SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Niet meer. Na het derde seizoen werd het een beetje te mainstream voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Nee, maar het schijnt wel tof te zijn. Zag het af en toe voorbij komen op Random C en the cart driver en volgens mij waren die er wel positief over, van wat ik mij nog kan herinneren er van gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kwam gisteren random ergens de naam ''Tiger and Bunny'' tegen. Iemand hier die het heeft gezien?
Art zag er wel tof uit, misschien maar eens downloaden voor tijdens de kerstvakantie, want het winter season ziet er voor mij bijzonder mager uit, hooguit 4 á 5 die ik wil gaan volgen. Nu volg ik er 17quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt wel tof te zijn. Zag het af en toe voorbij komen op Random C en the cart driver en volgens mij waren die er wel positief over, van wat ik mij nog kan herinneren er van gelezen te hebben.
Hmm, van dit nieuwe winterseizoen zijn er maar weinig die echt aanspreken ja. Sowieso ga ik rond oud&nieuw flink wat series kijken denk ik. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel wel. Het voornemen is dus om deze keer weer een serie of wat erdoor heen te jagen. Vorige keer heb ik geloof ik heb ik Eden of the East ( + films), Eve no Jikan (alleen de film), Angel Beats! en RAINBOW gekeken, plus Hoshi wo Ou Kodomo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Art zag er wel tof uit, misschien maar eens downloaden voor tijdens de kerstvakantie, want het winter season ziet er voor mij bijzonder mager uit, hooguit 4 á 5 die ik wil gaan volgen. Nu volg ik er 17
K-ON! film en Tengen Toppa Gurren Lagann voor de mecha shizzlequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, van dit nieuwe winterseizoen zijn er maar weinig die echt aanspreken ja. Sowieso ga ik rond oud&nieuw flink wat series kijken denk ik. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel wel. Het voornemen is dus om deze keer weer een serie of wat erdoor heen te jagen. Vorige keer heb ik geloof ik heb ik Eden of the East ( + films), Eve no Jikan (alleen de film), Angel Beats! en RAINBOW gekeken, plus Hoshi wo Ou Kodomo.
Zit alleen te twijfelen wat ik dit jaar zal gaan kijken. Ik zat te denken aan Katanagatari, Mugen no Ryvius en 5 centimeters per second. Plus ik heb zo'n beetje alle werken van Satoshi Kon verzameld. Deze staan al op mijn HDD. Verder zat ik te denken aan Elfen Lied, Higurashi, BLOOD+ en Claymore, omdat die al een tijdje in mijn to-watch staan.
Jullie nog suggesties? Zijn er nog series die jullie als een must-see beschouwen?
5 Centimeters Per Secondquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, van dit nieuwe winterseizoen zijn er maar weinig die echt aanspreken ja. Sowieso ga ik rond oud&nieuw flink wat series kijken denk ik. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel wel. Het voornemen is dus om deze keer weer een serie of wat erdoor heen te jagen. Vorige keer heb ik geloof ik heb ik Eden of the East ( + films), Eve no Jikan (alleen de film), Angel Beats! en RAINBOW gekeken, plus Hoshi wo Ou Kodomo.
Zit alleen te twijfelen wat ik dit jaar zal gaan kijken. Ik zat te denken aan Katanagatari, Mugen no Ryvius en 5 centimeters per second. Plus ik heb zo'n beetje alle werken van Satoshi Kon verzameld. Deze staan al op mijn HDD. Verder zat ik te denken aan Elfen Lied, Higurashi, BLOOD+ en Claymore, omdat die al een tijdje in mijn to-watch staan.
Jullie nog suggesties? Zijn er nog series die jullie als een must-see beschouwen?
Shiki, als je die al nog niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat verlegen chickie bedoel je? Ja, daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vind ik ook het was goed, maar werd minder na die episode dat dat andere meisje erbij kwam.
Je zou het eens moeten proberen, het is aardig briljant! Alleen twijfel ik aan de life-action versie.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laat het zijn wat jij wilt dat het is.dus.
Niet dat ik het ken
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen, het is aardig briljant! Alleen twijfel ik aan de life-action versie.
Al gezien, maar is goeie tip jaquote:Op woensdag 5 december 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shiki, als je die al nog niet gezien hebt.
Het zal wel goed zijn. Maar ja, zijn goede dingen wel aan mij besteed?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Al gezien, maar is goeie tip ja
Jij ziet het heel goed! Toch laat ik het lekker staan omdat aartslui.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het zal wel goed zijn. Maar ja, zijn goede dingen wel aan mij besteed?
Overigens, vervelend he, de verkeerde knop indrukken. Of zie ik het verkeerd?
Oke. Klinkt goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij ziet het heel goed! Toch laat ik het lekker staan omdat aartslui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hem zelf nog afronden, ben er dit weekend aan begonnen en ben nu bij episode 5 of 6. Zeker een hele toffe anime jaquote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Al gezien, maar is goeie tip ja
Aankondiging voor een aankondiging :pquote:Op woensdag 5 december 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Kleine aankondiging op Animees: ik doe dit jaar ook mee aan de 12 days of anime!
Voor details kan je op de site kijken.
En nu heb ik hier ook een kleine aankondiging gedaan.
Aankondigingception!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Aankondiging voor een aankondiging :p
En Samurai Champloo.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hoe kun je Baccano! vergeten?
Also:
So ronery
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
Zin in Tamako Market.
Fuwa Fuwa Time heeft nooit zo goed geklonken als nu met mijn nieuwe oortjes. Dank u Sinterklaasje!
Echt wooow....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/user/KWEEN5PLIFF/videos?view=0
13 miljoen mensen per dag alleen in de metro alquote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt wooow....
40.1 seconden TE LAAT!!!!
Of dat ook de JR East lijnen zijn, weet ik niet. Wat ze laten zien is een afzonderlijke lijn, een echte metro ondergronds.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
13 miljoen mensen per dag alleen in de metro al
''dedicated workers'' Tsja dat missen wij wel bij de NS, Die tijd tabellen handmatig tekenen lijkt me wel kut werk ziet er zo ingewikkeld uit op het eerste gezicht. Maarja ik zou toch wel liever in de spits in nederland reizen dan in japan alleen al kwa reizergsaantallen die je ziet in de wagons. wel prachtig om te zien hoe ze toch netjes in de rij blijven staan ookal konden ze er de vorige 2 keer niet in.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of dat ook de JR East lijnen zijn, weet ik niet. Wat ze laten zien is een afzonderlijke lijn, een echte metro ondergronds.
POTVERDIKKEME, GUILTY CROWN WAS TOFquote:Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk uit naar de 12 Anime-kerstdagen.![]()
Ik voel me vaag bedrogen door mijn voorlopig laatste Aniway. Op het voorblad staat:
'SCHULDIG VERMAAK?
Guilty Crown '
Dan verwacht je toch eigenlijk iemand die niet zonder ironie genoot van hoe de ontspoorde trein nog door sjeesde tot de onvermijdelijke botsing, klifval of stilstand door wrijvingsweerstand. En vervolgens krijgt Guilty Crown een onwijs positieve recensie die ironisch genoeg even onleesbaar is als GC onkijkbaar. Maar pareltjes als:
'[De] verhoudingen tussen de personages lijken veel op die van NEON GENESIS EVANGELION.' en '[De] spanning weten de makers vooral in de eerste dertien afleveringen erg goed vast te houden en tot een prachtige climax te laten komen.' maken veel goed.
dvd + sokkenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
POTVERDIKKEME, GUILTY CROWN WAS TOF
Wat hebben jullie van die gulle Sint gekregen dit jaar?
Bioscoopbon + ondergoedquote:
och, ik vind het niet zo'n probleem..quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bioscoopbon + ondergoed
Lotgenoot
Tja mijn neefje gelooft nog, dus vinden ze het lullig om mijn zusje en ik er bij te laten zitten dus krijgen we een kleinigheidje. Met kerst doen we eigenlijk niks, behalve gezellig etenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
och, ik vind het niet zo'n probleem..
sint is meer voor de (klein)kinderen
kerst meer voor de ouderen..
maar ik heb voor m'n neefjes al een idee..
jawel: een bioscoopbon voor wreck it ralph
dat en een lullige tas? geld was op zeker?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
Een tas en een Challenger II.
Niet slecht.
Wel 1:72quote:Op woensdag 5 december 2012 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat en een lullige tas? geld was op zeker?
quote:
Ik heb Baccano! nooit gezien dus ik kan het niet zeker zeggen, maar dat melodietje lijkt wel verdacht veel op Tank! van Cowboy Bebop?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hoe kun je Baccano! vergeten?
Also:
So ronery
Niet zoveel. Kom net van een vriend, dus als je het zo wilt bekijken: een pastaschotel en 2,5 liter bier. Direct geconsumeerd uiteraard, zoals het hoort.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja toch. Doe je ook mee aan de parallelle 12 days?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gelukkig heeft iedereen verschillende meningen, anders zou de wereld maar saai zijn.
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het precies is, als je het even nader kan toelichten doe ik er misschien wel aan mee.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja toch. Doe je ook mee aan de parallelle 12 days?
het originele conceptquote:Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het precies is, als je het even nader kan toelichten doe ik er misschien wel aan mee.
mijn draai er aan. Dus als ik een dag post, dat jullie dan jullie nr.12 (bijvoorbeeld) posten in de commentsquote:Bij deze zou ik jullie dan ook willen uitnodigen om in de comments een soort parallelle 12 days of anime te houden.
Ik ga het overwegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
het originele concept
[..]
mijn draai er aan. Dus als ik een dag post, dat jullie dan jullie nr.12 (bijvoorbeeld) posten in de comments
Mag dus van alles zijn, als het maar te maken heeft met anime en het moet je dit jaar overkomen zijn.
niks.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ja dat betekend schuren in de treinquote:Op donderdag 6 december 2012 07:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga het overwegen.
Trouwens; KUT sneeuw. Ligt er bij jullie ook al zo'n pak
3cm hooguitquote:Op donderdag 6 december 2012 07:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga het overwegen.
Trouwens; mooi he, sneeuw. Ligt er bij jullie ook al zo'n pak
misschien een millimeter, als het niet al weg is..quote:Op donderdag 6 december 2012 07:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga het overwegen.
Trouwens; KUT sneeuw. Ligt er bij jullie ook al zo'n pak
Klopt. En de anime is ook echt leuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb Baccano! nooit gezien dus ik kan het niet zeker zeggen, maar dat melodietje lijkt wel verdacht veel op Tank! van Cowboy Bebop?
Misschien de bass-line, voor de rest is het wel anders.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb Baccano! nooit gezien dus ik kan het niet zeker zeggen, maar dat melodietje lijkt wel verdacht veel op Tank! van Cowboy Bebop?
[..]
Het is echt helemaal geweldig. Alleen is er een ding dat jullie jammer zullen vinden.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is echt helemaal geweldig. Alleen is er een ding dat jullie jammer zullen vinden.
Maar ik ga niet spoileren.
Rikka niet...quote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef Kyubey het volgende:
Rikka gaat toch niet dood zoals Dakgoot beweerde?
Dekomori?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dekomori?Dekomori is weer epic, zoals altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dekomori is weer epic, zoals altijd.
mje... whateverquote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Kyubey het volgende:
CHUUNI GEWELDIGHEID
YAMI NO HOMU HOMU DAKAETE KIERO!!!!
Ik vind het een leuke site. Kan ook haast niet anders met zo'n naam. Ik zal effekes kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef .Cake. het volgende:
De Winter 2013 season preview staat op the cart driver. Ik denk ik meld het even, is meestal waarop ik mijn keuzes voor 50% op baseer.
Hier heb ik iets aan eindelijk de trailers gevonden van een paar animes die ik wil gaan volgenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef .Cake. het volgende:
De Winter 2013 season preview staat op the cart driver. Ik denk ik meld het even, is meestal waarop ik mijn keuzes voor 50% op baseer.
K-ON was toch wel een hele stap vooruit in kwaliteit .quote:
Zoals het liedje gaat: one step forward and twoo steps back~quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
K-ON was toch wel een hele stap vooruit in kwaliteit .
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoals het liedje gaat: one step forward and twoo steps back~
Nee Tamako market is het.quote:
Welke emoticon je ook gebruikt, ik ga hem toch proberen, al is het maar omdat deze winter een hongerwinter wordt, wat anime betreft.quote:
Je kan nog altijd je to watch anime bijwerken.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welke emoticon je ook gebruikt, ik ga hem toch proberen, al is het maar omdat deze winter een hongerwinter wordt, wat anime betreft.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[Nipponsei] Rebuild of Evangelion - EVANGELION 3.0 YOU CAN (NOT) REDO Original Soundtrack.zip
Voor de fans.
Niet leuk van je. Nadat O_W nog zo'n moeite heeft gedaan om het vervolg van Usagi Drop niet te verpesten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor lente 2013 zie ik al een paar interessante gevonden:
Flintlaunch Tinderbox (Bones)
Akira TV
Mobile Suit Gundam: The Origin
Despera
Pluto (KyotoAnimation)
Is die chart niet fakequote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor lente 2013 zie ik al een paar interessante gevonden:
Flintlaunch Tinderbox (Bones)
Akira TV
Mobile Suit Gundam: The Origin
Despera
Pluto (KyotoAnimation)
Hij's echt.quote:
is het tweede seizoen goed? Ik moet er nog aan beginnen. Ben nog steeds bezig met Space Bros inhalen, tis spannend!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Koko's game face was QUALITY.
Gaat wel. Het begon echt heel sterk met Dance with Undershaft. Maar daarna kwamen er meer afleveringen met complexe (geo)politieke en zakelijke conflicten die, hoewel interessanter, gewoon veel minder leuk zijn dan de afleveringen waar Lehm (en de rest) allerlei excentriekelingen afschiet(en) en Koko afwisselend onheilspellend grimlacht en voor gangmaker speelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
is het tweede seizoen goed? Ik moet er nog aan beginnen. Ben nog steeds bezig met Space Bros inhalen, tis spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hard moeten lachen om het acteerwerk.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
Twilight... Wat een kutfilm.Dus ik vermoed dat men de zaal in drie groepen kan indelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hard moeten lachen om het acteerwerk.
Groep 1: De mensen die Twilight echt leuk vinden en vrijwel altijd meisje/homo zijn.
Groep 2: De mensen die het afgrijselijk vinden maar door vrienden/vriendinnen/familie min of meer gedwongen zijn het toch te kijken.
Groep 3: Trolls die gewoon de halve film de hele zaal bij elkaar lachen. Jij behoort dus tot deze groep.![]()
Groep 3quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus ik vermoed dat men de zaal in drie groepen kan indelen.
Groep 1: De mensen die Twilight echt leuk vinden en vrijwel altijd meisje/homo zijn.
Groep 2: De mensen die het afgrijselijk vinden maar door vrienden/vriendinnen/familie min of meer gedwongen zijn het toch te kijken.
Groep 3: Trolls die gewoon de halve film de hele zaal bij elkaar lachen. Jij behoort dus tot deze groep.
Reviewers horen ook bij groep 4 waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Groep 3![]()
Er werkte ook nog een jongen aan de bar, die hoort bij groep 4.
Hoiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Reviewers horen ook bij groep 4 waarschijnlijk?
Ach ja, de reviewers. Ik denk dat groep 3 en groep 4 moeilijk uit elkaar te houden zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als ze aan de bar werken wel ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De enige die ik ken die er een beetje op lijkt is Claymore. Hoewel er vast nog wel meer anime (wss uit de tachtiger jaren) zijn die er op lijken. Extreem geweld was in, in die tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Qunix weet jij nog soortgelijke anime's zoals Berserk?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godverdomme SHAFT, I fucking love you guys. Nekomonogatari tijdens deze jaarwisseling. 2 uur lang!
* Wrijft in handenquote:According to the press conference streamed on Niconico Live, Nekomonogatari: Kuro was announced to be aired on TV and Niconico Live on December 31st. The total length of the program is two hours.
Nekomonogatari official website
Trailer on the official website
Source:
* Wrijft in handenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De enige die ik ken die er een beetje op lijkt is Claymore. Hoewel er vast nog wel meer anime (wss uit de tachtiger jaren) zijn die er op lijken. Extreem geweld was in, in die tijd.
[..]
[quote=dtshyk]According to the press conference streamed on Niconico Live, Nekomonogatari: Kuro was announced to be aired on TV and Niconico Live on December 31st. The total length of the program is two hours.
Nekomonogatari official website
Trailer on the official website
Source: [ afbeelding ]
Dat lijkt me prima te combineren met Nekomonogatari.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nieuwjaarsavond bestaat voor mij uit oliebollen eten en een fles met ome Jäger wegtikken met wat vrienden
Als je dat stuk van vrienden weg laat, dan wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima te combineren met Nekomonogatari.
Comedy, echi school. Die gaat op mijn To watch lijstjequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:14 schreef outcast_within het volgende:
Volgt er iemand hier ook medaka box s2?
Ik hou wel van simpele luchtige anime waar ze soms voorelkaar door het vuur heen gaan.
klopt het dat er geen geluid isquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Project Attack has been revealed. Het is een adaption (volgens mij) van Attack on Titan.
Ja, er was gister nog wel een filmpje met geluid, maar die is volgens mij al van youtube gehaald. Die male MC is wederom gevoiced door de VA van Shuquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt het dat er geen geluid is
Ik ben bezig met de muv luv Visual novels.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Easymodo het volgende:
Zijn er mensen die Visual Novels spelen? Ik ben begonnen aan yume miru kusuri en het is best goed.
Nu met geluidquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Project Attack has been revealed. Het is een adaption (volgens mij) van Attack on Titan.
Ziet er erg goed uitquote:
de demo staan op psnquote:
De konijnen van Blood C zijn coolerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze komen. Ze komen! De REUZEN komen! valt schuimbekkend op de grond.
Dit ziet er best cool uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kyakka.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Watashi no Onii-chan ga Konna ni Spriggan Wake ga Nai
Die zijn gewoon viesquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De konijnen van Blood C zijn cooler![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit ziet er best cool uit
[..]
Kyakka.
[..]
Die zijn gewoon vies
Is dat weer zo'n incest imouto anime? Ik zou h'm kijken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Maar deze zijn een soort van plot relevant schijnt.quote:De konijnen van Blood C zijn cooler![]()
Deze man kent zijn spul.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Easymodo het volgende:
Zijn er mensen die Visual Novels spelen? Ik ben begonnen aan yume miru kusuri en het is best goed.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word. Want laten we niet vergeten dat de regisseur van Guilty Crown ook de regisseur was van Gungrave, Black Lagoon en Highschool of the Dead. Hoewel anime original endings voor series waarvan de manga nog verder gaat vaak zuigen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 4x gezien te hebben ben ik nog steeds enthousiast. Ik ga hem volgen!
Wit Studio's is een nieuwe studio, dochterbedrijf van Production I.G. en met nieuwe mensen en nieuwe technieken willen ze de kwaliteit van anime omhoog gooien. Dit zal hun eerste anime zijn wat ze maken. Aldus ANN.
Als ik de reacties lees zal deze anime gore en bloed bevatten met veel actie. Wel is de manga niet klaar en loopt het ook niet echt veel vooruit. Ook de director (Guilty Crown) zijn vele niet mee eens. Er is een mogelijkheid van falen dus... Hopelijk is dit niet een FMA (de eerste serie).
Hij komt uit in de lente, volgend jaar.
Dit is de OP:
Site: http://www.shingeki.tv/
Nice! Ik geloof dat ik Baka daar ook wel eens over gehoord heb ja!quote:
Die dikgedrukte stukjes vragen hier gewoon om:quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guilty Crown staff was toch ook verantwoordelijk voor Code Geass? Bovendien was er eigenlijk niet veel mis met Guilty Crown, het had gewoon 2 seizoenen moeten krijgen zodat de characters die nu in 1-2 episodes werden afgedankt misschien wat meer achtergrond verhaal kregen. Best jammer op zich, maar Guilty Crown blijft voor mij wel een van de beste anime die ik gezien heb, al is het alleen maar om de visuals en het feit dat je zo mee gaat leven met de MC's.
Gungrave ken ik niet maar Guilty Crown, Black Lagoon en HotD zijn visueel gezien erg indrukwekkende series. Dus wat dat betreft zal er niets aan de hand zijn. Jammer dat het schrijfwerk van twee van de drie serie erg derpt, maar dat hoeft niet per se de schuld van de regisseur te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word. Want laten we niet vergeten dat de regisseur van Guilty Crown ook de regisseur was van Gungrave, Black Lagoon en Highschool of the Dead. Hoewel anime original endings voor series waarvan de manga nog verder gaat vaak zuigen.
Als je geen discussie wilt, geef dan ook geen kritiek op mijn mening.quote:Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die dikgedrukte stukjes vragen hier gewoon om:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik het antwoord en jouw mening hierover. En jij die van mij, dus bij deze: laten we deze discussie niet weer houden![]()
Welke serie hebben jullie het eigenlijk over?
[..]
Gungrave ken ik niet maar Guilty Crown, Black Lagoon en HotD zijn visueel gezien erg indrukwekkende series. Dus wat dat betreft zal er niets aan de hand zijn. Jammer dat het schrijfwerk van twee van de drie serie erg derpt, maar dat hoeft niet per se de schuld van de regisseur te zijn.
Een serie dus, ze hadden er beter een movie van kunnen maken als het eenmaal af was...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 4x gezien te hebben ben ik nog steeds enthousiast. Ik ga hem volgen!
Wit Studio's is een nieuwe studio, dochterbedrijf van Production I.G. en met nieuwe mensen en nieuwe technieken willen ze de kwaliteit van anime omhoog gooien. Dit zal hun eerste anime zijn wat ze maken. Aldus ANN.
Als ik de reacties lees zal deze anime gore en bloed bevatten met veel actie. Wel is de manga niet klaar en loopt het ook niet echt veel vooruit. Ook de director (Guilty Crown) zijn vele niet mee eens. Er is een mogelijkheid van falen dus... Hopelijk is dit niet een FMA (de eerste serie).
Hij komt uit in de lente, volgend jaar.
Dit is de OP:
Site: http://www.shingeki.tv/
Maar... maar.... jouw mening verbaasd mij altijd zo enorm!quote:Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt, geef dan ook geen kritiek op mijn mening.Ze hebben het over Attack on Titan.
grootquote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Ken je de tropisch zwemparadijs aflevering uit ouran high school host club?
Dit kwam ik net op de weblog tegen. Heeft er wel wat van weg.
http://www.dailymail.co.u(...)man-countryside.html
[ afbeelding ]
Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime.quote:Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar... maar.... jouw mening verbaasd mij altijd zo enorm!
Ik hoopte datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoopte datAls je ook de preview na het einde kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Kijk ik bewust nooit, maar ik snapte wat je impliceerde.quote:Op zondag 9 december 2012 13:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als je ook de preview na het einde kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mauskoekwaus op 09-12-2012 14:10:37 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Waquote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Ken je de tropisch zwemparadijs aflevering uit ouran high school host club?
Dit kwam ik net op de weblog tegen. Heeft er wel wat van weg.
http://www.dailymail.co.u(...)man-countryside.html
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kijk ik bewust nooit, maar ik snapte wat je impliceerde. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Tvtropes.org wat gelezen is kan niet ontlezen worden.quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime.![]()
Misschien kun je van moderne schilderkunst zeggen dat je een werk niet kunt beoordelen zonder het te 'snappen', maar pulperig massavermaak zou je niet hoeven snappen om te waarderen. En dan slaan we de alomtengenwoordige mogelijkheid dat de anime incoherente spuitkak is nog over.quote:Uiteindelijk beoordeel ik de anime op het einde, als het hele verhaal compleet is en ik zeker weet dat ik het snap.
'...' - Inori, Guilty Crownquote:Bij Guilty Crown (gaan we weer), snapte ik het einde eerst helemaal niet, maar de producers hebben het uitgelegd. Het was eigenlijk heel diep, maar dat kan ik zelf niet goed uitleggen, dus moet je maar even googlen
http://myanimelist.net/forum/?topicid=426523
Niet door de producers, maar er staan veel goede speculaties die misschien een nieuw licht op het einde van Guilty Crown voor je kan werpen
Momenteel kan ik alleen maar zeggen tl;dr,quote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tvtropes.org wat gelezen is kan niet ontlezen worden.
[..]
Misschien kun je van moderne schilderkunst zeggen dat je een werk niet kunt beoordelen zonder het te 'snappen', maar pulperig massavermaak zou je niet hoeven snappen om te waarderen. En dan slaan we de alomtengenwoordige mogelijkheid dat de anime incoherente spuitkak is nog over.
[..]
'...' - Inori, Guilty Crown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 9 december 2012 14:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Momenteel kan ik alleen maar zeggen tl;dr,Please don't say you are lazySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datte hontou wa crazy
Hakuchoutachi wa sou
Mienai toko de bataashi surun desuHelemaal super.
You lost me @ hakuchoutachi.quote:Op zondag 9 december 2012 14:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Please don't say you are lazy
Datte hontou wa crazy
Hakuchoutachi wa sou
Mienai toko de bataashi surun desu
quote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Easymodo het volgende:
Anime Openings in a nutshell:
http://www.dailymotion.com/video/xun6bj_mantama-opening_music
Herkende dat stukje meteen gl glquote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Easymodo het volgende:
Anime Openings in a nutshell:
http://www.dailymotion.com/video/xun6bj_mantama-opening_music
Herinner mij hier later nog even aan, ik wil wel reageren maar ik heb net 9 uur gewerkt en ben moe en hongerig en chagrijning tot en met.quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik let echt heeeel weinig op al die verhaal-technische aspecten in de anime.Ik vind het wel jammer als een character wat interessant lijkt dood gaat na 2 episodes, maar ik lig er niet wakker om. Uiteindelijk beoordeel ik de anime op het einde, als het hele verhaal compleet is en ik zeker weet dat ik het snap
. Bij Guilty Crown (gaan we weer), snapte ik het einde eerst helemaal niet, maar de producers hebben het uitgelegd. Het was eigenlijk heel diep, maar dat kan ik zelf niet goed uitleggen, dus moet je maar even googlen
http://myanimelist.net/forum/?topicid=426523
Niet door de producers, maar er staan veel goede speculaties die misschien een nieuw licht op het einde van Guilty Crown voor je kan werpen
Oeh, ik ben bijna bij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst aan Animees.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oeh, ik ben bijna bij!
Ik ben nu bijIs dat Nichijou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst aan Animees.
[ afbeelding ]Helemaal super.
SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel mooi zijn mochten de ''manga'' studios van die competities houden eens in het jaar waar iedereen dan een inzending kan doen van hun script en dat ze de beste uit kunnen kiezen en daar een volledige manga van maken. Want nu is het toch wel zo net als met boeken dat je je bronnen moet hebben binnen de uitgevers, producenten.SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BakumanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In principe kunnen schrijvers nu al Deviant Art afstruinen om een tekenaar te vinden die ze leuk vinden en die vervolgens net zo lang lastig vallen tot die tekenaar uiteindelijk zwicht en... ja, jouw idee is minder omslachtig.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Zou wel mooi zijn mochten de ''manga'' studios van die competities houden eens in het jaar waar iedereen dan een inzending kan doen van hun script en dat ze de beste uit kunnen kiezen en daar een volledige manga van maken. Want nu is het toch wel zo net als met boeken dat je je bronnen moet hebben binnen de uitgevers, producenten.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.
Of Production I.G. wat een original anime maakt waarbij het verhaal door niet Japanners zijn bedacht.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Qunix het volgende:
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet-mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.
Of Production I.G. die een original anime maakt waarbij het verhaal door niet-Japanners is bedacht.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeiend. Ik spoel met liefde de Neerlandsche grammaticaregels door het watercloset.![]()
En sorry, ik kon mij niet bedwingen. De neuroot in mij stond het niet toe!ANIMEES.
- Scamp![]()
Bedoel je dat ze schrijvers uit andere media binnenhalen om manga te schrijven of dat ze amateurs een kans geven te werken met een al bekende tekenaar aan een manga die gegarandeerd in de Jump Jack komt?quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Qunix het volgende:
Het moet nog makkelijker eigenlijk... Shônen Jack (of een ander blad) moet 1 manga publiceren waarbij het verhaal bedacht is door niet mangaka. Er zijn heus wel artiesten in Japan die geen verhaal kunnen verzinnen.
Of Production I.G. wat een original anime maakt waarbij het verhaal door niet Japanners zijn bedacht.niethon-jinquote:niet-Japanners“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat laatstequote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze schrijvers uit andere media binnenhalen om manga te schrijven of dat ze amateurs een kans geven te werken met een al bekende tekenaar aan een manga die gegarandeerd in de Jump Jack komt?
[..]
niethon-jin
Zou tof zijn!![]()
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
watHij vond de nieuwe recensie van PSYCHO PASS numero 9 op Animees zo goed dat zijn hoofd pardoes van zijn schouders viel. Uiteraard nadat 'ie van opwinding het hoofd van zijn paard van diens romp aftrok natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je toch zo?ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Cool, kon dit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
proestquote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij vond de nieuwe recensie van PSYCHO PASS numero 9 op Animees zo goed dat zijn hoofd pardoes van zijn schouders viel. Uiteraard nadat 'ie van opwinding het hoofd van zijn paard van diens romp aftrok natuurlijk.
Dat zie je toch zo?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Lijkt me sterk dat hij het hoofd eraf heeft getrokken. Lijkt me eerder dat hij een scherp voorwerp heeft gebruikt om door middel van een vloeiende beweging de nek doormidden te snijden, waarna het hoofd vanzelf op de grond viel.quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij vond de nieuwe recensie van PSYCHO PASS numero 9 op Animees zo goed dat zijn hoofd pardoes van zijn schouders viel. Uiteraard nadat 'ie van opwinding het hoofd van zijn paard van diens romp aftrok natuurlijk.
Dat zie je toch zo?![]()
http://myanimelist.net/anime/14373/Arata_naru_Sekai
Net gezien... Moe en tijdreizen... Vooral niet kijken als je een verhaal verwacht![]()
![]()
Meer yuri in Shinsekai YoriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goeie episode!
[ Bericht 44% gewijzigd door Qunix op 09-12-2012 23:00:38 ]![]()
Berserk is echt een must watch vind het nog beter dan Neon genesis evangelion.quote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij het hoofd eraf heeft getrokken. Lijkt me eerder dat hij een scherp voorwerp heeft gebruikt om door middel van een vloeiende beweging de nek doormidden te snijden, waarna het hoofd vanzelf op de grond viel.
Lees de manga.quote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Berserk is echt een must watch vind het nog beter dan Neon genesis evangelion.
[..]
[ afbeelding ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zeker weten!quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
is cowboy bebop goed om te kijken ?
Bij iedere episode de opening helemaal uitkijken
![]()
Okequote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zeker weten!
Bij iedere episode de opening helemaal uitkijkenwant ik kwam het toevallig tegen met johnny cash eronder. en het leek mij wel wat om te kijken.
Hallo, ik drop maar in het topic;)
Hebben jullie trouwens nog tips mbt nieuwe animes dit seizoen?
Ik vind Psycho Pass best leuk bijvoorbeeld (alhoewel pas paar afl. gezien)
Sword Art Online vond ik aardig, maar nu na de 16e ep ofzo vind ik het wel steeds..vager, niet zo coherent meer worden.
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.![]()
Wat je ook doet, ga niet, ik herhaal, niet to love Ru kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
Sword Art Online vond ik aardig, maar nu na de 16e ep ofzo vind ik het wel steeds..vager, niet zo coherent meer worden.
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.![]()
![]()
K-ONquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.
Chuunibyou Demo Koi Ga ShitaiHelemaal super.![]()
Chuunibyou kan dan wel ja, maar K-ON?quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sterk verhaal, geen harem, geen typische moe-serie...![]()
Ik werd niet vermoeid van K-ON.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Chuunibyou kan dan wel ja, maar K-ON?Helemaal super.![]()
Wat is er mis met dit plaatje? Ik zie het niet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
WAT IS DIT VAN VERRAAD!
[ afbeelding ]![]()
Als reactie op jouw reactie die op kyubey is gericht die weer op een andere postert is gerichtquote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit plaatje? Ik zie het niet./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hallo, drop maar in het topic!quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.
Psycho Pass, Shinsekai Yori en K zijn naar mijn mening de beste series van dit seizoen. . Robotics;Notes is leuker dan het concept doet vermoeden en het lijkt er op dat er meer speelt dan we tot nu toe gezien hebben. Dat zijn zo'n beetje de beste niet-moé, niet-harem series op dit moment. BTOOOM! is pure enteraintment maar verder niet.
SOA telt niet.De spelling?quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit plaatje? Ik zie het niet.ANIMEES.
- Scamp![]()
Niet dit seizoen, maar ijzer sterk! Tokyo Magnitude 8.0:quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
Ik heb echt niks met typische harem/moe-series enja het moet ook gewoon een sterk verhaal hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op 0:10 ze komt klaarquote:
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
10 jaar Lucy Star in 2013 en er komt "iets". Een season 2 is niet zeker.
En een Blu-ray™ van Elven Lied te koop voor veel...
http://www.amazon.co.jp/g(...)tag=asafgedhhw765-22![]()
SEASON 2 LUCKY STAR OH FUCK YES HATERS GONNA HATEquote:Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef Qunix het volgende:
10 jaar Lucy Star in 2013 en er komt "iets". Een season 2 is niet zeker.
En een Blu-ray™ van Elven Lied te koop voor veel...
http://www.amazon.co.jp/g(...)tag=asafgedhhw765-22
kuch kuch
Hm, dat zou wel leuk zijn, niet?![]()
Draait aquarion alleen maar om orgasmes in mecha's?
From the New World. (sterk verhaal)quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
The Monster Next Door. (erg goeie romkom)Zijt gij aan het trollen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sterk verhaal, geen harem, geen typische moe-serie...“An interesting thing is a good thing.”![]()
Waarom zou ik trollen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
From the New World. (sterk verhaal)
The Monster Next Door. (erg goeie romkom)
[..]
Zijt gij aan het trollen?![]()
Nee kyubey loopt te trollen, dat is onze topic gekquote:
Ik kijk net Bakuman en al sinds het begin van de serie maken ze Shounen manga voor Jack/Jump.
Is er dan ook een Seinen Jack/Jump?
Ik weet niet meer wat de echte versie is dus vandaar Jack/Jump.ANIMEES.
- Scamp![]()
Kyubert is onze topicgek inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee kyubey loopt te trollen, dat is onze topic gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van de manier waarop die editor Hiramaru manipuleert!ANIMEES.
- Scamp![]()
Sterk verhaal? Ga One Piece kijken!quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef pinkpiggy het volgende:
Nee even serieus.. Ehm, Deathnote al gezien? Code Geass? Durarara? En met kerst moet je echt Toradora kijken.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
hoezo specifiek met kerst?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sterk verhaal? Ga One Piece kijken!
Nee even serieus.. Ehm, Deathnote al gezien? Code Geass? Durarara? En met kerst moet je echt Toradora kijken.![]()
![]()
O-omdat.. Die kerst episodes..quote:
die moet je gewoon zien, niet specifiek met kerst...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
O-omdat.. Die kerst episodes..![]()
![]()
Met kerst is het wel leuker. Anyhow, toch Durarara maar even opnieuw kijken. Nog 20 eps te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet je gewoon zien, niet specifiek met kerst...''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Goede suggesties. Alleen vraagt ze naar het huidige seizoen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sterk verhaal? Ga One Piece kijken!
Nee even serieus.. Ehm, Deathnote al gezien? Code Geass? Durarara? En met kerst moet je echt Toradora kijken.ANIMEES.
- Scamp![]()
Met de kerst moet je eigenlijk toch Amagami SS en Amagami SS+ kijken.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ni ni *ghininini*quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met de kerst moet je eigenlijk toch Amagami SS en Amagami SS+ kijken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hmm, dat is wel een goede tip. Ik ben nog steeds een nieuwjaars anime marathon lijstje aan het samenstellen. Deze gaat zeker in de overweging mee!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met de kerst moet je eigenlijk toch Amagami SS en Amagami SS+ kijken.ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik heb weer eens niet goed gelezen.. Het was laat, is dat een goed excuus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goede suggesties. Alleen vraagt ze naar het huidige seizoen.Had net een Zombie sessie van 2 uur en 5 minuten achter de rug
.
Dit seizoen vind ik zelf Zetsuen no Tempest, Sakurasou no Pet na Kanojo en JoJo's Bizarre Adventure wel tof. JoJo's is niet voor iedereen weggelegd denk ik, je moet er van houdenHoe kon ik die vergeten..quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met de kerst moet je eigenlijk toch Amagami SS en Amagami SS+ kijken.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Het is je vergeven. Is zombie mode leuk? Heb het nog niet geprobeerd moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb weer eens niet goed gelezen.. Het was laat, is dat een goed excuus?Had net een Zombie sessie van 2 uur en 5 minuten achter de rug
.
Dit seizoen vind ik zelf Zetsuen no Tempest, Sakurasou no Pet na Kanojo en JoJo's Bizarre Adventure wel tof. JoJo's is niet voor iedereen weggelegd denk ik, je moet er van houden
[..]
Hoe kon ik die vergeten..ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik speel het voornamelijk met vrienden, en als je dan met zijn 4'en in een hoekje gedreven wordt door héél veel zombies en je hebt geen ammo meer, levert het wel wat leuke momenten op jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Is zombie mode leuk? Heb het nog niet geprobeerd moet ik eerlijk zeggen.
Boku no Pico is niet van dit seizoen maar heeft een uniek verhaal dat een revolutie ontketende in Japan. Een beetje mysterie met een klein beetje romantiek.
Aanrader!Helemaal super.![]()
Met revolutie bedoel je politici die dit soort dingen willen verbieden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Kyubey het volgende:
Boku no Pico is niet van dit seizoen maar heeft een uniek verhaal dat een revolutie ontketende in Japan. Een beetje mysterie met een klein beetje romantiek.
Aanrader!
Oh nee, dat is niks nieuwsDeze Gunka is nu relevantquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzer 9 episode vol met actie
![]()
PANZER VOR!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met revolutie bedoel je politici die dit soort dingen willen verbieden?
Oh nee, dat is niks nieuws
[..]
Deze Gunka is nu relevant/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Topic dat een week meegaat, had ik eerlijk gezegd niet verwacht hier.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Topic dat een week meegaat, had ik eerlijk gezegd niet verwacht hier.Kan .Cake ook eens blij zijn dat deze topic niet wordt overspoeld met glorieuze... dingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ach ja 't is wel leuk zo voor de verandering.ooohquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:
Tokyo Skytree
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat ding is toch al af?
Zou 'm overigens niet echt in mijn achtertuin willen hebben staan.![]()
Klopt, maart 2012. NHK heeft een episode hierover. Leuk programma dat (in het Engels).quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
oooh
Maar dat ding is toch al af?
Zou 'm overigens niet echt in mijn achtertuin willen hebben staan.![]()
Jij ontvangt NHK world? Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maart 2012. NHK heeft een episode hierover. Leuk programma dat (in het Engels).
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nee hoor...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij ontvangt NHK world? Ik ben jaloers.
http://www.d-addicts.com/(...)v&sub=View+all&sort=![]()
Ja, hoewel Lutz deze aflevering voor mij maakte.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Her name is koko and she is loco
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje die ga ik onthouden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee hoor...
http://www.d-addicts.com/(...)v&sub=View+all&sort=“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik weet nog, vroeger... was het niet meer dan normaal, kon je de boel nog volgen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Topic dat een week meegaat, had ik eerlijk gezegd niet verwacht hier.Geloof me, ik koester dit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kan .Cake ook eens blij zijn dat deze topic niet wordt overspoeld met glorieuze... dingen.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Brace yourself Keki, want de kerstvakantie komt er aanquote:Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet nog, vroeger... was het niet meer dan normaal, kon je de boel nog volgen.
[..]
Geloof me, ik koester dit!
wat is dat op die eerste? oogdruppels ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je ze onder elkaar zet heeft het extra effect![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat op die eerste? oogdruppels ofzo?Helemaal super.![]()
Wauw dit verwart me op zo veel manieren. Wat moet ik hier van vinden?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Moequote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wauw dit verwart me op zo veel manieren. Wat moet ik hier van vinden?Helemaal super.![]()
Ik fantaseerde dat het een flesje tabasco was.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat op die eerste? oogdruppels ofzo?Nah. Voel me eigenlijk wel opgewekt. Jij?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Die grap is nu wel gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik fantaseerde dat het een flesje tabasco was.
[..]
Nah. Voel me eigenlijk wel opgewekt. Jij?![]()
Die Jolteonquote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:
Leuk filmpje
[ afbeelding ]
Leuk plaatje
Die kat
Konijntjes
Mens![]()
![]()
Rechts boven is van een Ghibli film, links onder is een Pokémon.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die Jolteon
Die kat
Konijntjes
Mens![]()
Mijn eerste photoshopSPOILER: engOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
anime en neuzenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De garp is dat h'r neus verdwenen is?
overrated![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: