Ik heb vaker een voertuig overgespotenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil jij niet in gezien worden hoor
De kleur is mooi hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb vaker een voertuig overgespoten
Jij bent een lui kreng.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
de watquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Annie heet volgens mij dezelfde en die past er ook in, dus dat komt wel goed.
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.
Ik pakte alleen de auto voor boodschappen als ik veel wc-papier en drinken in wilde slaanquote:
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.
Ja soms heb je een wake-up call nodig. In ons geval was het dat hij naar Amsterdam wilde verhuizen. Nou om de dooie dood niet. En als ik hem echt nog had willen behouden dan had ik dat misschien nog wel overwogen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in zoiets 'blijft hangen' omdat het nu eenmaal is zoals het is. En dat je pas merkt wat je mist als je het bij iemand anders vindt.
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echt) maar ik ga toch echt proberen voor dat soort onzin géén auto te pakken.
Scheelt ook wel dat ik niet eens naar het werk mág met de auto, want geen parkeerautorisatie omdat ik te dichtbij woon. En de supermarkt is midden in de stad, ik ga toch zeker geen parkeergeld betalen omdat ik een pak suiker moet kopen.
Doelde op minder en gezonder etenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.
Het is een klein dopjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh zoMaar waarom wil ik er niet in gezien worden dan?
fiets met fietstassen?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.
Dat wordt sjouwen
En de auto staat schuin achter de supermarkt dus met de auto had sowieso geen zin gehad.
ohquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Scheelt ook wel als je boodschappen doet als je het lopend doet: je koopt geen onzin zoals vreterij of teveel frisdrank. Want je moet het ook allemaal weer naar huis sjouwen
Ja, gewoon voor de tassen dan. Maar het is 100 meter ofzo dus dan is het ook geen ramp om vaker te lopenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fiets met fietstassen?
mijn lief heeft sinds kort fietstassen (zaten al op zijn nieuwe fiets.. van die leuke bruine zoals opatjes hebben) maar die dingen zijn echt ideaal zeg!
als wij in de auto van papa rijden worden we vaker uitgescholdenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Oh, daar heb ik in de knalrode panda van mijn moeder ook nooit last van hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Dat ken ik. Zit ik weer met tegenzin twee frikandelbroodjes 's avonds weg te werken omdat ze anders niet meer lekker zijn en ik bedacht had dat het een goed idee was die aan te schaffen náást mijn avondeten, een zak chips en twee repen chocolaquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zit wat in.
En geen boodschappen doen als je honger hebt, want dan belandt er ook op magische wijze ineens vanalles veel te veel in je wagentje. Alsof de boodschappen je maag horen knorren en zoe HOEPLA in je kar springen. Heel curieus!
Jij beukt je overal gewoon langsquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik in de knalrode panda van mijn moeder ook nooit last van hoor.
Amsterdamquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
dat hij naar Amsterdam wilde verhuizen.
Voortaan gewoon na negen minuten afkappen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, I should have known... 10 minuten in een gesprek met ex en het is weer schreeuwen
Soms is je oog groter dan je maagquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ken ik. Zit ik weer met tegenzin twee frikandelbroodjes 's avonds weg te werken omdat ze anders niet meer lekker zijn en ik bedacht had dat het een goed idee was die aan te schaffen náást mijn avondeten, een zak chips en twee repen chocola
Met werk zou ik dat misschien ook hebben.. maar ik had juist minder honger.. was minder thuis, daarbij wou je toch al iets gezonder eten. Dus dat werkte ook allemaal mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
oh
Ik weet wel dat toen ik op mijn vorige werk een poosje in de werkplaats werkte, ik gelijk 3x zoveel at overdag. En nog steeds honger had 's avonds. Puur omdat het gewoon intensief werk was.
klinkt logisch, ik kan hem gelukkig bij beide gewoon gratis kwijtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echt) maar ik ga toch echt proberen voor dat soort onzin géén auto te pakken.
Scheelt ook wel dat ik niet eens naar het werk mág met de auto, want geen parkeerautorisatie omdat ik te dichtbij woon. En de supermarkt is midden in de stad, ik ga toch zeker geen parkeergeld betalen omdat ik een pak suiker moet kopen.
Ik had dezelfdequote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kleur is mooi hoor
Maar Annie heet volgens mij dezelfde en die past er ook in, dus dat komt wel goed.
Schreeuw dan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, I should have known... 10 minuten in een gesprek met ex en het is weer schreeuwen
Het is zo frustrerend. Het begon zo goed, maar voor ik het wist ging het weer over explosieve dingenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan gewoon na negen minuten afkappen.
O ja, die is ook leukquote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had dezelfde. Ik ben nu naar een VW Up gegaan. Daar heb ik overigens *meer* beenruimte. De Peugot 107 was verder prima, daar niet van
.
Ah, jij ging anders eten uit verveling.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met werk zou ik dat misschien ook hebben.. maar ik had juist minder honger.. was minder thuis, daarbij wou je toch al iets gezonder eten. Dus dat werkte ook allemaal mee.
Nu ben ik echter alleen maar moe als ik thuis ben
Nee. Sorry.quote:
ja die hebben we ook gehad, maar daar kreeg ik een zere kont van (en meer)quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb sinds kort een spinningfiets thuis. Gisteren maakte ik blijkbaar een beetje herrie, want de buren zaten op de muren te kloppen
irritant is dat.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zit wat in.
En geen boodschappen doen als je honger hebt, want dan belandt er ook op magische wijze ineens vanalles veel te veel in je wagentje. Alsof de boodschappen je maag horen knorren en zoe HOEPLA in je kar springen. Heel curieus!
quote:
te koud voor de racefiets?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb sinds kort een spinningfiets thuis. Gisteren maakte ik blijkbaar een beetje herrie, want de buren zaten op de muren te kloppen
Ja, heb ik ook. Ben gisteren op zoek geweest naar mijn spinningbroek, kon m helaas niet vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
ja die hebben we ook gehad, maar daar kreeg ik een zere kont van (en meer)
niks mis met water drinkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
irritant is dat.
hoewel niks te drinken in huis hebben behalve koffie/thee/kraanwater en frisdrank voor m'n zoon ook niet echt handig is
Dat vond ik ook. De Up is qua formaat hetzelfde, maar wel meer ruimte gek genoegquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die is ook leukMaar die was nog niet tweedehands te krijgen. De nieuwe Kia Picanto en de nieuwe Ford Ka waren ook leuk, en de nieuwe Twingo, en die andere kleine bakjes
Het enige nadeel van de 107 is het gebrek aan kofferruimte.
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had dezelfde. Ik ben nu naar een VW Up gegaan. Daar heb ik overigens *meer* beenruimte. De Peugot 107 was verder prima, daar niet van
.
Jaquote:
Uhuh, 107 is leuk, heeft lief ookquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die is ook leukMaar die was nog niet tweedehands te krijgen. De nieuwe Kia Picanto en de nieuwe Ford Ka waren ook leuk, en de nieuwe Twingo, en die andere kleine bakjes
Het enige nadeel van de 107 is het gebrek aan kofferruimte.
Zorg dan dat je niks te verwijten isquote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb het geprobeerd godt, maar toen de verwijten kwamen ging het mis
ik haal niet altijd snacks maar als ik dat wel doe is het dezelfde dag ook alweer opquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, jij ging anders eten uit verveling.
Zou ik ook doen, maar ik heb nooit snacks in huis.
Geen last van bij deze auto om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnen
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.quote:
Geen Fiat Panda kopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen last van bij deze auto om eerlijk te zijn.
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdquote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't kloterige met van die kleine autootjes is dat je altijd óf te ver van het stuur zit om je armen relaxt te houden, óf te dicht bij de pedalen om je benen relaxt kwijt te kunnen
Geilquote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdMaar dat had ik in de lesauto ook.
Dat is er ook niet, vandaar mijn frustratiequote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niks te verwijten is
Je moet ook geen hakken dragen als je gaat autorijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hakken draag moet ik ook met de benen wijdMaar dat had ik in de lesauto ook.
Ja ik ook, als er visite is, heb ik nooit iets in huis omdat het bij mij altijd gelijk opgaat en ik dus niks in huis haal uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik haal niet altijd snacks maar als ik dat wel doe is het dezelfde dag ook alweer op
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.quote:
Het is gewoon veel leuker ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.
Ik eet uit verveling en gewoontequote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, jij ging anders eten uit verveling.
Zou ik ook doen, maar ik heb nooit snacks in huis.
Koop een fles limonadesiroop.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.
Ben maar thee gaan drinken gisteravond.
Ik heb het niet over hoge naaldhakken. Ik ga niet steeds met twee paar schoenen sjouwen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ook geen hakken dragen als je gaat autorijden.
2de hands ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is gewoon veel leuker ook.
Alleen die krengen zijn duurder dan een klein autootje
het lijkt me wel dood eng in het verkeerquote:Op woensdag 5 december 2012 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Bij de sportschool kan ik gek genoeg veel beter presteren op een ligfiets. En het lijkt mij comfortabeler.
Ik heb ballerina's in de auto liggenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoge naaldhakken. Ik ga niet steeds met twee paar schoenen sjouwen.
vond ik ook, tot ik alle fris en dingen met toegevoegde suiker en zo uit mijn dieet bandequote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verwend denk ik, vind het niet te zuipen, tenzij gigantische dorst.
Ben maar thee gaan drinken gisteravond.
boodschappen doen op de dag dat je visite krijgt!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, als er visite is, heb ik nooit iets in huis omdat het bij mij altijd gelijk opgaat en ik dus niks in huis haal uit zelfbescherming.
Daar kan ik helemaal niks mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ballerina's in de auto liggen
ik ookquote:
Ik ook, maar het is lastig om produkten te kopen zonder toegevoegde suiker.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond ik ook, tot ik alle fris en dingen met toegevoegde suiker en zo uit mijn dieet bande
nu drink ik alleen maar water en thee en is het echt prima te doen
Ach waarom boos worden dan. Ik zou hem uitlachen. Dingen verzinnen om het te laten escaleren is sneu genoeg. Moet je toch om kunnen lachenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, vandaar mijn frustratie
Maar als ze onverwachts langskomenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
boodschappen doen op de dag dat je visite krijgt!
Altijd dus?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en als ik verdrietig ben, boos ben, blij ben
als er iets te vieren is
als ik een beloning verdien
Etc
Dat inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en als ik verdrietig ben, boos ben, blij ben
als er iets te vieren is
als ik een beloning verdien
Etc
nee klopt, ik had het nu ook specifiek over drinkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is lastig om produkten te kopen zonder toegevoegde suiker.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar dat lukt me soms niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach waarom boos worden dan. Ik zou hem uitlachen. Dingen verzinnen om het te laten escaleren is sneu genoeg. Moet je toch om kunnen lachen
jaquote:
Common Sense en voedsel/dieten is echt niet te doen. Alles is tegenstrijdig aan elkaarquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee klopt, ik had het nu ook specifiek over drinken
verder gebruik ik gewoon common sense
nou het werd bij mij ook echt wel problematischquote:
dan hebben ze meestal pech!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ze onverwachts langskomen
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ballerina's in de auto liggen
Ik had gisteravond visite, als ik vanavond de tekening maak en een uurwerkje haal bij de hema ofzo, kan hij volgende week klaar zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ff een topic gemist maar zijn de klokken/lampen voor Rhu en CL al klaar?
het scheelt denk ik dat ik zo jong ben gestopt met vlees etenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Common Sense en voedsel/dieten is echt niet te doen. Alles is tegenstrijdig aan elkaar
Nooit problemen mee eigenlijk. Slippers zijn erger ja denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?
Levensgevaarlijk als je hard moet remmen
Hoewel ik ook weleens met slippers in de auto zit, misschien nog wel gevaarlijker
Ik zou het vreemd vinden als jij met hakken in de auto zitquote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dingen zonder zool?
Levensgevaarlijk als je hard moet remmen
Hoewel ik ook weleens met slippers in de auto zit, misschien nog wel gevaarlijker
De ene keer kan ik snacks prima weerstaan (liggen bijv al een week 2 zakken chips in huis), en de andere keer ga ik zoeken of kopen.. .quote:
neequote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ff een topic gemist maar zijn de klokken/lampen voor Rhu en CL al klaar?
Je bent ook maar een mensquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar dat lukt me soms niet.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had gisteravond visite, als ik vanavond de tekening maak en een uurwerkje haal bij de hema ofzo, kan hij volgende week klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |