Fijn dat je inziet dat je ernaast zat.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat meer over het feit dat je poep praat over mijn uitkering....
Anyway, have fun met jezelf zo geweldig goed vinden
Ik zat er niet naast.... nogmaals, blijf jezelf vertellen dat je het allemaal zo goed weetquote:Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Fijn dat je inziet dat je ernaast zat.
Eh jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm nee.... maar goed, wat jij wilt jongen....
Zijn we onderhand wel gewend in dit topic hequote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
He, gezellig hier![]()
Kap eens met dat wedstrijdje ver-pissen.
Als PostNL je niet eens wil is het wel heel ergquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Net gesolliciteerd op een andere functie binnen PostNL Postmedewerker voor minimaal 3 dagen per week. Ik had aangegeven meteen gebeld te kunnen worden. Dus er werd vrij snel terug gebeld met de mededeling dat ze al genoeg mensen hebben. Haal die advertentie dan eraf pffff![]()
Damn het is echt lastig om iets te vinden. Zelfs PostNL lukt al niet meer
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
Zij stalken jou toch ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
Juist wel! Altijd doen. Zo komt je naam ook weer naar boven in hun "timeline" en vergeten ze je niet snel.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
Bij mijn vorige werk moest ik per se 40 uur werken, vond ik erg veel. Ik zie nu juist alleen maar banen met minder uren, en dat vind ik dus prima. Ik wil wel minimaal 24 uur werken. Dan ga ik ook freelancen. 28 tot 32 uur is wat mij betreft ideaal, dan ga ik er ook niks meer naast doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
Waarom ben je opzoek naar parttime werk als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.
Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Alle 300?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |