einde carriere?twitter:danawhite twitterde op woensdag 05-12-2012 om 19:25:36Forrest Has MCL tear and ACL strain. 20 cc's of blood removed from his knee and the saga continues at the UFC!! reageer retweet
Dat klinkt redelijk als einde carriere ja, zeker op de leeftijd van Forrest. Jammer ik mocht die rare dude welquote:Op donderdag 6 december 2012 01:27 schreef THEFXR het volgende:
einde carriere?twitter:danawhite twitterde op woensdag 05-12-2012 om 19:25:36Forrest Has MCL tear and ACL strain. 20 cc's of blood removed from his knee and the saga continues at the UFC!! reageer retweet
roids, geeft meer sterkte in je spieren,maar je pezen en banden groeien niet mee, daarom meer kans op blessuresquote:Op donderdag 6 december 2012 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk als einde carriere ja, zeker op de leeftijd van Forrest. Jammer ik mocht die rare dude wel
Wat een onzinquote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, geeft meer sterkte in je spieren,maar je pezen en banden groeien niet mee, daarom meer kans op blessures
Gast, Griffin heeft een TRT TUE, dus lees je eerst maar eens in voordat je onzin roept, dikkiequote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat een onzin
BJJ + kickboksen is best wel heavy op je knieen. Niet zo gek dus dat die banden het begeven.
Er wordt echt te snel maar roids geroepen bij iedere blessure
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 06-12-2012 om 21:58:59Dana just said GSP told him I want Nick Diaz. Dana said that's probably the fight we'll make. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gast, Griffin heeft een TRT TUE, dus lees je eerst maar eens in voordat je onzin roept, dikkie
Oi, bring it bitchquote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gast, Griffin heeft een TRT TUE, dus lees je eerst maar eens in voordat je onzin roept, dikkie
twitter:JohnyHendricks twitterde op donderdag 06-12-2012 om 22:21:58Asking all fans to let Dana White know you don't agree! GSP says he wants Diaz next. @DanaWhite says "that's probably the fight we'll make" reageer retweet
Is eigenlijk ook niet eerlijk, Hendricks verdient die title shot nu wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef THEFXR het volgende:
twitter:JohnyHendricks twitterde op donderdag 06-12-2012 om 22:21:58Asking all fans to let Dana White know you don't agree! GSP says he wants Diaz next. @DanaWhite says "that's probably the fight we'll make" reageer retweet
its all for the money!quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zag de titel en dacht wie? Zag net de video op de ufc site. Herinner me nog iets van Dana dat er noooooooooooooooooit vrouwen mma in UFC zou komen
Kan die irritante snol niet ff optyfen? Zit totaal niet te wachten op dat vrouwengedoe in de UFC.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
UFC on FOX 5 to debut the Phantom Cam
http://www.mixedmartialar(...)but-the-Phantom-Cam/
OOOOHHHHH YEAH .. slomo's![]()
![]()
Ik niet. Het enige wat ik mij herinner, is dat Dana riep dat er simpelweg te weinig talent is om een complete vrouwendivisie rond te bouwen. Dat argument staat nog steeds, maar het is heel goed mogelijk om af en toe een goed vrouwengevecht op een UFC card te gooien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zag de titel en dacht wie? Zag net de video op de ufc site. Herinner me nog iets van Dana dat er noooooooooooooooooit vrouwen mma in UFC zou komen
Carano VS Rousey alleen maar voor de kijk-mij-shinen cijfers!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
maar het is heel goed mogelijk om af en toe een goed vrouwengevecht op een UFC card te gooien.
Dana zei dat ronda voor 8 gevechten heeft getekend, dus hij heeft grootse plannen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik niet. Het enige wat ik mij herinner, is dat Dana riep dat er simpelweg te weinig talent is om een complete vrouwendivisie rond te bouwen. Dat argument staat nog steeds, maar het is heel goed mogelijk om af en toe een goed vrouwengevecht op een UFC card te gooien.
White is het alleen maar te doen op pays per views. Hendricks vs GSP verkoopt minder.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook niet eerlijk, Hendricks verdient die title shot nu wel.
Is toch ook logisch? Ik kijk ook liever uit naar GSP - Diaz. En ik denk GSP zelf ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
White is het alleen maar te doen op pays per views. Hendricks vs GSP verkoopt minder.
Logisch is het zeker in een wereld waar alles om geld draait.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is toch ook logisch? Ik kijk ook liever uit naar GSP - Diaz. En ik denk GSP zelf ook.
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Diaz zou de hele tijd tijd stoten blijven uitdelen maar ik denk dat GSP hem dan volledig domineert op de grond.
Ik onderschat zijn groundskills ook totaal niet. Dat doet echter neits af aan dat ik denk dat GSP Diaz volledig pakt op de grond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.
Woodchopper Hendricks krijgt zijn kans uiteindelijk wel. Hij moet alleen nog een klein momentje wachten...
In welke zin pakt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik onderschat zijn groundskills ook totaal niet. Dat doet echter neits af aan dat ik denk dat GSP Diaz volledig pakt op de grond.
Op alle vlakken, zoals hij Condit ook op de grond eigenlijk volledig onder controle had.quote:
YES!quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Het kan wel een stand-up brawl worden maar GSP gaat sowieso elke ronde na 4 minuten een takedown scoren om de ronde uit te grinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP Diaz gaat domineren op de grond. Je moet Diaz zijn groundskills ook niet onderschatten, en dat weet GSP. Ik denk eerder dat het een standup brawl gaat worden! Daar kijk ik zeker naar uit! Ook vanwege die haat tussen die twee.
Woodchopper Hendricks krijgt zijn kans uiteindelijk wel. Hij moet alleen nog een klein momentje wachten...
Oh we're doing takedown shit now?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het kan wel een stand-up brawl worden maar GSP gaat sowieso elke ronde na 4 minuten een takedown scoren om de ronde uit te grinden.
Dat gaat leuke beelden opleveren hoop ik!quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
checkquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Benson Henderson (c) vs. Nate Diaz
Maurício Rua vs. Alexander Gustafsson
B.J. Penn vs. Rory MacDonald
Mike Swick vs. Matt Brown
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:27 schreef Cardizzle14 het volgende:
Kenflo bang dat mensen vergeten dat hij ooit ook een vechter was ofzo?
Alleen champs doen er toe hequote:Op zaterdag 8 december 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet wat als je altijd 2e worden.. Chael knows.
Gaat nooit gebeurenquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Als Shogun gesubmit wordt 135 fucking euro's.. let it be
twitter:danawhite twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 18:09:29@menoone71 she just got smashed by Ronda we didn't ask her to fight reageer retweet
BJ blijven kiezen hequote:Op zaterdag 8 december 2012 01:46 schreef THEFXR het volgende:
BJ is gonna punch him senseless and choke him out, bye bye career nerd!
rory could not roid, because of VADAquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BJ blijven kiezen he.. jammer dat je niet wil wedden.
just a reminderquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:02 schreef ChesterPerry het volgende:
BJ gaat ook zeker niet winnen....
Dat glimlachje is zo baas!quote:
Die waren al gelinkedquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
Er zijn zowaar nog een paar vlogs verschenen:
Brillenjood.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weer missen
Vanmiddag maar even naar Specsavers.
welkomquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:22 schreef bartol het volgende:
Zou ik me ook kunnen aanmelden voor het nieuwe TUP seizoen?
quote:Ben Henderson vs. Nate Diaz
Nate Diaz als champion.. zie je het voor je
Echter denk ik dat Ben's skills teveel zijn voor Stockton slap style
Rua is te oud I guess, Mauler will strike again! Stoppage in the 2nd or 3th!!
Not even close! Rory by murder
Ik bet vrijwel altijd tegen Brown en dat heeft me heel wat TUP points gekost,
Maar Mike Swick is legit boyz!!
condit heeft hem KO geslagenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Nagenoeg Carlos Condit en natuurlijk Nate Diaz! (total domination)
Mad improvements elke fight, talent druipt er vanaf.
En BJ Penn, tja...
ik vind hem al lang overratedquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is weer zo'n gevalletje van: als BJ verliest dan is hij te oud, als Rory verliest dan is hij overrated
7 seconde voor tijd, nadat hij Condit 2.5 ronde gedomineerd had, ja.quote:
En dit gaat dan de TUP doen ..quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weer missen
Vanmiddag maar even naar Specsavers.
Hij is goed bezig. Hij heeft al laten zien dat hij te sterk is voor de middenmoot en nu wordt het tijd voor een paar grote namen. Ik zie BJ ook graag winnen hoor, maar na zijn laatste fights ga ik hem echt niet picken.quote:
Ik dacht dat niemand deze opmerking zou gaan maken en dan komt hij weerquote:
7,50 op Yves Edwardsquote:
Condit had hardloper moeten wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
7 seconde voor tijd, nadat hij Condit 2.5 ronde gedomineerd had, ja.
En Condit is gewoon een held
weten we iig wie er geen TUP wordtquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik dacht dat niemand deze opmerking zou gaan maken en dan komt hij weer
Ik denk dat Geo nu alles gaat natellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we iig wie er geen TUP wordt
Don't be scared homie..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we iig wie er geen TUP wordt
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft BJ KO geslagen? aangzien sommige voor een rory KO gaan
Een TKO, dus ref stoppage.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft BJ KO geslagen? aangzien sommige voor een rory KO gaan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.
ik zal het hem tweeten, namens jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.
Wel zeggen dat ik fan ben he, maar wel realistisch. Voordat hij mij komt RNC'enquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zal het hem tweeten, namens jou
Echt he.. erger dan fitch en guida bij elkaar deze 2quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Heerlijk 5 ronde's rollebollen tussen Henderson v Diaz vannacht, tis maar wat je leuk vind.
Dan kijk jij lekker naar het gevecht van Pacman vanavondquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Heerlijk 5 ronde's rollebollen tussen Henderson v Diaz vannacht, tis maar wat je leuk vind.
gewoon doortrekken!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:42 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wilde nog gaan voorslapen dit keer maar dat wordt wel erg vroeg zo
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hehe![]()
Smokey, je hebt het onthouden [ afbeelding ]
ik had je gemist de laatste 2 weken,maar de stockton slapper is backquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben ik oude garde?
WAR NATE DIAZ STOCKTON 209 MOTHERFUCKERS
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had je gemist de laatste 2 weken,maar de stockton slapper is back
Net gekeken, mooie KO van Peter Parker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef E.H. het volgende:
Hoogtepunt van het hele TUF seizoen in het laatste gevecht van de hele serie...
Bruce Lee zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef Seamonkey- het volgende:
Nou ik wil het ook weleens proberen met de TUP moet zeggen dat ik er niet heel veel verstand van heb maar altijd leuk om mee te doen!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Bruce Lee zal je bedoelen.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fox:_Henderson_vs._Diaz
Inmiddels alweer veranderd naar nate diaz.
Geen birra vanavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Fles cola + 2 blikjes golden power in huis voor vanavond :p
Durft hij tegen jou wel te wedden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga lekker mee met de hype, anders moet ik weer schoenen vreten van THEFXR
Alleen voor het consumeren van je eigen schoenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Durft hij tegen jou wel te wedden?
Still a pussy dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alleen voor het consumeren van je eigen schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
al die nieuwe members tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 2x 500 ml B&J staanquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuwd welke schotel, hooi gaat bestellen
Denk dat ik 't bij één 500 ml-bak hou, die andere is voor het geval datquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bonjour je dat weg vanavond? Ik zit na een derde pot B&J al vol
toe maar, 2 zelfs, vreetbeesten hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb nog twee bakken chinees staan voor straks
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh das 15 euro aan ijs! teringlijers alsof het vloeibaar goud is!
Thanks man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
PRELIMS, thumbnail er naast rammenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Live stream ended?
Waar gaan we verder?
Beetje ontspannen UFC kijken zonder je TUP verplichtingen? hahahquote:
1 fight, tof..quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Beetje ontspannen UFC kijken zonder je TUP verplichtingen? hahah
Heb ik wat leuks gemist in de FB-Prelims btw?
Wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Beetje ontspannen UFC kijken zonder je TUP verplichtingen? hahah
Bitch you got a girlfriend, don't get cocky.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja daar ben ik wel blij mee.. maar ontspannen, nee!
I WANT MY BELT BACK!!!!
Ze vind MMA leuk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Die ging vandaag liever naar Ladies Night ipv met mij UFC kijken![]()
But on the other hand.. ik ben nog wakker als ze straks tipsy terugkomt
En ik ben de net-niet-plaatsen zat, ik ga voor de winst dit jaar, dus gaat m niet worden voor je helaasquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja daar ben ik wel blij mee.. maar ontspannen, nee!
I WANT MY BELT BACK!!!!
Is het nu al te stressvol voor je?!quote:
dasss altiet goeed, liefffiee, hett wazz gezelliquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Die ging vandaag liever naar Ladies Night ipv met mij UFC kijken![]()
But on the other hand.. ik ben nog wakker als ze straks tipsy terugkomt
Not really, ze kijk welus effe meequote:
Haha oke, dan is het juist chill dat ze weg isquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Not really, ze kijk welus effe mee
Ik voel Siver, maar gun het hem niet, dus ik zeg Phanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok mannen, wat is jullie pick?
Ik heb SIver by 3th round ref stoppage
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
Is het nu al te stressvol voor je?!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgende week zijn er overigens 2 events op 2 dagen!! Houdt er rekening mee met jullie picks!
die heeft straks geen stem meer met zijn alphabrainquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Rogan wordt helemaal leip met z'n uitleg
Kan niet man!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Begint heerlijk hopelijk zet het zo door, niet dat de maincard dadelijk saai is
Ik vond 25 best realistisch als je het verloop bekijktquote:
Ron Simmons in tha house!quote:
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Die nieuwe lijkt wel een Rampage mini
Noemt zichzelf Killa
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?
Daar heb je mij niet mee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$
Oh balen, ik kan je daar alleen maar op pakken als je een paar biertjes achter de kiezen hebt ofniet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoordit jaar gewed om 2 grote kratten pils dat PSV geen kampioen wordt dus.
Waarschijnlijk wel of net na een nederlaag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oh balen, ik kan je daar alleen maar op pakken als je een paar biertjes achter de kiezen hebt ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel of net na een nederlaag.Ik heb liever een gelijkspelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de reden dat ik LeVesseur heb gepickt, sicke wrazzlingzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |