Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt date toch? of is die niet dominant?
normale vraag toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef, wat een vraag weer. Ja hoor. Maar dan mag ik nog wel op jou geilen als je iets aantrekkelijks doet.
is dat ook weer uit de wereld. nu date nog en dan kunnen we na al die jaren eindelijk neuken.quote:
Heb je die overtollige 20 kilo aan vetkwabben niet gezien op haar foto's? 't Is echt een kamerolifantje die T.quote:
quote:
whuuuuuuuuuuuuuuuut?quote:
plaatje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Tally het volgende:
In nog geen 10 minuten 4 keer het jurkje verkocht wat ik wilde hebben voor de kleine.
Ik druk op bestel en zie staan nog 4 in stock. Ik druk op betaal en staat out of stock![]()
even kijken of het me lukt op de iPadquote:
Nee, hij is te oud.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuuuuuuuuuuuuuut?
stuur alsnog jezelf met een strik er omheen
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebbenquote:
pffff kieskeurig much?!quote:
Op de site staat roodquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het ontwerpje wel cute maar ik kan echt oranje niet hebben
Dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat jurkje eigenlijk niet zo mooi.
Blondes have all the fun.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de site staat roodMaar mijn kindje kan alles hebben
Blonde krullen die ze nu al goed weet te gebruiken!quote:
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht ook lekker simpel. Niet te druk. En mooi voor de kerst!
Nu moet ik dus nog op zoek naar een leuk jurkje voor kerst
Mijn man blij. Dat scheelde weer 65 euro. Want ik had uiteraard nog meer in mijn online winkelmandje gestopt
in de kerstboom ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet mega kerstig vind. Kerst is met glitter en goud en zo. daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
nee overal!!quote:
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat ik vroeger zelf zo'n bloedhekel aan
Je wil niet weten in wat voor jurkjes ze al gelopen/gekropen heeft
Mega dure jurkjes omdat Oma en Opoe het zo leuk vond
jij bent een echt meisje meisje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee overal!!
Mijn kerstjurk heeft en glitter en kant
balen als het een jongen is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje van
en soms een mini me
vrees ik
mijn man vind dat ik dat doe. Een aankleedpopje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ooit een kind krijg maak ik er een aankleed popje van
en soms een mini me
vrees ik
ik maak geen jongensquote:
ik heb er twee, pas op he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak geen jongens
die zijn stom
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak geen jongens
die zijn stom
ik heb nog maar 1 broekquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij bent een echt meisje meisje.
zou niet in een jurk durven
maar je kunt er niks mee!quote:
gaat dat er makkelijker af dan stift?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
mijn man vind dat ik dat doe. Een aankleedpopje.
Maar een mini me word het niet. Dit is een echt meisje die gek is op tasjes, make up (ja nu al) en noem maar op.
En nee make up krijgt ze voorlopig nog niet maar mevrouw heeft gezien wat mijn moeder doet.
En deed het na met kleurpotloden
he nee dat vind ik altijd zo jersey shorequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
Jongens kun je weer in kleine maatpakjes stoppen?
Ligt er aan wat voor stift maar het blijft kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
gaat dat er makkelijker af dan stift?
Dat vind ik dan weer zo uhm buitenlandsquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he nee dat vind ik altijd zo jersey shore
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je kunt er niks mee!
Voetbal kijken? Daar krijg ik alleen maar honger van
Hm, daar ging het mis met me.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.
en voetbal, pft.
ik ook niet, mijn mama is veel lieverquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jongens dragen hun moeder op handen, meisjes trekken op een gegeven moment meer naar papa.. ik niet, maar dat is zijn schuld.
en voetbal, pft.
Alleen Ebayquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets moois voor T gezien
http://www.ebay.nl/itm/Ti(...)e7653b#ht_500wt_1128
Open relatie, of is het gewoon een klootzak?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen
StBaby .... hij was niet vergeten zijn FB status aan te passen. Hij heeft wel degelijk een relatie
Je viel een keer op een niet-hetero?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft 't z'n vriend wel verteld. Maar volgens mij is/was het geen open relatie. Zo ver ben ik nog niet met vragen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat als hij het nu uitmaakt voor jou, hij dat trucje net iets makkelijker nog een keer kan doen he?
Jahquote:Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je viel een keer op een niet-hetero?
Jahquote:Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je viel een keer op een niet-hetero?
Haha, ja straks dan. Bne nu aan t haasten om richting werk te gaanquote:Op woensdag 5 december 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Angel doe eens samenvatting!! Klinkt interessant!
Van het weekend op feestje leuke jongen ontmoet doordat hij een biertje morste, hele avond slap geouwehoerd, zoenen, enorme klik, nummers uitgewisseld, nacht lang gewhatsapped, toen zeg Ang3l dat die kerel op FB als 'In relatie' stond. The end.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Angel doe eens samenvatting!! Klinkt interessant!
Die jongen ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het weekend op feestje leuke jongen ontmoet doordat hij een biertje morste, hele avond slap geouwehoerd, zoenen, enorme klik, nummers uitgewisseld, nacht lang gewhatsapped, toen zeg Ang3l dat die kerel op FB als 'In relatie' stond. The end.
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jongen ja?![]()
Maar maar.. stomme jongen
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En ik weet ook dat ik dan "de nieuwe vriend van Yvo"ben (mijn ex) en dat dit dezelfde soort situatie is maar dan in een andere positie aan de andere kant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
Indeed! De eikel!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.
Ik zeg: FOK! knokploeg
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed! De eikel!!!![]()
Dat krijg je met die homo's!
dat is waar jaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannen
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 09:04 schreef Jannuk het volgende:
Goedemorgen!
Koffie en thee staan op tafel. Proost!
Ik verwacht er ook weer een paar.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:29 schreef KomtTijd... het volgende:
en eBay is tof. Vandaag weer 2 pakjes binnen gekregen vanuit China
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja die jongen. Die heeft onze Ang3l gekwetst.
Ik zeg: FOK! knokploeg
ik alleen maar goedkope nerddingetjes natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook weer een paar.
Goedkope wijvendingetjes voor amper een euro
Ik denk aan mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is geen homo-ding, dat ligt aan mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |