Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de tellerquote:
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef andreas612 het volgende:
oke, misschien wel beetje veel, ben de kust gewend he
volgens mij quote je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de teller
[..]
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.
Nee, om het daar overzichtelijk te houden gaan we hier verder met de discussiequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij quote je in het verkeerde topic
Ziet er nog steeds goed uit. Ik denk dat ik dit weekend maar niet naar mijn ouders in Nederland ga. Dat wordt niets denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens zou er zondag nog regen kunnen vallen maar dat is en niet veel en dus nog onzeker....
Het topic loopt vooral snel in de zomer wanneer er hevig onweer wordt verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
zoals op 17 juli 2004?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagquote:
Want, je bent geen liefhebber van sneeuw?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef alors het volgende:
Opdat dit topic maar snel weer in ruste mag komen.
ik lees het nog wel eens terug, mooie aankondiging van Oom_Agent toenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagmoeilijk dikke shelf toen. Geweldig.
Er zit ook een 'stop volgen' of 'kuttopicquote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef alors het volgende:
Opdat dit topic maar snel weer in ruste mag komen.
Inlayquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor welke zouden jullie kiezen?
Inlay
Overlay
Inlay idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor welke zouden jullie kiezen?
Inlay
Overlay
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want, je bent geen liefhebber van sneeuw?
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zit ook een 'stop volgen' of 'kuttopic' knopje hoor.
Klopt. Voor anti-sneeuw ga je maar naar KLB.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?
Dit, een stuk fijner/rustiger te lezen.quote:
Als één van ons, of de vele andere "klein beetje kutsneeuw in Nederland" haters, een topic mogen openen, wordt het in ieder geval een pakkende titel!quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?
Klein beetje sneeuw is geen pak.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als één van ons, of de vele andere "klein beetje kutsneeuw in Nederland" haters, een topic mogen openen, wordt het in ieder geval een pakkende titel!
Een plakkende titel dan.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klein beetje sneeuw is geen pak.
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Toen is er ook zoveel sneeuw gevallen, toch?
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Toen is er ook zoveel sneeuw gevallen, toch?
dat waren ook ff twee dagen die je noemtquote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vergeet 2 maart 2005 niet, oja en de beruchte dag van 25 november 2005
te ver weg, valt niets over te zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zondag dus geen sneeuw meer op de kaarten?
ze jagen nog even alles er door heen zodat ze vrijdag niks meer hebben.. dan maakt het toch allemaal niet meer uit..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Zo dr,word flink gestrooid! Reed net van Adam naar Utrecht. Nu nog geen sneeuw,toch?
Veel plezier.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:44 schreef NaturalScience het volgende:
Sneeuw in de hele provincie Groningen op dit moment.
Nee maar het kan wel behoorlijk glad worden,quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Zo dr,word flink gestrooid! Reed net van Adam naar Utrecht. Nu nog geen sneeuw,toch?
in Midden Nederland was 25 november 2005 niet zo sneeuwrijk, wel een heleboel regen én het was 'de donkerste dag ooit'.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat waren ook ff twee dagen die je noemtmaart echt door de sneeuw moeten ploegen bij -15, en 25-11 was bijna eng hier in Amsterdam. 's ochtends bijna van mijn fiets geblazen, met onweer, hagel en natte sneeuw, later op de dag werd het in het binnenland nog veel erger met veel sneeuw.
Vorst aan de grond.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Voetgangers op de A2?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vorst aan de grond.
Bruggen zijn nu al glad, voor voetgangers tenminste.
Oplevering mijn appartement is 18 december. Hopelijk doet de kachel het al op standje 'vorstbeveiliging'.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:58 schreef VacaLoca het volgende:
Bah, de kou komt voor mij 2 weken te vroeg. Het mag van mij prima zo tussen 22 dec en 6 januari winters zijn voor de mensen die dat leuk vinden, zodat de bouwvakkers die aan m'n nieuwe woning werken hun verdiende rust kunnen pakken tegelijk met dat hun eventuele kids schoolvakantie hebben...
Maar daar buitenom moet het gewoon lekker werkweer zijn voor ze, zodat ik eerder m'n huis in kan.
Ik zit dus al steeds van 'please geen vorst' de nieuwe pluim in te laden elke keer, en de meest recente ziet er wat dat betreft niet best uit. Al komt de kou vooral in het weekend... maar daarna ook net 2-3 graden te koud wss.
-10 komend weekend
Doe es ff gewoon zegquote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Voor anti-sneeuw ga je maar naar KLB.
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:05 schreef Pino112 het volgende:
Laat maar komen die sneeuw, van mijn part blijft het een eeuw!
Vrijdag nauwelijks meer sneeuw in Twente?quote:
Pas maar op dat je niet insneeuwt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:40 schreef Blik het volgende:
Vrijdag een rondje Randstad in de planning staan, Utrecht - Amsterdam - Rotterdam - Utrecht. Wordt leuk als dit uitkomt
Ik zou er niet eens aan beginnen...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:40 schreef Blik het volgende:
Vrijdag een rondje Randstad in de planning staan, Utrecht - Amsterdam - Rotterdam - Utrecht. Wordt leuk als dit uitkomt
Brrrr, sneeuwlaarzen maar weer van zolder halen. Niet vanwege de sneeuw maar vanwege de kouquote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn Foreca weer app op mijn desktop geeft voor zaterdag trouwens 's nachts -12 en overdag -4 aan
We gaan er aan, RIP voor de nabestaandenquote:Ontwrichting door sneeuwoverlast
05.12.2012 07:39
Vrijdag wordt een groot deel van Nederland ontwricht door zware en langdurige sneeuwval. Ook vandaag vallen enkele winterse buien die hinderlijk kunnen zijn voor het verkeer.
Lokaal is het vanochtend al wit, maar meer winterse buien arriveren later vanmiddag en in de avond. De meeste buien vallen daarbij in het noorden en westen van het land. Door sneeuw, hagel en bevriezing wordt het daarbij deze Sinterklaasavond op diverse plekken glad.
Morgen overdag, donderdag, valt vooral in het noorden en westen van het land hier en daar nog een sneeuwbui. Dat bij middagtemperaturen ruim boven nul.
Vrijdag zware en langdurige sneeuwval
In de nacht naar vrijdag arriveert van boven zee een actieve sneeuwstoring. Ook overdag blijft het in een groot deel van het land flink doorsneeuwen. Hoeveelheden tot meer dan 10 centimeter zijn mogelijk en daarmee tevens ontwrichting van het verkeer.
Strenge vorst
In de daaropvolgende nacht naar zaterdag toe trekt de sneeuwval weg en kan het lokaal boven een sneeuwdek meer dan 10 graden vriezen. Zaterdag overdag blijven de temperaturen op veel plaatsen ook in de middag onder nul.
Bron: Meteo Consult.
we krijgen ons portie wel hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrijdag nauwelijks meer sneeuw in Twente?
Dan moet je je een baan door de sneeuw vechten...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Co_OL het volgende:
Ik moet vrijdag ochtend vanuit Den Helder naar Loenen aan de Vecht voor een soort van sollicitatie
?!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens KNMI is de kans op 10-30cm sneeuw vrijdag nu 25%, toch best redelijk..
Integendeel maar als users wegblijven omdat je (nieuwe) mensen maar naar KLB stuurt vind ik dat wel triest. Zoveel users komen d'r al niet. Niet iedereen is fan van sneeuw, net als dat niet iedereen fan is van 30+ graden. Beetje normaal mag welquote:
Alorske en ik kennen elkaar wel dus ze weet wel dat ik het niet zo bedoelquote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Integendeel maar als users wegblijven omdat je (nieuwe) mensen maar naar KLB stuurt vind ik dat wel triest. Zoveel users komen d'r al niet. Niet iedereen is fan van sneeuw, net als dat niet iedereen fan is van 30+ graden. Beetje normaal mag wel
Dan zorg je maar dat ze weer terugkomt anders pluk ik al je veren en snavel tot pino kaal isquote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alorske en ik kennen elkaar wel dus ze weet wel dat ik het niet zo bedoel.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat ze weer terugkomt anders pluk ik al je veren en snavel tot pino kaal is
[..]
Dan zorg je maar dat ze weer terugkomt anders pluk ik al je veren en snavel tot pino kaal is
[..]
quote:
Rest In Pieces?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We gaan er aan, RIP voor de nabestaanden![]()
Waarom moeten de nabestaanden ook dood?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We gaan er aan, RIP voor de nabestaanden![]()
geenstijl.nlquote:Heftige sneeuwval kan u vrijdag een helse rit naar kantoor opleveren. Er kan plaatselijk tot wel 15 centimeter sneeuw vallen, waardoor het verkeer in grote delen van het land ontwricht kan worden, melden Weerplaza en Meteo Consult.
Er is een grote kans dat de sneeuw net voor de ochtendspits losbarst, waardoor auto-, trein- en vliegverkeer ernstige hinder zullen ondervinden. Een sterke wind zorgt er daarnaast voor dat het zicht op de wegen bijzonder slecht zal zijn. Verwacht wordt dat de sneeuwval de hele dag aanhoudt.
Weerplaza alarmeert en adviseert mensen die vrijdag toch ergens moeten zijn, al donderdagavond te vertrekken of de berichtgeving nauwlettend te volgen.
Alors is terugquote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef alors het volgende:
Fuuu het is hier nu ook, wel de natte variant gelukkig.
"Fappers zorgen zelf voor witte kerst"?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een plakkende titel dan.
"De fappers komen van een koude kermis thuis, maar sneeuw viel er niet"
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
"Fappers zorgen zelf voor witte kerst"?
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef NaturalScience het volgende:
Net ten westen van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in de stad begint het nu ook weer wat harder te sneeuwenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 05-12-2012 om 09:50:15Langlaufen op de Veluwe? Zou zo maar kunnen vanaf vrijdag. Serieus pak sneeuw in aantocht. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |