld
Ik heb al tig keer de remote console opgestart omdat ik software voor de receptie moet installeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
oooh ik ben wel echt helemaal niks zinnigs aan het doen vanmorgen
jullie schuld
Ohja. Daarvan is het lampje stuk bij die panda van mijn moeder.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt geen bouwlamp, het licht gewoon iets op zodat je ziet wat je indrukt. Dus niet de toerenteller enzo, maar de ventilatie etc.
nou ja, ik zou heel andere dingen moeten doenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja, ik zou heel andere dingen moeten doen
mwah, je kan altijd nog in een groepje gaan zitten en het iemand anders laten doenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja, ik zou heel andere dingen moeten doen
Heel herkenbaar. Applicatie opstarten, Fokken tijdens het wachten, vervolgens verdwaasd naar je scherm kijken en je afvragen waarom je dit programma hebt opgestartquote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer de remote console opgestart omdat ik software voor de receptie moet installeren.
Maar ik heb ook al tig keer de console afgesloten omdat ik niet meer wist wat te doen en ik hier rond hang
ook weleens gehad .. niks in dashboard of tellerbak gaf meer licht..... dat is echt kut zeg!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Daarvan is het lampje stuk bij die panda van mijn moeder.
Zit altijd op de tast de verwarming te bedienen
anders gaan we om half 12 allebei beginnen?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik hoorde net dat het vrijdag enorm kloteweer gaat worden dus ik ga niet meer naar de Ikea dus dan heb ik weer iets meer tijd om iets af te maken.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders gaan we om half 12 allebei beginnen?
en in mijn geval ongeveer dezelfde situatie maar dan terwijl ik iemands computer heb overgenomen....quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Applicatie opstarten, Fokken tijdens het wachten, vervolgens verdwaasd naar je scherm kijken en je afvragen waarom je dit programma hebt opgestart
om half 12 allemaal naar de IKEA?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders gaan we om half 12 allebei beginnen?
Tis bij mij meer dat ik tegewnoordig vaker zeg "owja hier was ik mee bezig"quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Applicatie opstarten, Fokken tijdens het wachten, vervolgens verdwaasd naar je scherm kijken en je afvragen waarom je dit programma hebt opgestart
quote:
nee met wat je moet doen voor vandaagquote:Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om half 12 allemaal naar de IKEA?
Je gaat maar op de fietsquote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel ik best naar ikea wil
ikea is cool
wie haalt me even op?
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je gaat maar op de fietsBewegen is goed voor je!
das meer dan 30 kmquote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je gaat maar op de fietsBewegen is goed voor je!
waar moet ik je ophalen?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel ik best naar ikea wil
ikea is cool
wie haalt me even op?
Tilburgquote:
ownee foei moet dingen doen!!quote:
quote:
nou dan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ownee foei moet dingen doen!!
ik ga peso maken voor mijn avond eten
Dan moet je nog even wat doenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, de homo's werkten dus ook niet. Stap weer terug naar de hetero's.
Wie biedt zich aan?
Of zal ik eens een vrouw doen?
Die heb ik al eentje. De 2e al. Vorige heb ik geslooptquote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wat doen
[ afbeelding ]
Te veel klonten in je konthaar?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik al eentje. De 2e al. Vorige heb ik gesloopt
Ja daar kon ie denk ik nieet tegen. En dat ik 'm op de grond liet knikkeren ook al nietquote:
Ik doe maar even pauze inclusief mijn brood etenquote:
ik ook!!quote:
sorryquote:
Het is kwart voor 12!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook!!
pesto is af, pasta staat te koken
nu alleen nog even de wortels schrapen en in stukjes tjakken en dan is mijn diner klaar!
Hier ook 15:00 naar huisquote:
Oh, ik ben alleen maar code aan het debuggenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook!!
pesto is af, pasta staat te koken
nu alleen nog even de wortels schrapen en in stukjes tjakken en dan is mijn diner klaar!
ik moet zo naar college en omdat ze daar nooit vegetarisch eten hebben (behalve broodjes die niet afgedekt over zijn van de lunch) maak ik meestal zelf wat om mee te nemenquote:
Helaas, daar ben ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef Tally het volgende:
Ik hoor net dat het dit weekend flink gaat sneeuwen in Maastricht
Jippie!
Wij gaan een weekendje logeren bij vrienden van onsquote:
Met de slee van de hellingquote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef Tally het volgende:
Ik hoor net dat het dit weekend flink gaat sneeuwen in Maastricht
Jippie!
Ok.quote:KT,
Voor toekomstige projecten wil ik graag PDO gaan gebruiken.
Ik zal de opblaasbare slee van de kleine meenemen!quote:
De vraag is waarom je niet eerder PDO gebruikt hebt. Of jullie. PDO is zoveel beter en stabieler dan de oude Mysql* extensies van PHP.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd tof, mailtjes krijgen van je manager:
[..]
Ok.
*Ctrl+A -> Delete*
Omdat ADOdb.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vraag is waarom je niet eerder PDO gebruikt hebt. Of jullie. PDO is zoveel beter en stabieler dan de oude Mysql* extensies van PHP.
whaha ik wou het net gaan typenquote:
De volgende wordt: "Hee! Jullie hebben geen PDO gebruikt verdorie!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd tof, mailtjes krijgen van je manager:
[..]
Ok.
*Ctrl+A -> Delete*
quote:
Stil jullie!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik wou het net gaan typen
ik wil wel leuke dingen met je doen, moet je alleen ff overleggen of je vriend dat goed vindtquote:Op woensdag 5 december 2012 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
he wat zijn jullie naarik wil ook iets leuks
ik heb alleen college, tot een uur of 9
en dan nog even aan een opdracht werken
maar dan moet ik spijbelenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil wel leuke dingen met je doen, moet je alleen ff overleggen of je vriend dat goed vindt
na je collegequote:
joh dan wil ik alleen maar slapenquote:
oke dan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dan wil ik alleen maar slapen
joh weet je wel hoe lang mijn dag dan is!!quote:
nee, vertelquote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh weet je wel hoe lang mijn dag dan is!!
heul lang!!!quote:
quote:
ik zei toch dat het lang was!!quote:
quote:
das beter jaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
nou vooruit dan. Kom ik wel een andere keer langs
Nah, ADOdb is heul niet deprecated. 't Is gewoon wat anders.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ADOdb was volgens mij al deprecated op het moment dat ze PDO geintroduceerd hebben.
Sowieso MySQL en PHPquote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vraag is waarom je niet eerder PDO gebruikt hebt. Of jullie. PDO is zoveel beter en stabieler dan de oude Mysql* extensies van PHP.
that's all?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rare humor, mooie lach, krullen? krullen hoeft nog niet eens per se.
Heb ik weer.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
krullen hoeft nog niet eens per se.
Nou inderdaad. Als een product niet minstens 219834 licentiebeperkingen heeft, is het voor amateurs.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso MySQL en PHPLekker onprofessioneel
Lijkt me anders wel wat, een sportieve vriendin, is ze tenminste regelmatig de deur uit als ik wil autisten achter de pc.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, ik heb geen idee.
Niet al te sportief graag
Will Ferrel?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rare humor, mooie lach, krullen? krullen hoeft nog niet eens per se.
Nee, als het zo lek als een mandje is, is het voor amateurs.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als een product niet minstens 219834 licentiebeperkingen heeft, is het voor amateurs.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me anders wel wat, een sportieve vriendin, is ze tenminste regelmatig de deur uit als ik wil autisten achter de pc.
hoeft ze toch niet sportief voor te zijn.... een abbo bij pathe werkt ook wel.. die heeft ze volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me anders wel wat, een sportieve vriendin, is ze tenminste regelmatig de deur uit als ik wil autisten achter de pc.
Alles waar MS voor staat dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, als het zo lek als een mandje is, is het voor amateurs.
Wie is 'ze'?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
hoeft ze toch niet sportief voor te zijn.... een abbo bij pathe werkt ook wel.. die heeft ze volgens mij
Waar is de humor?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Paul Rudd ofzo.
Dat is een kloteziekte hoor, mag je niet mee spottenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alles waar MS voor staat dus.
MS is prostaatkanker?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een kloteziekte hoor, mag je niet mee spotten
MS Mode?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alles waar MS voor staat dus.
SM ookquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een kloteziekte hoor, mag je niet mee spotten
En anders regel je die.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
hoeft ze toch niet sportief voor te zijn.... een abbo bij pathe werkt ook wel.. die heeft ze volgens mij
Edequote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
welke gehucht hebben we het nu over?
M'n auto is niet stuk?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheelt weer tijd!
Maar jij een Rival.... hij kan je auto maken!
Kortingspasje.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die cinemec zal toch ook wel een abonnementje hebben?
ik ben geduldigquote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is niet stuk?
Nog niet
Daar woonde ik eerst. Maar die Pathé is drie keer niks daar.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
waarom denk ik bij CL dan aan Utrecht?
Preventief met Rival daten?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is niet stuk?
Nog niet
dus geen last meer van inbraken?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar woonde ik eerst. Maar die Pathé is drie keer niks daar.
Ik dan aan Q. Lijkt me een leuk setje.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
he nee ik vind rival niks voor CL
ik dacht eerder aan Grrrrrrrrr of Rubbereend?
je moet jouw haat jegens mij niet tussen ons in laten komenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
he nee ik vind rival niks voor CL
ik dacht eerder aan Grrrrrrrrr of Rubbereend?
Cinemecquote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die cinemec zal toch ook wel een abonnementje hebben?
die heb jij gelukkig niet toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier worden alleen Volkswagens gejat.
is die niet een beetje oud?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dan aan Q. Lijkt me een leuk setje.
sorry ik zie hem gewoon nietquote:Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
je moet jouw haat jegens mij niet tussen ons in laten komen
Nog jong van geest!quote:
"Hardwerkend Nederland".quote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
Pfff ik heb echt geen zin. Heeeeeel weinig gedaan maar ik zit die klok naar 15:00 te kijken.
ja maar daar heb je op een gegeven moment niks meer aanquote:
dat zeggen we allemaal al jaren.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dan aan Q. Lijkt me een leuk setje.
Mijn manager zei net: 'Ik hoor alleen maar gezucht en gesteun vandaag, soms moet je gewoon tot de conslusie komen dat vandaag hier zijn geen toegevoegde waarde heeft en maar naar huis gaan'.. Hmmmm, verleidelijk....quote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
Pfff ik heb echt geen zin. Heeeeeel weinig gedaan maar ik zit die klok naar 15:00 te kijken.
Lekker rustig!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij weinig woordjes kent maakt hem nog niet jong van geest
NU EVEN NIET!quote:
Ja en? Hij heeft een koophuis!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daar heb je op een gegeven moment niks meer aan
dan word CL zo'n jonge weduwe
Op dit moment ben ik hier alleen. En weer mn chef laten zitten zo ben ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn manager zei net: 'Ik hoor alleen maar gezucht en gesteun vandaag, soms moet je gewoon tot de conslusie komen dat vandaag hier zijn geen toegevoegde waarde heeft en maar naar huis gaan'.. Hmmmm, verleidelijk....
lekker gaan danquote:Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn manager zei net: 'Ik hoor alleen maar gezucht en gesteun vandaag, soms moet je gewoon tot de conslusie komen dat vandaag hier zijn geen toegevoegde waarde heeft en maar naar huis gaan'.. Hmmmm, verleidelijk....
jij bedoeld dat ze dan aan de rivièra opnieuw kan beginnen?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker rustig!
[..]
NU EVEN NIET!
[..]
Ja en? Hij heeft een koophuis!
ik heb echt maar een half uurtje gewerkt of zoquote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
lekker gaan dan
tot de lunch heb ik heel veel gedaan.... nu hoeft het niet meer
Inderdaad. Ze houdt echt wel wat over als ze eerst overal die drankrekeningen op de pof afbetaald heeft!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bedoeld dat ze dan aan de rivièra opnieuw kan beginnen?
kan ook ja
quote:Ik dacht daarom zondag: we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. laat ik me nu niet gek maken. Ik rageeerde toen ook maar even wat minder fanatiek.
Ik snap niet dat ik dat niet goed bekeken heb. Maar het staat er inderdaad echt. Sorry dat ik dat niet had gezien. Dan had ik je netjes verteld hoe het er voor stond.
Godver. Spook ik door je hoofd en ben ik niet eens een lief spook. Meer een naar rotspook. Ik had het je zeker gemeld als ik bleef appen. Maar ja.... vindt het ook heel leuk. Erg dubbel gevoel hoor.
quote:Nogmaals sorry. Ik begrijp dat je het ook niet zo tof vindt. Verdien je ook niet. Ik heb zo een meeting en stuur je daarna een berichtje. Voel me een beetje schuldig omdat je vrijgezel bent.... ik had echt anders verwacht.
Gewoon niet meer antwoorden op zijn Appsquote:
dan kan je net zog goed niks meer doen inderdaad, het heeft toch geen nut.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb echt maar een half uurtje gewerkt of zo
maar nu heeft het geen zin meer om te beginnen want over een half uur moet ik al weer weg
Nou, als t die Ruby is van Once upon a time....quote:
ik snap het niet? hij is wel vrijgezel? want de relatie is uit gegaan maar facebook vond dat niet boeiend?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik had hem dus gezegd waar ie vandaan haalde dat ik een relatie had, aangezien ik toch echt vrijgezel ben. Dus hij stuurde een foto van FB meee. Maar dat zijn al die mijlpalen. Geboren, huis gekocht, afgestudeerd, 2011 relatie. Blijkbaar vindt FB het uitgaan van een relatie danw eer geen mijlpaal
Als je naar onder scrollt stata er ergens toch echt burgerlijke status vrijgezel.
[..]
[..]
Mja.
Dus.
Rhubarb ik ga echt nee zeggen hoor! EEEECHT!
KUTzooi.
Nee, angel zelf.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap het niet? hij is wel vrijgezel? want de relatie is uit gegaan maar facebook vond dat niet boeiend?
ja en toen ben ik eten gaan maken en zo, dat moest ook! maar ik had wel wat meer voor kunnen bereiden voor collegequote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan je net zog goed niks meer doen inderdaad, het heeft toch geen nut.
maar 'we' hebben je nog wel gewaarschuwd vanmorgen!
Nee da's Angelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap het niet? hij is wel vrijgezel? want de relatie is uit gegaan maar facebook vond dat niet boeiend?
oowwquote:
Andersom. Ang3l is wel vrijgezel. En hij dacht aaaah we hebben allebei een relatie want FB heeft het uitgaan van Angels relatie niet als mijlpaal neergezet!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is vaak wel de beste oplossing!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon niet meer antwoorden op zijn Apps
Dat ging over mij, die 2011quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga niet. Kijk eens naar buiten. Wat een kut weer! Lekker warm bij de kachel blijven in je wollen trui en een kopje warme chocoquote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en toen ben ik eten gaan maken en zo, dat moest ook! maar ik had wel wat meer voor kunnen bereiden voor college
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga niet. Kijk eens naar buiten. Wat een kut weer! Lekker warm bij de kachel blijven in je wollen trui en een kopje warme choco
Mja.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
dit is gewoon zelfkastijding
je wil toch niet in zo'n driehoek betrokken raken, dat gaf je vanaf het begin af al aan
hoe meer je met hem appt hoe meer je gaat twijfelen
en uiteindelijk krijg je toch de deksel op je neus
Dus nu is alles goed en gaan jullie nog lang en gelukkig batsen?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ging over mij, die 2011Hij dacht dus dat ik net als hem ook een relatie had, dat we dus beide de fout in waren gegaan en dat ik dus net zo goed al een lange relatie had. Dus hij koesterde maar even geen hoop op iets.
Alleen mijn relatie is dus al uit sinds 2011.
maar ik moet toch want ik moet bij het avond college zijn want daar krijgen we uitleg over een opdracht die ik samen met mensen doe en we zouden daarna meteen alvast even gaan werkenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga niet. Kijk eens naar buiten. Wat een kut weer! Lekker warm bij de kachel blijven in je wollen trui en een kopje warme choco
Toedeloe... Weet je nog hoe je je voelde met Yvo?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
"Alles kan stuk" vs "Wat gij niet wilt dat u geschied..."
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Andersom. Ang3l is wel vrijgezel. En hij dacht aaaah we hebben allebei een relatie want FB heeft het uitgaan van Angels relatie niet als mijlpaal neergezet!
quote:
alles kan stuk, maar dan jouw zieltje ookquote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
bij de alles kan stuk vergeet je nog even de belangrijke aanvulling:quote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
Ik ben net zo, dat staat als een paal boven water.quote:
Katten zijn helderziend! Misschien valt er een meteoriet op je als je wel gaat!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
ow god de kat wil ook niet dat ik ga
en mijn studiebuddy belde net dat ze geen zin heeft en dat ze misschien eerder weg moetquote:Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten zijn helderziend! Misschien valt er een meteoriet op je als je wel gaat!
katten zijn de baasquote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
ow god de kat wil ook niet dat ik ga
maar jullie zijn toch al weet ik hoe lang uit elkaar?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Hier net nog het dreigement gehad dat een van de katten wordt meegenomen 'want die heeft hij betaald!'
Ruim 2,5 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch al weet ik hoe lang uit elkaar?
Wat is er onprofessioneel aan? Ik verdien er een aardige boterham mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso MySQL en PHPLekker onprofessioneel
Niet zal. Kan.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
bij de alles kan stuk vergeet je nog even de belangrijke aanvulling:
wat hij een ander flikt, zal ie jou ook flikken.
Nota sturen voor 2,5 jaar kattenvoerquote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Hier net nog het dreigement gehad dat een van de katten wordt meegenomen 'want die heeft hij betaald!'
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nota sturen voor 2,5 jaar kattenvoer
Toevallig ben ik net lekker bezig. Morgen thuiswerken, dan genietenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef rival het volgende:
lekker gaan dan
tot de lunch heb ik heel veel gedaan.... nu hoeft het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |