bisep kurlsquote:
Hahaha ik lig in een deuk om dit stukje, vraag me niet waarom ;') :s :$$$quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Alborz het volgende:
[..]
goed skweezen voor de pompsen in die biesepsen )))
^awarequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef ulq het volgende:
Zeg dat je hem spot met bench press en gooi er stiekem 30 kg extra aan en zorg dat ie het gewicht op em krijgt zodat ie stikt. Zet hem daarna onder de douche zodat iedereen denkt dat hij is verdronken. Deze routine gebruik ik meestal ook, behalve als het vrouwen zijn.
Niet vechten voor het gaatje, TS is ruim genoegquote:
Fixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Nederturk het volgende:
Ik word al 3 weken lastig gevallen door een jongen op mijn sportschool met een justin bieber kapsel. Nou is het normaal dat je af en toe om je heen kijkt wie wat doet, maar als je 1 uur lang de hele tijd gaat staren en wanneer ik terug kijk blijft staren ipv wegkijken, dan is er iets niet goed. Ik kan niet meer concentreren tijdens mijn training en raak zeer geirriteerd opgewonden door die homo. Ts heeft niets tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen.
Klacht: Niet optimaal kunnen trainen door homo op sportschool
Is het niet dolletjes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef Trollscience het volgende:
Hoeveel "homo kijkt naar mij" topics zijn er deze maand al geopend?
TS wil het liefst in de kast in zijn kontje worden genomen door jongens met een Justin Bieber kapsel.quote:
wat lag je mijn pompsgema uit :S, moet je klap op je hases of zo? je bent cker zon gast die benen treent en cardio doet. fieze flikker :Squote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hahaha ik lig in een deuk om dit stukje, vraag me niet waarom ;') :s :$$$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |