abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119914184
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Een opwelling ........ ook die kan onderdrukt worden. Als zo'n ventje boos, besluit om te gaan schoppen speelt bij het daartoe overgaan wel degelijk ook een mogelijke consequentie mee, of dacht je wanneer die grensrechter Mike Tyson was geweest, ze ook waren gaan slaan/schoppen .....
Daarbij geloof ik niet dat dit in een opwellings is gedaan. Grote kans dat die jongens al tijdens de wedstrijd hadden besloten om die kutgrensrechter na de wedstrijd eens een lesje te leren.
pi_119914187
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef WRH het volgende:
verademing dat zoiets hier wel gezegd kan worden, op een ander topic elders ben ik de afwijking bij het aangeven dat dit vooral bij voetbal gebeurt en krijg ik te horen dat er nu eenmaal heel veel mensen voetballen dus dat de kans groter is dat er iets gebeurt.
persoonlijk vind ik het totaal geschift dat geweld / agressie uberhaupt in 1 zin genoemd kan worden met sport / kinderen / vrijetijdsbesteding.
Kanttekening: je hoeft geen genie te zijn om te bedenken dat judo ook meer in het nieuws zou komen als er 1.200.000 geregistreerde judoka's waren in Nederland
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:33:38 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daarbij geloof ik niet dat dit in een opwellings is gedaan. Grote kans dat die jongens al tijdens de wedstrijd hadden besloten om die kutgrensrechter na de wedstrijd eens een lesje te leren.
dit was zeker met voorbedachte rade... iets waar ik toch op hoop dat dat meegenomen wordt in de strafbepaling
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:34:21 #29
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119914241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Een opwelling ........ ook die kan onderdrukt worden. Als zo'n ventje boos, besluit om te gaan schoppen speelt bij het daartoe overgaan wel degelijk ook een mogelijke consequentie mee, of dacht je wanneer die grensrechter Mike Tyson was geweest, ze ook waren gaan slaan/schoppen .....
Ik reageer op iemand die doelde op hoger straffen bij een bankoverval. Daarbij kan je misschien nog enigszins bedenken dat je er een aantal jaar voor in de gevangenis kan komen. Hierbij speelt agressie in het spel wel een rol vermoed ik.
quote:

[..]

Dat zal ik ook niet ontkennen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_119914247
quote:

[..]

Uiteraard. Ik betwijfel wel ten zeerste dat het de bedoeling was dat de man het niet zou overleven.
pi_119914275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik betwijfel wel ten zeerste dat het de bedoeling was dat de man het niet zou overleven.
dat dus, maar wat dan wel de bedoeling is..
het zegt wel weer wat over het iq van dit soort gasten, wat verwáchten ze nou dat er gebeurt als je met een groepje tegen iemands hoofd trapt, bedoel, ik kan mij niet voorstellen dat ze de verwachting hadden dat hij vrolijk op zou staan en de hand zou schudden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119914292
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet. Maar goed, dat zijn dan consequenties waar daders dan maar mee moeten leven en waarvoor best een stuk hoger gestraft mag worden.

- Zware mishandeling met voorbedachte rade, en:
- Doodslag / Dood door schuld

Mogen van mij best opgeteld worden tot moord met voorbedachte rade...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 12:36:56 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:36:54 #33
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119914320
Iedereen vraagt nu: Waar zijn de opvoeders... maar we hebben de moeder van de week toch gelezen in dat tijdschrift... de marokkaanse kanslozen krijgen geen opvoeding, ze luisteren niet naar moeders en vaders zit in het theehuis. Ze leren alles op straat...ook mensen vermoorden.

Levenslang opsluiten wegens moord met voorbedachte rade in groepsvorming.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:37:31 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef mossad_agent het volgende:
Iedereen vraagt nu: Waar zijn de opvoeders... maar we hebben de moeder van de week toch gelezen in dat tijdschrift... de marokkaanse kanslozen krijgen geen opvoeding, ze luisteren niet naar moeders en vaders zit in het theehuis. Ze leren alles op straat...ook mensen vermoorden.

Gaat nooit gebeuren, ze zijn minderjarig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:04 #35
343196 RingBewoner
pi_119914358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet. Maar goed, dat zijn dan consequenties waar daders dan maar mee moeten leven en waarvoor best een stuk hoger gestraft mag worden.

- Zware mishandeling met voorbedachte rade, en:
- Doodslag / Dood door schuld

Mogen van mij best opgeteld worden tot moord met voorbedachte rade...
Als je vind dat deze jongens dit van te voren hebben bedacht dan is het geen doodslag maar moord.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:41 #36
343196 RingBewoner
pi_119914382
quote:

Moord = Met voorbedachte rade
Doodslag = Per ongeluk/in een opwelling.
pi_119914389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Als je vind dat deze jongens dit van te voren hebben bedacht dan is het geen doodslag maar moord.
Juridisch gezien niet... Dan is het Zware mishandeling die de dood ten gevolge heeft... Dat is niet hetzelfde als moord met voorbedachte rade...
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:52 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_119914390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

een mens mag dromen hè
pi_119914399
quote:

Dit is om zo veel redenen onzin dat ik er niet eens op ga reageren. Oops.
pi_119914403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Mooie reportage uit 2007:

Leuke reportage :Y

quote:
met voorbedachte rade
Waarom haal je nou die 'n' weg achter voorbedachten, je deed het juist goed :P
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:41:18 #41
373754 mossad_agent
pi_119914480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan stel ik voor dat er drie man hun voetbalschoenen aantrekken en een kwartier op elk hoofd van die moordenaars mag stampen.... hersenschudding kunnen ze niet krijgen. Echt, normaal ben ik niet zo van vergelding maar van mij mogen ze deze drie marokaanse teringlijers helemaal uit elkaar laten trekken door paarden. Een keer mag geweld met geweld worden bestreden, maak er een documentaire van en elke inwoner van Nederland met krulletjes en en bontkraag moet daar dan verplicht naar kijken. En ja... dit is discriminatie.. maar wel de waarheid. Immers zal Bart Jan op de hockeyclub dit soort dingen niet doen, het zijn altijd dezelfde kankergezwellen in deze maatschappij.
pi_119914545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dan stel ik voor dat er drie man hun voetbalschoenen aantrekken en een kwartier op elk hoofd van die moordenaars mag stampen.... hersenschudding kunnen ze niet krijgen. Echt, normaal ben ik niet zo van vergelding maar van mij mogen ze deze drie marokaanse teringlijers helemaal uit elkaar laten trekken door paarden. Een keer mag geweld met geweld worden bestreden, maak er een documentaire van en elke inwoner van Nederland met krulletjes en en bontkraag moet daar dan verplicht naar kijken. En ja... dit is discriminatie.. maar wel de waarheid. Immers zal Bart Jan op de hockeyclub dit soort dingen niet doen, het zijn altijd dezelfde kankergezwellen in deze maatschappij.
Mossad_agent, ik zie al waar je moslimhaat vandaan komt :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:43:49 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119914587
die boosheid van hem is ook wel weer weg als hij zijn computer uitzet hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119914600
die rugby vs voetbal is inderdaad erg goed. maar hieruit blijkt wel; keihard straffen werkt blijkbaar, als ik dingen hoor als 'raak de scheidsrechter aan en je hebt een levenslange schorsing te pakken'
dan bewijst dat feitelijk wel dat er wel degelijk een situatie is waarbij harde consequenties een goed effect hebben.
waarom Amsterdam dan moet nadenken over het sluiten van de voetbalclub, ondanks dat ze dat, volgens de Telegraaf, al eerder bij een andere voetbalclub wel gedaan hebben is mij een raadsel.
laat het een voorbeeld zijn dat het niet meer getolereerd wordt. scheldende ouders langs de zijlijn, pubers die scheidsrechters na de wedstrijd opwachten, whatever, niet tolereren en wél heel hard consequenties doorvoeren, hoe lang zou het duren voor ouders zich dan wel op zondagmiddag kunnen gedragen en dit soort dingen dus niet meer gebeuren?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:45:16 #45
373754 mossad_agent
pi_119914636
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niks moslimhaat... leuk dat je het op deze manier tracht te bagatelliseren. Ga jij maar de aandacht van de discussie proberen weg te nemen. Feit is dat er weer drie van die criminelen iemand hebben vermoord.
pi_119914666
quote:

[..]

Het bestuur zei zojuist op BNR nieuwsradio dat PVV niet in hun hoofd moet halen om de situatie te misbruiken. Ze zijn bang dat het een discussie wordt van autochtonen allochtonen, terwijl het probleem wel groter is dan dat. Het komt volgens hen overal voor bij zowel autochtonen als allochtonen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_119914685
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

dit was zeker met voorbedachte rade... iets waar ik toch op hoop dat dat meegenomen wordt in de strafbepaling
Dat kun je nooit weten zonder erbij te zijn geweest. Vaak genoeg situaties meegemaakt waar totaal geen sprake was van voorbedachte rade, maar dat het gewoon ineens compleet uit de hand liep.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:47:07 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914702
quote:

[..]

Ik ben het niet met hem eens hoor, maar de moslimhaat komt voort uit het voortdurend in het nieuws komen van dit soort incidenten natuurlijk. En nee, niet elke moslim is marokkaan en vice versa, maar het is te vaak dat we hier dezelfde discussies voeren. het zijn geen incidenten.

En nee, niets met "alle moslims moeten....." maar we kunnen ook niet elke keer weer blijven doen alsof het niet mis zit ergens.

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, geen idee hoe we het kunnen aanpakken, maar na 12 jaar FOK! en deze terugkomende discussies is het gewoon geen incidentenwerk, maar structureel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:48:04 #49
373754 mossad_agent
pi_119914736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Het bestuur zei zojuist op BNR nieuwsradio dat PVV niet in hun hoofd moet halen om de situatie te misbruiken. Ze zijn bang dat het een discussie wordt van autochtonen allochtonen, terwijl het probleem wel groter is dan dat. Het komt volgens hen overal voor bij zowel autochtonen als allochtonen.
Ik wil best de voorbeelden zien van groepjes Bart Jans die iemand in groepsverband doodschoppen tijdens een wedstrijd.

Tuurlijk, er zijn zat Nederlandse paupers, tokkies, aso's.. die mogen van mij ook allemaal hard worden aangepakt.

Om in dit geval de discussie naar 'discriminatie' en 'afkomst' te brengen dat vind ik een zwaktebod en ik hoop dat men er ook niet intrapt.

Overigens ... ik heb het hier niet over moslims... ik heb het over Marokanen...immers waren het Marokanen en heeft het moslim zijn hier niets mee te maken.

Hou je bij de feiten, een vader is vermoord op het voetbalveld.......voor de ogen van zijn zoon.
pi_119914742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben het niet met hem eens hoor, maar de moslimhaat komt voort uit het voortdurend in het nieuws komen van dit soort incidenten natuurlijk. En nee, niet elke moslim is marokkaan en vice versa, maar het is te vaak dat we hier dezelfde discussies voeren. het zijn geen incidenten.

En nee, niets met "alle moslims moeten....." maar we kunnen ook niet elke keer weer blijven doen alsof het niet mis zit ergens.

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, geen idee hoe we het kunnen aanpakken, maar na 12 jaar FOK! en deze terugkomende discussies is het gewoon geen incidentenwerk, maar structureel.
En daarom heb je ook veiligheidskundigen die wel verder kunnen kijken dan de media :') of forums.
youtube --> iamclanhq :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')