abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119955525
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het gaat meer over het feit dat je poep praat over mijn uitkering....

Anyway, have fun met jezelf zo geweldig goed vinden :W
Fijn dat je inziet dat je ernaast zat. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 5 december 2012 @ 14:14:50 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119955601
He, gezellig hier :')
Kap eens met dat wedstrijdje ver-pissen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119955604
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Fijn dat je inziet dat je ernaast zat. :)
Ik zat er niet naast.... nogmaals, blijf jezelf vertellen dat je het allemaal zo goed weet :W
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 december 2012 @ 14:21:34 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119955842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uhm nee.... maar goed, wat jij wilt jongen.... :')
Eh ja :')
pi_119956059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
He, gezellig hier :')
Kap eens met dat wedstrijdje ver-pissen.
Zijn we onderhand wel gewend in dit topic he :')
pi_119956997
Net gesolliciteerd op een andere functie binnen PostNL Postmedewerker voor minimaal 3 dagen per week. Ik had aangegeven meteen gebeld te kunnen worden. Dus er werd vrij snel terug gebeld met de mededeling dat ze al genoeg mensen hebben. Haal die advertentie dan eraf pffff :r

Damn het is echt lastig om iets te vinden. Zelfs PostNL lukt al niet meer ;(
pi_119957172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Net gesolliciteerd op een andere functie binnen PostNL Postmedewerker voor minimaal 3 dagen per week. Ik had aangegeven meteen gebeld te kunnen worden. Dus er werd vrij snel terug gebeld met de mededeling dat ze al genoeg mensen hebben. Haal die advertentie dan eraf pffff :r

Damn het is echt lastig om iets te vinden. Zelfs PostNL lukt al niet meer ;(
Als PostNL je niet eens wil is het wel heel erg :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119957195
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Zelfs PostNL lukt al niet meer ;(
Dan is het wel aan idd.
pi_119958496
Ach, ik heb gister weer 2 keer gesolliciteerd, eergister 1 netwerkgesprek, vorige week een netwerkgesprek. Nog 3 maanden en dan staat de Bijstand voor de deur. Wat er ook gebeurd: zover wil ik het echt niet laten komen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_119958591
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 december 2012 @ 15:33:25 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119958616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
:D Ik klik gewoon terug hoor :)
Maar meestal betekent dat wel een gezonde interesse inderdaad.
pi_119958617
quote:

Zij stalken jou toch ook? ;)
pi_119958654
Gewoon klikken! Niet zo druk maken ;)
  woensdag 5 december 2012 @ 15:35:25 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119958716
quote:

Juist wel! Altijd doen. Zo komt je naam ook weer naar boven in hun "timeline" en vergeten ze je niet snel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119958739
Oh echt? Terugklikken, daar word ik bijna verlegen van :D Ik bedoel, ik solliciteer ernaar en vraag aandacht, andersom lijkt het me zo opdringerig!

Terwijl ik het zelf wel tof vindt als iemand mijn profiel bekijkt, dus wellicht is dat andersom ook zo

Tinkepink, dat argument weet me te overtuigen.

* _Arual_ klikt
pi_119958996
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
pi_119959042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.
pi_119959150
Ik blijf het gewoon proberen hoor ;)

Had laatst een gesprek en in het tweede gesprek gaf ik opnieuw aan dat ik voor maximaal 32 uur ingezet kan worden... Vond ze niet zo leuk, ze was echt op zoek naar 40 uur. Dat stond niet letterlijk in de vacature. Uiteindelijk ben ik daar niet eens op afgewezen.
pi_119959216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Bij mijn vorige werk moest ik per se 40 uur werken, vond ik erg veel. Ik zie nu juist alleen maar banen met minder uren, en dat vind ik dus prima. Ik wil wel minimaal 24 uur werken. Dan ga ik ook freelancen. 28 tot 32 uur is wat mij betreft ideaal, dan ga ik er ook niks meer naast doen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 december 2012 @ 15:54:38 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119959404
En Soesterberg is niets geworden. Verdomme.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119959927
Hopelijk verkoop ik mijn huis snel.... heb ik tenminste geen zorgen meer over rekeningen betalen....
pi_119959985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.
Waarom ben je opzoek naar parttime werk als ik vragen mag?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119960077
quote:

Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119960168
Had vanmiddag weer een sollicitatie gehad. Het is helaas niks geworden. Het waren heel weinig uren en het was alleen maar voor de maand december. Ze mochten helaas ook geen vaste mensen in dienst nemen. Pas vanaf volgende maand was er meer werk beschikbaar.

Ik was op gesprek met meerdere mensen. De meeste waren ook nog verkeerd ingelicht. Ze dachten namelijk dat het meer uren waren of ze woonden te ver weg. De sollicitatie was bij PostNL.

Maar weer verder zoeken, hopen dat ik snel weer een gesprek ergens heb!
Music is our universal language
pi_119960261
quote:
19s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.
Alle 300? :P

Ondanks de smiley bedoel ik het serieus. Ik solliciteer in een sector waar iedere vacature honderden reacties oplevert. Ik kan me amper voorstellen dat in een vergadering iedere sollicitant wordt genoemd. Alleen de mensen die op een of andere manier opvielen (en dat kan natuurlijk in positieve en in negatieve zin zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')