abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2012 @ 20:08:30 #201
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120162980
Aan de mevrouw in de 206 vanochtend die besloot te keren voor mijn neus: Als u achteruit rijdt, heeft u GEEN voorrang. Als u niet ziet wat er links van u komt, is het wellicht handig om de hoofddoek wat minder strak te doen zodat u uw hoofd wel kunt draaien. Dank u voor mij te verplichten de ABS te testen.
Aan de mevrouw in de 207 vanmiddag op de snelweg. Als ik met een Crafter al naast u rijdt en u inhaal terwijl voor mij een vrachtwagen inhaalt en u loopt vast achter de andere vrachtwagen, kunt u NIET naar links komen. Zo'n Crafter is best hoog, maar u past er NIET onder. Volgende keer dus eerst kijken en dan pas uw knipper aan en dan ook niet meteen gaan.
Aan de meneer in de Mercedes A klasse vanmiddag: Als ik u met die crafter inhaal, is het niet tof om wanneer ik u bijna voorbij ben gas bij te gaan geven. Als u het niet kunt hebben ingehaald te worden door zo'n hok, ga dan gewoon harder rijden VOOR of NA het inhalen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Spellchecker dinsdag 11 december 2012 @ 20:31:27 #202
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_120204394
Dat 3e vooral hè...
Tevens -purist.
pi_120204644
Meneer de privechauffeur in uw A8 bij knooppunt Galder vanmorgen, het bordje "ritsen vanaf hier", betekent niet "ga nog even inhalen". Helaas kon ik het gat niet dichtrijden..anders was het mooi weer achteraan aansluiten. Oh, en mistig was het zeker niet.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:42:36 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120204901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Meneer de privechauffeur in uw A8 bij knooppunt Galder vanmorgen, het bordje "ritsen vanaf hier", betekent niet "ga nog even inhalen". Helaas kon ik het gat niet dichtrijden..anders was het mooi weer achteraan aansluiten. Oh, en mistig was het zeker niet.
Heel veel "patsers" schijnen dat te denken _O-

En bij mij gaat het dan ook op "rode waas" en probeer ik het gat dicht te rijden/houden.. Herkenbaar :D
Maar als het écht puntje bij plaatje komt bindt ik vaak in (als ze hem er gewoon tussen rammen). Ik hecht aan mijn auto en aan mijn lijf en leden (en leven).. Maar het lukt toch regelmatig wel.. En mensen er bij het stoplicht uit rijden (als ik daar zin in heb, en dat is zeker niet altijd) met mijn oude brikje ook :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120205601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heel veel "patsers" schijnen dat te denken _O-

En bij mij gaat het dan ook op "rode waas" en probeer ik het gat dicht te rijden/houden.. Herkenbaar :D
Maar als het écht puntje bij plaatje komt bindt ik vaak in (als ze hem er gewoon tussen rammen). Ik hecht aan mijn auto en aan mijn lijf en leden (en leven).. Maar het lukt toch regelmatig wel.. En mensen er bij het stoplicht uit rijden (als ik daar zin in heb, en dat is zeker niet altijd) met mijn oude brikje ook :D
mwah, zeker met de taxi's, en al helemaal de busjes blijf ik gewoon lekker doorrijden.. zoeken ze het maar lekker uit.

Wel laatst 2x bijna een ongeluk gehad.. Ging iemand(laten we hun auto 1 noemen) vlak voor een oprit naar de linkerbaan, omdat er iemand de snelweg op wou(auto 2) en dus de oprit naderde.. Lullige was alleen dat ik toen steeds net die auto wou inhalen en al links reed met 1* 20km/h en 1x 30 km/h snelheidsverschil..
Ik gooide beide keren de auto gewoon weer naar rechts, waar dan 2-3 sec later die andere auto (die ook te langzaam reed) de snelweg op wilt. Kan ik alsnog in de remmen om een ongeval te voorkomen.. |:(
En nee, beide keren was het absoluut niet druk op de weg, die 1e auto's had prima rechts kunnen blijven rijden, waardoor het allemaal heel soepel, eenvoudig en veilig had kunnen verlopen. (ik naar links om auto 1 in te halen, auto 2 had eenvoudig zijn snelheid aan kunnen passen en dan was er helemaal geen man overboord..
Maar goed, vanmorgen op 40km snelweg ook 3 auto's rechts ingehaald omdat ze nogal vroeg naar links gingen om in een treintje een (of meer) vrachtwagens in te halen.
Ik merk bij mijzelf dat ik tegenwoordig steeds makkelijker gewoon rechts inhaal. Niet goed, maar toch begint het een automatisme te worden om dan gewoon naar rechts te gaan, CC aan te laten staan en er rechts voorbij te rijden.. Helemaal als ik de CC op de Vmax heb staan.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:02:51 #206
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120205741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah, zeker met de taxi's, en al helemaal de busjes blijf ik gewoon lekker doorrijden.. zoeken ze het maar lekker uit.

Wel laatst 2x bijna een ongeluk gehad.. Ging iemand(laten we hun auto 1 noemen) vlak voor een oprit naar de linkerbaan, omdat er iemand de snelweg op wou(auto 2) en dus de oprit naderde.. Lullige was alleen dat ik toen steeds net die auto wou inhalen en al links reed met 1* 20km/h en 1x 30 km/h snelheidsverschil..
Ik gooide beide keren de auto gewoon weer naar rechts, waar dan 2-3 sec later die andere auto (die ook te langzaam reed) de snelweg op wilt. Kan ik alsnog in de remmen om een ongeval te voorkomen.. |:(
En nee, beide keren was het absoluut niet druk op de weg, die 1e auto's had prima rechts kunnen blijven rijden, waardoor het allemaal heel soepel, eenvoudig en veilig had kunnen verlopen. (ik naar links om auto 1 in te halen, auto 2 had eenvoudig zijn snelheid aan kunnen passen en dan was er helemaal geen man overboord..
Maar goed, vanmorgen op 40km snelweg ook 3 auto's rechts ingehaald omdat ze nogal vroeg naar links gingen om in een treintje een (of meer) vrachtwagens in te halen.
Ik merk bij mijzelf dat ik tegenwoordig steeds makkelijker gewoon rechts inhaal. Niet goed, maar toch begint het een automatisme te worden om dan gewoon naar rechts te gaan, CC aan te laten staan en er rechts voorbij te rijden.. Helemaal als ik de CC op de Vmax heb staan.
Dat is echt niet goed te praten dat je rechts gaat inhalen :')
DAAR veroorzaak je ongelukken mee.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:03:00 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120205748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nee, rechts inhalen doe ik niet.. Tenzij die baan (sorry: rijstrook) nu eenmaal sneller gaat...
pi_120205826
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Flink remmen op links of uit laten rijden op rechts, ik zou het ook wel weten.
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:04:57 #209
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120205853
quote:
Neehoor, met rechts inhalen veroorzaak je geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die van rijstrook verandert, omdat deze voorrang moet geven aan al het verkeer dat zich al reeds op de andere rijstrook bevindt. Daar zijn verzachtende omstandigheden, bijv. als je vmax + 50 rijdt of rechts inhaalt, maar dan nog ben jij niet de veroorzaker.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pizza_Boom op 11-12-2012 21:19:45 ]
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_120205910
quote:

[..]

Ik haal technisch gezien niet rechts in, ik rij gewoon met de daar geldende maximum snelheid op de rechterbaan. dat men op links dan langzamer rijd.. tja. Moet ik dan ook maar 100 gaan rijden waar 130 toe is gestaan?
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:06:37 #211
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120205944
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik haal technisch gezien niet rechts in, ik rij gewoon met de daar geldende maximum snelheid op de rechterbaan. dat men op links dan langzamer rijd.. tja. Moet ik dan ook maar 100 gaan rijden waar 130 toe is gestaan?
File! :D
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:07:23 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120205984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Neehoor, met rechts inhalen veroorzaak je geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die van rijstrook verandert, omdat deze voorrang moet geven aan al het verkeer dat zich al reeds op de andere rijstrook bevindt. Daar zijn verzachtende omstandigheden, bijv. als je vmax + 50 rijdt of rechts inhaalt, maar dan nog ben jij niet de veroorzaker.
Even afgezien van 'schuld': het zou fijn zijn als wat meer mensen die richtingaanwijzer (VOOR het van richting veranderen) eens zouden gebruiken.. Ik "voel" het meestal wel van te voren aankomen (en ik denk veel mensen die langer rijden en vooruit en om zich heen kijken), maar desalniettemin zou het erg prettig zijn :Y
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:08:08 #213
206580 Luxuria
pi_120206018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)?
Moet je bij die vrachtwagen weer afremmen en op dat treintje wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Luxuria op 11-12-2012 22:33:57 ]
pi_120206100
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)? :P
Een vrachtwagen die 200-300 meter verderop rijd? Als ik nog eenvoudig en met ruime marge die andere auto rechts voorbij kan, en voor hem weer naar links kan zonder ook maar een klein beetje af te hoeven remmen, betekend dat naar mijn mening dat die andere bestuurder gewoon "te vroeg" naar links is gegaan.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:13:02 #215
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206170
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)? :P
Moet je bij die vrachtwagen weer afremmen en op dat treintje wachten.
De meeste mensen gaan 300 meter voor een vrachtwagen al naar links, vooral als ze niet zo hard rijden... Als jij dan met 130 achterop loopt kan je met een mooie zichzag er meestal wel voorbij.

Irritatie van vandaag: Mensen die achter je rijden op de invoegstrook en je vervolgens proberen in te halen via de strook waarop je moet gaan invoegen. Tsja, sorry, omdat ik wat zwaar spul bij me had en daardoor de invoegstrook volledig moet gebruiken, ga je me maar afsnijden? Tsja, ik doe het nooit, maar nu flikker ik hem dus gewoon naar links toe. Keuze vangrail of klein kuthok is erg makkelijk (als je met een ruime 3,5 ton onderweg bent). Als je me dan wil inhalen, ga dan ten minste niet die rechter strook op, maar schuif er eentje door.
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:13:04 #216
206580 Luxuria
pi_120206172
quote:

[..]

Je quote mij maar de tekst in de quote heb ik niet getypt :?
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:14:20 #217
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je quote mij maar de tekst in de quote heb ik niet getypt :?
PTA / Irritaties op de weg #27: In de file, of langs de file?
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:15:00 #218
206580 Luxuria
pi_120206264
quote:
De tekst in jouw quote is dit:
quote:
Dat heb ik niet geschreven.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:19:15 #219
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

De tekst in jouw quote is dit:

[..]

Dat heb ik niet geschreven
Nu je het zegt. Ik zal het even aanpassen... Weird.
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:57 #220
206580 Luxuria
pi_120206577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Ik zal het even aanpassen... Weird.
Ja echt gek!
pi_120208211
quote:

[..]

Met door rood rijden veroorzaak je ook geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die niet opzij ging of remde voor de door rood rijder. Ja toch? Door rood rijden is verboden net als rechts inhalen. Zelfde kromme beredenering zoals jij echt keer op keer doet. Jij bent vast ook in staat om verkrachting goed te praten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_120208285
[quote]0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

[/quote]

Technisch gezien haal je dus WEL rechts in. Dat jij het niet zo ziet, ala, dat is duidelijk maar ga niet zeggen dat het technisch gezien niet zo is.

O je had over file. Dan geldt onderstaand tekst niet voor jou.

Ben ik een poosje weggeweest en kom ik dit topic weer tegen, zie ik nog steeds dezelfde jandoedels hetzelfde lulkoek verkopen. Godnondedju zeg...

[ Bericht 8% gewijzigd door Kloonhommel op 11-12-2012 22:04:59 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:58:09 #223
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120208377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Met door rood rijden veroorzaak je ook geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die niet opzij ging of remde voor de door rood rijder. Ja toch? Door rood rijden is verboden net als rechts inhalen. Zelfde kromme beredenering zoals jij echt keer op keer doet. Jij bent vast ook in staat om verkrachting goed te praten.
Ik vind het erg knap van je dat je altijd weer van die voorbeelden kan vinden die compleet nergens op slaan. Echt waar, hoe je er telkens weer een compleet andere case aan kan hangen die als een tang op een varkens laat, chapeau. Ik vind Amenth en consorten al een stel mongolen, maar je doet hard je best om ook in het rijtje met trolls opgenomen te worden.
The summer is magic!

pi_120208382
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo man.
pi_120208629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik vind het erg knap van je dat je altijd weer van die voorbeelden kan vinden die compleet nergens op slaan. Echt waar, hoe je er telkens weer een compleet andere case aan kan hangen die als een tang op een varkens laat, chapeau. Ik vind Amenth en consorten al een stel mongolen, maar je doet hard je best om ook in het rijtje met trolls opgenomen te worden.
Ik vind het knap dat jij al maandenlang dezelfde lulkoek verkoopt en helemaal niemand spreekt je tegen waardoor je de illusie krijgt dat je dus dan maar gelijk hebt.

En mijn voorbeeld is net zo puik/waardeloos als jouw bewering dat rechtsinhalen wat gewoon verboden is oke is als je daar zelf zin in hebt omdat het je niet snel genoeg gaat. Klaar. Is het toegestaan, doe het dan lekker. Maar dat is het niet en dus blijf je maar gewoon erachter hangen tot de josti opzij gaat en ze gaan echt wel een keer opzij, alleen niet zo snel als jij zou willen met je opgefokte rijstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')