Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt date toch? of is die niet dominant?
normale vraag toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.
is dat ook weer uit de wereld. nu date nog en dan kunnen we na al die jaren eindelijk neuken.quote:
Heb je die overtollige 20 kilo aan vetkwabben niet gezien op haar foto's? 't Is echt een kamerolifantje die T.quote:
quote:
whuuuuuuuuuuuuuuuut?quote:
plaatje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Tally het volgende:
In nog geen 10 minuten 4 keer het jurkje verkocht wat ik wilde hebben voor de kleine.
Ik druk op bestel en zie staan nog 4 in stock. Ik druk op betaal en staat out of stock![]()
even kijken of het me lukt op de iPadquote:
Nee, hij is te oud.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuut?
stuur alsnog jezelf met een strik er omheen
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebbenquote:
pffff kieskeurig much?!quote:
Op de site staat roodquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebben
Dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat jurkje eigenlijk niet zo mooi.
Blondes have all the fun.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de site staat roodMaar mijn kindje kan alles hebben
Blonde krullen die ze nu al goed weet te gebruiken!quote:
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!
Nu moet ik dus nog op zoek naar een leuk jurkje voor kerst
Mijn man blij. Dat scheelde weer 65 euro. Want ik had uiteraard nog meer in mijn online winkelmandje gestopt
in de kerstboom ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
nee overal!!quote:
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aan
Je wil niet weten in wat voor jurkjes ze al gelopen/gekropen heeft
Mega dure jurkjes omdat Oma en Opoe het zo leuk vond
jij bent een echt meisje meisje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee overal!!
Mijn kerstjurk heeft en glitter en kant
balen als het een jongen is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje van
en soms een mini me
vrees ik
mijn man vind dat ik dat doe. Een aankleedpopje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje van
en soms een mini me
vrees ik
ik maak geen jongensquote:
ik heb er twee, pas op he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak geen jongens
die zijn stom
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak geen jongens
die zijn stom
ik heb nog maar 1 broekquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij bent een echt meisje meisje.
zou niet in een jurk durven
maar je kunt er niks mee!quote:
gaat dat er makkelijker af dan stift?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
mijn man vind dat ik dat doe. Een aankleedpopje.
Maar een mini me word het niet. Dit is een echt meisje die gek is op tasjes, make up (ja nu al) en noem maar op.
En nee make up krijgt ze voorlopig nog niet maar mevrouw heeft gezien wat mijn moeder doet.
En deed het na met kleurpotloden
he nee dat vind ik altijd zo jersey shorequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
Jongens kun je weer in kleine maatpakjes stoppen?
Ligt er aan wat voor stift maar het blijft kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
gaat dat er makkelijker af dan stift?
Dat vind ik dan weer zo uhm buitenlandsquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he nee dat vind ik altijd zo jersey shore
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je kunt er niks mee!
Voetbal kijken? Daar krijg ik alleen maar honger van
Hm, daar ging het mis met me.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.
en voetbal, pft.
ik ook niet, mijn mama is veel lieverquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.
en voetbal, pft.
Alleen Ebayquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets moois voor T gezien
http://www.ebay.nl/itm/Ti(...)e7653b#ht_500wt_1128
Open relatie, of is het gewoon een klootzak?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen
StBaby .... hij was niet vergeten zijn FB status aan te passen. Hij heeft wel degelijk een relatie
Je viel een keer op een niet-hetero?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft 't z'n vriend wel verteld. Maar volgens mij is/was het geen open relatie. Zo ver ben ik nog niet met vragen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat als hij het nu uitmaakt voor jou, hij dat trucje net iets makkelijker nog een keer kan doen he?
Jahquote:Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je viel een keer op een niet-hetero?
Jahquote:Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je viel een keer op een niet-hetero?
Haha, ja straks dan. Bne nu aan t haasten om richting werk te gaanquote:Op woensdag 5 december 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Angel doe eens samenvatting!! Klinkt interessant!
Van het weekend op feestje leuke jongen ontmoet doordat hij een biertje morste, hele avond slap geouwehoerd, zoenen, enorme klik, nummers uitgewisseld, nacht lang gewhatsapped, toen zeg Ang3l dat die kerel op FB als 'In relatie' stond. The end.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Angel doe eens samenvatting!! Klinkt interessant!
Die jongen ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het weekend op feestje leuke jongen ontmoet doordat hij een biertje morste, hele avond slap geouwehoerd, zoenen, enorme klik, nummers uitgewisseld, nacht lang gewhatsapped, toen zeg Ang3l dat die kerel op FB als 'In relatie' stond. The end.
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jongen ja?![]()
Maar maar.. stomme jongen
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En ik weet ook dat ik dan "de nieuwe vriend van Yvo"ben (mijn ex) en dat dit dezelfde soort situatie is maar dan in een andere positie aan de andere kant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
Indeed! De eikel!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.
Ik zeg: FOK! knokploeg
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed! De eikel!!!![]()
Dat krijg je met die homo's!
dat is waar jaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannen
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 09:04 schreef Jannuk het volgende:
Goedemorgen!
Koffie en thee staan op tafel. Proost!
Ik verwacht er ook weer een paar.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:29 schreef KomtTijd... het volgende:
en eBay is tof. Vandaag weer 2 pakjes binnen gekregen vanuit China
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.
Ik zeg: FOK! knokploeg
ik alleen maar goedkope nerddingetjes natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook weer een paar.
Goedkope wijvendingetjes voor amper een euro
Ik denk aan mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannen
zo van "hey, nu ik hier toch op je lig, what about je fb status?"quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen was het hier nog ff van "Jaaaa, maar misschien had ie die status nog niet anagepast",. dus gisternacht heb ik dat maar eens ff gewoon gevraagd (toen pas? ja toen pas!)
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zo van "hey, nu ik hier toch op je lig, what about je fb status?"
quote:Nou ik wilde eigenlijk vragen of je een keer zin had om iets te gaan drinken. Je weet wel. Bier IN de keel ipv daarbuiten. Maar ik zag op je FB dat je een relatie hebt, dus ik weet niet of dat het helemaal gepast is zegmaar. Dus dat.
Ten eerste: Hopelijk heb je lekker geslapen en maak ik je niet wakker met mijn horeca ritme. Ik wilde je bericht goed overdenken.quote:
Inderdaad! Want anders kan je het straks op verschillende manieren uitleggen en weten we nog nietsquote:
Is het al bevestigd dat die relatie ook een slurfje heeft?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar dat ie het z'n vriend wel verteld heeft
"hij heeft een vriend"quote:Op woensdag 5 december 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat die relatie ook een slurfje heeft?
Ja ik snapte hem ook niet helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
Ik dacht dat hij op zijn FB pas las dat hij een relatie had
Neehee, hij houdt van m'n humooooorquote:Op woensdag 5 december 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
O en hij houdt van je. Nu al! WEGWEZEN!
nee dat maka ik er eigenlijk van. Ik zie nu, als ik teruglees, dat er staat dat ie een relatie heeft. Hij noemt nergens het geslacht.quote:
Mja. Dat is het probleem. Het klikte echt zo enorm goedquote:Op woensdag 5 december 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Is het erg als ik zeg dat hij verder best leuk klinkt?
O bnee wacht: Heb het HEM verteld.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat maka ik er eigenlijk van. Ik zie nu, als ik teruglees, dat er staat dat ie een relatie heeft. Hij noemt nergens het geslacht.
NUUUUUUUUUUUUUTTTT!
Je moet hoop houden. Misschien gaat zijn vriend/vriendin binnenkort wel op een afschuwelijke manier dood.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat is het probleem. Het klikte echt zo enorm goed
Jawel, hij heeft hem verteld van jouquote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat maka ik er eigenlijk van. Ik zie nu, als ik teruglees, dat er staat dat ie een relatie heeft. Hij noemt nergens het geslacht.
NUUUUUUUUUUUUUTTTT!
Nee joh dan moet je opboksen tegen een dooie, dat is geen doenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet hoop houden. Misschien gaat zijn vriend/vriendin binnenkort wel op een afschuwelijke manier dood.
Dat is geen hoop. Als ik dat wil dan gebeurt dat.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet hoop houden. Misschien gaat zijn vriend/vriendin binnenkort wel op een afschuwelijke manier dood.
Mja. Die is continu stijf, en ik op mijn leeftijd toch echt niet meer!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je opboksen tegen een dooie, dat is geen doen
Miss Pessimist ook weer.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je opboksen tegen een dooie, dat is geen doen
Fok!knokploeg?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Dan ken jij mijn dooien nog niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is toch zo, zo'n dooie kan niks meer fout doen
quote:
Niet op de goede plekken iig..quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Die is continu stijf, en ik op mijn leeftijd toch echt niet meer!
Fokknok... dat bekt lekkerquote:
Aan een stijve knie heb je niet zo veel nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet op de goede plekken iig..
Ik vind 'm stomquote:Op woensdag 5 december 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Hij bekte trouwens ook verdomd lekker.
HE GODVER DAMMIT FUCK!
Ik krijg onverwacht kerstcadeautjes van de schoonfamiliequote:Op woensdag 5 december 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
Ik moet nog het een en ander inpakken. Sinterklaas komt vanmiddag een zak met kado's afleveren.
hij heeft vast een hele kleine piemelquote:Op woensdag 5 december 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Hij bekte trouwens ook verdomd lekker.
HE GODVER DAMMIT FUCK!
een maand van te voren aangekondigd noem ik niet onverwachtquote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg onverwacht kerstcadeautjes van de schoonfamilie
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
een maand van te voren aangekondigd noem ik niet onverwacht
Jawel! Had ik toch niet verwacht! Het begon ermee dat ze van zoonlief een lijstje wilden en toen bleek ik ook te krijgen. Vond ik liefquote:Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
een maand van te voren aangekondigd noem ik niet onverwacht
Je krijgt ze wel drie weken te vroeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niet!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt ze wel drie weken te vroeg.
Ik voel me dan altijd verplicht om ook iets terug te kopenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel! Had ik toch niet verwacht! Het begon ermee dat ze van zoonlief een lijstje wilden en toen bleek ik ook te krijgen. Vond ik lief
Ja ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd verplicht om ook iets terug te kopen
"vond ik lief" .. zo bijzonder was het dus niet als je nu al in verleden tijd spreekt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel! Had ik toch niet verwacht! Het begon ermee dat ze van zoonlief een lijstje wilden en toen bleek ik ook te krijgen. Vond ik lief
Zeg wat zijn jullie vervelend op deze ochtendquote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"vond ik lief" .. zo bijzonder was het dus niet als je nu al in verleden tijd spreekt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg wat zijn jullie vervelend op deze ochtend
Volgens mij nietquote:Op woensdag 5 december 2012 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
hij heeft vast een hele kleine piemel
Mja.....quote:
Hmmz. Ja allemaal leuk en aardig dat je me leeuk vindt. En dat ik door je hoofd spook. En dat je dit nog nooit eerder zo gehad hebt. MAAR JE HEBT EEN VRIEND!quote:Ik begrijp 't. Van jouw kant een "Oeps vergeten aan te passen"? Ik "slet" normaal ook niet lekker rond. Het is echt omdat ik je hartstikke leuk vind. En tjee, heerlijk om spook genoemd te worden
Kut om de beperkende kant te zijn. Vond het lachen zo fijn. Een dag niet gelachen is ene dag niet geleefd (nou dat was ik inmiddels verteerd geweest).
Ik laat je even lekker pitten. We "appen". Klinkt hipper dan ik werkelijk ben..... toch die drang om indruk te maken, merk je dat?
Neequote:
Ja, dat 'we appen' moet ie dan ook niet meer doenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.....
Daarna reageerde hij weer verder op een vervolg trouwens (mocht er iemand in geinteresseerd zijn):
[..]
Hmmz. Ja allemaal leuk en aardig dat je me leeuk vindt. En dat ik door je hoofd spook. En dat je dit nog nooit eerder zo gehad hebt. MAAR JE HEBT EEN VRIEND!
Nou ja, dat komt omdat alles begonnen was met een grapje en we daarna dus echt serieus een dik uur finaal in een deuk hebben gelegen. We hebben dezelfde soort humor en die snapt nooit iedereen. Van die over the top fantasie-doordraaf-humor waardoor je uiteeindelijk bijna bij de Kamer van Koophandel geregistreerd staat als volleerd bier-jongleur. Dat viel hem op en dat viel mij ook op, want dat komt verder niet vaak voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Hij vindt je vooral erg grappig zo te lezen. Zou zelf ondertussen helemaal gek daarvan worden om dat te horen
Vorig jaar had ik met Kleuter samen kerstmuffins gemaakt, omdat we idd geen budget hadden om ook zo uitgebreid voor iedereen iets te kopen, en we wilden toch niet met lege handen komen. Vond iedereen echt superleuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga gewoon iets kleins doen, want helemaal niks geven voelt dan ook weer kut
Nou ja, kijk, ik snap natuurlijk wel dat ik hem niet loslaat en dat ik door z'n hoofd spook. ik BEN natuurlijk ook gewoon echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat 'we appen' moet ie dan ook niet meer doen
Humor verbindt mensen, ik snap het welquote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Hij vindt je vooral erg grappig zo te lezen. Zou zelf ondertussen helemaal gek daarvan worden om dat te horen
Dat snap ik ook wel, maar toch .. net wat te veel en dat hele "dag niet gelachen".. echtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt omdat alles begonnen was met een grapje en we daarna dus echt serieus een dik uur finaal in een deuk hebben gelegen. We hebben dezelfde soort humor en die snapt nooit iedereen. Van die over the top fantasie-doordraaf-humor waardoor je uiteeindelijk bijna bij de Kamer van Koophandel geregistreerd staat als volleerd bier-jongleur. Dat viel hem op en dat viel mij ook op, want dat komt verder niet vaak voor.
Dus dat ie daar steeds naar terug verwijst snap ik wel.
Mja, zo las ik dat stukje inderdaad ook eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
En hij laat zo doorschemeren dat ie nu niet zo blij is, met dat 'hij anders onderhand vergaan was'
Ik zeg ook niet dat ik het niet snapquote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Humor verbindt mensen, ik snap het wel
en jij ook niet als je het mij vraagt (angel dus, niet missbehavin)quote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat 'we appen' moet ie dan ook niet meer doen
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik met Kleuter samen kerstmuffins gemaakt, omdat we idd geen budget hadden om ook zo uitgebreid voor iedereen iets te kopen, en we wilden toch niet met lege handen komen. Vond iedereen echt superleuk.
Ik schrok alquote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en jij ook niet als je het mij vraagt (angel dus, niet missbehavin)
Mjah. I know.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en jij ook niet als je het mij vraagt (angel dus, niet missbehavin)
Het is zo subtiel een haakje uithangen hequote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, zo las ik dat stukje inderdaad ook eigenlijk wel.
Je mag niet meer appen MissB!!!!quote:
quote:
Jij wel dan?quote:
Dan moet ie het uitmaken en niet staan bekken en appen met een ander.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
En hij laat zo doorschemeren dat ie nu niet zo blij is, met dat 'hij anders onderhand vergaan was'
Oprecht: Ik hou van je humor, jij als persoon en ben idd behoorlijk aan het spoken in m'n hoofd.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neehee, hij houdt van m'n humooooor
Eens!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie het uitmaken en niet staan bekken en appen met een ander.
Verbranden dat kreng!quote:
preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mjah. I know.
Het is gewoon dat ik in tijden niet zo iemand tegen ben gekomen met wie het echt vanaf t eerste moment zo klikte. Dat was met m'n ex ook niet zo. Dat was meer een "Nou, maar eens proberen". En bij date (laatst 3 dates gehad met een jongen) was het ook een "Wel gezellig, maar ik mis iets".
Maar goed. Je hebt natuurlijk wel gelijk
Ik altijdquote:
Ik kreeg maandag een onverwachte substantiële bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe CV van papa&mamaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ik geen internet meer heb op mn smartphone. Kan dus alleen whatsappen als er wifi voorhanden is. Sorry hoorquote:
Ik heb verder lieve tieten, dus normaal geen last vanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik altijd
of misschien wel van mijn tieten in het algemeen
Ach ik heb jaren in de verkeerde maat rondgelopen, tot bleek dat met een maatje groter zo'n ding best comfortabel kan zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar verder is ie wel leuk
en redelijk nieuwe
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb verder lieve tieten, dus normaal geen last van
Dat is ook lief!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg maandag een onverwachte substantiële bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe CV van papa&mama
ik kreeg zondag ook onverwacht een kadotjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg maandag een onverwachte substantiële bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe CV van papa&mama
Alsof jij niet vaak zat thuis zit. Kutsmoes!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ik geen internet meer heb op mn smartphone. Kan dus alleen whatsappen als er wifi voorhanden is. Sorry hoor
sukkelquote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Ach ik heb jaren in de verkeerde maat rondgelopen, tot bleek dat met een maatje groter zo'n ding best comfortabel kan zitten
Ik had er geen rekening mee gehouden dat je boobs meedoen met anorexia, dus gewoon de maat van de chirurg aangehouden nadat ik was aangekomenquote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kreeg zondag ook onverwacht een kadotje
bleek dat ik de enige was die dacht: misschien krijgen wel iets?
mijn zusje en stiefzusje gingen er gewoon om zeuren
ik ben echt te naïef wat dat soort dingen betreft
Ja hallo, dat is toch geen "Ik hou van je", dat is meer als "Ik hou van dat soort personen". Zoals ik van Ben & Jerry's houquote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Oprecht: Ik hou van je humor, jij als persoon en ben idd behoorlijk aan het spoken in m'n hoofd.
Stalk je me weer? Dat is lieffffquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof jij niet vaak zat thuis zit. Kutsmoes!
Ik ook. Maar ligt niet aan mijn bhquote:
Mijn moeder vroeg pas of het niet erg was als ze alleen iets met kerst doen en niet voor sinterklaas. Nee natuurlijk niet, mutsquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kreeg zondag ook onverwacht een kadotje
bleek dat ik de enige was die dacht: misschien krijgen wel iets?
mijn zusje en stiefzusje gingen er gewoon om zeuren
ik ben echt te naïef wat dat soort dingen betreft
*zucht* Ang3l. Beter lezen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is toch geen "Ik hou van je", dat is meer als "Ik hou van dat soort personen". Zoals ik van Ben & Jerry's hou
ja precies het zelfde hier! hoewel ik ook nooit zou vragen waarom andere veel krijgenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Heb ook weleens gevraagd "waarom krijgen zij altijd zo veel?" - "ja eh, omdat ze er om vragen?"
Ik vraag nooit iets.
quote:
Oi. daar kan ik slecht tegen zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies het zelfde hier! hoewel ik ook nooit zou vragen waarom andere veel krijgen
maar ik ga toch niet zitten zeuren om dingen?
maar mijn zusje gebruikt mijn ouders als een ATM
zondag begon ze weer met zo'n stemmetje en dan zegt papa meteen: hoeveel heb je nodig?
Ja, dit!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt alsof die dude zwaar vast zit in een relatie die hij eigenlijk niet meer leuk vindt. Nou kom jij langs die hem precies geeft wat hij mist in zijn relatie. Dat zegt niks over hoe hij zou denken als jullie een relatie hebben, je voegt nu toe, dan moet je alles zijn.
Dit klinkt heel vaag "de maat van de chirurg"quote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden dat je boobs meedoen met anorexia, dus gewoon de maat van de chirurg aangehouden nadat ik was aangekomen
Ik dacht waarom zou je geld krijgen voor een Curriculum Vitaequote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ach ja, ieder zijn leven hequote:
Vreselijk ja. Mijn zus kan ook altijd zo goed doen alsof ze altijd tekort gedaan wordtquote:
Anders interpreteren tallyquote:
Jaa, je krijgt een maat door van tevoren zeg maarquote:Op woensdag 5 december 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vaag "de maat van de chirurg"
Krijgt ze te weinig panterprintjes?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Mijn zus kan ook altijd zo goed doen alsof ze altijd tekort gedaan wordt
O ja, "alles" zou ik natuurlijk nooit kunnen zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt alsof die dude zwaar vast zit in een relatie die hij eigenlijk niet meer leuk vindt. Nou kom jij langs die hem precies geeft wat hij mist in zijn relatie. Dat zegt niks over hoe hij zou denken als jullie een relatie hebben, je voegt nu toe, dan moet je alles zijn.
Hij heeft een kut relatie met een lijk! Een oud lijk! Want die lacht nooit. Maakt hem nooit meer aan het lachen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Helaas nietquote:
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies het zelfde hier! hoewel ik ook nooit zou vragen waarom andere veel krijgen
maar ik ga toch niet zitten zeuren om dingen?
maar mijn zusje gebruikt mijn ouders als een ATM
zondag begon ze weer met zo'n stemmetje en dan zegt papa meteen: hoeveel heb je nodig?
Even serieus, als je in een relatie zit waarin je weinig tot niet moet lachen, dan heb je het idd misschien niet zo heel leuk in die relatie.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft een kut relatie met een lijk! Een oud lijk! Want die lacht nooit. Maakt hem nooit meer aan het lachen.
Die relatie is gedoemd te mislukken! ANGEL!!!!!! HET GAAT MISLUKKEN!!!
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas nietEr kwam pas een foto van de baby voorbij in Nel Veerkamp outfit
Nee Ang3l. Beter luisteren en tussen de regels lezenquote:
Wist niet dat je een boobjob hebt gehad, dat maakte het nog vagerquote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa, je krijgt een maat door van tevoren zeg maar
die van mij met 'paaaaaaaap' en dan zo'n gezichtjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar ken ik dat van
Mijn zusje begint altijd met: Je weet dat ik van je houd he
Oh dacht dat iedereen dat inmiddels wel wistquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist niet dat je een boobjob hebt gehad, dat maakte het nog vager
Hij houdt zijn handen er tegen en roept: Nou dit word um ongeveer!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa, je krijgt een maat door van tevoren zeg maar
prima, maar dan moet je daar wat mee doen en niet gaan zitten appen met een anderquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, als je in een relatie zit waarin je weinig tot niet moet lachen, dan heb je het idd misschien niet zo heel leuk in die relatie.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij houdt zijn handen er tegen en roept: Nou dit word um ongeveer!
Koude handenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij houdt zijn handen er tegen en roept: Nou dit word um ongeveer!
O maar ik ben ook serieus ook al zag het er niet serieus uitquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus, als je in een relatie zit waarin je weinig tot niet moet lachen, dan heb je het idd misschien niet zo heel leuk in die relatie.
Ik loop af en toe wat achterquote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist
Oh, ben het met je eens hoor. Dat gedrag verdient geen schoonheidsprijs. Maar het klinkt wel alsof de beste jongen eens bij zichzelf te rade moet gaan over hoeveel zijn relatie hem nog waard is, als hij zulke dingen doet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je daar wat mee doen en niet gaan zitten appen met een ander
dat is alleen maar leuk voor jou
niet voor je vriend en ook niet voor degene die je appt
en dan heb ik het niet eens over het tongen
ja tuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ben het met je eens hoor. Dat gedrag verdient geen schoonheidsprijs. Maar het klinkt wel alsof de beste jongen eens bij zichzelf te rade moet gaan over hoeveel zijn relatie hem nog waard is, als hij zulke dingen doet.
Dat eerste is gratis, die tweede zo'n 1700equote:Op woensdag 5 december 2012 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht waarom zou je geld krijgen voor een Curriculum Vitae
Later.. Oooooooo wacht!
En dan zo'n stomme co assistent achter 'm die staat mee te loeren, dat was veel ergerquote:
Ik kwam laatst bij mijn Oma en mijn ouders waren er niet (wat gek is op zaterdagochtend). Bleek dat ze op zoek waren naar een scooter voor mijn zusje. Mijn zusje is kranten gaan lopen zodat er toch wat geld binnen komt (want een baan had ze toen niet) en het weer werd zo slecht dat een scooter beter uit zou komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van mij met 'paaaaaaaap' en dan zo'n gezichtje
Ik heb ook 2 jaar een relatie gehad waarbij ik misschien.... nou, 4x in een deuk heb gelegen. Maar verder was t wel gezellig en fijn of zo. Maar echt enorm gelachen met hem heb ik nooit. Terwijl ik dat wel heel erg belangrijk vindquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het is alleen wel iets om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, "alles" zou ik natuurlijk nooit kunnen zijn
Die van mij zijn leeggelopen toen ik was afgevallen. Nee geen succesquote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
als mijn tietjes ook leeg lopen neem ik ook een boobjob ben ik bang
ergens vind ik dat vreselijk (sorry miss) maar aan de andere kant vind ik lege tietjes denk ik nog erger
en nu voel ik me een oppervlakkige koe
die is wel heel mooi krom jaquote:Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn Oma en mijn ouders waren er niet (wat gek is op zaterdagochtend). Bleek dat ze op zoek waren naar een scooter voor mijn zusje. Mijn zusje is kranten gaan lopen zodat er toch wat geld binnen komt (want een baan had ze toen niet) en het weer werd zo slecht dat een scooter beter uit zou komen.
Uhm.. WTF???!!!?
Ik ben gek op mijn tieten. En als ze er echt niet meer uit zien laat ik er zeker iets aan doen!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
ergens vind ik dat vreselijk (sorry miss) maar aan de andere kant vind ik lege tietjes denk ik nog erger
None taken hoor. Ik vond het ook best kut, maar goed het was echt best ernstig en belemmerde mijn leven heel negatief.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je in zoiets 'blijft hangen' omdat het nu eenmaal is zoals het is. En dat je pas merkt wat je mist als je het bij iemand anders vindt.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar een relatie gehad waarbij ik misschien.... nou, 4x in een deuk heb gelegen. Maar verder was t wel gezellig en fijn of zo. Maar echt enorm gelachen met hem heb ik nooit. Terwijl ik dat wel heel erg belangrijk vind
Ik weet hetquote:Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste is gratis, die tweede zo'n 1700e
die van mij vallen ook wel een beetje afquote:Op woensdag 5 december 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij zijn leeggelopen toen ik was afgevallen. Nee geen succes
Die van mij zijn gewoon lelijk geworden (vind ik). Dusja wel balen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van mij vallen ook wel een beetje af
maar gelukkig wel in verhouding dus dan zie je het wat minder geloof ik
nou mooi zijn die van mij al lang niet meer te noemen hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat elke vrouw recht heeft op mooie tieten. Dan maar oppervlakkig, ik zou het laten doen als het nodig was.
Ja dat vond je erg bij je tieten?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zo'n stomme co assistent achter 'm die staat mee te loeren, dat was veel erger
oh dat is wel dubbel kut!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon lelijk geworden (vind ik). Dusja wel balen.
En nu kom ik weer aan en die tieten blijven maar hetzelfde
Dat is stom! Ik heb het geluk dat ik als eerste aankom bij mijn borsten. Zolang ik dus niet afval, blijft de boel redelijk leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon lelijk geworden (vind ik). Dusja wel balen.
En nu kom ik weer aan en die tieten blijven maar hetzelfde
Zeker!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
oh dat is wel dubbel kut!!
hoeveel was je kwijt in totaal?
De schaamte omtrent zulke medische onzin ben ik al jaren geleden kwijt geraakt, gek genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vond je erg bij je tieten?
Ik heb eens een inwendige echo moeten laten maken met een aantal studenten er omheen
jeetje dat is de moeite!!!!quote:
Nou, ik vraag me dus af in hoeverre ze een open relatie hebben of dit zien als vreemdgaan. Aangezien hij het wel meteen verteld heeft. Ik vraag me achteraf ook af of het de jongen was die ook op het feest was, aagezien dat volgens mij de jongen is met wie hij samen een restaurant unt. maar goed, dat zijn speculaties.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ben het met je eens hoor. Dat gedrag verdient geen schoonheidsprijs. Maar het klinkt wel alsof de beste jongen eens bij zichzelf te rade moet gaan over hoeveel zijn relatie hem nog waard is, als hij zulke dingen doet.
Oh. Daar word ik dan een beetje verdrietig van, dat gewicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik had gewoon amper tieten. Als je 43 kg weegt, blijft er weinig over, als je al weinig had
ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De schaamte omtrent zulke medische onzin ben ik al jaren geleden kwijt geraakt, gek genoeg.
De eerste 15 kilo was ongeveer de eerste 3 maanden. Daarna heel langzaam dus de rest en toen kwam ik op zo'n mooi plateau te zitten.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje dat is de moeite!!!!
hoe lang heb je er over gedaan?
Volgens mij weegt m'n zus dat ook. Maar die is niet zo groot. Maar tochquote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Daar word ik dan een beetje verdrietig van, dat gewicht.
djeez dat is snel! 15 kilo in 3 maanden!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eerste 15 kilo was ongeveer de eerste 3 maanden. Daarna heel langzaam dus de rest en toen kwam ik op zo'n mooi plateau te zitten.
Maar ondertussen zit er alweer 10 bij hoor
Tja sporten helpt gewoon bij mij. En op een gegeven moment deed ik dat zo'n 4/5x in de week.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
djeez dat is snel! 15 kilo in 3 maanden!!
ik ben nu zo'n 2,5 maanden bezig en zit pas op 5
O ik ook hoor. Daarom heb ik toestemming gegeven voor het onderzoekquote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De schaamte omtrent zulke medische onzin ben ik al jaren geleden kwijt geraakt, gek genoeg.
Je moet echt iets van 1.50 zijn, wil dat een gezond gewicht zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij weegt m'n zus dat ook. Maar die is niet zo groot. Maar toch
nou ja van mij hoef het ook niet heel veel sneller hoor (beetje sneller mag wel maar ik heb begrepen dat 2 kilo per maand het 'beste' is dus wat dat betreft loop ik prima op schema)quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja sporten helpt gewoon bij mij. En op een gegeven moment deed ik dat zo'n 4/5x in de week.
Je gaat in ieder geval vooruit
Zou voor mij ook heel goed werkenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Laatst kwam er een collega hier binnen lopen die ik al een paar maanden niet had gezien en ik herkende hem niet meer terug. Die was 35 kilo kwijt in drie maanden. Naar eigen zeggen alleen door een uurtje per dag op de crosstrainer te gaan staan, op de fiets naar het werk te komen en zo min mogelijk vet te eten.
daar geloof ik niks van (dat het alleen daar door kwam, wel van je verhaal bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Laatst kwam er een collega hier binnen lopen die ik al een paar maanden niet had gezien en ik herkende hem niet meer terug. Die was 35 kilo kwijt in drie maanden. Naar eigen zeggen alleen door een uurtje per dag op de crosstrainer te gaan staan, op de fiets naar het werk te komen en zo min mogelijk vet te eten.
Volgens mij is dat ook bij 80% or so van de te dikke mensen het probleem. Het verschil tussen 0 bewegen en een beetje bewegen is al heel groot.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Zo klein is ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet echt iets van 1.50 zijn, wil dat een gezond gewicht zijn.
Dat was het ookquote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Daar word ik dan een beetje verdrietig van, dat gewicht.
Zolang het maar structureel gaat. Voor mij waren het ook 'makkelijke' kilo's, dus dat scheelt ook wel natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja van mij hoef het ook niet heel veel sneller hoor (beetje sneller mag wel maar ik heb begrepen dat 2 kilo per maand het 'beste' is dus wat dat betreft loop ik prima op schema)
sporten doe ik ook ja, maar als ik ongesteld ben vind ik dat echt niks... dus dan ga ik telkens een week niet
dat onderbreekt zo
Ik weet niet of je zo snel zoveel kilo's kwijt kunt raken, maar ik denk wel dat de rol van beweging bij afvallen onderschat wordt. Veel mensen gaan hun eetpatroon aanpassen, maar als je gewoon veel meer beweegt, en hoeft niet eens intensief, dan gaan de kilo's er snel af. Althans, bij vrijwel iedereen die ik ken die af wil vallen en dat doet door veel te bewegen gaat het snel. Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van (dat het alleen daar door kwam, wel van je verhaal bedoel ik)
ja maar dit gaat om meer dan 10 kilo per maand he!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zo snel zoveel kilo's kwijt kunt raken, maar ik denk wel dat de rol van beweging bij afvallen onderschat wordt. Veel mensen gaan hun eetpatroon aanpassen, maar als je gewoon veel meer beweegt, en hoeft niet eens intensief, dan gaan de kilo's er snel af. Althans, bij vrijwel iedereen die ik ken die af wil vallen en dat doet door veel te bewegen gaat het snel. Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.
Ik moet ook meer bewegen. Al is het niet voor het afvallen, gewoon beetje conditie op peil houden.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zo snel zoveel kilo's kwijt kunt raken, maar ik denk wel dat de rol van beweging bij afvallen onderschat wordt. Veel mensen gaan hun eetpatroon aanpassen, maar als je gewoon veel meer beweegt, en hoeft niet eens intensief, dan gaan de kilo's er snel af. Althans, bij vrijwel iedereen die ik ken die af wil vallen en dat doet door veel te bewegen gaat het snel. Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.
Ik heb ook zo'n 5 kilo aan gewicht wat er soms wel is, en soms niet. Ik ben nooit zwaarder dan 85 kilo. Maar als ik intensief bezig ben geweest een paar dagen dan weeg ik niet meer dan 80. Terwijl ik toch dezelfde dingen als anders heb gegeten. Dat zijn die makkelijke kilo's waar Cue het over had.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dit gaat om meer dan 10 kilo per maand he!!
dat is echt fucking veel
Ik ben al moe als ik naar de bushalte ben gelopenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet ook meer bewegen. Al is het niet voor het afvallen, gewoon beetje conditie op peil houden.
Ging laatst even 12 kilometer fietsen met wind tegen (en daarna weer terug), en dat viel me zwaar. Vroeger voelde ik me net zo na een tocht van 40km.
Voortaan op de fiets naar het station gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al moe als ik naar de bushalte ben gelopen
100 meter
Afhankelijk van hoe zwaar ze was kan dat prima. Een uur per dag op de crosstrainer is behoorlijk wat. Als je dat structureel 7 dagen in de week 3 maanden lang doet en je stopt met elke dag 3500 kilocal naar binnen te werken is 35 kilo goed mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van (dat het alleen daar door kwam, wel van je verhaal bedoel ik)
nou dan heb ik helaas geen makkelijke kilo'squote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 5 kilo aan gewicht wat er soms wel is, en soms niet. Ik ben nooit zwaarder dan 85 kilo. Maar als ik intensief bezig ben geweest een paar dagen dan weeg ik niet meer dan 80. Terwijl ik toch dezelfde dingen als anders heb gegeten. Dat zijn die makkelijke kilo's waar Cue het over had.
Nou, de kilo's er af vliegen is overdreven. Door beweging van ik wel af, maar dat is nu inmiddels 10-11kg per jaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus dat heb ik echt nooit.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n 5 kilo aan gewicht wat er soms wel is, en soms niet. Ik ben nooit zwaarder dan 85 kilo. Maar als ik intensief bezig ben geweest een paar dagen dan weeg ik niet meer dan 80. Terwijl ik toch dezelfde dingen als anders heb gegeten. Dat zijn die makkelijke kilo's waar Cue het over had.
Klopt, fietsen is een makkelijke manier om ongemerkt toch conditie te verbeteren. Jammer dat het soms zo koud en nat is.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voortaan op de fiets naar het station gaan.
Gaat het vanzelf steeds beter.
Ik heb niet voor de kat z'n viool een auto gekocht.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voortaan op de fiets naar het station gaan.
Gaat het vanzelf steeds beter.
Iedere dag naar het station fietsen is voor mij op dit moment ook mijn enige echte lichaamsbewegging.
Staat mooi op de stoepquote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet voor de kat z'n viool een auto gekocht.
Ik ben in 6 weken tijd 12 kilo afgevallen zonder te bewegen. Want die ouwe wijven gym 1 keer in de week was eigenlijk meer een uur ouwehoerenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dit gaat om meer dan 10 kilo per maand he!!
dat is echt fucking veel
Die mag je wel aan mij geven danquote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet voor de kat z'n viool een auto gekocht.
Ja, ik ken ook mensen bij wie het minder makkelijk gaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dat heb ik echt nooit.
Van de zomer, op vakantie. Vriendin, magere lat, zei 'we hebben een week lang elke dag tig kilometers gelopen, ik zal wel weer afgevallen zijn' (gedeprimeerde zucht)
Ik: 'We hebben elke dag bij de Subway gegeten, ik zal wel aangekomen zijn.'
En ja hoor! Zij afgevallen en ik twee kilo erbij. En verder hebben we ongeveer hetzelfde gegeten en gedronken.
nou ik ben echt best streng voor mezelf en ik beweeg (als ik niet ongesteld ben) elke dag (want geen auto en ik probeer ook vaak ergens naar toe te lopen omdat ik af wil vallen) en ik sport dan nog minstens 3 keer per week en sneller dan 5 kilo in 2,5 maand gaat het bij mij toch echt nietquote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben in 6 weken tijd 12 kilo afgevallen zonder te bewegen. Want die ouwe wijven gym 1 keer in de week was eigenlijk meer een uur ouwehoeren
Dus ik geloof best dat het kan als je ook nog dagelijks beweegt dat je die 10 kilo haal
Ik had een jaar of 6 geleden een stepper op de kamer staanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe zwaar ze was kan dat prima. Een uur per dag op de crosstrainer is behoorlijk wat. Als je dat structureel 7 dagen in de week 3 maanden lang doet en je stopt met elke dag 3500 kilocal naar binnen te werken is 35 kilo goed mogelijk.
Of je het er ook af houdt is dan weer een ander verhaal
Daar wil jij niet in gezien worden hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die mag je wel aan mij geven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |