abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2012 @ 20:08:30 #201
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120162980
Aan de mevrouw in de 206 vanochtend die besloot te keren voor mijn neus: Als u achteruit rijdt, heeft u GEEN voorrang. Als u niet ziet wat er links van u komt, is het wellicht handig om de hoofddoek wat minder strak te doen zodat u uw hoofd wel kunt draaien. Dank u voor mij te verplichten de ABS te testen.
Aan de mevrouw in de 207 vanmiddag op de snelweg. Als ik met een Crafter al naast u rijdt en u inhaal terwijl voor mij een vrachtwagen inhaalt en u loopt vast achter de andere vrachtwagen, kunt u NIET naar links komen. Zo'n Crafter is best hoog, maar u past er NIET onder. Volgende keer dus eerst kijken en dan pas uw knipper aan en dan ook niet meteen gaan.
Aan de meneer in de Mercedes A klasse vanmiddag: Als ik u met die crafter inhaal, is het niet tof om wanneer ik u bijna voorbij ben gas bij te gaan geven. Als u het niet kunt hebben ingehaald te worden door zo'n hok, ga dan gewoon harder rijden VOOR of NA het inhalen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Spellchecker dinsdag 11 december 2012 @ 20:31:27 #202
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_120204394
Dat 3e vooral hè...
Tevens -purist.
pi_120204644
Meneer de privechauffeur in uw A8 bij knooppunt Galder vanmorgen, het bordje "ritsen vanaf hier", betekent niet "ga nog even inhalen". Helaas kon ik het gat niet dichtrijden..anders was het mooi weer achteraan aansluiten. Oh, en mistig was het zeker niet.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:42:36 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120204901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Meneer de privechauffeur in uw A8 bij knooppunt Galder vanmorgen, het bordje "ritsen vanaf hier", betekent niet "ga nog even inhalen". Helaas kon ik het gat niet dichtrijden..anders was het mooi weer achteraan aansluiten. Oh, en mistig was het zeker niet.
Heel veel "patsers" schijnen dat te denken _O-

En bij mij gaat het dan ook op "rode waas" en probeer ik het gat dicht te rijden/houden.. Herkenbaar :D
Maar als het écht puntje bij plaatje komt bindt ik vaak in (als ze hem er gewoon tussen rammen). Ik hecht aan mijn auto en aan mijn lijf en leden (en leven).. Maar het lukt toch regelmatig wel.. En mensen er bij het stoplicht uit rijden (als ik daar zin in heb, en dat is zeker niet altijd) met mijn oude brikje ook :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120205601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heel veel "patsers" schijnen dat te denken _O-

En bij mij gaat het dan ook op "rode waas" en probeer ik het gat dicht te rijden/houden.. Herkenbaar :D
Maar als het écht puntje bij plaatje komt bindt ik vaak in (als ze hem er gewoon tussen rammen). Ik hecht aan mijn auto en aan mijn lijf en leden (en leven).. Maar het lukt toch regelmatig wel.. En mensen er bij het stoplicht uit rijden (als ik daar zin in heb, en dat is zeker niet altijd) met mijn oude brikje ook :D
mwah, zeker met de taxi's, en al helemaal de busjes blijf ik gewoon lekker doorrijden.. zoeken ze het maar lekker uit.

Wel laatst 2x bijna een ongeluk gehad.. Ging iemand(laten we hun auto 1 noemen) vlak voor een oprit naar de linkerbaan, omdat er iemand de snelweg op wou(auto 2) en dus de oprit naderde.. Lullige was alleen dat ik toen steeds net die auto wou inhalen en al links reed met 1* 20km/h en 1x 30 km/h snelheidsverschil..
Ik gooide beide keren de auto gewoon weer naar rechts, waar dan 2-3 sec later die andere auto (die ook te langzaam reed) de snelweg op wilt. Kan ik alsnog in de remmen om een ongeval te voorkomen.. |:(
En nee, beide keren was het absoluut niet druk op de weg, die 1e auto's had prima rechts kunnen blijven rijden, waardoor het allemaal heel soepel, eenvoudig en veilig had kunnen verlopen. (ik naar links om auto 1 in te halen, auto 2 had eenvoudig zijn snelheid aan kunnen passen en dan was er helemaal geen man overboord..
Maar goed, vanmorgen op 40km snelweg ook 3 auto's rechts ingehaald omdat ze nogal vroeg naar links gingen om in een treintje een (of meer) vrachtwagens in te halen.
Ik merk bij mijzelf dat ik tegenwoordig steeds makkelijker gewoon rechts inhaal. Niet goed, maar toch begint het een automatisme te worden om dan gewoon naar rechts te gaan, CC aan te laten staan en er rechts voorbij te rijden.. Helemaal als ik de CC op de Vmax heb staan.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:02:51 #206
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120205741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah, zeker met de taxi's, en al helemaal de busjes blijf ik gewoon lekker doorrijden.. zoeken ze het maar lekker uit.

Wel laatst 2x bijna een ongeluk gehad.. Ging iemand(laten we hun auto 1 noemen) vlak voor een oprit naar de linkerbaan, omdat er iemand de snelweg op wou(auto 2) en dus de oprit naderde.. Lullige was alleen dat ik toen steeds net die auto wou inhalen en al links reed met 1* 20km/h en 1x 30 km/h snelheidsverschil..
Ik gooide beide keren de auto gewoon weer naar rechts, waar dan 2-3 sec later die andere auto (die ook te langzaam reed) de snelweg op wilt. Kan ik alsnog in de remmen om een ongeval te voorkomen.. |:(
En nee, beide keren was het absoluut niet druk op de weg, die 1e auto's had prima rechts kunnen blijven rijden, waardoor het allemaal heel soepel, eenvoudig en veilig had kunnen verlopen. (ik naar links om auto 1 in te halen, auto 2 had eenvoudig zijn snelheid aan kunnen passen en dan was er helemaal geen man overboord..
Maar goed, vanmorgen op 40km snelweg ook 3 auto's rechts ingehaald omdat ze nogal vroeg naar links gingen om in een treintje een (of meer) vrachtwagens in te halen.
Ik merk bij mijzelf dat ik tegenwoordig steeds makkelijker gewoon rechts inhaal. Niet goed, maar toch begint het een automatisme te worden om dan gewoon naar rechts te gaan, CC aan te laten staan en er rechts voorbij te rijden.. Helemaal als ik de CC op de Vmax heb staan.
Dat is echt niet goed te praten dat je rechts gaat inhalen :')
DAAR veroorzaak je ongelukken mee.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:03:00 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120205748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nee, rechts inhalen doe ik niet.. Tenzij die baan (sorry: rijstrook) nu eenmaal sneller gaat...
pi_120205826
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Flink remmen op links of uit laten rijden op rechts, ik zou het ook wel weten.
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:04:57 #209
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120205853
quote:
Neehoor, met rechts inhalen veroorzaak je geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die van rijstrook verandert, omdat deze voorrang moet geven aan al het verkeer dat zich al reeds op de andere rijstrook bevindt. Daar zijn verzachtende omstandigheden, bijv. als je vmax + 50 rijdt of rechts inhaalt, maar dan nog ben jij niet de veroorzaker.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pizza_Boom op 11-12-2012 21:19:45 ]
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_120205910
quote:

[..]

Ik haal technisch gezien niet rechts in, ik rij gewoon met de daar geldende maximum snelheid op de rechterbaan. dat men op links dan langzamer rijd.. tja. Moet ik dan ook maar 100 gaan rijden waar 130 toe is gestaan?
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:06:37 #211
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120205944
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik haal technisch gezien niet rechts in, ik rij gewoon met de daar geldende maximum snelheid op de rechterbaan. dat men op links dan langzamer rijd.. tja. Moet ik dan ook maar 100 gaan rijden waar 130 toe is gestaan?
File! :D
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:07:23 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120205984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Neehoor, met rechts inhalen veroorzaak je geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die van rijstrook verandert, omdat deze voorrang moet geven aan al het verkeer dat zich al reeds op de andere rijstrook bevindt. Daar zijn verzachtende omstandigheden, bijv. als je vmax + 50 rijdt of rechts inhaalt, maar dan nog ben jij niet de veroorzaker.
Even afgezien van 'schuld': het zou fijn zijn als wat meer mensen die richtingaanwijzer (VOOR het van richting veranderen) eens zouden gebruiken.. Ik "voel" het meestal wel van te voren aankomen (en ik denk veel mensen die langer rijden en vooruit en om zich heen kijken), maar desalniettemin zou het erg prettig zijn :Y
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:08:08 #213
206580 Luxuria
pi_120206018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)?
Moet je bij die vrachtwagen weer afremmen en op dat treintje wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Luxuria op 11-12-2012 22:33:57 ]
pi_120206100
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)? :P
Een vrachtwagen die 200-300 meter verderop rijd? Als ik nog eenvoudig en met ruime marge die andere auto rechts voorbij kan, en voor hem weer naar links kan zonder ook maar een klein beetje af te hoeven remmen, betekend dat naar mijn mening dat die andere bestuurder gewoon "te vroeg" naar links is gegaan.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:13:02 #215
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206170
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Trouwens wat heb je daar eigenlijk aan als daar een vrachtwagen rijdt (wat dus de reden is dat die anderen naar links gaan)? :P
Moet je bij die vrachtwagen weer afremmen en op dat treintje wachten.
De meeste mensen gaan 300 meter voor een vrachtwagen al naar links, vooral als ze niet zo hard rijden... Als jij dan met 130 achterop loopt kan je met een mooie zichzag er meestal wel voorbij.

Irritatie van vandaag: Mensen die achter je rijden op de invoegstrook en je vervolgens proberen in te halen via de strook waarop je moet gaan invoegen. Tsja, sorry, omdat ik wat zwaar spul bij me had en daardoor de invoegstrook volledig moet gebruiken, ga je me maar afsnijden? Tsja, ik doe het nooit, maar nu flikker ik hem dus gewoon naar links toe. Keuze vangrail of klein kuthok is erg makkelijk (als je met een ruime 3,5 ton onderweg bent). Als je me dan wil inhalen, ga dan ten minste niet die rechter strook op, maar schuif er eentje door.
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:13:04 #216
206580 Luxuria
pi_120206172
quote:

[..]

Je quote mij maar de tekst in de quote heb ik niet getypt :?
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:14:20 #217
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je quote mij maar de tekst in de quote heb ik niet getypt :?
PTA / Irritaties op de weg #27: In de file, of langs de file?
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:15:00 #218
206580 Luxuria
pi_120206264
quote:
De tekst in jouw quote is dit:
quote:
Dat heb ik niet geschreven.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:19:15 #219
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120206453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

De tekst in jouw quote is dit:

[..]

Dat heb ik niet geschreven
Nu je het zegt. Ik zal het even aanpassen... Weird.
The summer is magic!

dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:57 #220
206580 Luxuria
pi_120206577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Ik zal het even aanpassen... Weird.
Ja echt gek!
pi_120208211
quote:

[..]

Met door rood rijden veroorzaak je ook geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die niet opzij ging of remde voor de door rood rijder. Ja toch? Door rood rijden is verboden net als rechts inhalen. Zelfde kromme beredenering zoals jij echt keer op keer doet. Jij bent vast ook in staat om verkrachting goed te praten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_120208285
[quote]0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

[/quote]

Technisch gezien haal je dus WEL rechts in. Dat jij het niet zo ziet, ala, dat is duidelijk maar ga niet zeggen dat het technisch gezien niet zo is.

O je had over file. Dan geldt onderstaand tekst niet voor jou.

Ben ik een poosje weggeweest en kom ik dit topic weer tegen, zie ik nog steeds dezelfde jandoedels hetzelfde lulkoek verkopen. Godnondedju zeg...

[ Bericht 8% gewijzigd door Kloonhommel op 11-12-2012 22:04:59 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 21:58:09 #223
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120208377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Met door rood rijden veroorzaak je ook geen ongelukken. De oorzaak ligt altijd bij degene die niet opzij ging of remde voor de door rood rijder. Ja toch? Door rood rijden is verboden net als rechts inhalen. Zelfde kromme beredenering zoals jij echt keer op keer doet. Jij bent vast ook in staat om verkrachting goed te praten.
Ik vind het erg knap van je dat je altijd weer van die voorbeelden kan vinden die compleet nergens op slaan. Echt waar, hoe je er telkens weer een compleet andere case aan kan hangen die als een tang op een varkens laat, chapeau. Ik vind Amenth en consorten al een stel mongolen, maar je doet hard je best om ook in het rijtje met trolls opgenomen te worden.
The summer is magic!

pi_120208382
quote:

[..]

Overdrijf niet zo man.
pi_120208629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik vind het erg knap van je dat je altijd weer van die voorbeelden kan vinden die compleet nergens op slaan. Echt waar, hoe je er telkens weer een compleet andere case aan kan hangen die als een tang op een varkens laat, chapeau. Ik vind Amenth en consorten al een stel mongolen, maar je doet hard je best om ook in het rijtje met trolls opgenomen te worden.
Ik vind het knap dat jij al maandenlang dezelfde lulkoek verkoopt en helemaal niemand spreekt je tegen waardoor je de illusie krijgt dat je dus dan maar gelijk hebt.

En mijn voorbeeld is net zo puik/waardeloos als jouw bewering dat rechtsinhalen wat gewoon verboden is oke is als je daar zelf zin in hebt omdat het je niet snel genoeg gaat. Klaar. Is het toegestaan, doe het dan lekker. Maar dat is het niet en dus blijf je maar gewoon erachter hangen tot de josti opzij gaat en ze gaan echt wel een keer opzij, alleen niet zo snel als jij zou willen met je opgefokte rijstijl.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 22:02:23 #226
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120208664
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Technisch gezien haal je dus WEL rechts in. Dat jij het niet zo ziet, ala, dat is duidelijk maar ga niet zeggen dat het technisch gezien niet zo is.
file!
quote:

[..]

Oja, verder: Rechts inhalen - voorrang verlenen aan het overige verkeer op rijstrook zijn beide verkeersregels. Door rood rijden op een voorrangsweg is een verkeerslicht dat boven het verkeersteken gaat:
quote:
Artikel 64

Verkeerslichten gaan boven verkeerstekens die de voorrang regelen.
The summer is magic!

pi_120208692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo man.
Ik overdrijf niet, ik ben er redelijk van overtuigd dat hij zal stellen dat de vrouw een te korte rok heeft gedragen en dat gewoon met droge ogen.
pi_120208811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet, ik ben er redelijk van overtuigd dat hij zal stellen dat de vrouw een te korte rok heeft gedragen en dat gewoon met droge ogen.
Vrouwen in korte rokken kunnen dan ook gevaarlijk zijn in het verkeer, ook al staan ze langs de weg te niksen..
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 22:05:44 #229
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120208894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat jij al maandenlang dezelfde lulkoek verkoopt en helemaal niemand spreekt je tegen waardoor je de illusie krijgt dat je dus dan maar gelijk hebt.
Misschien omdat ik gelijk heb. Ik ken de jurisprudentie hiervan. Ik heb geen nummers bij de hand en ik heb nu ook geen zin om te zoeken. Als je mijn ongelijk wilt bewijzen, veel succes, kom maar me zaken.
quote:

[..]

Wil je nu a.u.b. eens stoppen met je eigen walchelijke gedachtegang te projecteren op mij?
The summer is magic!

pi_120208967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

file!

[..]

Oja, verder: Rechts inhalen - voorrang verlenen aan het overige verkeer op rijstrook zijn beide verkeersregels. Door rood rijden op een voorrangsweg is een verkeerslicht dat boven het verkeersteken gaat:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vrouwen in korte rokken kunnen dan ook gevaarlijk zijn in het verkeer, ook al staan ze langs de weg te niksen..
En dus dan maar gewoon verkrachten, ja toch? Wie nee zegt moet wel een grote troll zijn. Wie tegen PizzaBoom in gaat is een troll of een grote mongool. Want hij heeft altijd gelijk. Rechts inhalen mag gewoon als ze zich braaf aan de Vmax houden.
pi_120209063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[..]

En dus dan maar gewoon verkrachten, ja toch? Wie nee zegt moet wel een grote troll zijn. Wie tegen PizzaBoom in gaat is een troll of een grote mongool. Want hij heeft altijd gelijk. Rechts inhalen mag gewoon als ze zich braaf aan de Vmax houden.
oh, ik had het niet over verkrachten(hoewel sommige vrouwen daar wel zelf zowat om vragen..)
Heb een kameraad die een keer tegen zo'n reflectorpaaltje is aangereden doordat hij omkeek naar een meid/meisje/vrouw die bij het kruispunt stond.
pi_120209155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Misschien omdat ik gelijk heb. Ik ken de jurisprudentie hiervan. Ik heb geen nummers bij de hand en ik heb nu ook geen zin om te zoeken. Als je mijn ongelijk wilt bewijzen, veel succes, kom maar me zaken.
Haha nu word ie mooi. Maanden lang lulkoek verkopen en dan wilt hij geen bron zoeken en moet IK dan maar zelf je ongelijk bewijzen en zelf zoeken? Echt.... _O-

Ik betwijfel ten zeerste dat iets wat verboden is verliest van een ander verkeersregel dat voorrang verleent.
quote:
Wil je nu a.u.b. eens stoppen met je eigen walchelijke gedachtegang te projecteren op mij?
Walchelijke... hahaha!!! WalGelijke met een G. En dat weet zelfs een taalkneus als ik. En kan ik het helpen dat ik je nu onderhand ken? Zeg het gewoon, dat ik gelijk heb. Korte rok=verkrachten. Ze vragen erom. Wie nee zegt is een vieze moraalridder. Of een troll.
pi_120209195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

oh, ik had het niet over verkrachten(hoewel sommige vrouwen daar wel zelf zowat om vragen..)
Heb een kameraad die een keer tegen zo'n reflectorpaaltje is aangereden doordat hij omkeek naar een meid/meisje/vrouw die bij het kruispunt stond.
QFL
pi_120209292
Niet rechts inhalen :')
Ik ben gestopt met ergeren en bumperkleven, en begonnen met rechts inhalen. Vooral op spitsstroken. Het bevalt me uitstekend O+
pi_120209303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

QFL
http://en.wikipedia.org/wiki/QFL_diagram
??? snap niet wat een diagram ermee te maken heeft.
pi_120209330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Piles het volgende:
Niet rechts inhalen :')
Ik ben gestopt met ergeren en bumperkleven, en begonnen met rechts inhalen. Vooral op spitsstroken. Het bevalt me uitstekend O+
Dit inderdaad, stuk relaxter rijden ook. :D
pi_120209361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/QFL_diagram
??? snap niet wat een diagram ermee te maken heeft.
Quoted For Lifetime
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 22:14:54 #238
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120209423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Walchelijke... hahaha!!! WalGelijke met een G. En dat weet zelfs een taalkneus als ik. En kan ik het helpen dat ik je nu onderhand ken? Zeg het gewoon, dat ik gelijk heb. Korte rok=verkrachten. Ze vragen erom. Wie nee zegt is een vieze moraalridder. Of een troll.
Je kan niets beters bedenken dan mij op een taalfoutje af te rekenen. Triest hoor.
The summer is magic!

FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 22:15:22 #239
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120209445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[..]

Als jij je aan de vmax houdt en links rijden 2 of meer voertuigen beneden de vmax, is dat een file. De enige definitie die er van file is opgenomen is namelijk dat het meerdere voertuigen zijn die beneden de vmax rijden. En wat zeggen we over file? Juist ja, bij een file hoeft niet de meest rechter rijstrook aangehouden te worden en geschied inhalen niet uitsluitend aan de linker zijde.
The summer is magic!

pi_120209477
quote:

[..]

Dat is een enigszins nare aantijging die hier niet echt thuis hoort denk ik.
pi_120209499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Quoted For Lifetime
Eigenlijk is het Quoted For Life, Quit Fucking Lying of Quoted For Lies..
pi_120209607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je kan niets beters bedenken dan mij op een taalfoutje af te rekenen. Triest hoor.
Nee jij dan. Jij reageert alleen over de taalfout maar gaat niet op de rest in. Gast, kom op. Zeg het. Wat vind je van een verkrachting waarbij de verkrachter opgepakt is en zegt dat hij geen blaam treft omdat zij gewoon met een te kort rokje rondliep? Hij heeft gelijk, ja toch? Zeg dan? Laat eens zien wie je nu echt bent en hoe krom jij denkt.
pi_120209723
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat is een enigszins nare aantijging die hier niet echt thuis hoort denk ik.
Het is naar dat er al 4 of 5 topicjes lang exact dezelfde discussies zijn en echt elke keer weer praat hij iets recht wat krom is en als ik daartegenin ga maakt hij mij voor echt van alles uit ipv mij in mijn waarde te laten. Nu denk ik dat het eens tijd word om te laten zien wie PizzaBoom nu echt is. Maar hij ontwijkt natuurlijk alle vragen weer en speelt het natuurlijk weer op de man af zoals gewoonlijk.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 22:23:04 #244
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120209844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee jij dan. Jij reageert alleen over de taalfout maar gaat niet op de rest in. Gast, kom op. Zeg het. Wat vind je van een verkrachting waarbij de verkrachter opgepakt is en zegt dat hij geen blaam treft omdat zij gewoon met een te kort rokje rondliep? Hij heeft gelijk, ja toch? Zeg dan? Laat eens zien wie je nu echt bent en hoe krom jij denkt.
Begrijpend lezen is blijkbaar dus erg moeilijk voor je, daar je zo gefixeerd bent op die ene taalfout om zo te bewijzen dat ook ik niet perfect ben, dat je de hele boodschap van dat bericht niet ontvangt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het is naar dat er al 4 of 5 topicjes lang exact dezelfde discussies zijn en echt elke keer weer praat hij iets recht wat krom is en als ik daartegenin ga maakt hij mij voor echt van alles uit ipv mij in mijn waarde te laten. Nu denk ik dat het eens tijd word om te laten zien wie PizzaBoom nu echt is. Maar hij ontwijkt natuurlijk alle vragen weer en speelt het natuurlijk weer op de man af zoals gewoonlijk.
De enige die hier telkens, topic na topic, op de man begint te spelen ben jij. Nu weer met die beschuldiging dat ik het terecht zou vinden als een vrouw verkracht zou worden omdat ze een kort rokje aan heeft. Ik weet niet wat voor zieke vieze geest jij hebt en ik wil het ook niet weten, maar ik raad je dringend aan om professionele hulp te gaan zoeken.
The summer is magic!

pi_120209916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als jij je aan de vmax houdt en links rijden 2 of meer voertuigen beneden de vmax, is dat een file. De enige definitie die er van file is opgenomen is namelijk dat het meerdere voertuigen zijn die beneden de vmax rijden. En wat zeggen we over file? Juist ja, bij een file hoeft niet de meest rechter rijstrook aangehouden te worden en geschied inhalen niet uitsluitend aan de linker zijde.
Je hebt het over file. Ik niet. Ik heb het over datgene wat je al maanden roept en kom ik eens een keer kijken, gaat het nog steeds over hetzelfde poep en het komt nog steeds uit jouw mond. Nu blijk ik wat gemist te hebben, file. Alhoewel ik dat niet in de laatste paar postjes heb zien staan en ik niet heel ver terug gelezen heb.
pi_120209927
No offense, maar jij kwam dit keer ook wel een beetje met een tegenargument wat niet echt toepasselijk was.
Sowieso dat rood licht verhaal wat een duidelijk ander geval is als het rechts voorbijrijden op de snelweg. (bij het 1e zit de door rood rijder duidelijk fout wegens het niet verlenen van voorrang, bij de 2e in 1e instantie diegene die van baan verwisselt, daar dat een bijzondere verrichting is, waarbij al het overige verkeer voorrang heeft, en diegene die dan van baan wisselt en in aanraking komt met een andere auto dus de schuldige is doordat hij/zij geen voorrang verleende aan die andere auto.

Kloon negeert deze post vast en zeker net als de vorige paar omdat hij te druk bezig is met Pizza_boom.
pi_120210263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is blijkbaar dus erg moeilijk voor je, daar je zo gefixeerd bent op die ene taalfout om zo te bewijzen dat ook ik niet perfect ben, dat je de hele boodschap van dat bericht niet ontvangt.

Weer ga je over de taalfout miepen maar ga je niet op de rest van mijn bericht in. Triest!!!!! En wauw, dat je durft toe te geven dat je niet perfect bent. Zowat al je postjes druipt het ervan af hoe geweldig jij wel niet bent maar de rest die niet met je eens is zijn trollen/mongolen/dombos.

quote:
De enige die hier telkens, topic na topic, op de man begint te spelen ben jij. Nu weer met die beschuldiging dat ik het terecht zou vinden als een vrouw verkracht zou worden omdat ze een kort rokje aan heeft. Ik weet niet wat voor zieke vieze geest jij hebt en ik wil het ook niet weten, maar ik raad je dringend aan om professionele hulp te gaan zoeken.
O, nu verdraai je het. Jij speelde in den beginsel op de man af, en ik kaatste steeds de bal terug. Ik stelde dat rechtsinhalen (wanneer geen file, voordat je weer daarover gaat kankeren) voor gevaarlijke situaties kon zorgen en daar heb je zo hard om staan te brullen en mij lopen uitmaken voor echt van alles.

Nu loop je wel mooi weer te spelen met mijn voorbeeld van dat kort rokje, maar ik denk toch echt dat jij meer dingen die niet kunnen goed praat en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:30:59 #248
206580 Luxuria
pi_120210335
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgens jou is er een file als auto's 100 km/u rijden waar je 120 mag?
Bron?

File:

quote:
In Nederland hanteert Rijkswaterstaat voor de verkeersinformatie de definitie dat een file een verzamelbegrip is van drie soorten stagnerend verkeer:
1. langzaam rijdend verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer nergens sneller rijdt dan 50 km/h, maar doorgaans wel sneller dan 25 km/h
2. stilstaand verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer vrijwel overal minder dan 25 km/h rijdt
3. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer: langzaam rijdend verkeer over veelal wat grotere lengte met hierin op sommige stukken stilstaand verkeer.
pi_120210420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Marco001 het volgende:
No offense, maar jij kwam dit keer ook wel een beetje met een tegenargument wat niet echt toepasselijk was.
Sowieso dat rood licht verhaal wat een duidelijk ander geval is als het rechts voorbijrijden op de snelweg. (bij het 1e zit de door rood rijder duidelijk fout wegens het niet verlenen van voorrang, bij de 2e in 1e instantie diegene die van baan verwisselt, daar dat een bijzondere verrichting is, waarbij al het overige verkeer voorrang heeft, en diegene die dan van baan wisselt en in aanraking komt met een andere auto dus de schuldige is doordat hij/zij geen voorrang verleende aan die andere auto.
Dus rechtsinhalen wanneer geen file op snelweg mag wel, dat is wat jij nu beweert? En laat de opmerkingen die je in kleine lettertjes plaatst maar weg.
pi_120210575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens jou is er een file als auto's 100 km/u rijden waar je 120 mag?
Bron?

File:

[..]

Ik wil je ff alvast waarschuwen omdat ik al enige topicjes ervaring heb met PB. Als jij hem geen gelijk geeft ben je van alles, schrijf je wat terug, dan heb jij het gedaan en nooit treft hem schuld. Echt nooit. Trek je er maar niks van aan, zo is ie gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')