Herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef fathank het volgende:
Dalijk maar even de frustratie eruit knallen. Vandaag een examen verneukt dus dat wordt knallen.
Ik weet het. Er zit dan wel sauna en een zwembad bij. En er zit hier in de buurt niks verder. Althans, ik moet er nog 1 checken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef RickoKun het volgende:
-edit-
Madness, SNakey, madnessHier dumbells tot 40kg squatrek, 42 eu per maand van 8 tot 2200 uur
In de VS zijn er zelfs pro shows die maar voor de helft gevuld zijn. Zo'n wedstrijd als die Flex Cup of NK, dan heb je het over 500-700 man.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er nou op af komen, vooral omdat het in de VS natuurlijk veel meer leeft.
Oooooh, een zwembad ja? Opzich wel relaxed, maar toch... Ik dacht dat ik al de hoofdprijs voor de 'gym' betaalde, maar het kan dus wat meer!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het. Er zit dan wel sauna en een zwembad bij. En er zit hier in de buurt niks verder. Althans, ik moet er nog 1 checken.
Eh, zwembad, bubbelbad (2) sauna en stoombad. Ik vind het dus ook lekker om 1x in de week of 2 weken 's avonds effe een paar baantjes te trekken, sauna en een beetje bubbelen (als er lekkere wijven zijn) en lekker relaxed naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooooh, een zwembad ja? Opzich wel relaxed, maar toch... Ik dacht dat ik al de hoofdprijs voor de 'gym' betaalde, maar het kan dus wat meer!
Da's nog wel aardig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
In de VS zijn er zelfs pro shows die maar voor de helft gevuld zijn. Zo'n wedstrijd als die Flex Cup of NK, dan heb je het over 500-700 man.
Achja, de ene compenseert met z'n auto, de ander met z'n spieren. En sommigen met allebeiquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:00 schreef Snakey het volgende:
Bij ons is het dus vrij elitair publiek. Parkeren tussen de Porsche's, Audi Q 6, 7 en 8, Jaguars enz.![]()
Niet dat dat het leukste publiek is meestal, trouwens.
Allebei crew checking in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Achja, de ene compenseert met z'n auto, de ander met z'n spieren. En sommigen met allebei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
Op welk gewicht begon je en hoeveel weeg je nu?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:14 schreef Questular het volgende:
Zat net lekker te trainen komt er een regular aan die had opgemerkt dat ik aardig goed aan het trainen was de laatste tijd, beetje gelult over voeding, training etc. Toch fijn dat ik niet de enige ben die vind dat ik progressie boek
Jezus wat een waanzin. Drie tientjes tegenwoordig. Dumbells tot 40kg en meeste dingen dubbel. Plus saunatje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij kun je voor 55 euro alleen tussen 8 (of 9) en 5 trainen. Ik betaal 156 euro per maand voor m'n vrouw en mezelf. Probleem is dat we vaak niet in Nederland zijn dus pissen we dat tegen de muur. Je kan wel een paar maanden je lidmaatschap bevriezen though, maar ik ben dan tussendoor weer even in Nederland voor werk wat betekent dat ik in die tijd hier niet kan trainen. Beetje luxe dilemma's dus.![]()
Bij ons hebben ze een squatrek, dumbells gaan tot 30 kilo. Dat is eigenlijk te weinig, maar daar zijn altijd workarounds voor te vinden.
Teveel staf, veel te dure gebouwen, en ga maar door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus wat een waanzin. Drie tientjes tegenwoordig. Dumbells tot 40kg en meeste dingen dubbel. Plus saunatje.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Allebei crew checking in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer onzin posten?, dit is een serieus topic,ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vit B-complexquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Travel. het volgende:
Wat gebruiken jullie tegen puistjes? Sind ik volle melk drink heb ik er veel meer.
ik zat op 98 kg met een te hoog vet % en nu zit ik op 103kg met een lager % (weet niet precies hoeveel afgenomen maar er mag nog wat af)quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Op welk gewicht begon je en hoeveel weeg je nu?
mooi, miss kan je het op de sportschool laten meten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef Questular het volgende:
[..]
ik zat op 98 kg met een te hoog vet % en nu zit ik op 103kg met een lager % (weet niet precies hoeveel afgenomen maar er mag nog wat af)
Vitamine B is zo ongeveer de enige vitaminegroep gerelateerd aan méér acne, is al heel lang bekend. Met name B12.quote:
Staat inderdaad in de planningquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mooi, miss kan je het op de sportschool laten meten?
wat moet ik dan nemen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vitamine B is zo ongeveer de enige vitaminegroep gerelateerd aan méér acne, is al heel lang bekend. Met name B12.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/130553
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |