zoals het hoortquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef themole het volgende:
Mensen reageren niet, dus stort je maar asfalt.
Daar staat allemaal omheining op die hij dan elke keer zou moeten verwijderen en plaatsen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp het probleem niet helemaal.. hij kan over zijn eigen land er komen? Maar moet perse over haar land?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
Je stort toch niet zomaar asfalt op iemands terrein?
Wel als je het uitkomt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
Vuren in Gelderland naar ik aanneem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Palomar het volgende:
waar is dit? Beetje ondefinieerbaar accent, dus ik gok Zeeland?
Totdat hij zich een keer aan iets ergert.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef OProg het volgende:
Die vent is er zo'n eentje die de eigen regels maakt.
'Je mot nie zo moelaaik doen'
Idd, als ik dat bij mijn buurman doe, dan is het oorlog.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
Dat is zijn beste jasje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef matthijst het volgende:
Tering, dat jasje van die kerel, alsof je een jaren 50 band zit te kijken.
Ja knikken, praten op commando en anders krijgt ze klappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Disana het volgende:
Waarom is zijn vrouw er steeds bij? Ze zegt geen woord.
Ze had er niks over te zeggen, ze most mar met 'm meekommen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Disana het volgende:
Waarom is zijn vrouw er steeds bij? Ze zegt geen woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |