Blikje Palm voor 3,- en een blikje Heineken voor 2,50 zoiets ?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Fyra service met een glimlach!
Het treinpersoneel van Fyra zorgt ervoor dat uw reis vlot en comfortabel verloopt. Neem plaats, bestel een drankje en relax!
Vast geen Bollekes!
ze hebben veeeeeel langere pauzes natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraag me af in hoeverre de sollicitatieprocedure verschilt, dat het treinpersoneel van Fyra vaker lacht dan normaal treinpersoneel.
Het treinpersoneel is meer gericht op service verlenen (en natuurlijk veiligheid) dan op kaartcontrole.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraag me af in hoeverre de sollicitatieprocedure verschilt, dat het treinpersoneel van Fyra vaker lacht dan normaal treinpersoneel.
Het personeel is al flink aan het krassen gezien al dat bloedquote:
Voor fyra nemen ze alleen lekkere wijven aan denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Die zitten allemaal al bij de KLM.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor fyra nemen ze alleen lekkere wijven aan denk ik
betaal je in de kroeg ook dusja.. :pquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blikje Palm voor 3,- en een blikje Heineken voor 2,50 zoiets ?Achterlijke prijzen.
Ja maar in de kroeg krijg je lékker bier.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef b2py het volgende:
[..]
betaal je in de kroeg ook dusja.. :p
"Naar Amsterdam", "Naar Brussel", alsof ze ook maar enige moeite zouden doen om dat goed te houden. Dat ding raakt vanzelf wel een keer gedriehoekt (omrijden via Utrecht bijvoorbeeld) en niemand die er ook maar iets om geeft.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef bork het volgende:
Fyra Seat Map
http://www.b-europe.com/~(...)s/SeatmapFyraNL.ashx
3 4 wc's, gehandicaptenplaats naast de gehandicaptenwc, applausje.
81 wordt mijn spot, alstie vanaf Breda rijdt![]()
Oe en tafeltjes dat vind ik persoonlijk wel fijn.
om 6.48 en 7.18 zonder overstap van Den Helder naar Maastricht, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soep.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef bork het volgende:
Deze staat onderaan op de nmbs Fyra pagina
http://www.b-europe.com/~(...)rs/Fyra_Footer2.ashx
Soep of echt?
Die Fyra vind ik daar stiekem wel mooi, qua kleurstelling! Komt vast omdat die lelijke neus niet zo opvalt in 't klein...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef bork het volgende:
Deze staat onderaan op de nmbs Fyra pagina
http://www.b-europe.com/~(...)rs/Fyra_Footer2.ashx
Soep of echt?
Ha, de losse stoel in tweede klas. Kom je in VIRM ook af en toe tegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef bork het volgende:
81 wordt mijn spot, alstie vanaf Breda rijdt![]()
Verkapte zwartrijden is dus een makkie post?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het treinpersoneel is meer gericht op service verlenen (en natuurlijk veiligheid) dan op kaartcontrole.
Dat zeg ik niet, wat ik zeg is dat men bij Hispeed anders tegen het idee "conducteur" aankijkt.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Verkapte zwartrijden is dus een makkie post?
1.quote:Hoeveel rolstoelplaatsen zijn er?
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, wat ik zeg is dat men bij Hispeed anders tegen het idee "conducteur" aankijkt.
[..]
1.
Duurde nog lang voordat dit bericht kwam eigenlijk. Hopen dat er vrijdag nog wel wat treinen blijven rijden. Zijn de DM 90's over het algemeen een beetje bestand tegen winterweer?quote:NS houdt weerbericht in de gaten
AMSTERDAM -
De NS en ProRail nemen nog geen maatregelen in verband met de sneeuwval, maar houden de weerberichten in de gaten.
Als de verwachtingen uitkomen, is de kans groot dat de dienstregeling vrijdag wordt aangepast, aldus de spoorbedrijven. Het besluit daarover nemen ze donderdagmiddag.
Weerbureaus waarschuwen dat er vrijdag veel sneeuw kan vallen. Volgens Weeronline.nl kunnen de sneeuwbuien in combinatie met harde wind zorgen voor ontwrichting van het weg-, trein- en vliegverkeer. Meteo Consult denkt er hetzelfde over.
Ook het KNMI zegt dat er vrijdag een grote kans is op sneeuw in het hele land. De weerdeskundigen verwachten dat het al in de nacht van donderdag op vrijdag vanuit het westen van het land begint te sneeuwen. Het KNMI heeft woensdag een eerste waarschuwing uitgegeven voor gladheid die vrijdag door de sneeuwbuien kan ontstaan.
Het is nog maar een paar jaar geleden dat zowel DDM-1 als Plan T nog regelmatig over de Moerdijk reden. Dus het zou zomaar echt kunnen zijn als dit een van de eerste proefritten was.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef b2py het volgende:
[..]
soep.
Plan v is het niet, en t is al eeuwen uit dienst.
Ddm-1 is daar al jaren niet geweest, en ddar is het ook niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |