Jonguh das gewoon een lesbi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Nederturk het volgende:
Ik word al 3 weken lastig gevallen door een jongen op mijn sportschool met een justin bieber kapsel.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Nederturk het volgende:
Ik word al 3 weken lastig gevallen door een jongen op mijn sportschool met een justin bieber kapsel. Nou is het normaal dat je af en toe om je heen kijkt wie wat doet, maar als je 1 uur lang de hele tijd gaat staren en wanneer ik terug kijk blijft staren ipv wegkijken, dan is er iets niet goed. Ik kan niet meer concentreren tijdens mijn training en raak zeer geirriteerd door die homo. Ts heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen.
Klacht: Niet optimaal kunnen trainen door homo op sportschool
Aangepast!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vraag na het sporten of hij mee komt douchen en trim hem daar in elkaar
Vieze pic. Is hij heroineverslaafd ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Alborz het volgende:
Ik zal het niet meer doen, TS :$
[ afbeelding ]
gr gr gr :$:)
Die petquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Alborz het volgende:
[ afbeelding ]
kk sicke bi's bro? routine?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Alborz het volgende:
[ afbeelding ]
bisep kurlsquote:
Hahaha ik lig in een deuk om dit stukje, vraag me niet waarom ;') :s :$$$quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Alborz het volgende:
[..]
goed skweezen voor de pompsen in die biesepsen )))
^awarequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef ulq het volgende:
Zeg dat je hem spot met bench press en gooi er stiekem 30 kg extra aan en zorg dat ie het gewicht op em krijgt zodat ie stikt. Zet hem daarna onder de douche zodat iedereen denkt dat hij is verdronken. Deze routine gebruik ik meestal ook, behalve als het vrouwen zijn.
Niet vechten voor het gaatje, TS is ruim genoegquote:
Fixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Nederturk het volgende:
Ik word al 3 weken lastig gevallen door een jongen op mijn sportschool met een justin bieber kapsel. Nou is het normaal dat je af en toe om je heen kijkt wie wat doet, maar als je 1 uur lang de hele tijd gaat staren en wanneer ik terug kijk blijft staren ipv wegkijken, dan is er iets niet goed. Ik kan niet meer concentreren tijdens mijn training en raak zeer geirriteerd opgewonden door die homo. Ts heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen.
Is het niet dolletjes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef Trollscience het volgende:
Hoeveel "homo kijkt naar mij" topics zijn er deze maand al geopend?
TS wil het liefst in de kast in zijn kontje worden genomen door jongens met een Justin Bieber kapsel.quote:
wat lag je mijn pompsgema uit :S, moet je klap op je hases of zo? je bent cker zon gast die benen treent en cardio doet. fieze flikker :Squote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hahaha ik lig in een deuk om dit stukje, vraag me niet waarom ;') :s :$$$
Ongeveer van hetzelfde niveau als: ik heb niets tegen zelfmoordterroristen, zolang ze dat maar niet hier doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
'TS heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen'
Deze uitspraak_!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Elke vorm van aandacht kun je iets positiefs uit halen ts. Dat wil dus zeggen dat je goed in de markt ligt en wss niet aarslelijk bent. Alleen mensen die onzeker zijn over hun geaardheid raken van zoiets van hun stuk.
Discriminerende maar vooral een domme uitspraak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
'TS heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen'
Deze uitspraak_!
Vreemd genoeg zou ik het niet als een compliment opvatten als een man op mij zou vallen, ik zou me serieus afvragen of ik te metroseksueel ben of zo dat ze denken dat ze een kans bij mij maken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Discriminerende maar vooral een domme uitspraak.
Hetero's bespringen toch ook niet meteen het andere geslacht, dus waarom zouden homo's dat dan wel doen?
En zie het idd als compliment als iemand op je valt, ook al is dat van jouw kant niet wederzijds.
aarslelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Elke vorm van aandacht kun je iets positiefs uit halen ts. Dat wil dus zeggen dat je goed in de markt ligt en wss niet aarslelijk bent. Alleen mensen die onzeker zijn over hun geaardheid raken van zoiets van hun stuk.
quote:Op woensdag 5 december 2012 02:02 schreef Kiyoaki het volgende:
De sportschool is toch per definitie al een homoplek? Naar de sportschool gaan is net zoiets als in het leger gaan, zonder dat je hoeft te vechten, met technomuziek.
Inderdaad. Na mijn bikkelzware training duik ik meteen de sauna in om vervolgens de lokale darkroom te bezoeken waar ik betast word en er ongure dingen met me gedaan worden door grote en gespierde mannen :$. Op het moment supreme denk ik aan Kiyoakiquote:Op woensdag 5 december 2012 02:02 schreef Kiyoaki het volgende:
De sportschool is toch per definitie al een homoplek? Naar de sportschool gaan is net zoiets als in het leger gaan, zonder dat je hoeft te vechten, met technomuziek.
Ik ga Frank steeds meer waarderen als wijs man, dit is gewoon waar wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 02:33 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad. Na mijn bikkelzware training duik ik meteen de sauna in om vervolgens de lokale darkroom te bezoeken waar ik betast word en er ongure dingen met me gedaan worden door grote en gespierde mannen :$. Op het moment supreme denk ik aan Kiyoaki![]()
![]()
[ afbeelding ]
(No hommo)
ok beetje hommo (srs)
ok totaal hommo (not srs)
u mad?
ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
wat lag je mijn pompsgema uit :S, moet je klap op je hases of zo? je bent cker zon gast die benen treent en cardio doet. fieze flikker :S
Net zoals er elke dag een andere vent 'in' jou gaat, want je bent een vieze troelaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef loveyourlife het volgende:
Het is nog steeds in de sportschool.
idd jah, gwoon hard pompeh en die hommos uitlaggen op crostrenersquote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ditcardio si egt foor dicke ina's en ekto's. gw00n keiihard skwats en detlifts !
jy weetquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
idd jah, gwoon hard pompeh en die hommos uitlaggen op crostrenersecktos
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
Net zoals er elke dag een andere vent 'in' jou gaat, want je bent een vieze troela
Homo's vallen niet uitsluitend op verwijfde jongens met een slappe pols. Net zomin lesbiennes alleen maar vallen op korte pittige kapsels met een tuinbroek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zou ik het niet als een compliment opvatten als een man op mij zou vallen, ik zou me serieus afvragen of ik te metroseksueel ben of zo dat ze denken dat ze een kans bij mij maken...
dit is wel waar trouwensquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
Net zoals er elke dag een andere vent 'in' jou gaat, want je bent een vieze troela
TS begon waarschijnlijk zelf!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Idd. Grote mond over dat die gozer hem aan loopt te staren maar hij kijkt zelf ook terug.
Ongegronde klacht. Die jongen kijkt alleen en valt je niet lastig. Als jij niet kunt trainen in de sportschool omdat anderen naar je kijken, heb je een mentaal probleem. Dan kun je beter thuis op je zolderkamertje gaan trainen, waar niemand je kan zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Nederturk het volgende:
Ik word al 3 weken lastig gevallen door een jongen op mijn sportschool met een justin bieber kapsel. Nou is het normaal dat je af en toe om je heen kijkt wie wat doet, maar als je 1 uur lang de hele tijd gaat staren en wanneer ik terug kijk blijft staren ipv wegkijken, dan is er iets niet goed. Ik kan niet meer concentreren tijdens mijn training en raak zeer geirriteerd door die homo. Ts heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen.
welke schema moet ik doen voor zon grote armenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zonder guns als deze doe je gewoon niet mee in de samenleving
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
welke schema moet ik doen voor zon grote armen
3 keer per dag injecteren met steroïdenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
iedere dag doe ik de volgende schema mijn armen meten nu 55cm die van hem zijn ruim 70 cm dus moet nog ff doorquote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
En hoe groter je armen hoe dommer/gewilliger de wijven wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
iedere dag doe ik de volgende schema mijn armen meten nu 55cm die van hem zijn ruim 70 cm dus moet nog ff door
hammer curls 5x10
preachtter curls 5x12
incline curls 3x12
hammer curls om en om 3x15 per arm
barbel curls 3x12
ez bar curls 3x12
cable curls 4x16
incline cable curls 6x20
vergeet niet dat hoe groter de arm hoe meer wijve je regelen kan
Alleen maar curls en geen triceps extensies/drukken? Gaat niet lukken. De triceps (achterarmspier) beslaan zo'n 2/3 van al je arm-massa.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
iedere dag doe ik de volgende schema mijn armen meten nu 55cm die van hem zijn ruim 70 cm dus moet nog ff door
hammer curls 5x10
preachtter curls 5x12
incline curls 3x12
barbel curls 3x12
ez bar curls 3x12
cable curls 4x16
incline cable curls 6x20
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En hoe groter je armen hoe dommer/gewilliger de wijven worden
tanks ga het proberenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hammer curls 5x10
preachtter curls 5x12
incline curls 3x12
barbel curls 3x12
ez bar curls 3x12
cable curls 4x16
incline cable curls 6x20
gewoon zo veel mogelijk en gewoon die verzuring en pomp voele dan groeit je arm als kool vriend fuck die triceps biceps is waar het om draait bij de vrouwtjesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Alleen maar curls en geen triceps extensies/drukken? Gaat niet lukken. De triceps (achterarmspier) beslaan zo'n 2/3 van al je arm-massa.
En 50 reps?Met wat voor gewicht toevallig?
10 kg?
Waar een wil is is een weg.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
tanks ga het proberen
maar ik weet nog niet alle namen van die bewegingen
train thuis met 2 halters kan dat ook gewoon dan?
nee vriend je moet naar de sportschol gaan ze moete minimaal 50kg halters hebbe die heb ik wel nodig voor me biceps oefeningequote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
tanks ga het proberen
En toch zijn het de triceps die je 'gunned' maken oftewel bewapend want je slaat iemand met die en niet je biceps. Dat weten echte bazen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon zo veel mogelijk en gewoon die verzuring en pomp voele dan groeit je arm als kool vriend fuck die triceps biceps is waar het om draait bij de vrouwtjes
als ik zeg heb 60cm bicepse worde de vrouwtjes al nat en als ik zeg dat ik fuckking groten tricepsen heb maak niemand dat wat uit vriend
ja terwijl ik bijna 60cm guns heb denk ik dat k het wel beter weet vriend e moet gwn die verzuring voele volgende dag weer en daarna weer gewono genoeg eten erbijquote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En toch zijn het de triceps die je 'gunned' maken oftewel bewapend want je slaat iemand met die en niet je biceps. Dat weten echte bazen.
Zonder bankdruk en chestpress drbij ben je waardeloos bezig en ook kabel-arm-extensiesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
tanks ga het proberen
Surequote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Jahr00n het volgende:
arme bestaat alleen uit bicepsen die moeten opgepompt zijn zo groot mogelijk hoe groteer hoe sneller een wijf in de club
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |