quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgende week zijn er overigens 2 events op 2 dagen!! Houdt er rekening mee met jullie picks!
die heeft straks geen stem meer met zijn alphabrainquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Rogan wordt helemaal leip met z'n uitleg
Kan niet man!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Begint heerlijk hopelijk zet het zo door, niet dat de maincard dadelijk saai is
Ik vond 25 best realistisch als je het verloop bekijktquote:
Ron Simmons in tha house!quote:
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Die nieuwe lijkt wel een Rampage mini
Noemt zichzelf Killa
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook zo een die 6 jaar geleden iemand voor het laatst KO geslagen heeft en bij elk gevecht wordt geprezen vanwege zijn KO power?
Daar heb je mij niet mee hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat PSV een titelkandidaat is ofniet? :$
Oh balen, ik kan je daar alleen maar op pakken als je een paar biertjes achter de kiezen hebt ofniet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoordit jaar gewed om 2 grote kratten pils dat PSV geen kampioen wordt dus.
Waarschijnlijk wel of net na een nederlaag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oh balen, ik kan je daar alleen maar op pakken als je een paar biertjes achter de kiezen hebt ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel of net na een nederlaag.Ik heb liever een gelijkspelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de reden dat ik LeVesseur heb gepickt, sicke wrazzlingzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |