abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:10:12 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119913491
quote:
Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd
AMSTERDAM - Een grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere is zondagmiddag na een wedstrijd in Amsterdam in elkaar geslagen.

Dat meldt de voetbalclub op Twitter.
De daders zouden een aantal spelers van 15 en 16 jaar zijn van de Amsterdamse club Nieuw Sloten. Ze namen de grensrechter na de wedstrijd te grazen.
Omroep Flevoland meldt dat een kluitje van vier of vijf B-junioren de grensrechter tegen de grond werkten en trapten. Toen hij wist op te staan en weg te rennen, gingen ze achter hem aan en werd hij nogmaals geschopt en geslagen. Enkele uren later werd de grensrechter onwel en zakte hij in elkaar. Daarop werd hij naar een ziekenhuis gebracht.
De grensrechter is onder constante behandeling van de artsen, zo laat de club weten. "Wij zijn er nu echt klaar mee", aldus het moedeloze commentaar.
http://www.nu.nl/binnenland/2972421/junioren-slaan-grensrechter-in-elkaar-wedstrijd-.html

Site Amsterdamse club:
quote:
Van het bestuur

Vandaag bereikte ons het bericht dat spelers van de B1 zich ernstig hebben misdragen bij de uitwedstrijd tegen Buitenboys. Een aantal spelers heeft een grensrechter van Buitenboys gemolesteerd. Dit bericht is ook op telegraaf.nl verschenen. Inmiddels hebben wij onze excuses gemaakt naar Buitenboys voor dit wangedrag.

Het bestuur heeft besloten om de B1 direct uit de competitie te nemen. Het lidmaatschap van de aanstichters van deze molestatie wordt per direct ontbonden. De namen worden aan de KNVB doorgegeven.

Dit soort zaken hoort niet op de voetbalvelden thuis. We moeten er alles aan doen om deze excessen uit te bannen.

Het bestuur.
http://www.nieuw-sloten.nl

quote:
Mishandelde grensrechter Almere overleden'
AMSTERDAM - De 41-jarige grensrechter uit Almere die zondag werd gemolesteerd door drie jongens van 15 en 16, is maandag overleden aan de gevolgen van de mishandeling.

Dat heeft een woordvoerder van de politie Utrecht gezegd. Volgens de voorzitter van Buitenboys, Marcel Oost, is dit onjuist.

"Zijn zoon heeft mij verteld dat hij niet is overleden", aldus Oost tegen NU.nl.

De grensrechter werd bij de wedstrijd Nieuw Sloten B1 - Buitenboys B3 onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd.

De toestand van de grensrechter van Buitenboys is sindsdien kritiek geweest. De verwondingen, waaronder ernstig hersenletsel, zijn hem uiteindelijk maandag in de loop van de middag fataal geworden.

Onderzoek
Er zitten momenteel drie verdachten van 15 en 16 jaar uit Amsterdam vast; zij werden maandagochtend opgepakt. Het rechercheonderzoek naar het grove geweld op het Amsterdamse voetbalveld is nog in volle gang. De politie denkt mogelijk nog meer jongens op te pakken.

De politiewoordvoerder kon niet zeggen op welke wijze de grensrechter aan de club was verbonden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119913544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:07 schreef WhateverWhatever het volgende: [..] Nou, omdat je je dan wel 2x gaat bedenken als je weet dat je bij een misdrijf 10 tot 20 jaar vast komt te zitten.
Nee, dat is dus aantoonbaar onjuist. Als mensen een misdaad plegen denken ze niet aan de consequenties, en vijf jaar werkt niet minder afschrikkend dan 20 jaar. Plus, door mensen langer op te sluiten vermoeilijk je de integratie na hun straf waardoor langer opsluiten meer kosten en terugval meebrengt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:13:59 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119913608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Helaas, het is gebleken dat het niet zo is.
Nee, zeker bij dit soort zaken werkt het niet denk ik, hier wordt niet over nagedacht, hier wordt blind gereageerd. je zal zaken als bankoverval misschien terugdringen.

Maar wat dan te doen?
Get woke, go broke!
pi_119913635
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:15:10 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119913638
als het bestuur in dit geval al gewoon de raddraaiers had geschorst toen het nog kon had iig deze dode misschien nog bespaard kunnen worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119913671
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef Re het volgende:
als het bestuur in dit geval al gewoon de raddraaiers had geschorst toen het nog kon had iig deze dode misschien nog bespaard kunnen worden
Achteraf zijn dat soort dingen altijd makkelijk te zeggen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_119913678
quote:
Nou, dan scheelt het dat ze uit de competitie zijn gehaald, hoef je er ook niet meer tegen te voetballen.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:18:10 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119913708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:16 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Achteraf zijn dat soort dingen altijd makkelijk te zeggen..
true, maar dit team is al eens eerder in de problemen geweest en kwam er met een waarschuwing vanaf... dus als je strenger wilt straffen had dat een goede mogelijkheid geweest dit team te ontmantelen
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:19:21 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_119913735
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat is dus aantoonbaar onjuist. Als mensen een misdaad plegen denken ze niet aan de consequenties, en vijf jaar werkt niet minder afschrikkend dan 20 jaar. Plus, door mensen langer op te sluiten vermoeilijk je de integratie na hun straf waardoor langer opsluiten meer kosten en terugval meebrengt.
Dat is een complexe materie die niet zo maar even met deze magere conclusie kan worden afgedaan. Of denk je werkelijk dat een draaideurcrimineel net zo makkelijk een scootertje steelt wanneer hem 3 jaar strafkamp staat te wachten i.p.v. 3 uur een preek en weer naar het koffiehuis.
pi_119913749
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef Re het volgende:
Nogal onzinnig. Er zijn af en toe vechtpartijen. Dat gebeurt op velden, in scholen, op straat. Het bestuur heeft met lange schorsingen adequaat gereageerd, zoals elk bestuur zou doen. Als ze geroyeerd waren, denk je dat dit soort opgefokte types zonder normbesef dan thuis thee waren gaan drinken? Je moet de schuld niet zoeken bij een instantie die correct gehandeld heeft met de kennis die ze toen hadden, maar bij de daders en niemand anders.
pi_119913783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is een complexe materie die niet zo maar even met deze magere conclusie kan worden afgedaan. Of denk je werkelijk dat een draaideurcrimineel net zo makkelijk een scootertje steelt wanneer hem 3 jaar strafkamp staat te wachten i.p.v. 3 uur een preek en weer naar het koffiehuis.
Nee, als je zulke voorbeelden aanhaalt niet nee :') Het gaat om tien of twaalf jaar, niet om niets of doodstraf.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:20:59 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119913786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:19 schreef Jian het volgende:

[..]

nee, tegen dat soort dingen helpt het misschien, maar juist met dit soort excessen, buitensporig spontaan geweld zal het niet helpen. Daar is echt niet over nagedacht, dat is gewoon in blinde woede gedaan.
Get woke, go broke!
pi_119913792
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Re het volgende:

[..]

true, maar dit team is al eens eerder in de problemen geweest en kwam er met een waarschuwing vanaf... dus als je strenger wilt straffen had dat een goede mogelijkheid geweest dit team te ontmantelen
Opnieuw dempt men de put als het kalf al verdronken is. Er waren evident signalen dat het team niet functioneerde. In plaats van een intern onderzoek te houden of wat dies meer zij, wordt een schamele boete van 100e opgelegd. Dan krijg je toch sterk het idee als kind dat je vader niet veel meer waard was dan dat in de ogen van de KNVB.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:21:06 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119913793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, zeker bij dit soort zaken werkt het niet denk ik, hier wordt niet over nagedacht, hier wordt blind gereageerd. je zal zaken als bankoverval misschien terugdringen.

Maar wat dan te doen?
De vraag stellen is hem denk ik ook beantwoorden. Het vervelende van dit soort dingen is in tegenstelling tot een moord of bankoverval dat het in een opwelling gebeurd. Ik denk echter dat levenslang uitsluiten van de sport wel doeltreffend is want hiermee verklein je de kans op recidive en dat is wat je wil bereiken met straffen. Denk ook dat begeleiding van clubs hierin belangrijk is en dat je er dan niet voor kiest om een potje te gaan kickboksen. Verder is het denk ik erg nuttig om met slachtoffers te praten (dat kan nu niet echt meer dat weet ik) en dan de jongens op de club te laten vertellen hoe iemand zich voelt na zo'n incident.
UI Made bij VanilleKwark.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 12:22:16 #15
13368 NiGeLaToR
pi_119913826
Soms loop ik per abuis langs een voetbalveld waar dan op zondag morgen een balletje wordt getrapt. Keine kinderen lopen massaal op een kluitje achter de bal aan en je zou denken, leuk, sportende kids.

Maar als je dan je oren weer open zet hoor je tientallen mensen door elkaar schreeuwen, de kinderen moeten vrijlopen, tackelen, hem pakken, de bal beter aannemen, ]#%{^]+[+*$£!!, een punt drukken en weet ik al niet meer. Ik denk dat daar de voedingsbodem voor geweld ligt: fannatisme op overwinnen, ten koste van de tegenstander.

Ik heb altijd sporten gedaan waar geen brullende toeschouwers waren en waar respect en tolerantie onderdeel was van het beter worden in de sport (judo bijv). Ik ben er van overtuigd dat sport als voetbal is vergiftigd en dat dit pas goed komt als elke 'supporter' en ouder zijn of haar mond dicht houdt en de kinderen laat spelen. Spe-len, want dat heb je zo met sport. Zelf fannatiek zijn, teamgevoel kweken, beter worden in het spel, maar geen opruiende meute mislukte coaches langs de zijlijn die nog net niet expliciet oproepen tot geweld tegen tegenstanders. Weg met deze mensen van alle vormen van sport.

Krijg vaker te horen dat ik het niet snap en wellicht ben ik niet de enige, dat is dan maar zo.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:24:07 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_119913893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, tegen dat soort dingen helpt het misschien, maar juist met dit soort excessen, buitensporig spontaan geweld zal het niet helpen. Daar is echt niet over nagedacht, dat is gewoon in blinde woede gedaan.
Heel veel straatcriminaliteit, waar geweld aan te pas komt, is van te voren gepland en juist daar kan de strafmaat wel degelijke een rol spelen. Geharde criminelen en georganiseerde misdaad zullen er altijd zijn, wat voor straffen je er ook aan verbindt.
pi_119913907
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
Soms loop ik per abuis langs een voetbalveld waar dan op zondag morgen een balletje wordt getrapt. Keine kinderen lopen massaal op een kluitje achter de bal aan en je zou denken, leuk, sportende kids.

Maar als je dan je oren weer open zet hoor je tientallen mensen door elkaar schreeuwen, de kinderen moeten vrijlopen, tackelen, hem pakken, de bal beter aannemen, ]#%{^]+[+*$£!!, een punt drukken en weet ik al niet meer. Ik denk dat daar de voedingsbodem voor geweld ligt: fannatisme op overwinnen, ten koste van de tegenstander.

Ik heb altijd sporten gedaan waar geen brullende toeschouwers waren en waar respect en tolerantie onderdeel was van het beter worden in de sport (judo bijv). Ik ben er van overtuigd dat sport als voetbal is vergiftigd en dat dit pas goed komt als elke 'supporter' en ouder zijn of haar mond dicht houdt en de kinderen laat spelen. Spe-len, want dat heb je zo met sport. Zelf fannatiek zijn, teamgevoel kweken, beter worden in het spel, maar geen opruiende meute mislukte coaches langs de zijlijn die nog net niet expliciet oproepen tot geweld tegen tegenstanders. Weg met deze mensen van alle vormen van sport.

Krijg vaker te horen dat ik het niet snap en wellicht ben ik niet de enige, dat is dan maar zo.
Precies. Tel daar in het geval van professioneel voetbal de (financiële) belangen bij op die gaan spelen en je hebt de perfecte combinatie van een mini burgeroorlog.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119913940
En dan nog zijn er mensen die mij voor gek verklaren wanneer ik zeg dat mijn kinderen niet op voetbal mogen. Nou, er is gisteren weer een mooi voorbeeld bijgekomen waarom het helemaal niet zo gek is om je kinderen niet op vergiftigde kutsporten te doen (kickboxen past ook mooi in dat rijtje). Ik hoef in m'n vrije weekend gewoon niet in aanraking te komen met doorgesnoven Rickie met z'n petje op en agressieve Achmed met z'n bontkraag.

Ja, dan heb ik langs de lijn liever een gesprek met de dronken lallende Diederik met z'n corpsmat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 12:31:41 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:26:12 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_119913960
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, als je zulke voorbeelden aanhaalt niet nee :') Het gaat om tien of twaalf jaar, niet om niets of doodstraf.
Als je iets wilt veranderen d.m.v. straffen gaat het daar juist wel om! En ik heb het niet over de doodstraf, maar over het aanpakken van straatcriminaliteit en geweldpleging
pi_119913964
Mooie reportage uit 2007:

pi_119914059
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef NiGeLaToR het volgende:

Ik ben het met je eens. Maar hoor ook vaak van voetbal 'fans' dat ik het niet snap. Het zij zo. Ik hou me er verre van, in ieder geval. En dat soort mensen zoekt toch wel iets om hun agressie op te kunnen botvieren. Als het niet voetbal is, is het wat anders.
pi_119914095
Ik ben oprecht benieuwd naar de straffen later. Minstens één knul kan max. 2 jaar krijgen, denk dat de overgebleven jongen(s) niet heel veel meer zullen krijgen.
pi_119914119
Ach ja, en over drie jaar is hun voetbalschorsing ook voorbij... Kunnen ze weer verder trappen... En ondertussen heeft neefje Mohammed nog wel een plekje in de criminele drugsbende.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 12:30:56 ]
pi_119914125
verademing dat zoiets hier wel gezegd kan worden, op een ander topic elders ben ik de afwijking bij het aangeven dat dit vooral bij voetbal gebeurt en krijg ik te horen dat er nu eenmaal heel veel mensen voetballen dus dat de kans groter is dat er iets gebeurt.
persoonlijk vind ik het totaal geschift dat geweld / agressie uberhaupt in 1 zin genoemd kan worden met sport / kinderen / vrijetijdsbesteding.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:30:42 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_119914127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem denk ik ook beantwoorden. Het vervelende van dit soort dingen is in tegenstelling tot een moord of bankoverval dat het in een opwelling gebeurd. Ik denk echter dat levenslang uitsluiten van de sport wel doeltreffend is want hiermee verklein je de kans op recidive en dat is wat je wil bereiken met straffen. Denk ook dat begeleiding van clubs hierin belangrijk is en dat je er dan niet voor kiest om een potje te gaan kickboksen. Verder is het denk ik erg nuttig om met slachtoffers te praten (dat kan nu niet echt meer dat weet ik) en dan de jongens op de club te laten vertellen hoe iemand zich voelt na zo'n incident.
Een opwelling ........ ook die kan onderdrukt worden. Als zo'n ventje boos, besluit om te gaan schoppen speelt bij het daartoe overgaan wel degelijk ook een mogelijke consequentie mee, of dacht je wanneer die grensrechter Mike Tyson was geweest, ze ook waren gaan slaan/schoppen .....
pi_119914184
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Een opwelling ........ ook die kan onderdrukt worden. Als zo'n ventje boos, besluit om te gaan schoppen speelt bij het daartoe overgaan wel degelijk ook een mogelijke consequentie mee, of dacht je wanneer die grensrechter Mike Tyson was geweest, ze ook waren gaan slaan/schoppen .....
Daarbij geloof ik niet dat dit in een opwellings is gedaan. Grote kans dat die jongens al tijdens de wedstrijd hadden besloten om die kutgrensrechter na de wedstrijd eens een lesje te leren.
pi_119914187
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef WRH het volgende:
verademing dat zoiets hier wel gezegd kan worden, op een ander topic elders ben ik de afwijking bij het aangeven dat dit vooral bij voetbal gebeurt en krijg ik te horen dat er nu eenmaal heel veel mensen voetballen dus dat de kans groter is dat er iets gebeurt.
persoonlijk vind ik het totaal geschift dat geweld / agressie uberhaupt in 1 zin genoemd kan worden met sport / kinderen / vrijetijdsbesteding.
Kanttekening: je hoeft geen genie te zijn om te bedenken dat judo ook meer in het nieuws zou komen als er 1.200.000 geregistreerde judoka's waren in Nederland
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:33:38 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daarbij geloof ik niet dat dit in een opwellings is gedaan. Grote kans dat die jongens al tijdens de wedstrijd hadden besloten om die kutgrensrechter na de wedstrijd eens een lesje te leren.
dit was zeker met voorbedachte rade... iets waar ik toch op hoop dat dat meegenomen wordt in de strafbepaling
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:34:21 #29
343196 RingBewoner
pi_119914241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik reageer op iemand die doelde op hoger straffen bij een bankoverval. Daarbij kan je misschien nog enigszins bedenken dat je er een aantal jaar voor in de gevangenis kan komen. Hierbij speelt agressie in het spel wel een rol vermoed ik.
quote:

[..]

Dat zal ik ook niet ontkennen.
pi_119914247
quote:

[..]

Uiteraard. Ik betwijfel wel ten zeerste dat het de bedoeling was dat de man het niet zou overleven.
pi_119914275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik betwijfel wel ten zeerste dat het de bedoeling was dat de man het niet zou overleven.
dat dus, maar wat dan wel de bedoeling is..
het zegt wel weer wat over het iq van dit soort gasten, wat verwáchten ze nou dat er gebeurt als je met een groepje tegen iemands hoofd trapt, bedoel, ik kan mij niet voorstellen dat ze de verwachting hadden dat hij vrolijk op zou staan en de hand zou schudden.
pi_119914292
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet. Maar goed, dat zijn dan consequenties waar daders dan maar mee moeten leven en waarvoor best een stuk hoger gestraft mag worden.

- Zware mishandeling met voorbedachte rade, en:
- Doodslag / Dood door schuld

Mogen van mij best opgeteld worden tot moord met voorbedachte rade...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 12:36:56 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:36:54 #33
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119914320
Iedereen vraagt nu: Waar zijn de opvoeders... maar we hebben de moeder van de week toch gelezen in dat tijdschrift... de marokkaanse kanslozen krijgen geen opvoeding, ze luisteren niet naar moeders en vaders zit in het theehuis. Ze leren alles op straat...ook mensen vermoorden.

Levenslang opsluiten wegens moord met voorbedachte rade in groepsvorming.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:37:31 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef mossad_agent het volgende:
Iedereen vraagt nu: Waar zijn de opvoeders... maar we hebben de moeder van de week toch gelezen in dat tijdschrift... de marokkaanse kanslozen krijgen geen opvoeding, ze luisteren niet naar moeders en vaders zit in het theehuis. Ze leren alles op straat...ook mensen vermoorden.

Gaat nooit gebeuren, ze zijn minderjarig.
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:04 #35
343196 RingBewoner
pi_119914358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet. Maar goed, dat zijn dan consequenties waar daders dan maar mee moeten leven en waarvoor best een stuk hoger gestraft mag worden.

- Zware mishandeling met voorbedachte rade, en:
- Doodslag / Dood door schuld

Mogen van mij best opgeteld worden tot moord met voorbedachte rade...
Als je vind dat deze jongens dit van te voren hebben bedacht dan is het geen doodslag maar moord.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:41 #36
343196 RingBewoner
pi_119914382
quote:

Moord = Met voorbedachte rade
Doodslag = Per ongeluk/in een opwelling.
pi_119914389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Als je vind dat deze jongens dit van te voren hebben bedacht dan is het geen doodslag maar moord.
Juridisch gezien niet... Dan is het Zware mishandeling die de dood ten gevolge heeft... Dat is niet hetzelfde als moord met voorbedachte rade...
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:52 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_119914390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

een mens mag dromen hè
pi_119914399
quote:

Dit is om zo veel redenen onzin dat ik er niet eens op ga reageren. Oops.
pi_119914403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Mooie reportage uit 2007:

Leuke reportage :Y

quote:
met voorbedachte rade
Waarom haal je nou die 'n' weg achter voorbedachten, je deed het juist goed :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:41:18 #41
373754 mossad_agent
pi_119914480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan stel ik voor dat er drie man hun voetbalschoenen aantrekken en een kwartier op elk hoofd van die moordenaars mag stampen.... hersenschudding kunnen ze niet krijgen. Echt, normaal ben ik niet zo van vergelding maar van mij mogen ze deze drie marokaanse teringlijers helemaal uit elkaar laten trekken door paarden. Een keer mag geweld met geweld worden bestreden, maak er een documentaire van en elke inwoner van Nederland met krulletjes en en bontkraag moet daar dan verplicht naar kijken. En ja... dit is discriminatie.. maar wel de waarheid. Immers zal Bart Jan op de hockeyclub dit soort dingen niet doen, het zijn altijd dezelfde kankergezwellen in deze maatschappij.
pi_119914545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dan stel ik voor dat er drie man hun voetbalschoenen aantrekken en een kwartier op elk hoofd van die moordenaars mag stampen.... hersenschudding kunnen ze niet krijgen. Echt, normaal ben ik niet zo van vergelding maar van mij mogen ze deze drie marokaanse teringlijers helemaal uit elkaar laten trekken door paarden. Een keer mag geweld met geweld worden bestreden, maak er een documentaire van en elke inwoner van Nederland met krulletjes en en bontkraag moet daar dan verplicht naar kijken. En ja... dit is discriminatie.. maar wel de waarheid. Immers zal Bart Jan op de hockeyclub dit soort dingen niet doen, het zijn altijd dezelfde kankergezwellen in deze maatschappij.
Mossad_agent, ik zie al waar je moslimhaat vandaan komt :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:43:49 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914587
die boosheid van hem is ook wel weer weg als hij zijn computer uitzet hoor...
pi_119914600
die rugby vs voetbal is inderdaad erg goed. maar hieruit blijkt wel; keihard straffen werkt blijkbaar, als ik dingen hoor als 'raak de scheidsrechter aan en je hebt een levenslange schorsing te pakken'
dan bewijst dat feitelijk wel dat er wel degelijk een situatie is waarbij harde consequenties een goed effect hebben.
waarom Amsterdam dan moet nadenken over het sluiten van de voetbalclub, ondanks dat ze dat, volgens de Telegraaf, al eerder bij een andere voetbalclub wel gedaan hebben is mij een raadsel.
laat het een voorbeeld zijn dat het niet meer getolereerd wordt. scheldende ouders langs de zijlijn, pubers die scheidsrechters na de wedstrijd opwachten, whatever, niet tolereren en wél heel hard consequenties doorvoeren, hoe lang zou het duren voor ouders zich dan wel op zondagmiddag kunnen gedragen en dit soort dingen dus niet meer gebeuren?
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:45:16 #45
373754 mossad_agent
pi_119914636
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niks moslimhaat... leuk dat je het op deze manier tracht te bagatelliseren. Ga jij maar de aandacht van de discussie proberen weg te nemen. Feit is dat er weer drie van die criminelen iemand hebben vermoord.
pi_119914666
quote:

[..]

Het bestuur zei zojuist op BNR nieuwsradio dat PVV niet in hun hoofd moet halen om de situatie te misbruiken. Ze zijn bang dat het een discussie wordt van autochtonen allochtonen, terwijl het probleem wel groter is dan dat. Het komt volgens hen overal voor bij zowel autochtonen als allochtonen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_119914685
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

dit was zeker met voorbedachte rade... iets waar ik toch op hoop dat dat meegenomen wordt in de strafbepaling
Dat kun je nooit weten zonder erbij te zijn geweest. Vaak genoeg situaties meegemaakt waar totaal geen sprake was van voorbedachte rade, maar dat het gewoon ineens compleet uit de hand liep.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:47:07 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914702
quote:

[..]

Ik ben het niet met hem eens hoor, maar de moslimhaat komt voort uit het voortdurend in het nieuws komen van dit soort incidenten natuurlijk. En nee, niet elke moslim is marokkaan en vice versa, maar het is te vaak dat we hier dezelfde discussies voeren. het zijn geen incidenten.

En nee, niets met "alle moslims moeten....." maar we kunnen ook niet elke keer weer blijven doen alsof het niet mis zit ergens.

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, geen idee hoe we het kunnen aanpakken, maar na 12 jaar FOK! en deze terugkomende discussies is het gewoon geen incidentenwerk, maar structureel.
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:48:04 #49
373754 mossad_agent
pi_119914736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Het bestuur zei zojuist op BNR nieuwsradio dat PVV niet in hun hoofd moet halen om de situatie te misbruiken. Ze zijn bang dat het een discussie wordt van autochtonen allochtonen, terwijl het probleem wel groter is dan dat. Het komt volgens hen overal voor bij zowel autochtonen als allochtonen.
Ik wil best de voorbeelden zien van groepjes Bart Jans die iemand in groepsverband doodschoppen tijdens een wedstrijd.

Tuurlijk, er zijn zat Nederlandse paupers, tokkies, aso's.. die mogen van mij ook allemaal hard worden aangepakt.

Om in dit geval de discussie naar 'discriminatie' en 'afkomst' te brengen dat vind ik een zwaktebod en ik hoop dat men er ook niet intrapt.

Overigens ... ik heb het hier niet over moslims... ik heb het over Marokanen...immers waren het Marokanen en heeft het moslim zijn hier niets mee te maken.

Hou je bij de feiten, een vader is vermoord op het voetbalveld.......voor de ogen van zijn zoon.
pi_119914742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben het niet met hem eens hoor, maar de moslimhaat komt voort uit het voortdurend in het nieuws komen van dit soort incidenten natuurlijk. En nee, niet elke moslim is marokkaan en vice versa, maar het is te vaak dat we hier dezelfde discussies voeren. het zijn geen incidenten.

En nee, niets met "alle moslims moeten....." maar we kunnen ook niet elke keer weer blijven doen alsof het niet mis zit ergens.

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, geen idee hoe we het kunnen aanpakken, maar na 12 jaar FOK! en deze terugkomende discussies is het gewoon geen incidentenwerk, maar structureel.
En daarom heb je ook veiligheidskundigen die wel verder kunnen kijken dan de media :') of forums.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:48:38 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat kun je nooit weten zonder erbij te zijn geweest. Vaak genoeg situaties meegemaakt waar totaal geen sprake was van voorbedachte raden, maar dat het gewoon ineens compleet uit de hand liep.
ongetwijfeld, maar ik las ergens dat het in deze wedstrijd sowieso al aardig aan het escaleren was. maakt verder ook weinig uit, ik heb alleen de ijdele hoop dat er collectief gestraft kan worden want we weten natuurlijk nooit wie de fatale klap/schop heeft uitgedeeld
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:50:25 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik wil best de voorbeelden zien van groepjes Bart Jans die iemand in groepsverband doodschoppen tijdens een wedstrijd.

Tuurlijk, er zijn zat Nederlandse paupers, tokkies, aso's.. die mogen van mij ook allemaal hard worden aangepakt.

Om in dit geval de discussie naar 'discriminatie' en 'afkomst' te brengen dat vind ik een zwaktebod en ik hoop dat men er ook niet intrapt.

Overigens ... ik heb het hier niet over moslims... ik heb het over Marokanen...immers waren het Marokanen en heeft het moslim zijn hier niets mee te maken.

Hou je bij de feiten, een vader is vermoord op het voetbalveld.......voor de ogen van zijn zoon.
en een Antilliaan, en waarschijnlijk zelfs een Indiër maar goed, blijf vasthouden aan de haat tegen de mocro bontkraagjes
pi_119914808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef WRH het volgende:
die rugby vs voetbal is inderdaad erg goed. maar hieruit blijkt wel; keihard straffen werkt blijkbaar, als ik dingen hoor als 'raak de scheidsrechter aan en je hebt een levenslange schorsing te pakken'
dan bewijst dat feitelijk wel dat er wel degelijk een situatie is waarbij harde consequenties een goed effect hebben.
waarom Amsterdam dan moet nadenken over het sluiten van de voetbalclub, ondanks dat ze dat, volgens de Telegraaf, al eerder bij een andere voetbalclub wel gedaan hebben is mij een raadsel.
laat het een voorbeeld zijn dat het niet meer getolereerd wordt. scheldende ouders langs de zijlijn, pubers die scheidsrechters na de wedstrijd opwachten, whatever, niet tolereren en wél heel hard consequenties doorvoeren, hoe lang zou het duren voor ouders zich dan wel op zondagmiddag kunnen gedragen en dit soort dingen dus niet meer gebeuren?
Het is ook nogal een verschil he; levenslang geschort worden of 100 euro boete voor eigenlijk hetzelfde vergrijp....
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:50:27 #54
241662 Jian
Well, well, well
pi_119914809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

En daarom heb je ook veiligheidskundigen die wel verder kunnen kijken dan de media :') of forums.
Wtf, hebben veiligheidsdeskundigen hier nu mee te maken? :D
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:50:53 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914827
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Re het volgende:

[..]

en een Antilliaan, en waarschijnlijk zelfs een Indiër maar goed, blijf vasthouden aan de haat tegen de mocro bontkraagjes
het één sluit het ander niet uit B-).
Get woke, go broke!
pi_119914842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik vind dan ook dat ze berecht moeten worden volgens het volwassen recht. Ze waren anders wel sterk genoeg om een volwassen man de hiernamaals in te schoppen. Moeten ze ook maar sterk genoeg zijn om voor het volwassen gerecht te staan.

KNVB en andere instanties zeggen dat dit probleem overal voorkomt en voornamelijk bij amateur voetbal bij de lagere klasse, dus vanaf A en lager.
pi_119914844
quote:
Blatter: "Diep geschokt door dood grensrechter"

Gepubliceerd op dinsdag 4 december 2012 om 12:46

De tragedie bij SC Buitenboys uit Almere is ook Sepp Blatter ter ore gekomen. De FIFA-baas heeft KNVB-voorzitter Michael van Praag een brief geschreven naar aanleiding van de fatale mishandeling van een grensrechter.

"De dood van Richard Nieuwenhuizen stemt me triest. Ik was diep geschokt toen ik op de hoogte werd gebracht van dit tragische incident", laat Blatter weten. "Voetbal is een spiegel van de samenleving en helaas krijgen we zo ook de duistere kant te zien. Toch blijf ik optimistisch dat voetbal het goede in de mens naar boven zal brengen."

De 41-jarige Nieuwenhuizen werd zondag om onbekende redenen belaagd door voetballers uit de B1 van Nieuw Sloten. Hij kon daarna nog opstaan en naar het clubhuis lopen. Later moest hij naar het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk overleed.
bron www.fcupdate.nl
Feyenoord Rotterdam
pi_119914861
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Re het volgende:

[..]

ongetwijfeld, maar ik las ergens dat het in deze wedstrijd sowieso al aardig aan het escaleren was. maakt verder ook weinig uit, ik heb alleen de ijdele hoop dat er collectief gestraft kan worden want we weten natuurlijk nooit wie de fatale klap/schop heeft uitgedeeld
Ik heb goede hoop dat er collectief gestraft kan worden, omdat grensrechter later gestorven is aan zijn verwondingen. Dus iedere trap heeft misschien wel meegeholpen aan het overlijden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119914869
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist heel onwaarschijnlijk dat voorbedachte rade wordt bewezen. Immers, de man leefde nog na de mishandeling en voelde zich zelfs prima. Als er voorbedachte rade was om hem te vermoorden was hij meteen gestorven. Tenzij natuurlijk het plan was om hem door hersenschade twee dagen later te laten overlijden, maar dat is wel erg vergezocht.
pi_119914892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Wtf, hebben veiligheidsdeskundigen hier nu mee te maken? :D
Die kunnen de bijzaken van de hoofdzaken scheiden. Als ik sommige reacties hier lees, dan gaat de vinger alweer naar een bevolkingsgroep :'), terwijl het probleem wel groter is dan dat.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:53:54 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_119914930
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Re het volgende:

[..]

Niet dat er iets toe doet, maar volgens de voorzitter van die club waren het "de Marokkaanse spelers" en dat weet je, dus doe nu niet net alsof iemand iets zomaar out of the blue roept.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:55:05 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914981
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist heel onwaarschijnlijk dat voorbedachte rade wordt bewezen. Immers, de man leefde nog na de mishandeling en voelde zich zelfs prima. Als er voorbedachte rade was om hem te vermoorden was hij meteen gestorven. Tenzij natuurlijk het plan was om hem door hersenschade twee dagen later te laten overlijden, maar dat is wel erg vergezocht.
met voorbedachten rade het opzettelijk toedienen van letsel met de dood tot gevolg... aangezien het kickboksers zijn (althans dat zegt men) dan weten ze dat zulke schade fataal kan zijn
pi_119914987
quote:

[..]

Hun doel was duidelijk pak slaag geven aan de grensrechter en niet doden. Echter ze hebben hem wel gedood en is er dus spraken van doodslag.

Moord = altijd met voorbedachte rade.
Doodslag = wanneer je iemand opzettelijk doodt.
Doodslag door schuld = wanneer je iemand niet opzettelijk doodt. Neemt niet weg of je al dan niet zorgvuldig was, zoals in het verkeer.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:55:37 #64
373754 mossad_agent
pi_119915003
quote:

[..]

Sterker nog...wie weet is hij thuis wel eerst tegen een deur opgelopen en hebben die jongens er helemaal niets mee te maken!

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Niet dat er iets toe doet, maar volgens de voorzitter van die club waren het "de Marokkaanse spelers" en dat weet je, dus doe nu niet net alsof iemand iets zomaar out of the blue roept.
Exact... je mag het beestje best een eend noemen als het bewezen is dat het een eend is......
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:56:05 #65
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_119915016
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_119915037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Sterker nog...wie weet is hij thuis wel eerst tegen een deur opgelopen en hebben die jongens er helemaal niets mee te maken!
Lijkt me sterk:'). Ook al is hij tegen een muur opgelopen. Ik weet haast zeker dat de artsen kunnen vast stellen dat meneer dood is gegaan door toedoen van deze tuig.
pi_119915074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Hun doel was duidelijk pak slaag geven aan de grensrechter en niet doden. Echter ze hebben hem wel gedood en is er dus spraken van doodslag.

Moord = altijd met voorbedachte rade.
Doodslag = wanneer je iemand opzettelijk doodt.
Doodslag door schuld = wanneer je iemand niet opzettelijk doodt. Neemt niet weg of je al dan niet zorgvuldig was, zoals in het verkeer.
Ik word zo moe van mensen als jij :') Je doet net alsof je het allemaal precies weet en dan kom je met een term als 'doodslag door schuld' aan? Inhoudelijk kloppen je definities ook van geen kant.
pi_119915102
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik word zo moe van mensen als jij :') Je doet net alsof je het allemaal precies weet en dan kom je met een term als 'doodslag door schuld' aan? Inhoudelijk kloppen je definities ook van geen kant.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord

Blijf inhoudelijk ;) niet op de man spelen Tchock.
pi_119915137
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Re het volgende:

[..]

met voorbedachten rade het opzettelijk toedienen van letsel met de dood tot gevolg... aangezien het kickboksers zijn (althans dat zegt men) dan weten ze dat zulke schade fataal kan zijn
Ik weet het even niet precies :P Pak er thuis literatuur bij. Er is een zaak die hier heel erg op lijkt...
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:59:44 #70
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119915152
Ah het wordt doodslag!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_119915160
Nogmaals, dit wordt waarschijnlijk: zware mishandeling met de dood ten gevolge...

ah, nevermind; doodslag dus...

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 13:00:19 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:01:04 #72
373754 mossad_agent
pi_119915200
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Nielsch het volgende:
Nogmaals, dit wordt waarschijnlijk: zware mishandeling met de dood ten gevolge...

Ah.. drie weken zonder sokken naar bed....dat zal ze leren!

En de rest van crimineel kickboksend voetballand ziet dat het gewoon kan.... immers, straffen is er niet bij.
pi_119915206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

:') Ik heb het enkel over de vraag of er voorbedachte rade kan zijn, niet over de schuldvraag.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:01:19 #74
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119915209
nosop3 twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 12:53:56 De 3 spelers van Nieuw Sloten worden nu officieel verdacht van doodslag op GRENSrechter Nieuwenhuizen. reageer retweet
pi_119915238
Let op: verdenking zegt niets over de daadwerkelijke misdaad of de latere straf.
pi_119915273
Ah, en er zijn er dus twee 15 jaar oud. Die krijgen in elk geval niet meer dan twee jaar jeugddetentie.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:04:06 #77
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119915295
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Nielsch het volgende:

Misschien rare vraag, maar zit er, behalve ws. de strafmaat, nog veel verschil tussen? Mij lijkt het als leek, hoe je het dan ook noemt, even erg ..
pi_119915303

voor enige weken werd er duidelijk vermeld:BLANKE AUTOCHTONE MAN, was de dader.
Waarom wordt er nu niet gezegd : ALLOCHTOON TUIG
dat is meten met 2 maten.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:05:50 #79
343196 RingBewoner
pi_119915345
quote:
???
pi_119915387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Misschien rare vraag, maar zit er, behalve ws. de strafmaat, nog veel verschil tussen? Mij lijkt het als leek, hoe je het dan ook noemt, even erg ..
Bij zware mishandeling, de dood tot gevolg hebbend was de intentie niet iemand te doden. Bij doodslag was dat a) wel zo of b) de kans er op zo groot dat het onder a gaat vallen.
pi_119915464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bij zware mishandeling, de dood tot gevolg hebbend was de intentie niet iemand te vermoorden. Bij doodslag was dat a) wel zo of b) de kans er op zo groot dat het onder a gaat vallen.
, maar goed. Je moet wel heel dom zijn om te denken dat kans op overlijden klein is wanneer je met drie man op iemands hoofd gaat in trappen.

Ik ben zelf Marokkaans en hoop dat ze gewoon via het volwassen strafrecht vervolgt worden.
pi_119915489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

, maar goed. Je moet wel heel dom zijn om te denken dat kans op overlijden klein is wanneer je met drie man op iemands hoofd gaat in trappen.

Ik ben zelf Marokkaans en hoop dat ze gewoon via het volwassen strafrecht vervolgt worden.
Dat kan helemaal niet. Alleen de 16-jarige komt er voor in aanmerking.
pi_119915493
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef Tchock het volgende:
Ah, en er zijn er dus twee 15 jaar oud. Die krijgen in elk geval niet meer dan twee jaar jeugddetentie.
En zelfs dat lijkt me nog aan de hoge kant gezien recentelijk uitgedeelde straffen...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119915497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Ik ben zelf Marokkaans
Jij bent dus net zo schuldig als die jongens
pi_119915519
De uiteindelijke straf zal goch wel weer tegenvallen, dus ik hoop dat de maatschappij ze een goede straf zal geven.
Hopelijk worden ze de rest van hun leven met de nek aangekeken, zijn ze niet meer in staat een goede baan te vinden, laten hun vrienden ze vallen en willen vrouwen ook niks meer van ze weten.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_119915520
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef WRH het volgende:
EENS! Ik heb echt helemaal NIETS met voetbal en wordt er doodziek van hoe dat door je strot geduwd wordt. Wat dat betreft ben ik heel blij dat Fox die rechten heeft gekregen. Nou nog die samenvattingen weg bij de nos en dan kan van dat budget tenminste iets fatsoenlijks op de buis gebracht worden.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:11:03 #87
373754 mossad_agent
pi_119915528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat een gelul weer en volledig offtopic. Je wilt het topic gewoon laten ontsporen zodat de aandacht niet meer bij die drie criminelen ligt.

Familie van je wellicht?
pi_119915566
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef mossad_agent het volgende:
at een gelul weer en volledig offtopic. Je wilt het topic gewoon laten ontsporen zodat de aandacht niet meer bij die drie criminelen ligt.

Familie van je wellicht
ah sahbi wat praat jij wat is jou probleem kom dan hier ecto homoo
pi_119915598
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kanttekening: je hoeft geen genie te zijn om te bedenken dat judo ook meer in het nieuws zou komen als er 1.200.000 geregistreerde judoka's waren in Nederland
Toch zul je nooit zulke incidenten bij de budosport (geen kickboxen, da's geen budosport) tegenkomen. De discipline in die sporten is gewoon veel groter. De sensei pikt het gewoon niet, laat staan de vereniging.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:13:31 #90
343196 RingBewoner
pi_119915599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat? Onderbouw dat eens....
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:14:08 #91
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119915621
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef Tchock het volgende:
Er bestaat voor dit soort gestoorde sicko's ook nog zoiets als jeugd-TBS, en het zou me zeer verbazen als het OM dit niet gaat eisen. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:14:55 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_119915647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
De uiteindelijke straf zal goch wel weer tegenvallen, dus ik hoop dat de maatschappij ze een goede straf zal geven.
Hopelijk worden ze de rest van hun leven met de nek aangekeken, zijn ze niet meer in staat een goede baan te vinden, laten hun vrienden ze vallen en willen vrouwen ook niks meer van ze weten.
:D

pi_119915654

RIP HELD!
pi_119915688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

RIP HELD!
Held is wat overdreven he. Hij deed goed (vrijwilligers)werk, maar dat maakt hem nog geen held.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:16:06 #95
373754 mossad_agent
pi_119915696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Toch zul je nooit zulke incidenten bij de budosport (geen kickboxen, da's geen budosport) tegenkomen. De discipline in die sporten is gewoon veel groter. De sensei pikt het gewoon niet, laat staan de vereniging.
Klopt... daarmee wachten ze tot ze op straat (of op de voetbalvereniging) zijn. Maar idd nooit waar de sensei oid bij is ;)
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:16:30 #96
241662 Jian
Well, well, well
pi_119915710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat? Onderbouw dat eens....
zucht, sarcasme, sarcasme :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:16:32 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119915711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:10 schreef stopnaald het volgende:

[..]

EENS! Ik heb echt helemaal NIETS met voetbal en wordt er doodziek van hoe dat door je strot geduwd wordt. Wat dat betreft ben ik heel blij dat Fox die rechten heeft gekregen. Nou nog die samenvattingen weg bij de nos en dan kan van dat budget tenminste iets fatsoenlijks op de buis gebracht worden.
Mee eens. Ongelooflijk hoe zo'n k*tsport continu gehyped wordt, hoe er tonnen belastinggeld aan worden verspild (gratis stadion van de gemeente, toe maar... nog een blik ME'ers opentrekken?), terwijl er zat sporten zijn waar zowel de sporters als het publiek zich grotendeels wel weten te gedragen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:17:30 #98
343196 RingBewoner
pi_119915738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef Jian het volgende:

[..]

zucht, sarcasme, sarcasme :')
Dat vermoeden had ik al. Wilde het even controleren.
pi_119915752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mee eens. Ongelooflijk hoe zo'n k*tsport continu gehyped wordt, hoe er tonnen belastinggeld aan worden verspild (gratis stadion van de gemeente, toe maar... nog een blik ME'ers opentrekken?), terwijl er zat sporten zijn waar zowel de sporters als het publiek zich grotendeels wel weten te gedragen.
Vooral bij voetbal zou weer vooral duidelijk moeten worden dat het een spelletje is. Geen overfanatieke mensen op en naast het veld, en weg met de commerciële uitbuiting van sport. Een sportvereniging hoort geen BV te zijn en al helemaal geen tonnen/miljoenen aan subsidie te krijgen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:18:53 #100
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_119915784
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. Wilde het even controleren.
Nee ik was bloedserieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')