Fijn dat je inziet dat je ernaast zat.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat meer over het feit dat je poep praat over mijn uitkering....
Anyway, have fun met jezelf zo geweldig goed vinden
Ik zat er niet naast.... nogmaals, blijf jezelf vertellen dat je het allemaal zo goed weetquote:Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Fijn dat je inziet dat je ernaast zat.
Eh jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm nee.... maar goed, wat jij wilt jongen....
Zijn we onderhand wel gewend in dit topic hequote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
He, gezellig hier![]()
Kap eens met dat wedstrijdje ver-pissen.
Als PostNL je niet eens wil is het wel heel ergquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Net gesolliciteerd op een andere functie binnen PostNL Postmedewerker voor minimaal 3 dagen per week. Ik had aangegeven meteen gebeld te kunnen worden. Dus er werd vrij snel terug gebeld met de mededeling dat ze al genoeg mensen hebben. Haal die advertentie dan eraf pffff![]()
Damn het is echt lastig om iets te vinden. Zelfs PostNL lukt al niet meer
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
Zij stalken jou toch ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn LinkedIn is bekeken door best wel wat mensen van een bedrijf waar ik gisteren een brief naar verstuurd heb. Zou dat nog iets te betekenen hebben? In ieder geval dat ze mijn brief goed genoeg vonden om verdere info in te winnen, lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik durf dan nooit terug te klikken op die namen omdat ze dat dan kunnen zien. Voel ik me zo'n stalker!
Juist wel! Altijd doen. Zo komt je naam ook weer naar boven in hun "timeline" en vergeten ze je niet snel.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
Bij mijn vorige werk moest ik per se 40 uur werken, vond ik erg veel. Ik zie nu juist alleen maar banen met minder uren, en dat vind ik dus prima. Ik wil wel minimaal 24 uur werken. Dan ga ik ook freelancen. 28 tot 32 uur is wat mij betreft ideaal, dan ga ik er ook niks meer naast doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Zijn er overigens meer mensen hier die parttime solliciteren? Het valt mij op dat je minimaal 32 tot 40 uur dient te werken.. Kunnen jullie (wel) genoeg aanbod vinden voor 24-32 uur per week?
Waarom ben je opzoek naar parttime werk als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opzoek naar parttime werk, maar helaas is dat ook al bijna niet te doen.
Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Alle 300?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen over hoe goed je brief is. Wij hebben een centrale agenda op het werk en daar worden sollicitanten altijd met voor- en achternaam in gezet. Bijna iedereen gaat dan automatisch zoeken op de naam van die persoon.
Welke sector is dat dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alle 300?
Ondanks de smiley bedoel ik het serieus. Ik solliciteer in een sector waar iedere vacature honderden reacties oplevert. Ik kan me amper voorstellen dat in een vergadering iedere sollicitant wordt genoemd. Alleen de mensen die op een of andere manier opvielen (en dat kan natuurlijk in positieve en in negatieve zin zijn).
Communicatie is toch genoeg in te vinden?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Communicatie, tekstschrijven en redactie.
Nou, het kan beter. Maar er reageren blijkbaar ook veel mensen op! Logisch ook. Op een communicatiefunctie bij een ziekenhuis reageren bijvoorbeeld ook mensen die geen communicatie-achtergrond hebben, maar die wél de organisatie al heel goed kennen. Verplegend personeel bedoel ik. Dus de concurrentie komt uit alle hoeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Communicatie is toch genoeg in te vinden?
Ligt ook weer heel erg aan de sector waarin je zoekt. Ik kom bijna alleen maar parttime banen tegen (gehandicaptenzorg)quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
hier regio Rotterdam heel veelquote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Voor 55 plussers hebben ze ook een zak geld klaar staan, maar dan nog word je niet aangenomen...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef lyolyrc het volgende:
Voor die wajong-functies heeft de overheid vast een leuke zak met geld klaar staan.
Klopt. Oftewel je moet reiskosten gaan maken en heb je dus nog minder geld te besteden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg vandaag ook te horen dat er zoiets bestaat als "proefplaatsing". Dat je nieuwe werkgever 1 tot 3 maanden niets voor je hoeft te betalen (ww loopt door) met als voorwaarde dat wanneer hij je daarna wil hebben je wel minimaal een halfjaar contract krijg. En het geld alleen voor posities BUITEN je vakgebied.
Daar kunnen werkgevers dan ook van profiteren natuurlijk... Dat ze je even gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg vandaag ook te horen dat er zoiets bestaat als "proefplaatsing". Dat je nieuwe werkgever 1 tot 3 maanden niets voor je hoeft te betalen (ww loopt door) met als voorwaarde dat wanneer hij je daarna wil hebben je wel minimaal een halfjaar contract krijg. En het geld alleen voor posities BUITEN je vakgebied.
Klinkt als een verkapte detacheringsmethode.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar kunnen werkgevers dan ook van profiteren natuurlijk... Dat ze je even gebruiken.
Wanneer je 4 uur meer werken ongeveer ¤200 extra oplevert, dan lijkt het me dat je bij 4 uur minder ongeveer ¤200 inlevert.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben op dit moment 40 uur werkzaam. Ik heb een contract voor 36 uur, maar werk er 40. Die extra uren kan je naar keuze laten uitbetalen of opsparen voor extra vakantie. Bij mij worden ze op dit moment uitbetaald, wat me ongeveer 200 euro per maand extra oplevert.
Stel nu dat ik 32 uur zou gaan werken, ga je dan dramatisch achteruit in salaris of valt dat wel mee? Ik heb het nagevraagd bij de P&O afdeling, maar die komen alleen met een internetsite waar je dan zelf een berekening moet doen. Als ik die zo nauwkeurig mogelijk invul kom ik op tussen de 200 en 250 euro per maand minder. Zou dat kunnen kloppen?
Los daarvan ben ik ook aan het rondkijken voor een andere baan. Ik moet nu elke dag om kwart voor 6 op om om 8 uur op mijn werk te zijn en ik merk dat me dat een beetje gaat opbreken. Ook vind ik het werk niet echt leuk meer en ben ik ook gewoon ernstig op zoek naar iets anders. Dus als iemand nog iets weet in de regio Rotterdam dan hou ik me aanbevolen.
Ik heb het over 8 uur minder, geen 4quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Wanneer je 4 uur meer werken ongeveer ¤200 extra oplevert, dan lijkt het me dat je bij 4 uur minder ongeveer ¤200 inlevert.
Het gaat me niet om het vroege tijdstip, het gaat meer over vroeg opstaan, minimaal een uur reizen en dan pas aan de slag kunnen. Zeker als het werk al niet leuk is, stoort dat enorm.quote:Goh, je hebt het zwaar omdat je om 8 uur moet beginnen. Ik zou zeggen, beklaag je bij de lokale bakker.
ik heb het over (financiële) administratiequote:Op woensdag 5 december 2012 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kom anders in regio rotterdam in mijn expertisegebied haast niets in parttime tegen behalve dan het werk wat ik nu doe
Klinkt goed, veel succes!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Positieve ontwikkeling; komende maandag start een werkbetrekking 'van minimaal 6 weken' bij een overheidsorganisatie een halfuur reizen hiervandaan. Zowaar een enigzins interessante functie, 36 uur p/w, salaris niet denderend maar wél volledige reiskostenvergoeding. Werk nu als invaller-postbezorger voor PostNL, maar met de nieuwe betrekking beperkt mijn beschikbaarheid voor PostNL zich tot vrijdag en zaterdag. Wil wel graag dat baantje bij PostNL aanhouden, zodat ik indien het contract na de initiële 6 weken bij de overheidsorganisatie niet wordt verlengd, toch niet weer 100% werkloos wordt. Indien het aanhouden van het PostNL-baantje lukt, ziet het 'r zowaar niet slecht uit.
Als je 36 uur contract hebt, en de 4 uur die je extra werkt, verdien je ongeveer 200 euro mee. Dan kun je zelf toch ook wel inzien dat de conclusie van die websites van 200 a 250 euro achteruit gaan als je 8 uur minder werkt niet klopt.quote:
We kunnen je beter helpen als we weten in welke richting je werk zoekt.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef karr-1 het volgende:
[knip]
Los daarvan ben ik ook aan het rondkijken voor een andere baan. Ik moet nu elke dag om kwart voor 6 op om om 8 uur op mijn werk te zijn en ik merk dat me dat een beetje gaat opbreken. Ook vind ik het werk niet echt leuk meer en ben ik ook gewoon ernstig op zoek naar iets anders. Dus als iemand nog iets weet in de regio Rotterdam dan hou ik me aanbevolen.
Hij is systeembeheerder bij, als ik me niet vergis, een hogeschool.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:40 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
We kunnen je beter helpen als we weten in welke richting je werk zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |