abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119927694

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Winter 2013

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

TV / Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

TTK / Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

C&H / Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

TRV / Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

CUL / Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

TV / [Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

TV / Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

TV / Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

TV / [Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
TV / [Anime&Manga] Naruto #19
TV / [ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119927869
Niemand die pokemon kijkt ;(
graag op anoniem
pi_119927873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Nope.
pi_119927921
quote:
vroeger
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:16:25 #5
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119928017
quote:
Niet meer. Na het derde seizoen werd het een beetje te mainstream voor mij.

ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:26:30 #6
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119928475
Kwam gisteren random ergens de naam ''Tiger and Bunny'' tegen. Iemand hier die het heeft gezien?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_119928542
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:51:21 #8
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119929746
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kwam gisteren random ergens de naam ''Tiger and Bunny'' tegen. Iemand hier die het heeft gezien?
Nee, maar het schijnt wel tof te zijn. Zag het af en toe voorbij komen op Random C en the cart driver en volgens mij waren die er wel positief over, van wat ik mij nog kan herinneren er van gelezen te hebben.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:08:42 #9
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119930562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nee, maar het schijnt wel tof te zijn. Zag het af en toe voorbij komen op Random C en the cart driver en volgens mij waren die er wel positief over, van wat ik mij nog kan herinneren er van gelezen te hebben.
Art zag er wel tof uit, misschien maar eens downloaden voor tijdens de kerstvakantie, want het winter season ziet er voor mij bijzonder mager uit, hooguit 4 á 5 die ik wil gaan volgen. Nu volg ik er 17 :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:15:24 #10
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119933880
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Art zag er wel tof uit, misschien maar eens downloaden voor tijdens de kerstvakantie, want het winter season ziet er voor mij bijzonder mager uit, hooguit 4 á 5 die ik wil gaan volgen. Nu volg ik er 17 :P
Hmm, van dit nieuwe winterseizoen zijn er maar weinig die echt aanspreken ja. Sowieso ga ik rond oud&nieuw flink wat series kijken denk ik. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel wel. Het voornemen is dus om deze keer weer een serie of wat erdoor heen te jagen. Vorige keer heb ik geloof ik heb ik Eden of the East ( + films), Eve no Jikan (alleen de film), Angel Beats! en RAINBOW gekeken, plus Hoshi wo Ou Kodomo.

Zit alleen te twijfelen wat ik dit jaar zal gaan kijken. Ik zat te denken aan Katanagatari, Mugen no Ryvius en 5 centimeters per second. Plus ik heb zo'n beetje alle werken van Satoshi Kon verzameld. Deze staan al op mijn HDD. Verder zat ik te denken aan Elfen Lied, Higurashi, BLOOD+ en Claymore, omdat die al een tijdje in mijn to-watch staan.

Jullie nog suggesties? Zijn er nog series die jullie als een must-see beschouwen?
ANIMEES.
- Scamp
pi_119934795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hmm, van dit nieuwe winterseizoen zijn er maar weinig die echt aanspreken ja. Sowieso ga ik rond oud&nieuw flink wat series kijken denk ik. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel wel. Het voornemen is dus om deze keer weer een serie of wat erdoor heen te jagen. Vorige keer heb ik geloof ik heb ik Eden of the East ( + films), Eve no Jikan (alleen de film), Angel Beats! en RAINBOW gekeken, plus Hoshi wo Ou Kodomo.

Zit alleen te twijfelen wat ik dit jaar zal gaan kijken. Ik zat te denken aan Katanagatari, Mugen no Ryvius en 5 centimeters per second. Plus ik heb zo'n beetje alle werken van Satoshi Kon verzameld. Deze staan al op mijn HDD. Verder zat ik te denken aan Elfen Lied, Higurashi, BLOOD+ en Claymore, omdat die al een tijdje in mijn to-watch staan.

Jullie nog suggesties? Zijn er nog series die jullie als een must-see beschouwen?
K-ON! film en Tengen Toppa Gurren Lagann voor de mecha shizzle
pi_119936777
quote:

[..]

5 Centimeters Per Second :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:51:03 #14
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119942159
ANIMEES.
- Scamp
pi_119942685
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:51 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Not sure if :D or :|W
Laat het zijn wat jij wilt dat het is.

:D dus.

Niet dat ik het ken :{
  woensdag 5 december 2012 @ 00:12:57 #16
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119943000
quote:

[..]

Shiki, als je die al nog niet gezien hebt.
pi_119943053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Vind ik ook het was goed, maar werd minder na die episode dat dat andere meisje erbij kwam.
Dat verlegen chickie bedoel je? Ja, daar ben ik het mee eens.
  woensdag 5 december 2012 @ 00:18:06 #18
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119943128
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Laat het zijn wat jij wilt dat het is.

:D dus.

Niet dat ik het ken :{
Je zou het eens moeten proberen, het is aardig briljant! Alleen twijfel ik aan de life-action versie.

ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 5 december 2012 @ 00:18:43 #19
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119943143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Je zou het eens moeten proberen, het is aardig briljant! Alleen twijfel ik aan de life-action versie.

quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Shiki, als je die al nog niet gezien hebt.
Al gezien, maar is goeie tip ja :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_119943188
quote:

[..]

[..]

Het zal wel goed zijn. Maar ja, zijn goede dingen wel aan mij besteed?

Overigens, vervelend he, de verkeerde knop indrukken. Of zie ik het verkeerd? :D
  woensdag 5 december 2012 @ 00:24:11 #21
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119943297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het zal wel goed zijn. Maar ja, zijn goede dingen wel aan mij besteed?

Overigens, vervelend he, de verkeerde knop indrukken. Of zie ik het verkeerd? :D
Jij ziet het heel goed! Toch laat ik het lekker staan omdat aartslui.
ANIMEES.
- Scamp
pi_119943452
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Jij ziet het heel goed! Toch laat ik het lekker staan omdat aartslui.
Oke. Klinkt goed.
Welterusten.

SPOILER
  woensdag 5 december 2012 @ 01:25:56 #23
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119944490
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 5 december 2012 @ 08:43:19 #24
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119946017
quote:

[..]

[..]

Moet hem zelf nog afronden, ben er dit weekend aan begonnen en ben nu bij episode 5 of 6. Zeker een hele toffe anime ja :P
  woensdag 5 december 2012 @ 14:19:22 #25
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119955766
Kleine aankondiging op Animees: ik doe dit jaar ook mee aan de 12 days of anime!

Voor details kan je op de site kijken.

En nu heb ik hier ook een kleine aankondiging gedaan.

:)
ANIMEES.
- Scamp
pi_119955788
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Kleine aankondiging op Animees: ik doe dit jaar ook mee aan de 12 days of anime!

Voor details kan je op de site kijken.

En nu heb ik hier ook een kleine aankondiging gedaan.

:)
Aankondiging voor een aankondiging :p
  woensdag 5 december 2012 @ 14:21:25 #27
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119955839
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Aankondiging voor een aankondiging :p
Aankondigingception!
ANIMEES.
- Scamp
pi_119963581
Ik kijk uit naar de 12 Anime-kerstdagen. *O*

Ik voel me vaag bedrogen door mijn voorlopig laatste Aniway. Op het voorblad staat:
'SCHULDIG VERMAAK?
Guilty Crown '
Dan verwacht je toch eigenlijk iemand die niet zonder ironie genoot van hoe de ontspoorde trein nog door sjeesde tot de onvermijdelijke botsing, klifval of stilstand door wrijvingsweerstand. En vervolgens krijgt Guilty Crown een onwijs positieve recensie die ironisch genoeg even onleesbaar is als GC onkijkbaar. Maar pareltjes als:
'[De] verhoudingen tussen de personages lijken veel op die van NEON GENESIS EVANGELION.' en '[De] spanning weten de makers vooral in de eerste dertien afleveringen erg goed vast te houden en tot een prachtige climax te laten komen.' maken veel goed.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_119967290
Jazz in anime:

Touch

Cowboy Bebop

Cowboy Bebop

Lupin III

Nausicaä of the Valley of the Wind (Ghibli)

Dragonball

En wat niet anime, wel Japans

[ Bericht 7% gewijzigd door Qunix op 05-12-2012 19:44:17 ]
pi_119968969
Kyoani _O_
Tamakomarket _O_

woensdag 5 december 2012 @ 20:45:52 #32
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_119971379
quote:
En Samurai Champloo.
pi_119971987
Kerst is eigenlijk de tijd voor amagami SS ;(
  woensdag 5 december 2012 @ 22:19:28 #35
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_119976195
Zin in Tamako Market.

Fuwa Fuwa Time heeft nooit zo goed geklonken als nu met mijn nieuwe oortjes. Dank u Sinterklaasje!
Helemaal super.
pi_119976243
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
Zin in Tamako Market.

Fuwa Fuwa Time heeft nooit zo goed geklonken als nu met mijn nieuwe oortjes. Dank u Sinterklaasje!
pi_119978073
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Echt wooow....

40.1 seconden TE LAAT!!!! :o
13 miljoen mensen per dag alleen in de metro al :o
pi_119978265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

13 miljoen mensen per dag alleen in de metro al :o
Of dat ook de JR East lijnen zijn, weet ik niet. Wat ze laten zien is een afzonderlijke lijn, een echte metro ondergronds.
pi_119978985
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef Qunix het volgende:

[..]

Of dat ook de JR East lijnen zijn, weet ik niet. Wat ze laten zien is een afzonderlijke lijn, een echte metro ondergronds.
''dedicated workers'' Tsja dat missen wij wel bij de NS, Die tijd tabellen handmatig tekenen lijkt me wel kut werk ziet er zo ingewikkeld uit op het eerste gezicht. Maarja ik zou toch wel liever in de spits in nederland reizen dan in japan alleen al kwa reizergsaantallen die je ziet in de wagons. wel prachtig om te zien hoe ze toch netjes in de rij blijven staan ookal konden ze er de vorige 2 keer niet in.
  woensdag 5 december 2012 @ 23:16:25 #42
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119979441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk uit naar de 12 Anime-kerstdagen. *O*

Ik voel me vaag bedrogen door mijn voorlopig laatste Aniway. Op het voorblad staat:
'SCHULDIG VERMAAK?
Guilty Crown '
Dan verwacht je toch eigenlijk iemand die niet zonder ironie genoot van hoe de ontspoorde trein nog door sjeesde tot de onvermijdelijke botsing, klifval of stilstand door wrijvingsweerstand. En vervolgens krijgt Guilty Crown een onwijs positieve recensie die ironisch genoeg even onleesbaar is als GC onkijkbaar. Maar pareltjes als:
'[De] verhoudingen tussen de personages lijken veel op die van NEON GENESIS EVANGELION.' en '[De] spanning weten de makers vooral in de eerste dertien afleveringen erg goed vast te houden en tot een prachtige climax te laten komen.' maken veel goed.
POTVERDIKKEME, GUILTY CROWN WAS TOF :(
Wat hebben jullie van die gulle Sint gekregen dit jaar?
pi_119980270
quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

dvd + sokken :D
sint is nooit gul..
  woensdag 5 december 2012 @ 23:38:05 #44
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119980443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef mschol het volgende:

[..]

dvd + sokken :D
sint is nooit gul..
Bioscoopbon + ondergoed :P
Lotgenoot :)
pi_119980541
quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Bioscoopbon + ondergoed :P
Lotgenoot :)
och, ik vind het niet zo'n probleem..
sint is meer voor de (klein)kinderen

kerst meer voor de ouderen..
maar ik heb voor m'n neefjes al een idee..
jawel: een bioscoopbon voor wreck it ralph :+
  woensdag 5 december 2012 @ 23:43:23 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119980647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef mschol het volgende:

[..]

och, ik vind het niet zo'n probleem..
sint is meer voor de (klein)kinderen

kerst meer voor de ouderen..
maar ik heb voor m'n neefjes al een idee..
jawel: een bioscoopbon voor wreck it ralph :+
Tja mijn neefje gelooft nog, dus vinden ze het lullig om mijn zusje en ik er bij te laten zitten dus krijgen we een kleinigheidje. Met kerst doen we eigenlijk niks, behalve gezellig eten :D Nu ik het er zo over heb, heb ik daar best wel zin in :P
pi_119980821
Een tas en een Challenger II.
Niet slecht.
pi_119981045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
Een tas en een Challenger II.
Niet slecht.
dat en een lullige tas? geld was op zeker?
pi_119981137
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:55 schreef mschol het volgende:

[..]

dat en een lullige tas? geld was op zeker?
Wel 1:72
Tas was duurder in ieder geval :P
  donderdag 6 december 2012 @ 00:42:00 #50
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119982328
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 6 december 2012 @ 00:47:06 #51
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119982414
quote:
Ik heb Baccano! nooit gezien dus ik kan het niet zeker zeggen, maar dat melodietje lijkt wel verdacht veel op Tank! van Cowboy Bebop?
quote:

[..]

Niet zoveel. Kom net van een vriend, dus als je het zo wilt bekijken: een pastaschotel en 2,5 liter bier. Direct geconsumeerd uiteraard, zoals het hoort.

En je weet mijn mening over Guilty Crown. Ik ben het in deze eens met Repelsteeltju's waardering van het gequoteerde tijdschrift.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 6 december 2012 @ 00:50:17 #52
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119982478
Gelukkig heeft iedereen verschillende meningen, anders zou de wereld maar saai zijn. :D
  donderdag 6 december 2012 @ 00:53:19 #53
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119982551
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gelukkig heeft iedereen verschillende meningen, anders zou de wereld maar saai zijn. :D
Ja toch. Doe je ook mee aan de parallelle 12 days?
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 6 december 2012 @ 00:55:07 #54
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119982586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ja toch. Doe je ook mee aan de parallelle 12 days?
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het precies is, als je het even nader kan toelichten doe ik er misschien wel aan mee. :P
  donderdag 6 december 2012 @ 01:02:00 #55
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119982737
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het precies is, als je het even nader kan toelichten doe ik er misschien wel aan mee. :P
het originele concept
quote:
Bij deze zou ik jullie dan ook willen uitnodigen om in de comments een soort parallelle 12 days of anime te houden.
mijn draai er aan. Dus als ik een dag post, dat jullie dan jullie nr.12 (bijvoorbeeld) posten in de comments

Mag dus van alles zijn, als het maar te maken heeft met anime en het moet je dit jaar overkomen zijn.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 6 december 2012 @ 07:08:21 #56
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119984797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef .Cake. het volgende:

[..]

het originele concept

[..]

mijn draai er aan. Dus als ik een dag post, dat jullie dan jullie nr.12 (bijvoorbeeld) posten in de comments

Mag dus van alles zijn, als het maar te maken heeft met anime en het moet je dit jaar overkomen zijn.
Ik ga het overwegen. :)
Trouwens; KUT sneeuw. Ligt er bij jullie ook al zo'n pak :(
pi_119984875
quote:

[..]

niks.
pi_119984886
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

ja dat betekend schuren in de trein

Gr gr
  donderdag 6 december 2012 @ 07:30:50 #59
383398 Kyubey
pi_119984896
quote:

[..]

Trouwens; mooi he, sneeuw. Ligt er bij jullie ook al zo'n pak :(
3cm hooguit
Helemaal super.
pi_119991666
quote:

[..]

misschien een millimeter, als het niet al weg is..
pi_119992371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik heb Baccano! nooit gezien dus ik kan het niet zeker zeggen, maar dat melodietje lijkt wel verdacht veel op Tank! van Cowboy Bebop?
Klopt. En de anime is ook echt leuk.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:42:46 #62
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_120000516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[..]

Misschien de bass-line, voor de rest is het wel anders.
pi_120001801
Sneeuw Sneeuw Sneeuw. Sneeuw, de nieuwe keizer van ons Vaderland. Misschien morgen nog meer Sneeuw. Sneeuw. Sneeuw.
pi_120002748
Chuu2 tijd
pi_120002839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Chuu2 tijd
Het is echt helemaal geweldig. Alleen is er een ding dat jullie jammer zullen vinden.
Maar ik ga niet spoileren.
pi_120003730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is echt helemaal geweldig. Alleen is er een ding dat jullie jammer zullen vinden.
Maar ik ga niet spoileren.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:18:59 #67
383398 Kyubey
pi_120004502
Rikka gaat toch niet dood zoals Dakgoot beweerde? :'(
Helemaal super.
pi_120004538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
Rikka gaat toch niet dood zoals Dakgoot beweerde? :'(
Rikka niet...
  donderdag 6 december 2012 @ 18:21:32 #69
383398 Kyubey
pi_120004569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Rikka niet...
Dekomori?
SPOILER
Helemaal super.
pi_120004640
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dekomori?
SPOILER
Dekomori is weer epic, zoals altijd.
pi_120004790
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dekomori is weer epic, zoals altijd.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:12:10 #72
383398 Kyubey
pi_120006841
CHUUNI GEWELDIGHEID
YAMI NO HOMU HOMU DAKAETE KIERO!!!!

[ Bericht 51% gewijzigd door Kyubey op 06-12-2012 19:26:55 ]
Helemaal super.
pi_120007608
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Kyubey het volgende:
CHUUNI GEWELDIGHEID
YAMI NO HOMU HOMU DAKAETE KIERO!!!!
mje... whatever :')
  donderdag 6 december 2012 @ 19:35:05 #74
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120007948
De Winter 2013 season preview staat op the cart driver. Ik denk ik meld het even, is meestal waarop ik mijn keuzes voor 50% op baseer.
ANIMEES.
- Scamp
pi_120007966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef .Cake. het volgende:
De Winter 2013 season preview staat op the cart driver. Ik denk ik meld het even, is meestal waarop ik mijn keuzes voor 50% op baseer.
Ik vind het een leuke site. Kan ook haast niet anders met zo'n naam. Ik zal effekes kijken.
pi_120008371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef .Cake. het volgende:
Hier heb ik iets aan eindelijk de trailers gevonden van een paar animes die ik wil gaan volgen
pi_120010024
pi_120011459
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
pi_120012556

pi_120013720
quote:
K-ON was toch wel een hele stap vooruit in kwaliteit .
On a diffrent note Berserk is awsome nu al 4 episodes ver denk dat het een dikke 10 wordt _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-12-2012 21:28:01 ]
pi_120014404
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

K-ON was toch wel een hele stap vooruit in kwaliteit .
Zoals het liedje gaat: one step forward and twoo steps back~
pi_120014588
quote:
Bijzonder :o
pi_120014792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bijzonder :o
PANZER VOR!
  donderdag 6 december 2012 @ 21:37:39 #84
383398 Kyubey
pi_120014813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zoals het liedje gaat: one step forward and twoo steps back~
:'( Ketter
Helemaal super.
pi_120014951
Klein beetje death
  donderdag 6 december 2012 @ 21:49:55 #86
383398 Kyubey
pi_120015445
Helemaal super.
pi_120015512
quote:
Nee Tamako market is het.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:58:57 #88
383398 Kyubey
pi_120015947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee Tamako market is het.
Helemaal super.
pi_120015999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dit?
pi_120016181
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat is dit?
Blood-c
pi_120017212
quote:
Welke emoticon je ook gebruikt, ik ga hem toch proberen, al is het maar omdat deze winter een hongerwinter wordt, wat anime betreft.
pi_120017375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Welke emoticon je ook gebruikt, ik ga hem toch proberen, al is het maar omdat deze winter een hongerwinter wordt, wat anime betreft.
Je kan nog altijd je to watch anime bijwerken.
pi_120017718
[Nipponsei] Rebuild of Evangelion - EVANGELION 3.0 YOU CAN (NOT) REDO Original Soundtrack.zip

Voor de fans.
pi_120017821
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[Nipponsei] Rebuild of Evangelion - EVANGELION 3.0 YOU CAN (NOT) REDO Original Soundtrack.zip

Voor de fans.
*O*HET IS FEEST *O*
pi_120017915
[Commie] Psycho-Pass - 09 [E69CD437].mkv
  donderdag 6 december 2012 @ 22:40:07 #97
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120018013
Wauw... net pas zelf de preview door kunnen lezen en ik moet zeggen: karig. Het feit dat ik enthousiaster ben over de sequels van Chihayafuru en Haganai dan de nieuwe anime zegt genoeg.

Ik heb géén idee wat ik ga volgen op animees...
ANIMEES.
- Scamp
pi_120018080
Ik heb nog geen idee wat ik ga volgen.
pi_120018301

Voor lente 2013 zie ik al een paar interessante gevonden:

Flintlaunch Tinderbox (Bones)
Akira TV
Mobile Suit Gundam: The Origin
Despera
Pluto (KyotoAnimation)
pi_120018400
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Akira TV
Despera
Pluto (KyotoAnimation)
Niet leuk van je. Nadat O_W nog zo'n moeite heeft gedaan om het vervolg van Usagi Drop niet te verpesten.
pi_120018411
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Akira TV
Despera
Pluto (KyotoAnimation)
Is die chart niet fake
pi_120018458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Is die chart niet fake
Hij's echt. ;)
Het onomstotelijke bewijs daarvan staat in de FMP beschrijving :P
pi_120018579
Ik wil dat Hajime no Ippo een keer uitkomt!
pi_120019339
Ik zou moorden voor een nieuw seizoen van Baccano, op een niet dodelijke manier.
pi_120019506
Kan niet wachten op de volgende Psycho pass episode :D
pi_120022054

Koko's game face was QUALITY.
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:21:38 #107
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120022167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Koko's game face was QUALITY.
is het tweede seizoen goed? Ik moet er nog aan beginnen. Ben nog steeds bezig met Space Bros inhalen, tis spannend!
ANIMEES.
- Scamp
pi_120024108
Gintama whut happened. Alleen maar herhalingen?
pi_120024137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:21 schreef .Cake. het volgende:

[..]

is het tweede seizoen goed? Ik moet er nog aan beginnen. Ben nog steeds bezig met Space Bros inhalen, tis spannend!
Gaat wel. Het begon echt heel sterk met Dance with Undershaft. Maar daarna kwamen er meer afleveringen met complexe (geo)politieke en zakelijke conflicten die, hoewel interessanter, gewoon veel minder leuk zijn dan de afleveringen waar Lehm (en de rest) allerlei excentriekelingen afschiet(en) en Koko afwisselend onheilspellend grimlacht en voor gangmaker speelt.

Space Bros <3
pi_120025299
Space Bros _O_

Koko is loco and I say "oh, no!"
Leuke anime, S2 is ook prima. Ze zijn nu aan het opbouwen voor het einde.
pi_120052813

Aardbeving 7.3 in Japan, inc tsunami's van gemiddeld 50cm.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:42:48 #112
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_120052963
quote:
Het grote anime/manga topic #359: Ultra Miracle sing time!
Urutela Milacuru singe timu!
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:18:11 #113
383398 Kyubey
pi_120054872
Twilight... Wat een kutfilm.
SPOILER
Wel hard moeten lachen om het acteerwerk.
Helemaal super.
pi_120054987
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
Twilight... Wat een kutfilm.
SPOILER
Wel hard moeten lachen om het acteerwerk.
Dus ik vermoed dat men de zaal in drie groepen kan indelen.

Groep 1: De mensen die Twilight echt leuk vinden en vrijwel altijd meisje/homo zijn.
Groep 2: De mensen die het afgrijselijk vinden maar door vrienden/vriendinnen/familie min of meer gedwongen zijn het toch te kijken.
Groep 3: Trolls die gewoon de halve film de hele zaal bij elkaar lachen. Jij behoort dus tot deze groep.

:Y
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:26:02 #115
383398 Kyubey
pi_120055323
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dus ik vermoed dat men de zaal in drie groepen kan indelen.

Groep 1: De mensen die Twilight echt leuk vinden en vrijwel altijd meisje/homo zijn.
Groep 2: De mensen die het afgrijselijk vinden maar door vrienden/vriendinnen/familie min of meer gedwongen zijn het toch te kijken.
Groep 3: Trolls die gewoon de halve film de hele zaal bij elkaar lachen. Jij behoort dus tot deze groep.

:Y
Groep 3 _O_
Er werkte ook nog een jongen aan de bar, die hoort bij groep 4.
Helemaal super.
pi_120055459
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Groep 3 _O_
Er werkte ook nog een jongen aan de bar, die hoort bij groep 4.
Reviewers horen ook bij groep 4 waarschijnlijk?
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:28:37 #117
383398 Kyubey
pi_120055480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Hoi
Helemaal super.
pi_120055743
quote:

[..]

Ach ja, de reviewers. Ik denk dat groep 3 en groep 4 moeilijk uit elkaar te houden zijn.

Het lijkt erop dat u deze topicreeks heeft gevonden. Als u moe glory wilt kunt u op het DAK rekenen. Als niet kunt u altijd bij mensen als .Cake aankloppen, en anderen die ik nu niet ga noemen omdat ik dan bang ben dat ik iemand vergeet.

Oh ja en als u een ebangerionfaggot bent zult u Robert best aardig vinden.
pi_120056220
quote:

[..]

Als ze aan de bar werken wel ja.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:06:17 #120
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120057646
Qunix weet jij nog soortgelijke anime's zoals Berserk?
pi_120057953
Hmm... Moeilijk.

Ik geloof dat Gantz interessant is, zelf moet ik die nog checken. Verder denk ik aan Hellsing Ultimate en Gungrave (die wil ik ook nog zien).
pi_120058155
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoi
Hallon
pi_120058905
Grave of the Fireflies gezien, ben er een beetje verdeeld over. Begin en einde vond ik erg sterk, maar halverwege was ik toch een beetje /borked. Er gebeurde gewoon niet zo veel interessants. Was ook heel anders dan ik dacht dat het zou zijn. Veel meer de japanse kant in beeld in plaats van een soort social uitcasts in japan volgen..
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:28:00 #124
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120061795
Godverdomme SHAFT, I fucking love you guys. Nekomonogatari tijdens deze jaarwisseling. 2 uur lang! :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:33:36 #125
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120061997
4 episodes berserk gezien dit is gewoon een dikke 10/10!
pi_120063246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Qunix weet jij nog soortgelijke anime's zoals Berserk?
De enige die ik ken die er een beetje op lijkt is Claymore. Hoewel er vast nog wel meer anime (wss uit de tachtiger jaren) zijn die er op lijken. Extreem geweld was in, in die tijd.

quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godverdomme SHAFT, I fucking love you guys. Nekomonogatari tijdens deze jaarwisseling. 2 uur lang! :D
quote:
According to the press conference streamed on Niconico Live, Nekomonogatari: Kuro was announced to be aired on TV and Niconico Live on December 31st. The total length of the program is two hours.

Nekomonogatari official website
Trailer on the official website

Source:
* Wrijft in handen
Nu nog de aankondiging dat dit ge simulcast wordt en dat de klok in Japan acht uur terug gezet wordt en mijn nieuwjaarsavond is gemaakt! :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:10:43 #127
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120063409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De enige die ik ken die er een beetje op lijkt is Claymore. Hoewel er vast nog wel meer anime (wss uit de tachtiger jaren) zijn die er op lijken. Extreem geweld was in, in die tijd.

[..]

[quote=dtshyk]According to the press conference streamed on Niconico Live, Nekomonogatari: Kuro was announced to be aired on TV and Niconico Live on December 31st. The total length of the program is two hours.

Nekomonogatari official website
Trailer on the official website

Source: [ afbeelding ]
* Wrijft in handen
Nu nog de aankondiging dat dit ge simulcast wordt en dat de klok in Japan acht uur terug gezet wordt en mijn nieuwjaarsavond is gemaakt! :)
[/quote]
Nieuwjaarsavond bestaat voor mij uit oliebollen eten en een fles met ome Jäger wegtikken met wat vrienden :P
pi_120063513
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nieuwjaarsavond bestaat voor mij uit oliebollen eten en een fles met ome Jäger wegtikken met wat vrienden :P
Dat lijkt me prima te combineren met Nekomonogatari. :P
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:15:07 #129
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120063565
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat lijkt me prima te combineren met Nekomonogatari. :P
Als je dat stuk van vrienden weg laat, dan wel ja :P
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:39:31 #130
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120064331
Nieuwjaarsavond bestaat voor mij uit werken. Wel de gezelligste dienst van het jaar om te werken overigens.

Daarna een week lang alleen maar anime kijken.
ANIMEES.
- Scamp
pi_120070107
Iets met vuurwerk voor mij O+

Nee, niet stunten of kinderachtig alles kapot maken, maar gewoon simpel weg genieten van mijn hobby.
pi_120070376
Volgt er iemand hier ook medaka box s2?

Ik hou wel van simpele luchtige anime waar ze soms voorelkaar door het vuur heen gaan.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:21:51 #133
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120070591
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:14 schreef outcast_within het volgende:
Volgt er iemand hier ook medaka box s2?

Ik hou wel van simpele luchtige anime waar ze soms voorelkaar door het vuur heen gaan.
Comedy, echi school. Die gaat op mijn To watch lijstje
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:59:39 #134
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_120071575
Zijn er mensen die Visual Novels spelen? Ik ben begonnen aan yume miru kusuri en het is best goed.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:42:03 #135
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120072626
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:43:23 #136
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120072654
quote:
klopt het dat er geen geluid is :P
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:45:58 #137
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120072714
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:43 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

klopt het dat er geen geluid is :P
Ja, er was gister nog wel een filmpje met geluid, maar die is volgens mij al van youtube gehaald. Die male MC is wederom gevoiced door de VA van Shu :D
pi_120074918

Senguji Toyohisa is zooo moé

Ik waardeer dat Gen Urobuchi filosofie probeert te populariseren. Maar kan dat niet met wat minder woorden? Animatie betekent letterlijk beweging en daar kijk ik mijn anime ook voor. Als ik lange dialogen met een nauwelijks verholen (dat is een understatement, pfft, Plato noemen) filosofische onderlaag. Neemt niet weg dat Psycho-Pass een van de betere series van het jaar lijkt te gaan worden, of misschien zelfs stiekem al geworden is.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:19:15 #139
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120080264
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:33:51 #140
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120080686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Easymodo het volgende:
Zijn er mensen die Visual Novels spelen? Ik ben begonnen aan yume miru kusuri en het is best goed.
Ik ben bezig met de muv luv Visual novels.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:34:54 #141
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120080726
pi_120081052
quote:
Ziet er erg goed uit :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:52:06 #143
383398 Kyubey
pi_120081300
quote:

Ik wacht met smart op seizoen 2.
Helemaal super.
pi_120086548
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120086810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

de demo staan op psn :)
ぼくはしっているです。
pi_120090062

Ze komen. Ze komen! De REUZEN komen! valt schuimbekkend op de grond.
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:45:09 #148
383398 Kyubey
pi_120090388
Watashi no Onii-chan ga Konna ni Spriggan Wake ga Nai

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

De konijnen van Blood C zijn cooler :6
Helemaal super.
pi_120090431
quote:

Dit ziet er best cool uit :Y

quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Kyakka.

quote:

[..]

Die zijn gewoon vies :6
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:48:08 #150
383398 Kyubey
pi_120090526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

Kyakka.

[..]

Die zijn gewoon vies :6
Helemaal super.
pi_120090650
quote:

Is dat weer zo'n incest imouto anime? Ik zou h'm kijken.

quote:
Maar deze zijn een soort van plot relevant schijnt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Deze man kent zijn spul.
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:52:06 #152
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120090700
pi_120090819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Easymodo het volgende:
Ja. :)

En ken ik niet. Bedankt voor de tip!
pi_120091319
quote:

Na 4x gezien te hebben ben ik nog steeds enthousiast. Ik ga hem volgen!

Wit Studio's is een nieuwe studio, dochterbedrijf van Production I.G. en met nieuwe mensen en nieuwe technieken willen ze de kwaliteit van anime omhoog gooien. Dit zal hun eerste anime zijn wat ze maken. Aldus ANN.

Als ik de reacties lees zal deze anime gore en bloed bevatten met veel actie. Wel is de manga niet klaar en loopt het ook niet echt veel vooruit. Ook de director (Guilty Crown) zijn vele niet mee eens. Er is een mogelijkheid van falen dus... Hopelijk is dit niet een FMA (de eerste serie).

Hij komt uit in de lente, volgend jaar.

Dit is de OP:

Site: http://www.shingeki.tv/

[ Bericht 7% gewijzigd door Qunix op 08-12-2012 23:18:52 ]
pi_120093471
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wit Studio's is een nieuwe studio, dochterbedrijf van Production I.G. en met nieuwe mensen en nieuwe technieken willen ze de kwaliteit van anime omhoog gooien. Dit zal hun eerste anime zijn wat ze maken. Aldus ANN.

Als ik de reacties lees zal deze anime gore en bloed bevatten met veel actie. Wel is de manga niet klaar en loopt het ook niet echt veel vooruit. Ook de director (Guilty Crown) zijn vele niet mee eens. Er is een mogelijkheid van falen dus... Hopelijk is dit niet een FMA (de eerste serie).

Dit is de OP:

Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word. Want laten we niet vergeten dat de regisseur van Guilty Crown ook de regisseur was van Gungrave, Black Lagoon en Highschool of the Dead. Hoewel anime original endings voor series waarvan de manga nog verder gaat vaak zuigen.
  zondag 9 december 2012 @ 00:40:57 #156
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120095271
quote:
Nice! Ik geloof dat ik Baka daar ook wel eens over gehoord heb ja!

Lijkt een beetje op Tales of Vesperia (die ik nog eens moet uitspelen binnenkort!) maar dan iets meer geüpdater.
Fun fact: de zangeres van de opening credits heeft zowel de Engelse als de Japanse versie ingezongen. Aangenomen dat ze niet de moeite heeft genomen om als Amerikaanse/Engelse/RandomGaijin het Japans aan te leren moet ik deze toch écht nomineren als beste Japanse Engrish zangeres die ik tot nu toe heb gehoord! Ik zou het niet eens meer Engrish willen noemen!
O+

[ Bericht 1% gewijzigd door .Cake. op 09-12-2012 00:46:48 ]
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 9 december 2012 @ 01:14:04 #157
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120096188
Guilty Crown staff was toch ook verantwoordelijk voor Code Geass? Bovendien was er eigenlijk niet veel mis met Guilty Crown, het had gewoon 2 seizoenen moeten krijgen zodat de characters die nu in 1-2 episodes werden afgedankt misschien wat meer achtergrond verhaal kregen. Best jammer op zich, maar Guilty Crown blijft voor mij wel een van de beste anime die ik gezien heb, al is het alleen maar om de visuals en het feit dat je zo mee gaat leven met de MC's.

SAO was deze week vet, kreeg wel kippenvel bij die raid hoor :P
  zondag 9 december 2012 @ 02:06:19 #158
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120097528
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guilty Crown staff was toch ook verantwoordelijk voor Code Geass? Bovendien was er eigenlijk niet veel mis met Guilty Crown, het had gewoon 2 seizoenen moeten krijgen zodat de characters die nu in 1-2 episodes werden afgedankt misschien wat meer achtergrond verhaal kregen. Best jammer op zich, maar Guilty Crown blijft voor mij wel een van de beste anime die ik gezien heb, al is het alleen maar om de visuals en het feit dat je zo mee gaat leven met de MC's.
Die dikgedrukte stukjes vragen hier gewoon om:

Ook al weet ik het antwoord en jouw mening hierover. En jij die van mij, dus bij deze: laten we deze discussie niet weer houden ;)

Welke serie hebben jullie het eigenlijk over?
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word. Want laten we niet vergeten dat de regisseur van Guilty Crown ook de regisseur was van Gungrave, Black Lagoon en Highschool of the Dead. Hoewel anime original endings voor series waarvan de manga nog verder gaat vaak zuigen.
Gungrave ken ik niet maar Guilty Crown, Black Lagoon en HotD zijn visueel gezien erg indrukwekkende series. Dus wat dat betreft zal er niets aan de hand zijn. Jammer dat het schrijfwerk van twee van de drie serie erg derpt, maar dat hoeft niet per se de schuld van de regisseur te zijn.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 9 december 2012 @ 02:30:35 #159
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120098030
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Die dikgedrukte stukjes vragen hier gewoon om:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik het antwoord en jouw mening hierover. En jij die van mij, dus bij deze: laten we deze discussie niet weer houden ;)

Welke serie hebben jullie het eigenlijk over?

[..]

Gungrave ken ik niet maar Guilty Crown, Black Lagoon en HotD zijn visueel gezien erg indrukwekkende series. Dus wat dat betreft zal er niets aan de hand zijn. Jammer dat het schrijfwerk van twee van de drie serie erg derpt, maar dat hoeft niet per se de schuld van de regisseur te zijn.
Als je geen discussie wilt, geef dan ook geen kritiek op mijn mening. :P Ze hebben het over Attack on Titan.
pi_120099338
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is de OP:

Een serie dus, ze hadden er beter een movie van kunnen maken als het eenmaal af was...
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 9 december 2012 @ 10:28:52 #161
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120100771
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Als je geen discussie wilt, geef dan ook geen kritiek op mijn mening. :P Ze hebben het over Attack on Titan.
Maar... maar.... jouw mening verbaasd mij altijd zo enorm!
ANIMEES.
- Scamp
pi_120104184
Ken je de tropisch zwemparadijs aflevering uit ouran high school host club?

Dit kwam ik net op de weblog tegen. Heeft er wel wat van weg.
http://www.dailymail.co.u(...)man-countryside.html

zondag 9 december 2012 @ 13:35:35 #163
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120104972
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef outcast_within het volgende:

[ afbeelding ]
groot
  zondag 9 december 2012 @ 13:36:37 #164
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120105019
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Maar... maar.... jouw mening verbaasd mij altijd zo enorm!
Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime. :@ Ik vind het wel jammer als een character wat interessant lijkt dood gaat na 2 episodes, maar ik lig er niet wakker om. Uiteindelijk beoordeel ik de anime op het einde, als het hele verhaal compleet is en ik zeker weet dat ik het snap :P. Bij Guilty Crown (gaan we weer), snapte ik het einde eerst helemaal niet, maar de producers hebben het uitgelegd. Het was eigenlijk heel diep, maar dat kan ik zelf niet goed uitleggen, dus moet je maar even googlen :P

http://myanimelist.net/forum/?topicid=426523
Niet door de producers, maar er staan veel goede speculaties die misschien een nieuw licht op het einde van Guilty Crown voor je kan werpen :P
  zondag 9 december 2012 @ 13:45:28 #165
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120105286
BETUUUUUUM
  zondag 9 december 2012 @ 13:46:56 #166
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120105337
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
BETUUUUUUM
Vette shit noh?
  zondag 9 december 2012 @ 13:47:33 #167
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120105356
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Vette shit noh?
Episode 10 was wel mwah
  zondag 9 december 2012 @ 13:48:15 #168
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120105378
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Episode 10 was wel mwah
Ik hoopte dat
SPOILER
  zondag 9 december 2012 @ 13:51:24 #169
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120105488
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik hoopte dat
SPOILER
Als je ook de preview na het einde kijkt.
  zondag 9 december 2012 @ 13:58:14 #170
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120105739
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:51 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Als je ook de preview na het einde kijkt.
Kijk ik bewust nooit, maar ik snapte wat je impliceerde. :P
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Mauskoekwaus op 09-12-2012 14:10:37 ]
  zondag 9 december 2012 @ 13:59:36 #171
383398 Kyubey
pi_120105778
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef outcast_within het volgende:

[ afbeelding ]
Wa :o
Zwemmen er ook krokodillen?
Helemaal super.
  zondag 9 december 2012 @ 14:02:41 #172
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120105888
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Kijk ik bewust nooit, maar ik snapte wat je impliceerde. :p
SPOILER
:'(
  zondag 9 december 2012 @ 14:04:17 #173
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120105953

pi_120106167
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime. :@
Tvtropes.org wat gelezen is kan niet ontlezen worden.
quote:
Uiteindelijk beoordeel ik de anime op het einde, als het hele verhaal compleet is en ik zeker weet dat ik het snap :P.
Misschien kun je van moderne schilderkunst zeggen dat je een werk niet kunt beoordelen zonder het te 'snappen', maar pulperig massavermaak zou je niet hoeven snappen om te waarderen. En dan slaan we de alomtengenwoordige mogelijkheid dat de anime incoherente spuitkak is nog over.
quote:
Bij Guilty Crown (gaan we weer), snapte ik het einde eerst helemaal niet, maar de producers hebben het uitgelegd. Het was eigenlijk heel diep, maar dat kan ik zelf niet goed uitleggen, dus moet je maar even googlen :P

Niet door de producers, maar er staan veel goede speculaties die misschien een nieuw licht op het einde van Guilty Crown voor je kan werpen :P
'...' - Inori, Guilty Crown
  zondag 9 december 2012 @ 14:12:40 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120106285
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Tvtropes.org wat gelezen is kan niet ontlezen worden.

[..]

Misschien kun je van moderne schilderkunst zeggen dat je een werk niet kunt beoordelen zonder het te 'snappen', maar pulperig massavermaak zou je niet hoeven snappen om te waarderen. En dan slaan we de alomtengenwoordige mogelijkheid dat de anime incoherente spuitkak is nog over.

[..]

'...' - Inori, Guilty Crown
Momenteel kan ik alleen maar zeggen tl;dr,
SPOILER
  zondag 9 december 2012 @ 14:13:43 #176
383398 Kyubey
pi_120106331
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 14:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Momenteel kan ik alleen maar zeggen tl;dr,
SPOILER
Please don't say you are lazy
Datte hontou wa crazy
Hakuchoutachi wa sou
Mienai toko de bataashi surun desu
Helemaal super.
  zondag 9 december 2012 @ 14:17:33 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120106469
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:13 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Please don't say you are lazy
Datte hontou wa crazy
Hakuchoutachi wa sou
Mienai toko de bataashi surun desu
You lost me @ hakuchoutachi.
  zondag 9 december 2012 @ 14:18:44 #178
383398 Kyubey
pi_120106506
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

You lost me @ hakuchoutachi.
Helemaal super.
  zondag 9 december 2012 @ 15:05:07 #179
383398 Kyubey
  zondag 9 december 2012 @ 15:07:50 #180
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_120108918
quote:
:D dit is leuk.
  zondag 9 december 2012 @ 16:18:31 #182
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120110903
quote:
Herkende dat stukje meteen gl gl
  zondag 9 december 2012 @ 19:11:20 #183
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120117577
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime. :@ Ik vind het wel jammer als een character wat interessant lijkt dood gaat na 2 episodes, maar ik lig er niet wakker om. Uiteindelijk beoordeel ik de anime op het einde, als het hele verhaal compleet is en ik zeker weet dat ik het snap :P. Bij Guilty Crown (gaan we weer), snapte ik het einde eerst helemaal niet, maar de producers hebben het uitgelegd. Het was eigenlijk heel diep, maar dat kan ik zelf niet goed uitleggen, dus moet je maar even googlen :P

Herinner mij hier later nog even aan, ik wil wel reageren maar ik heb net 9 uur gewerkt en ben moe en hongerig en chagrijning tot en met.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 9 december 2012 @ 19:22:19 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120118007
Soundtrack van berserk is gewoon gut
pi_120119419
Nieuwe arc volgende week van HxH _O_ *O*
pi_120120874
Space Brothers _O_ *O*
  zondag 9 december 2012 @ 20:47:34 #187
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120122323
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Space Brothers _O_ *O*
Oeh, ik ben bijna bij!
Ik ben nu bij
SPOILER
Nu eerst aan Animees.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 9 december 2012 @ 20:50:09 #188
383398 Kyubey
pi_120122497
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oeh, ik ben bijna bij!
Ik ben nu bij
SPOILER
Nu eerst aan Animees.
[ afbeelding ]
Is dat Nichijou?
Helemaal super.
pi_120122550
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Is dat Nichijou?
Ghost in the Shell
pi_120122736
SPOILER: Bakuman
  zondag 9 december 2012 @ 21:18:55 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120124299
quote:
3s.gif Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
quote:
Zou wel mooi zijn mochten de ''manga'' studios van die competities houden eens in het jaar waar iedereen dan een inzending kan doen van hun script en dat ze de beste uit kunnen kiezen en daar een volledige manga van maken. Want nu is het toch wel zo net als met boeken dat je je bronnen moet hebben binnen de uitgevers, producenten.
pi_120124882
quote:
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

Zou wel mooi zijn mochten de ''manga'' studios van die competities houden eens in het jaar waar iedereen dan een inzending kan doen van hun script en dat ze de beste uit kunnen kiezen en daar een volledige manga van maken. Want nu is het toch wel zo net als met boeken dat je je bronnen moet hebben binnen de uitgevers, producenten.
In principe kunnen schrijvers nu al Deviant Art afstruinen om een tekenaar te vinden die ze leuk vinden en die vervolgens net zo lang lastig vallen tot die tekenaar uiteindelijk zwicht en... ja, jouw idee is minder omslachtig.
pi_120125098
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.

Of Production I.G. wat een original anime maakt waarbij het verhaal door niet Japanners zijn bedacht.
  zondag 9 december 2012 @ 21:31:31 #194
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120125263
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Qunix het volgende:
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet-mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.

Of Production I.G. die een original anime maakt waarbij het verhaal door niet-Japanners is bedacht.
ANIMEES.
- Scamp
pi_120125310
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Boeie. Ik typ wat in mij opkomt :P
  zondag 9 december 2012 @ 21:36:50 #196
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120125688
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeiend. Ik spoel met liefde de Neerlandsche grammaticaregels door het watercloset.
:P

En sorry, ik kon mij niet bedwingen. De neuroot in mij stond het niet toe!
ANIMEES.
- Scamp
pi_120125880
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Qunix het volgende:
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.

Of Production I.G. wat een original anime maakt waarbij het verhaal door niet Japanners zijn bedacht.
Bedoel je dat ze schrijvers uit andere media binnenhalen om manga te schrijven of dat ze amateurs een kans geven te werken met een al bekende tekenaar aan een manga die gegarandeerd in de Jump Jack komt?

quote:
niet-Japanners
niethon-jin
pi_120125963
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze schrijvers uit andere media binnenhalen om manga te schrijven of dat ze amateurs een kans geven te werken met een al bekende tekenaar aan een manga die gegarandeerd in de Jump Jack komt?

[..]

niethon-jin
Dat laatste :Y

Zou tof zijn!
  zondag 9 december 2012 @ 21:47:19 #199
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120126415
wat
SPOILER
  zondag 9 december 2012 @ 22:01:46 #200
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120127421
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat
SPOILER
Hij vond de nieuwe recensie van PSYCHO PASS numero 9 op Animees zo goed dat zijn hoofd pardoes van zijn schouders viel. Uiteraard nadat 'ie van opwinding het hoofd van zijn paard van diens romp aftrok natuurlijk.

Dat zie je toch zo?
ANIMEES.
- Scamp
pi_120127459
quote:
12s.gif Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER
Cool, kon dit niet :o
  zondag 9 december 2012 @ 22:02:25 #202
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120127469
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hij vond de nieuwe recensie van PSYCHO PASS numero 9 op Animees zo goed dat zijn hoofd pardoes van zijn schouders viel. Uiteraard nadat 'ie van opwinding het hoofd van zijn paard van diens romp aftrok natuurlijk.

Dat zie je toch zo?
proest _O-
pi_120129144
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat zie je toch zo?
Lijkt me sterk dat hij het hoofd eraf heeft getrokken. Lijkt me eerder dat hij een scherp voorwerp heeft gebruikt om door middel van een vloeiende beweging de nek doormidden te snijden, waarna het hoofd vanzelf op de grond viel.
pi_120129731
http://myanimelist.net/anime/14373/Arata_naru_Sekai

Net gezien... Moe en tijdreizen... Vooral niet kijken als je een verhaal verwacht :')
pi_120130751
Hé Steins;Gate was ook moé en tijdreizen
pi_120130941
Meer yuri in Shinsekai Yori

SPOILER
Wel goeie episode!

[ Bericht 44% gewijzigd door Qunix op 09-12-2012 23:00:38 ]
  zondag 9 december 2012 @ 23:04:07 #207
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120131478
Berserk is echt een must watch vind het nog beter dan Neon genesis evangelion.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat hij het hoofd eraf heeft getrokken. Lijkt me eerder dat hij een scherp voorwerp heeft gebruikt om door middel van een vloeiende beweging de nek doormidden te snijden, waarna het hoofd vanzelf op de grond viel.
pi_120135344
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Berserk is echt een must watch vind het nog beter dan Neon genesis evangelion.

[..]

[ afbeelding ]
Lees de manga.
  maandag 10 december 2012 @ 10:19:35 #209
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120141411
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Lees de manga.
ok, maar wtf dat einde
pi_120142070
De manga van Attack of the Titans is echt waanzinnig tof _O_

Ik wil nu zo graag de anime zien :P
  maandag 10 december 2012 @ 11:12:55 #211
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120142635
is cowboy bebop goed om te kijken ?
pi_120142672
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
is cowboy bebop goed om te kijken ?
Zeker weten!
Bij iedere episode de opening helemaal uitkijken _O_

maandag 10 december 2012 @ 11:17:58 #213
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120142777
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zeker weten!
Bij iedere episode de opening helemaal uitkijken _O_

Oke :P want ik kwam het toevallig tegen met johnny cash eronder. en het leek mij wel wat om te kijken.
pi_120151401
Hallo, ik drop maar in het topic;)

Hebben jullie trouwens nog tips mbt nieuwe animes dit seizoen?
Ik vind Psycho Pass best leuk bijvoorbeeld (alhoewel pas paar afl. gezien)
Sword Art Online vond ik aardig, maar nu na de 16e ep ofzo vind ik het wel steeds..vager, niet zo coherent meer worden.
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.
pi_120152694
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:

Sword Art Online vond ik aardig, maar nu na de 16e ep ofzo vind ik het wel steeds..vager, niet zo coherent meer worden.
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.
Wat je ook doet, ga niet, ik herhaal, niet to love Ru kijken. :')
  maandag 10 december 2012 @ 16:28:50 #216
383398 Kyubey
pi_120153560
quote:

K-ON
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai
Helemaal super.
pi_120156288
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

K-ON
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai
:')
  maandag 10 december 2012 @ 17:54:32 #218
383398 Kyubey
pi_120156737
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:')
Sterk verhaal, geen harem, geen typische moe-serie...
Helemaal super.
pi_120156987
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Chuunibyou kan dan wel ja, maar K-ON?
  maandag 10 december 2012 @ 18:30:34 #220
383398 Kyubey
pi_120158283
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Chuunibyou kan dan wel ja, maar K-ON?
Ik werd niet vermoeid van K-ON.
Helemaal super.
pi_120158332
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik werd niet vermoeid van K-ON.
Dus? Ik ook niet echt.
  maandag 10 december 2012 @ 18:32:18 #222
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120158357
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

K-ON?
WAT IS DIT VAN VERRAAD!
pi_120158423
quote:
8s.gif Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

WAT IS DIT VAN VERRAAD!
[ afbeelding ]
Wat is er mis met dit plaatje? Ik zie het niet.
  maandag 10 december 2012 @ 18:36:19 #224
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120158547
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Als reactie op jouw reactie die op kyubey is gericht die weer op een andere postert is gericht
  maandag 10 december 2012 @ 19:07:50 #225
383398 Kyubey
pi_120159892
nyahahaha
Helemaal super.
  maandag 10 december 2012 @ 19:14:23 #226
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120160172
quote:

Hallo, drop maar in het topic! ;)

Psycho Pass, Shinsekai Yori en K zijn naar mijn mening de beste series van dit seizoen. . Robotics;Notes is leuker dan het concept doet vermoeden en het lijkt er op dat er meer speelt dan we tot nu toe gezien hebben. Dat zijn zo'n beetje de beste niet-moé, niet-harem series op dit moment. BTOOOM! is pure enteraintment maar verder niet.

SOA telt niet.
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

De spelling?
ANIMEES.
- Scamp
pi_120163157
quote:

Niet dit seizoen, maar ijzer sterk! Tokyo Magnitude 8.0:
SPOILER
  maandag 10 december 2012 @ 20:32:05 #229
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120164376
pi_120164750
10 jaar Lucy Star in 2013 en er komt "iets". Een season 2 is niet zeker.

En een Blu-ray™ van Elven Lied te koop voor veel...

http://www.amazon.co.jp/g(...)tag=asafgedhhw765-22
pi_120165932
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef Qunix het volgende:
10 jaar Lucy Star in 2013 en er komt "iets". Een season 2 is niet zeker.

En een Blu-ray™ van Elven Lied te koop voor veel...

http://www.amazon.co.jp/g(...)tag=asafgedhhw765-22
SEASON 2 LUCKY STAR OH FUCK YES HATERS GONNA HATE

kuch kuch
Hm, dat zou wel leuk zijn, niet?
  maandag 10 december 2012 @ 20:57:15 #232
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120166142
Seizoen 2 Hyouka wanneer?
pi_120169490
pi_120169966
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Story of the universe.
  maandag 10 december 2012 @ 22:08:57 #235
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120170212
K aflevering 10. Op Animees. Gevalletje LOLJAPAN.

Psycho Pass 9 is er ook te vinden.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 10 december 2012 @ 22:30:57 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120171520
Draait aquarion alleen maar om orgasmes in mecha's :')?
pi_120172532
quote:

From the New World. (sterk verhaal)
The Monster Next Door. (erg goeie romkom)

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zijt gij aan het trollen?
pi_120173978
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

From the New World. (sterk verhaal)
The Monster Next Door. (erg goeie romkom)

[..]

Zijt gij aan het trollen?
Waarom zou ik trollen?
  maandag 10 december 2012 @ 23:42:41 #239
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120174705
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:28 schreef pinkpiggy het volgende:

[..]

Waarom zou ik trollen?
Nee kyubey loopt te trollen, dat is onze topic gek :P
  maandag 10 december 2012 @ 23:44:20 #240
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120174786
Ik kijk net Bakuman en al sinds het begin van de serie maken ze Shounen manga voor Jack/Jump.

Is er dan ook een Seinen Jack/Jump?

Ik weet niet meer wat de echte versie is dus vandaar Jack/Jump.
ANIMEES.
- Scamp
pi_120174990
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee kyubey loopt te trollen, dat is onze topic gek :P
Kyubert is onze topicgek inderdaad.

SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:07:53 #242
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120175947
Ik hou van de manier waarop die editor Hiramaru manipuleert!
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:11:44 #243
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120176128
quote:

Sterk verhaal? Ga One Piece kijken!
Nee even serieus.. Ehm, Deathnote al gezien? Code Geass? Durarara? En met kerst moet je echt Toradora kijken. :P
pi_120176177
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee even serieus.. Ehm, Deathnote al gezien? Code Geass? Durarara? En met kerst moet je echt Toradora kijken. :P
hoezo specifiek met kerst? :?
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:13:53 #245
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120176210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:12 schreef mschol het volgende:

[..]

hoezo specifiek met kerst? :?
O-omdat.. Die kerst episodes.. :@
pi_120176258
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

O-omdat.. Die kerst episodes.. :@
die moet je gewoon zien, niet specifiek met kerst... :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:16:16 #247
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120176308
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

die moet je gewoon zien, niet specifiek met kerst... :)
Met kerst is het wel leuker. Anyhow, toch Durarara maar even opnieuw kijken. Nog 20 eps te gaan.
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:20:13 #248
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120176478
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Goede suggesties. Alleen vraagt ze naar het huidige seizoen.
ANIMEES.
- Scamp
pi_120176933
Met de kerst moet je eigenlijk toch Amagami SS en Amagami SS+ kijken. ~:)
  dinsdag 11 december 2012 @ 06:52:23 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120178934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ni ni *ghininini*
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:24:30 #251
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120185524
quote:
Hmm, dat is wel een goede tip. Ik ben nog steeds een nieuwjaars anime marathon lijstje aan het samenstellen. Deze gaat zeker in de overweging mee!
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:10:40 #252
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120187177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Goede suggesties. Alleen vraagt ze naar het huidige seizoen.
Ik heb weer eens niet goed gelezen.. Het was laat, is dat een goed excuus? :@ Had net een Zombie sessie van 2 uur en 5 minuten achter de rug :P.

Dit seizoen vind ik zelf Zetsuen no Tempest, Sakurasou no Pet na Kanojo en JoJo's Bizarre Adventure wel tof. JoJo's is niet voor iedereen weggelegd denk ik, je moet er van houden :P
quote:
Hoe kon ik die vergeten..
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:06:43 #253
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120189386
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb weer eens niet goed gelezen.. Het was laat, is dat een goed excuus? :@ Had net een Zombie sessie van 2 uur en 5 minuten achter de rug :P.

Dit seizoen vind ik zelf Zetsuen no Tempest, Sakurasou no Pet na Kanojo en JoJo's Bizarre Adventure wel tof. JoJo's is niet voor iedereen weggelegd denk ik, je moet er van houden :P

[..]

Hoe kon ik die vergeten..
Het is je vergeven. Is zombie mode leuk? Heb het nog niet geprobeerd moet ik eerlijk zeggen.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:08:22 #254
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120189451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Het is je vergeven. Is zombie mode leuk? Heb het nog niet geprobeerd moet ik eerlijk zeggen.
Ik speel het voornamelijk met vrienden, en als je dan met zijn 4'en in een hoekje gedreven wordt door héél veel zombies en je hebt geen ammo meer, levert het wel wat leuke momenten op ja :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:09:23 #255
383398 Kyubey
pi_120189481
Boku no Pico is niet van dit seizoen maar heeft een uniek verhaal dat een revolutie ontketende in Japan. Een beetje mysterie met een klein beetje romantiek.

Aanrader!
Helemaal super.
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:46:07 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120193193
Girls und panzer 9 episode vol met actie _O_
pi_120194242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Kyubey het volgende:
Boku no Pico is niet van dit seizoen maar heeft een uniek verhaal dat een revolutie ontketende in Japan. Een beetje mysterie met een klein beetje romantiek.

Aanrader!
Met revolutie bedoel je politici die dit soort dingen willen verbieden? :'(
Oh nee, dat is niks nieuws :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzer 9 episode vol met actie _O_
Deze Gunka is nu relevant _O_
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:15:12 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120194389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:11 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Met revolutie bedoel je politici die dit soort dingen willen verbieden? :'(
Oh nee, dat is niks nieuws :')

[..]

Deze Gunka is nu relevant _O_
PANZER VOR!
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:51:22 #260
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120207973
pi_120211253
Druk hier....
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:50:52 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120211582
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
Druk hier....
Topic dat een week meegaat, had ik eerlijk gezegd niet verwacht hier.
pi_120212041
Ach ja 't is wel leuk zo voor de verandering.
pi_120212378
Tokyo Skytree

pi_120212903
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
Druk hier....
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ach ja 't is wel leuk zo voor de verandering.
Kan .Cake ook eens blij zijn dat deze topic niet wordt overspoeld met glorieuze... dingen.

quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:
Tokyo Skytree

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oooh :o
Maar dat ding is toch al af?

Zou 'm overigens niet echt in mijn achtertuin willen hebben staan.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:15:49 #266
383398 Kyubey
pi_120218391
Iemand Chuunibyou al gezien?
Helemaal super.
pi_120218553
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:15 schreef Kyubey het volgende:
Geduld. Morgen is de dag.
pi_120218694
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:15 schreef Kyubey het volgende:
subs komen morgen pas
pi_120218743
Her name is koko and she is loco
pi_120219218
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
oooh :o
Maar dat ding is toch al af?

Zou 'm overigens niet echt in mijn achtertuin willen hebben staan.
Klopt, maart 2012. NHK heeft een episode hierover. Leuk programma dat (in het Engels).
pi_120221427
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Klopt, maart 2012. NHK heeft een episode hierover. Leuk programma dat (in het Engels).
Jij ontvangt NHK world? Ik ben jaloers. :@
  woensdag 12 december 2012 @ 14:25:23 #272
383398 Kyubey
pi_120228817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geduld. Morgen is de dag.
Ohja :@ :@
In de war weer.
Helemaal super.
pi_120231882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Jij ontvangt NHK world? Ik ben jaloers. :@
Nee hoor...

http://www.d-addicts.com/(...)v&sub=View+all&sort=
pi_120235899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Her name is koko and she is loco
[ afbeelding ]
Ja, hoewel Lutz deze aflevering voor mij maakte.

SPOILER
quote:
Dankje die ga ik onthouden.
pi_120236062
quote:
17s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dankje die ga ik onthouden.
Er is nog meer op de site. Zo kijk ik ook af en toe VS Arashi.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:54:53 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120238650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik weet nog, vroeger... was het niet meer dan normaal, kon je de boel nog volgen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Kan .Cake ook eens blij zijn dat deze topic niet wordt overspoeld met glorieuze... dingen.
Geloof me, ik koester dit!

;)
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 12 december 2012 @ 19:09:48 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120239184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik weet nog, vroeger... was het niet meer dan normaal, kon je de boel nog volgen.

[..]

Geloof me, ik koester dit!

;)
Brace yourself Keki, want de kerstvakantie komt er aan :P
  woensdag 12 december 2012 @ 19:15:34 #278
383398 Kyubey
pi_120239393

Helemaal super.
pi_120239427
quote:
wtf?
  woensdag 12 december 2012 @ 19:16:45 #280
383398 Kyubey
pi_120239441
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef mschol het volgende:

[..]

wtf?
Als je ze onder elkaar zet heeft het extra effect :7
Helemaal super.
pi_120239504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Als je ze onder elkaar zet heeft het extra effect :7
wat is dat op die eerste? oogdruppels ofzo? :P
  woensdag 12 december 2012 @ 19:20:11 #282
383398 Kyubey
pi_120239566
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja
Helemaal super.
pi_120239568
quote:
Wauw dit verwart me op zo veel manieren. Wat moet ik hier van vinden?
  woensdag 12 december 2012 @ 19:20:39 #284
383398 Kyubey
pi_120239583
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wauw dit verwart me op zo veel manieren. Wat moet ik hier van vinden?
Moe
Helemaal super.
pi_120239630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Moe
Moe
pi_120239697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik fantaseerde dat het een flesje tabasco was.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Moe
Nah. Voel me eigenlijk wel opgewekt. Jij?
pi_120239746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Moe
[ afbeelding ]
De garp is dat h'r neus verdwenen is?
pi_120241779
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik fantaseerde dat het een flesje tabasco was.

[..]

Nah. Voel me eigenlijk wel opgewekt. Jij?
Die grap is nu wel gemaakt.
pi_120242965

Leuk filmpje

Leuk plaatje
pi_120243165
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:

Leuk filmpje

[ afbeelding ]

Leuk plaatje
Die Jolteon O+
Die kat O+
Konijntjes O+

Mens :P
pi_120243443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die Jolteon O+
Die kat O+
Konijntjes O+

Mens :P
Rechts boven is van een Ghibli film, links onder is een Pokémon.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:18:22 #292
383398 Kyubey
pi_120245146
Mijn eerste photoshop
SPOILER: eng
Helemaal super.
pi_120245683
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De garp is dat h'r neus verdwenen is?
anime en neuzen :')
overrated :')
pi_120246746
pi_120247123
quote:
pi_120247627
quote:
Liever Google dan Micro$oft of Appol.
Hoewel men ook voor Google voorzichtig dient te zijn. ;(
pi_120247745
LINUX IS EEN VIRUS !11!11!!!!!!
pi_120247798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
LINUX IS EEN VIRUS !11!11!!!!!!
Ben je bang dat de compiler evil is en een backdoor plaatst? :P
Holy shit bijna nieuwe TT.
  woensdag 12 december 2012 @ 22:04:58 #299
383398 Kyubey
pi_120247871
Hoi
Helemaal super.