Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt date toch? of is die niet dominant?
normale vraag toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.
is dat ook weer uit de wereld. nu date nog en dan kunnen we na al die jaren eindelijk neuken.quote:
Heb je die overtollige 20 kilo aan vetkwabben niet gezien op haar foto's? 't Is echt een kamerolifantje die T.quote:
quote:
whuuuuuuuuuuuuuuuut?quote:
plaatje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Tally het volgende:
In nog geen 10 minuten 4 keer het jurkje verkocht wat ik wilde hebben voor de kleine.
Ik druk op bestel en zie staan nog 4 in stock. Ik druk op betaal en staat out of stock![]()
even kijken of het me lukt op de iPadquote:
Nee, hij is te oud.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuut?
stuur alsnog jezelf met een strik er omheen
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebbenquote:
pffff kieskeurig much?!quote:
Op de site staat roodquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebben
Dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat jurkje eigenlijk niet zo mooi.
Blondes have all the fun.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de site staat roodMaar mijn kindje kan alles hebben
Blonde krullen die ze nu al goed weet te gebruiken!quote:
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!
Nu moet ik dus nog op zoek naar een leuk jurkje voor kerst
Mijn man blij. Dat scheelde weer 65 euro. Want ik had uiteraard nog meer in mijn online winkelmandje gestopt
in de kerstboom ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
nee overal!!quote:
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aan
Je wil niet weten in wat voor jurkjes ze al gelopen/gekropen heeft
Mega dure jurkjes omdat Oma en Opoe het zo leuk vond
jij bent een echt meisje meisje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee overal!!
Mijn kerstjurk heeft en glitter en kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |