abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119940110
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb de term geleerd toen ik in Enschede woonde. Ook niet echt daar in de buurt.
Twente, ligt naast Salland. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 december 2012 @ 23:01:54 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_119940156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Twente, ligt naast Salland. :P
Dat wel, maar als ik Vuren op Google Maps opzoek kom ik in de buurt van Gorinchem uit ;). Wat wel weer redelijk klopt met de woonplaats Dordrecht waar mevrouw vandaan komt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:02:16 #253
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_119940170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
die toilet vergelijking :')x1000
Zo inderdaad. Wat een achterlijkheid weer in die jury. Vooral die ene vent die zichzelf zo slim vond met zijn 'recht op overpad, plicht op overleg' of iets.:') Terwijl je gewoon weet dat hij daar 2 maanden over heeft na moeten denken.
Ok stelletje hokboeren
pi_119940288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat wel, maar als ik Vuren op Google Maps opzoek kom ik in de buurt van Gorinchem uit ;). Wat wel weer redelijk klopt met de woonplaats Dordrecht waar mevrouw vandaan komt
Ik heb het even opgezocht. *O*

http://nl.wikipedia.org/wiki/Noaberschap

Zit nog steeds in het Oosten van het land. :{ Oma/moeder zeker een boerendochter uit het Oosten des Lands. :+
Optimist tot in de kist
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 december 2012 @ 23:07:04 #255
39237 crew  H_T
2733
pi_119940370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht. *O*

http://nl.wikipedia.org/wiki/Noaberschap

Zit nog steeds in het Oosten van het land. :{ Oma/moeder zeker een boerendochter uit het Oosten des Lands. :+
Ik geloof wel dat het in Salland ook bekend is hoor ;). Vond het alleen maf voor de regio waarin deze kwestie zich afspeelde :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:07:32 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119940380
Jammer, die anti-climax.
Als mevrouw niet had willen schikken denk ik dat er weinig zou overblijven van die ploat Utregs proatende boer met z'n illegale afvoalt. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119940468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat het in Salland ook bekend is hoor ;). Vond het alleen maf voor de regio waarin deze kwestie zich afspeelde :)
Daarom wellicht van oorsprong afkomstig uit het Oosten ;) en nou denkt die boer noaberschap? Wat zit dat mens nou weer te bazelen :? :')
Optimist tot in de kist
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 december 2012 @ 23:19:50 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_119940897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef trovey het volgende:

[..]
en nou denkt die boer noaberschap? Wat zit dat mens nou weer te bazelen :? :')
:D
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_119947781
Wat een tegenvaller. Die blonde stond volgens mij echt enorm sterk, die boerenlul kon zich alleen nog maar herhalen en stamelen. Zat echt te wachten tot zijn kop er (spreekwoordelijk :) ) af ging....

Zijn ze ineens weer vriendjes :')

Ik denk dat meneer een avondje met een van zijn hengsten heeft beloofd.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:22:29 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_119951591
Voor het programma is het een anticlimax, maar voor de mensen zelf is dit wel de allerbeste oplossing. Niks lijkt me zo erg als dat je ruzie hebt met de buren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:33:33 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119951996
Snap niks van die vrouw, voor 6 euro per M2 had ze nog een paar duizend euro kunnen vangen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119953588
Ze heeft eigenlijk al haar eisen overboord gegooid. En ook nog de toezegging gedaan om dat oerwoud bij te houden. Logisch dat ze weer vriendjes zijn, die proleet heeft volledig z'n zin. Het nieuw vastgelegde recht van overpad heeft de waarde van zijn land achter de paardenbak verhoogd en hij hoeft geen kosten te maken om dat ding te verplaatsen. Haar enige motief zal zijn de lieve vrede.. maar had dan op z'n minst afgesproken dat het freesasfalt plaats zou maken voor nettere bestrating met stenen zoals het stukje van meneer. En ik zou ook altijd afspreken (als dat juridisch mogelijk is) dat de erfdienstbaarheid alleen geldt voor de huidige eigenaren.
pi_119953955
Terugkijken waard?
pi_119954085
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef eentwee het volgende:
Ze heeft eigenlijk al haar eisen overboord gegooid. En ook nog de toezegging gedaan om dat oerwoud bij te houden. Logisch dat ze weer vriendjes zijn, die proleet heeft volledig z'n zin. Het nieuw vastgelegde recht van overpad heeft de waarde van zijn land achter de paardenbak verhoogd en hij hoeft geen kosten te maken om dat ding te verplaatsen. Haar enige motief zal zijn de lieve vrede.. maar had dan op z'n minst afgesproken dat het freesasfalt plaats zou maken voor nettere bestrating met stenen zoals het stukje van meneer. En ik zou ook altijd afspreken (als dat juridisch mogelijk is) dat de erfdienstbaarheid alleen geldt voor de huidige eigenaren.
Precies. Hij is met zijn lompheid compleet over haar heen gewalst en ze liet het nog toe ook. Mensen als hij denken dat de wereld van hun is, en helaas heeft zij dat beeld bij hem nog even wat versterkt.
pi_119954093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef tralalala het volgende:
Terugkijken waard?
Bespaar je de frustratie...
pi_119954224
Het slaat natuurlijk ook nergens op dat dat vrouwtje een paar meter grond koopt als achtertuin, x aantal kilometers van haar huis en midden in een landbouwgebied..
pi_119954243
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Sjaan-P het volgende:
Het slaat natuurlijk ook nergens op dat dat vrouwtje een paar meter grond koopt als achtertuin, x aantal kilometers van haar huis en midden in een landbouwgebied..
Dat moet zij toch weten?
pi_119954281
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dat moet zij toch weten?
Nee, dat moet ze gewoon niet doen. Daarnaast had ze, toen ze er kwam wonen, ook wel even kunnen overleggen of de buur zijn paardenbak ging verplaatsten..
pi_119954481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef Sjaan-P het volgende:

[..]

Nee, dat moet ze gewoon niet doen. Daarnaast had ze, toen ze er kwam wonen, ook wel even kunnen overleggen of de buur zijn paardenbak ging verplaatsten..
Nou wordt ie helemaal mooi. Iets wordt te koop aangeboden maar slechts een select groepje mag het kopen? Als je zo bang bent dat je last van een ander krijgt, dan koop je die grond toch zelf? Meneer kiest er toch zelf voor om zijn paardenbak tot de rand van zijn perceel te plaatsen? Hij kan toch zelf ook nadenken en ruimte voor een pad er omheen over te laten?
pi_119954547
Inderdaad, wat een onzin. En dat hele recht van overpad bestond ook helemaal niet. Uiteraard was lomperik zo dom om dat niet even te checken.
pi_119969983
Echt stom van dat mens zeg..... Eerst dus poot stijf houden tot aan de rijdende rechter aan toe.
Die man was overduidelijk helemaal fout bezig en dan zo'n idiote overeenkomst maken.

Het was nog leuk voor ons kijkers geweest als de rijdende rechter dan na het tekenen gaat voorlezen wat zijn uitspraak was geweest als ze dus niet die overeenkomst hadden afgesloten.
Dan krijg je een partij die spijt als haren op de hoofd heeft en die had dan heel geforceerd (als een boer met kiespijn) moeten zeggen dat ze blij was dat het nu goed was opgelost of zoiets...
En de andere partij had dan nauwelijks zijn triomfantelijke lach in kunnen houden en schijnheilig staan verklaren dat in ieder geval nu de verhoudingen weer hersteld waren.....

Ik vond het nu een enorme anticlimax.
Ik had dolgraag die man flink op zijn nummer gezet zien worden. ;)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:16:52 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_119993082
Net teruggekeken. Wat een a-f-g-r-i-j-s-e-l-i-j-k-e kerel was dat. Hondsbrutaal, alles is de schuld van iets of iemand anders. Hoe haal je het in je hoofd om je eigen weg aan te leggen op het land van een ander.

Eeuwig zonde dat hij niet door Visser op z'n sodemieter heeft gehad middels een uitspraak.

Het was een ordinaire gorilla met z'n getrommel op eigen borst en bijpassende geluiden.
pi_119994196
Snapt iemand waarom dat vrouwtje die 'deal' aanvaard heeft?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 6 december 2012 @ 13:50:17 #274
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119994237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef marcodej het volgende:
Snapt iemand waarom dat vrouwtje die 'deal' aanvaard heeft?
Ik gok zwart geld als betaling. :P
  Redactie Sport vrijdag 7 december 2012 @ 14:57:10 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120038950
Was er eindelijk een burenruzie, lossen ze het zelf op.

En dan ook nog in het voordeel van die vreselijke man.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')