Met een beetje interesse voor psychologie en neurowetenschap, kom je gewoon tot die conclusie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psycholoog op afstand, die miste we nog.
Dat zeg ik, hij kwam van een meter of tien aanleunen en haalde uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, die man lag op de grond. En toen kwam er een jonge van een meter of tien met zijn voet naar voren.
Hij haalde niet uit, het was meer een soort sliding.
Ze zijn al zwaar gestraft door alle aandacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Dank je, Flow3r. Laten we hopen dat ze veroordeeld worden voor doodslag. Dat zou al een hele stap in de goede richting zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van jouw argumentatie moeten we het hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou inderdaad een goede voor de rechtszaal, hij krijgt ze wel vrij.
http://www.rtl.nl/compone(...)-al-waarschuwing.xmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Een aantal boetes' klopt sowieso niet. Ze hebben een waarschuwing gekregen in verband met verbaal geweld. Mijn vraag aan jou is om aan te geven waar jij uithaalt dat (een van) deze drie daarbij betrokken zijn geweest. Als dat namelijk nergens uit blijkt mag je ook meteen uitleggen op basis waarvan de club deze drie in de gaten bad moeten houden.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze zijn al zwaar gestraft door alle aandacht.Dit zullen ze inderdaad ook mee laten wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je meteen het weer voor morgen voorspellen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met een beetje interesse voor psychologie en neurowetenschap, kom je gewoon tot die conclusie.
Hij haalde niet uit, hij kwam met zijn voet naar voren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij kwam van een meter of tien aanleunen en haalde uit.
Nee, dat heeft namelijk niets met psychologie en of neurowetenschap te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je meteen het weer voor morgen voorspellen?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze zijn al zwaar gestraft door alle aandacht.We zullen zien wat de straf wordt van deze jongens. Als de straf in eerste aanleg bekend is, dan zal ik er een topic over openen. Hopelijk een topic waar we kunnen vieren dat de jongens voor een aantal jaren achter slot en grendel verdwijnen. We hebben ook te maken met het feit dat ze een maatschappelijke schok teweeg hebben gebracht. Daar zal de rechter 'waarschijnlijk' ook rekening mee houden in zijn straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, die dokters die al die TBS'ers loslaten in de maatschappij zeggen dat ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met een beetje interesse voor psychologie en neurowetenschap, kom je gewoon tot die conclusie.
Nee, maar wel dat mensen met een laag intelligentieniveau morgen weer voor behoorlijk wat problemen en schade gaan zorgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je meteen het weer voor morgen voorspellen?
Nou ws houdt hij meer rekening met andere dingen, gestraft door de ophef e.d.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We zullen zien wat de straf wordt van deze jongens. Als de straf in eerste aanleg bekend is, dan zal ik er een topic over openen. Hopelijk een topic waar we kunnen vieren dat de jongens voor een aantal jaren achter slot en grendel verdwijnen. We hebben ook te maken dat ze een maatschappelijke schok teweeg hebben gebracht. Daar zal de rechter 'waarschijnlijk' ook rekening mee houden in zijn straf.
En terecht ook. Wat als ze per abuis de verkeerde hebben opgepakt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit zullen ze inderdaad ook mee laten wegen
We zullen zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ws houdt hij meer rekening met andere dingen, gestraft door de ophef e.d.
Probeer eerst maar te bewijzen wie de klap heeft gegeven. Kansloos dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En terecht ook. Wat als ze per abuis de verkeerde hebben opgepakt?
Dat geblaat van jou ook niet, dus veel verschilt het niet van elkaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat heeft namelijk niets met psychologie en of neurowetenschap te maken.
Groepsgedrag en datgene wat emotie met een mens kan doen, heeft niets met psychologie en neurowetenschap te maken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat geblaat van jou ook niet, dus veel verschilt het niet van elkaar.
Daar is al tijden jurisprudentie over dat bij geweld in vereniging dat niet meer bewezen hoeft te worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Probeer eerst maar te bewijzen wie de klap heeft gegeven. Kansloos dus.
Als ze 1 jaar krijgen is het al veel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar is al tijden jurisprudentie over dat bij geweld in vereniging dat niet meer bewezen hoeft te worden.
Conclusies op grond van nieiwsberichten zonder ook maar een beetje kennis van de verdachten te hebben heeft daar inderdaad niets mee te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Groepsgedrag en datgene wat emotie met een mens kan doen, heeft niets met psychologie en neurowetenschap te maken?
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als ze 1 jaar krijgen is het al veel.
Volgend jaar hebben we deze discussie weer.
Aha, op dat gebied heb je natuurlijk een punt. Maar als je geen conclusies mag trekken, op grond van een nieuwsbericht. Dan heeft deze hele discussie ook geen zin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Conclusies op grond van nieiwsberichten zonder ook maar een beetje kennis van de verdachten te hebben heeft daar inderdaad niets mee te maken.
1. Wat is precies je punt dan met je nuance? 2. Ja dat denk ik ook! Maar ik vraag me bij zulk tuig oprecht af wat dan wel hun bedoeling is en wat er dan wel in hun hoofd omgaat. Ze hebben, zeker omdat het twee aanvallen betreft, toch genoeg tijd om na te denken over hun acties en de gevolgen. Voor zover er bij dergelijke kutjochies sprake is van denkvermogen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik beweer helemaal nergens, dat je ze niet moet straffen.
2: Ik weet wel zeker van niet. Of denk jij daadwerkelijk dat dit psychopaten zijn met een hoog IQ?![]()
Het waren gewoon agressieve zwakbegaafde Marokkaantjes.
Dat kan gerust, alleen noem je het dan geen neurowetenschap.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aha, op dat gebied heb je natuurlijk een punt. Maar als je geen conclusies mag trekken, op grond van een nieuwsbericht. Dan heeft deze hele discussie ook geen zin.
Dan mag je de daders ook niet veroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |