Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de tellerquote:
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef andreas612 het volgende:
oke, misschien wel beetje veel, ben de kust gewend he
volgens mij quote je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de teller
[..]
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.
Nee, om het daar overzichtelijk te houden gaan we hier verder met de discussiequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij quote je in het verkeerde topic
Ziet er nog steeds goed uit. Ik denk dat ik dit weekend maar niet naar mijn ouders in Nederland ga. Dat wordt niets denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens zou er zondag nog regen kunnen vallen maar dat is en niet veel en dus nog onzeker....
Het topic loopt vooral snel in de zomer wanneer er hevig onweer wordt verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
zoals op 17 juli 2004?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagquote:
Want, je bent geen liefhebber van sneeuw?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef alors het volgende:
Opdat dit topic maar snel weer in ruste mag komen.
ik lees het nog wel eens terug, mooie aankondiging van Oom_Agent toenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagmoeilijk dikke shelf toen. Geweldig.
Er zit ook een 'stop volgen' of 'kuttopicquote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef alors het volgende:
Opdat dit topic maar snel weer in ruste mag komen.
Inlayquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor welke zouden jullie kiezen?
Inlay
Overlay
Inlay idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor welke zouden jullie kiezen?
Inlay
Overlay
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want, je bent geen liefhebber van sneeuw?
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zit ook een 'stop volgen' of 'kuttopic' knopje hoor.
Klopt. Voor anti-sneeuw ga je maar naar KLB.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?
Dit, een stuk fijner/rustiger te lezen.quote:
Als één van ons, of de vele andere "klein beetje kutsneeuw in Nederland" haters, een topic mogen openen, wordt het in ieder geval een pakkende titel!quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je hier alleen maar mag fappen op sneeuw. Misschien iets voor in de OP?
Klein beetje sneeuw is geen pak.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als één van ons, of de vele andere "klein beetje kutsneeuw in Nederland" haters, een topic mogen openen, wordt het in ieder geval een pakkende titel!
Een plakkende titel dan.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klein beetje sneeuw is geen pak.
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Toen is er ook zoveel sneeuw gevallen, toch?
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Toen is er ook zoveel sneeuw gevallen, toch?
dat waren ook ff twee dagen die je noemtquote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vergeet 2 maart 2005 niet, oja en de beruchte dag van 25 november 2005
te ver weg, valt niets over te zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zondag dus geen sneeuw meer op de kaarten?
ze jagen nog even alles er door heen zodat ze vrijdag niks meer hebben.. dan maakt het toch allemaal niet meer uit..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Zo dr,word flink gestrooid! Reed net van Adam naar Utrecht. Nu nog geen sneeuw,toch?
Veel plezier.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:44 schreef NaturalScience het volgende:
Sneeuw in de hele provincie Groningen op dit moment.
Nee maar het kan wel behoorlijk glad worden,quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Zo dr,word flink gestrooid! Reed net van Adam naar Utrecht. Nu nog geen sneeuw,toch?
in Midden Nederland was 25 november 2005 niet zo sneeuwrijk, wel een heleboel regen én het was 'de donkerste dag ooit'.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat waren ook ff twee dagen die je noemtmaart echt door de sneeuw moeten ploegen bij -15, en 25-11 was bijna eng hier in Amsterdam. 's ochtends bijna van mijn fiets geblazen, met onweer, hagel en natte sneeuw, later op de dag werd het in het binnenland nog veel erger met veel sneeuw.
Vorst aan de grond.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Voetgangers op de A2?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vorst aan de grond.
Bruggen zijn nu al glad, voor voetgangers tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |