abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:00:24 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_119920853
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging

_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.

Rinn
Vanaf 2009 'bezig' Helaas onbegrepen subfertiliteit.
Na flink afvallen mochten we verder in de mmm.
Bezig met IUI traject met lichte ondersteunende menopur/pregnylovitrelle injecties.
1e IUI in oktober 2012.

Chanty
September 2011 gestopt met de pil. Toen er na een half jaar geen menstruatie op gang kwam en de ovutesten telkens positief waren, naar de dokter gegaan en doorverwezen. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat ik PCO-like ben. Gestart met chlomid maar dat had geen effect. Nu begonnen met het spuiten van hormonen. De eerste keer gaf dit overstimulatie, dus we gaan nu zoeken naar de juiste dosering.

babbel1
In december '11 gestopt met de nuvaring, maar helaas werd ik heel onregelmatig ongesteld. De gynaecoloog heeft aangegeven dat ik PCO heb. In september '12 begonnen met Clomid en nu op zoek naar een ei..

sull
In 2010 PCOS geconstateerd, na een samenlevingstest en vervolgens een sementest bleek manlief ook nog antistoffen op zijn zaad te hebben. Vervolgens een HSG, laparotomie en hysteroscopie gehad ivm een uterus unicornis (halve baarmoeder, met maar 1 eileider en wel 2 eierstokken). Daarna gestart met IUI, maar ivm erg wisselende reactie op de menopur (4 van de 6 iui gecanceld ivm overstimulatie), nu gestart met IUI met menopur en metformine.

dobbey

September 2011 gestopt met de prikpil. Januari opgenomen in z'huis met veel pijn. Na onderzoeken bleek ik een cyste te hebben. Door naar gyn en die heeft ons na 3 mond doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek omdat mijn menstruatie niet op gang kwam, ook niet met medicatie. Augustus eerste afspraak gehad, september eerste ronde chlomid na start menstruatie, ondanks de hardnekkige cyste die er blijft zitten. Vergeten mijn bloedwaarden te controleren en begin september te horen gekregen dat ik in de overgang zit (ben 32 jaar). Nog 1 gesprek in de kliniek in Hengelo omdat mijn lichaam tegenstrijdige dingen doet ten opzichte van de bloeduitslagen en als daar niets goede uitkomt dan door naar het geertgen om gesprekken op te starten voor eiceldonatie. (Gesprek gehad en we mogen 1 ronden IVF mee doen om te zien of daar iets uit komt)
Be happy with the little things in life
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:01:39 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_119920907
Ben ik helemaal vergeten om te reageren op Leonieke. Dat is toch echt flink balen zeg :( Wanneer gaan jullie evauleren?? Even een dikke knuf voor jou :*
pi_119923791
Thx iedereen :*

De evaluatie zal vrijdag plaatsvinden (de dokter heeft normaal gezien geen afspraken, maar voor zo'n zaken maken ze blijkbaar een uitzondering). En daarna veel denken, vermoed ik. Ik vind het allemaal zo dubbel: stel dat ze zeggen dat er een reden is waarom het niet gelukt is en dat het een onoplosbaar probleem is, dan weten we wat we moeten doen. Stoppen, aanvaarden en verder gaan. Maar wat als ze zeggen dat het "brute pech" was? Wat doe je dan...? -O- Ik vind het echt vreselijk dat Thomas me zo gezien heeft. Hij snapt helemaal niet waarom zijn mama weent, mama's wenen niet.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:24:47 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_119924354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef leonieke het volgende:
Thx iedereen :*

De evaluatie zal vrijdag plaatsvinden (de dokter heeft normaal gezien geen afspraken, maar voor zo'n zaken maken ze blijkbaar een uitzondering). En daarna veel denken, vermoed ik. Ik vind het allemaal zo dubbel: stel dat ze zeggen dat er een reden is waarom het niet gelukt is en dat het een onoplosbaar probleem is, dan weten we wat we moeten doen. Stoppen, aanvaarden en verder gaan. Maar wat als ze zeggen dat het "brute pech" was? Wat doe je dan...? -O- Ik vind het echt vreselijk dat Thomas me zo gezien heeft. Hij snapt helemaal niet waarom zijn mama weent, mama's wenen niet.
Wat een onzin leo, ook mama's mogen huilen! En dat Thomas ook echt wel weten. Je kunt toch zeggen dat je pijn hebt en dat je daarom huilt? Dat snapt een kind ook :)
Echt!

En wat een pijn zul je hebben :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119930283
Leo; wat ontzettend k*t! Sterkte en een hele dikke knuffel! :*
pi_119930500
En nu vergeet ik te jompelen voor Babbel; 2 streepjes, wat goed en fijn! Geniet ervan!
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:16:41 #7
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_119930884
Babbel: super 2 streepjes! En fijn dat je zo snel zwanger bent geworden (hoewel: snel.... er zit al een hele tijd voor natuurlijk). Geniet ervan!

Leo: wat een rotnieuws.... Benieuwd wat je arts zegt. Dit is niet het scenario wat je je kan bedenken... Sterkte!
En je kan Thomas echt wel uitleggen dat je verdrietig bent. Dat doe ik hier ook altijd - ongeacht hoe oud ze zijn. Uitleggen waarom is een beetje teveel van het goede, maar verdrietig zijn mag echt wel hoor! Vraag een lekker knuffel van hem - dat doet altijd goed.
pi_119933487
Leonieke, wat naar zeg! Tuurlijk mag je huilen, je hoeft niet altijd sterk te zijn, ook niet voor je kleine jongen. Heel veel sterkte in elk geval en succes vrijdag!

Dv, wat een onzekerheid. Nog een knuffel voor jou!

Babbel, wat een goed nieuws. Zo kan het ook gewoon he! Geniet lekker van de komende tijd! Gefeliciteerd!
pi_119935535
Jemig Leo, dat is echt niet wat je verwacht na een pickup van 12 eicellen. :( Wat verdrietig. Ik snap heel goed dat je nu niet zo goed weet wat je wilt. Het heeft ook echt even tijd nodig om te bezinken denk ik. Ik hoop dat je na vrijdag iets meer rust krijgt en verder kunt kijken naar de toekomst.

DV, daar wordt je ook gek van. :*

Babbel *O* wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd. Fantastisch dat je niet verder hoeft in de mmm. Nu op naar een mooie echo. :)
pi_119935593
Babbel; je moet je vooral niet schuldig voelen. Ik vind (en ik denk dat er hier echt wel meer lopen) dat het traject heftig is, ongeacht hoe lang je er al in meedraait. Uiteindelijk wachten we allemaal op dat mooie resultaat, twee dikke vette strepen op zo'n testje. Voor mij werkt het juist wel opbeurend. Gefeliciteerd, en geniet ervan! :*

Leo, als je thuis bent gewoon even op de bank met een dekentje, een lekker potje thee en lekker die tranen laten lopen. Zoiets verwacht je toch niet, 12 eitjes en dan geen terugplaatsing. :* Sterkte meid, en doe vooral even wat goed voelt. Tijd om na te denken heb je nog zat. :)

DV; ik zou daar ook helemaal gek van worden. Ik zou een beetje denken van 'als je niet het ene bent, wees dan het andere, stom lichaam'. Zo blijft het allemaal lekker vaag. Stomme lichamen ook die niet even een keer mee willen werken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_119972629
Even een dikke :* voor Leo. Ik weet hoe je je voelt en het is zwaar.
pi_119977809
Wat een lieve reacties, dankjewel! O+

Leonieke, DV, een dikke knuf voor jullie! :*
pi_120030356
Eerst en vooral: hartelijk dank voor alle berichten. Ik reageer vrij laat omdat ik het even nodig had om hier weg te blijven. Het mislukken van deze poging (en dan vooral het feit dat we eigenlijk geen kans hebben gehad) heeft er nogal ingehakt.

We zijn vandaag bij de arts geweest. Van de 12 eicellen waren er 3 net niet rijp genoeg (volgende keer dus dubbele dosis Pregnyl), zijn er 3 goed bevrucht geweest, maar gestopt met delen en ontwikkelen op dag 4, 2 verkeerd bevrucht (in 1 eicel is enkel de eicel of de zaadcel iets beginnen doen, in de andere waren er waarschijnlijk 2 zaadcellen) en 4 die verloren zijn gegaan. Met de zaadcellen van (8> lijkt alles OK te zijn (aantal en beweeglijkheid = heel erg OK).

Conclusie was dat ze niet tevreden waren en het resultaat ook helemaal niet verwacht hadden. Ze hebben voor die 4 eicellen die niet bevrucht zijn geraakt geen verklaring, maar maken zich er wel zorgen over aangezien er ook 6 mislukte IUI's aan vooraf zijn gegaan.

Het vermoeden is nu dat er nog iets extra aan de hand is, waarvan ze niet weten wat het is: is er toch iets met de zaadcellen ondanks de goede resultaten (geven ze te weinig enzymen af zodat de celdeling niet goed gaat)? Is de schil van de eicel te hard? Klopt er iets niet met de chemische samenstelling van de eicel (natrium, calcium, ...)? Of is Thomas een nog groter wonder dan dat we altijd hebben gedacht?

De volgende poging zal daarom een ICSI-poging worden. De kans is groot dat dit ook de laatste poging zal zijn (ook al hebben we er dan nog 4). Als de resultaten in dezelfde trend zullen liggen: een pak eicellen niet bevrucht, stoppen met delen op dag 4, ... dan moeten we onze conclusies trekken. Dan is er biologisch iets wat niet klopt en waar ze ook geen verklaring kunnen voor geven (en dus eigenlijk niet kunnen behandelen zodat elke volgende poging een even grote gok zal zijn).
Vanuit het CRG is het niet verboden om nog extra pogingen te gebruiken, maar we moeten ook realistisch zijn. Blij zijn met wat we hebben (een heel groot wonder) en het hele traject kunnen afsluiten (en eigenlijk ook weer "leven").

Uiteraard (!!) hopen we op beter nieuws in 2013 anders zouden we de volgende poging niet meer proberen. Maar, ik merk bij mezelf dat de hoop kleiner is dan voor de 1e IVF-poging. Onverklaarbare dingen zijn gewoon moeilijker te behandelen.

Nu mijn cyclus afwachten en dan bij de volgende cyclus mogen we verder. De kans bestaat dat die opgewekt moet worden met Duphaston dus ik heb nog geen idee wanneer we zullen beginnen. We staan geboekt voor begin januari, maar dat kan even goed februari worden.
pi_120034288
Leonieke, wat een verhaal zeg! Jullie gaan dus wel zsm door naar ICSI alle twijfel voor de behandeling weg? Sterkte de komende tijd! :*
pi_120035818
Het klinkt misschien raar, maar we willen dit hele traject zo snel mogelijk afsluiten. Hopelijk met supernieuws, maar als het (biologisch) niet kan, dan willen we dat ook gewoon weten. Ik zei daarnet dat we weer willen leven, en ik wil daarmee natuurlijk niet zeggen dat onze wereld stilstaat op dit moment, maar we stellen toch dingen uit omdat het misschien niet goed zal uitvallen met de behandeling, of misschien moeten we dan toevallig wel op controle, ... Het is echt niet dat we niet genieten van het leven of van Thomas of alles er rond, maar het is toch iets wat weegt (zeker omdat ik ook vaak last heb van de hormonen en ik mezelf niet altijd meer herken).
pi_120036582
Leo; wat jij zegt klinkt helemaal niet raar, ik wil ook zo snel mogelijk klaar zijn met het traject. Ik wil weten waar ik aan toe ben, 1 kindje of 2 kindjes. En zolang de mogelijkheid bestaat dat er een 2e komt houden ook wij daar bewust/onbewust rekening mee. Ik zou eigenlijk wel een nieuwe baan willen, maar dat gaat niet gebeuren als ik zwanger raak, komt er geen 2e, ga ik veel sneller solliciteren. Wij hebben nog 2 pogingen, die gaan we ook gebruiken, of ik moet de komende poging weer 2x een miskraam krijgen, dan weet ik niet wat we doen. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou :*
pi_120037345
Leonieke, ik kan me dat wel voorstellen, jullie hebben nu een te overzien behandelprogramma en daar kun je mee aan de slag. Ik denk dat iedereen wel het gevoel van min of meer stilstaan kent. Ik heb zelf ook het gevoel dat we wel door leven, maar het is altijd bewust of onbewust "wat als...".
Ik moet zeggen dat de feestdagen ook wel een beetje moeilijker zijn, het is minder genieten van het moment maar vooral het gevoel van "weer een kerst zonder..." of "zouden we dan volgende kerst wel...".

Nou ja wie weet deze kerst al, we zitten nog in de wachtweken. Ik heb tot nu toe altijd gevoelige borsten van de pregnyl gehad, maar nu niet. Verder val ik deze cyclus behoorlijk af zonder aanwijsbare reden (eetgewoontes hetzelfde), maar daar mag ik natuurlijk niet over klagen :P .
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:08:47 #18
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_120039440
Leonieke wat een verhaal. Kan me goed voorstellen dat je bij een vergelijkbaar verhaal ermee stopt. Dan kan je het afluiten en verder gaan. Hoop dat meer hormonen en ICSI bij jullie leidt tot betere/mooiere resultaten!

Poezebeest: hier hetzelfde. Zolang er nog kans is op nog een kindje, hou je daar toch rekening mee. Ik wil ook zo snel mogelijk door na mijn miskraam. Lukt het niet (meer) dan is dat heel jammer, maar dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten zodat we weer 'verder' kunnen met onze dingen en plannen maken voor de toekomst.
pi_120039606
Hobbesje; volgende week hebben jullie weer gesprek in nijmegen, toch? Hopelijk mag je dan weer snel starten met de cryo's. Hoeveel cryo's heb je nog over? En na die cryo('s) nog 3 pogingen?\
Ik had gehoopt in april klaar te zijn met 3 pogingen maar we zijn nu al 6 maanden bezig met poging 1. Nu heb ik heel 2013 maar uitgetrokken om er nog mee bezig te zijn. Zo worden je grenzen steeds verlegd.

Ik heb "toestemming" om me bij de volgende menstruatie weer aan te melden. Recepten voor de pil zijn weer in huis, dus eind van deze maand gaan we van start met poging 2.
pi_120039634
Leonieke.. jeetje zeg. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk voor jullie moet zijn. Ik hoop in ieder geval mee op nog zo'n mooi groot wonder als Thomas! :*

En Poezebeest en Hobbes, dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie! :*

Iedereen hier heel heel heel veel sterkte en succes en dat 2013 (of op de valreep nog 2012 ;) ) jullie jaar mag worden! :Y ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:15:23 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120039680
Leonieke :* wat een verhaal zeg. Ik snap idd dat je zegt als het vergelijkbaar word als nu dat je er mee wilt stoppen. En ook herkenbaar het onbewust/bewust je leven toch op stil staat.
Ik herken ook veel van wat poezebeest schrijft. Zolang die kans er bestaat hou je er rekening mee. Dat is een van de reden dat ik eigenlijk gewoon wil doorgaan. Terwijl ik echt wel weet dat de pauze die we nu inlassen gewoon heel goed is. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk en ook voor onze relatie. We hebben een heftige maanden achter de rug (niet alleen ivf traject maar ook andere dingen) die een stempel op ons gedrukt hebben. Ti's nu gewoon even tijd voor ons. Even ook gewoon hormoonloos zijn

Oh ja heb net het ziekenhuis gebeld over het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik moet nog 2 wkn wachten, ben ik dan nog steeds niet ongesteld dan moet ik even bellen. Hopen dat het niet nodig is. Ze zeiden mijn lijf kan van slag zijn door alle hormonen. Gelukkig hoef ik me dus geen zorgen te maken
pi_120039980
Dv; heel knap dat jullie de keus maken om even rust te nemen en tijd voor elkaar te pakken! Hebben jullie nog een vakantie oid op de planning staan?
Gelukkig dat je je geen zorgen hoeft te maken. ik hoop dat je menstruatie snel komt, is dat ook weer afgesloten. Een dikke knuffel voor jou :*
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:37:42 #23
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120040550
@poezebeest. nee we hebben niet echt een vakantie op de planning staan, maar wel gaan we een lang weekendje weg naar München volgende maand. En we hebben straks nog carnaval en dat is ook wel ff een goede uitlaatklep.
Dankjewel en knuffel terug :*
pi_120040651
Dv; geniet er maar flink van met z'n 2tjes!
pi_120100280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef leonieke het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar we willen dit hele traject zo snel mogelijk afsluiten. Hopelijk met supernieuws, maar als het (biologisch) niet kan, dan willen we dat ook gewoon weten. Ik zei daarnet dat we weer willen leven, en ik wil daarmee natuurlijk niet zeggen dat onze wereld stilstaat op dit moment, maar we stellen toch dingen uit omdat het misschien niet goed zal uitvallen met de behandeling, of misschien moeten we dan toevallig wel op controle, ... Het is echt niet dat we niet genieten van het leven of van Thomas of alles er rond, maar het is toch iets wat weegt (zeker omdat ik ook vaak last heb van de hormonen en ik mezelf niet altijd meer herken).
Het weten waar je aan toe ben dat had ik ook. ik wilde heel graag weten waar ik toe zou zijn.
Het traject lijkt soms ook heel vaag. Vooral omdat in mijn geval ik niet wist waar we heen zouden gaan. wat de mogelijkheden waren.
Ik hoop dat je zo gauw mogelijk weet waar je aan toe ben. Hopelijk is het goed nieuws.
Probeer een beetje te genieten van wat je nu al heb, van je lieve zoontje.

Babbel Gefeliciteerd hartstikke leuk. Geniet er lekker van.

voor de rest van de dames een hele dikke knuffel.

Voor mij is het alleen maar wachten op het moment.
mn menstruatie zit er gelukkig weer op. who knows wanneer het weer komt. maar hopelijk voorlopig niet. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar ik heb inderdaad ook wel in m' n onderbewuste dat ik ermee bezig ben. Ik heb periodes dat ik er heel veel over droom bijvoorbeeld.
Maar wat ik helemaal vervelend vind is dat hierdoor soms zo een kort lontje heb. Dat is helemaal niet hoe ik normaal ben. pff moodswings :S
Ach hopelijk heb ik het komend jaar een beter jaar. Gelukkig gaan nog een midweekje weg. daar ben ik echt aan toe.
pi_120107705
Ik kon het niet laten O-) , woensdag is mijn NOD...

Een heel kleintje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 december 2012 @ 15:01:54 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_120108126
Streepjes! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120108547
*O* gefeliciteerd Sull
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120108562
Sull wat goed! Gefeliciteerd joh! Geniet ervan! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_120109839
Gefeliciteerd!! :D
Kinderen: 2 Dochters, Anja (6 jaar) en Linda (9 jaar)
Dol op: H&M Kids, V&D, Artis en Efteling.
  zondag 9 december 2012 @ 16:51:51 #31
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_120112346
Ohhh sull wat goed *O* Gefeliciteerd supertof O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_120112453
Gefeliciteerd Sull super gaaf :)
pi_120112493
Sull; wauw! *O* Hele mooie streepjes, gefeliciteerd! *O*
pi_120113195
Sull, wat goed! Das al een hele flinke streep hoor voor zo lang voor nod. *O*
  zondag 9 december 2012 @ 17:18:25 #35
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120113410
*O* Sull wat goed *O* gefeliciteerd
pi_120113539
Ja hoor, ook in dit topic regent het! *O* van harte Sull!!!
pi_120114466
Ohh wat goed!! Van harte gefeliciteerd Sull! Dat is al een duidelijk streepje 3 dagen voor je nod *O* *O*
pi_120115814
*O* Sull! Twee strepen, daar staan ze! Gefeliciteerd O+
pi_120117471
Wauw! Ook hier weer mooie dikke strepen, wat goed! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120118140
Gefeliciteerd Sull!! *O* *O* *O*
  zondag 9 december 2012 @ 19:51:16 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_120119196
Sull, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_120119343
Sull, gefeliciteerd!! *O*

fijn dat de streepjesregen ook hier doorsijpelt. hoop dat er meer zullen volgen :*
  zondag 9 december 2012 @ 20:31:08 #43
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120121320
Geweldig alle strepen *O* hoop dat er meer vanuit dit topic mogen doorschuiven :*
  zondag 9 december 2012 @ 20:58:58 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120122989
Sull!!! :o *O* O+

Wat een geweldig nieuws!!! Met een mooi duidelijke streep al!! *O*
  zondag 9 december 2012 @ 20:59:25 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120123020
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Kyara het volgende:
fijn dat de streepjesregen ook hier doorsijpelt. hoop dat er meer zullen volgen :*
En dat ook :Y :*
  zondag 9 december 2012 @ 23:10:30 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_120131815
sull, wat gaaf! *O*
gefeliciteerd!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_120140866
Geweldig Sull, gefeliciteerd! *O*
pi_120140944
Sully, gefeliciteerd!! Hier ook al :D
Home is where the O+ is...
pi_120141665
Sull gefeliciteerd!! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 10 december 2012 @ 10:35:51 #50
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120141718
Oh deze had ik gemist.
Gefeliciteerd Sull! *O*
Fijn dat hier ook meegedaan wordt aan de hoosbui!
Hopelijk zet het zich hier ook voort!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')