die man gaf nog net de zijlijn de schuld niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, dat is bijna hetzelfde als die vent gisteren bij DWDD die zei dat het door de buitenspelregel kwam. Sjesus, je gaat toch niet iemand in elkaar slaan omdat je een kaart krijgt, waar zit je verstand dan?
Helemaal waar. Maar laatst is er nog iemand veroordeeld voor het uitdelen van een karatetrap aan een bejaarde. Welke afkomst had die ook nog maar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef Saysem het volgende:
Het zijn echt niet aleen marokkanen hoor. Die doorgesnoven petjes kunnen er ook wat van.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:19:17Mijnheer R de Vries klinkt als iemand die wekelijks staat te tieren tegen vrijwilligers, maar te beroerd is zelf te vlaggen. #grensrechter reageer retweet
klopt, die hebben we gelukkig ook niet in onze mooie sport....quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef Saysem het volgende:
Het zijn echt niet aleen marokkanen hoor. Die doorgesnoven petjes kunnen er ook wat van.
omdat een van de verdachte van die afkomst is... het zijn gewoon tokkies, sociale lowlifes en die heb je in alle soorten en matenquote:
Nou wat zei ik jequote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat? Ik lees dat hier overal maar ik zie het verder nergens in de media?
quote:Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
bron
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik weet niet of dit al voorbij was gekomen, anders edit ik het zo. Ik was benieuwd naar hoe het nou precies gegaan was en vond dit:
[..]
Met een groep kunnen ze toch die drie bedoelen? Ik lees echt niet dat ze er ineens veel meer mee bedoelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.
En andere bronnen geven aan dat het er maar 3 waren?
Ik lees/hoor overal dat er 3 zijn opgepakt en dat er mogelijk nog meer worden opgepakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.
En andere bronnen geven aan dat het er maar 3 waren?
een glas, een plas, een minuut stilte en alles blijft zoals het was...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hm, ik lees dat het dus 1 minuutje stilte wordt voor elke wedstrijd dit weekend. Vind het beetje karig. Zal ook lastig bij de F-jes zijn, een hele minuut.
Ik vind dat wel een hele vreemde quote van die voorzitter. Volgens mij was hij er zelf niet eens bij en ik denk dat hij zelf ook wel weet wat het effect is als je dit soort dingen gaat roepen in dit stadium.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou wat zei ik je![]()
Komt ie dan hè:
[..]
Volgens GeenStijlquote:Alles weten we over de betrokken clubs, de situatie langs de lijn tijdens het incident en de algehele malaise in het amateurvoetbal. Op één ding na: de daders. Er is helemaal niemand die opschrijft dat Yassin de Mocro (1) en Daveryon de Antilliaan (2) de opgepakte doodschoppertjes van Nieuw-Sloten B1 zijn. Zo. Nu staat het er, als een olifant in een kamer vol overige trivialiteiten.
Nee, stille tochten zijn voor criminelen incl strafblad die wel goede jongens waren en geen vlieg kwaad deden.quote:
Als ik het zo lees zijn 3 kinderen hun vader kwijtquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef tammepiet het volgende:
Wat vreselijk voor die man. In alle consternatie is hij na een scrimmage weggehold en achterhaald door 4 of 5 bontkraagjes.
Getrapt en vertrapt met noppenschoenen en harde uithalen met scheenbeschermers.
Wanneer is de stille tocht?
En voor honden..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, stille tochten zijn voor criminelen incl strafblad die wel goede jongens waren en geen vlieg kwaad deden.
Ah, niet zo ego, delen die handelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
1 van die spelers stuurt via twitter zn nr rond....handig
Zijn wel verdacht vaak allochtonen. Kan je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
omdat een van de verdachte van die afkomst is... het zijn gewoon tokkies, sociale lowlifes en die heb je in alle soorten en maten
Als het Nederlandse jongens waren dan was dit direct wel in de media naar boven gekomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou wat zei ik je![]()
Komt ie dan hè:
[..]
Niemand schrijft dat op omdat dit de bron is:quote:
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:32:10Yassin Is gewoon echt dom wauw hoe kan je die grens zo hard hoeken ... reageer retweet
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 21:47:49FREE DAVERYON AHAHHAHAHA DAT IK DIT OOIT NOG ZOU ZEGGEN AHAHHA reageer retweet
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:52:06Slechte ervaringen op het voetbalveld? http://t.co/iQQ0EOJq reageer retweet
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel verdacht vaak allochtonen. Kan je niet ontkennen.
De namen? Denk het niet. En het was vanaf het begin al wel duidelijk wat de afkomst waarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef RingBewoner het volgende:
Als het Nederlandse jongens waren dan was dit direct wel in de media naar boven gekomen.
Het is vaak een gebrek aan opvoeding en blijkbaar andere culturen. Ik verbaas mij erover dat blijkbaar veel mensen dit verbaast. Jan en Piet zijn zelden tot nooit bij dit soort incidenten betrokken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Saysem het volgende:
[..]
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is vaak een gebrek aan opvoeding en blijkbaar andere culturen. Ik verbaas mij erover dat blijkbaar veel mensen dit verbaast. Jan en Piet zijn zelden tot nooit bij dit soort incidenten betrokken.
Niet de namen. En ik stel mij niet aan, nogmaals ik vind het apart dat mensen zich hier over verbazen. Het is een bepaalde stad, een bepaald deel van die stad er zijn meerdere spelers van deze club die bij de KNVB bekend zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De namen? Denk het niet. En het was vanaf het begin al wel duidelijk wat de afkomst waarschijnlijk is.
Vindt je niet dat je je een beetje aanstelt? Voel je je gediscrimineerd en achtergesteld als Nederlander? Kom op zeg.
Dit is een buitengewoon kwalijke zaak, maar als ik ergens geen zin heb is het weer het zoveelste marokkanen-bash topic, dan ben ik weg hier. En vooral doen alsof Nederlanders liev, sielug en achtergesteld zijn. Blijf gewoon bij het onderwerp.
Als je de reacties op marokkaanse fora leest zou je het bijna denken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Saysem het volgende:
[..]
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.
Je hebt het over bij het onderwerp blijven en je begint over een project X. Overigens, als ik die beelden met verdachten terugkijk is het niet zo dat daar de allochtonen goed wegkomen. Wil de beelden hier wel voor je posten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.
Schiet deze jongen ook meteen maar neer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand schrijft dat op omdat dit de bron is:twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:32:10Yassin Is gewoon echt dom wauw hoe kan je die grens zo hard hoeken ... reageer retweet
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 21:47:49FREE DAVERYON AHAHHAHAHA DAT IK DIT OOIT NOG ZOU ZEGGEN AHAHHA reageer retweet
Ja hoor, het waren merendeels allochtonen die afreisden naar Haren, jij je zin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt het over bij het onderwerp blijven en je begint over een project X. Overigens, als ik die beelden met verdachten terugkijk is het niet zo dat daar de allochtonen goed wegkomen. Wil de beelden hier wel voor je posten.
Ja, nederlands tuig hebben we ook, maar het lijkt toch altijd een ander soort misdragingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, nederlands tuig hebben we ook, maar het lijkt toch altijd een ander soort misdragingen.
Vergelijk project x haren met dit, of met
http://www.geenstijl.nl/m(...)es_kapot_gebeuk.html
Ik wil het helemaal niet over dat "feest" hebben. Ik woon in het dorp, ik ben er bij geweest en ja, er waren ook genoeg Nederlanders. Echter, toen het losging was de verhouding geen 50-50. Om bij het voetbal te blijven, ik heb ergens nog wel een excel-bestand van een voetbalploeg met geweldsincidenten. Het gaat om ongeveer 20-25 incidenten waarbij ongeveer 20 keer een niet bepaald Nederlandse naam naar boven komt. Misschien kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, het waren merendeels allochtonen die afreisden naar Haren, jij je zin.
En je hebt het toch over dat allochtonen betrokken zijn bij gewelddelicten?
Nou ja, laat ook maar. Ik begeef me alwéér in dezelfde discussie.
Ik heb een bericht gelezen dat ze daar voor een antilliaanse man zochten, die zijn kans sloeg toen de politie te duk was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?
En jij denkt dat sinds augustus 2012 geen enkele boerenhollander een meisje gebeukt heeft?
En nu stop ik echt.
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
KLB / Fucking Peter 'Ik heb overal een mening over' R de Vries.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef FredVleespet het volgende:
Peter R. en die lul nodigen ze gewoon uit bij dwdd en dat soort programma's, kunnen ze die 3 jongens niet op hem los laten.
Dus hebben ze daar job Cohen op gezet ,het onderzoek kan nog maaaanden in beslag nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?
En jij denkt dat sinds augustus 2012 geen enkele boerenhollander een meisje gebeukt heeft?
En nu stop ik echt.
Is een stichting van zijn dochter, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.
Zal wel van z'n dochter zijn, lekker waterputten slaan in 1 of ander 3e wereldlandquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.
It's crossing the globe...quote:Volunteer soccer linesman dies after attack at kids soccermatch
AMSTERDAM – A Dutch man volunteering during his son’s soccer match was beaten and kicked by several youth players after a game and died the following day.
Richard Nieuwenhuizen, 41, was rushed to hospital after collapsing during the attack by players belonging to Amsterdam club Nieuw Sloten.
”You can’t believe this could happen. These kids of 15 or 16 are playing football, you come to watch and see something like that,” Buitenboys club chairman Marcel Oost told national broadcaster NOS.
Police spokeswoman Leonie Bosselaar said shortly before the linesman’s death was announced that players ranging from 15-16 years of age were in custody and that investigations were ongoing.
She also added that police would not rule out arresting more suspects.
The death came almost exactly a year after a Dutch amateur soccer player fatally kicked a 77-year-old supporter after a match.
Amsterdam District Court only last week sentenced the player to three years’ imprisonment for kicking the supporter in the chest with such force that his spleen ruptured. He died of his injuries a month later.
This week’s attack was even discussed at a news conference in Spain on the eve of Ajax’s Champions League match against Real Madrid.
”You can’t imagine it happening,” said Ajax coach Frank de Boer. Those boys of 15, 16 years short circuit like that. You wonder about the parenting.”
quote:B1 van Nieuw Sloten werd eerder gewaarschuwd
AMSTERDAM - Het elftal van de drie jeugdspelers die vastzitten voor de fatale mishandeling van de maandag overleden grensrechter Richard Nieuwenhuizen van SC Buitenboys heeft al eerder een waarschuwing gehad.
De 41-jarige grensrechter overleed maandag nadat hij zondag werd belaagd door spelers van het elftal van Nieuw Sloten. De politie arresteerde drie Amsterdamse jongens van 15 en 16 jaar maandagochtend.
De B1 van SV Nieuw Sloten kreeg eerder een 'gele kaart' van het clubbestuur nadat spelers zich verbaal misdroegen richting een scheidsrechter. De consequentie van een tweede gele kaart zou uitsluiting van de competitie zijn.
Enkele spelers van de B1 werden na het eerste incident geschorst. Ook spelers van de A1 van Nieuw-Sloten waren eerder betrokken bij een incident. Er zijn schorsingen van 9 en 18 maanden opgelegd nadat een speler van dat elftal op de vuist ging met enkele mensen uit het publiek.
Kapot
De secretaris van Nieuw-Sloten liet in gesprek met Van der Burg weten dat het bestuur 'helemaal kapot' is van het fatale incident met de grensrechter van Buitenboys. Er volgt nog een gesprek tussen de wethouder en en het clubbestuur, waarbij ook de KNVB aanschuift.
De drie jongens die vastzitten zijn door hun club geroyeerd. De teams van Nieuw Sloten spelen komend weekeinde geen wedstrijden en trainen de hele week niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat ze daar voor een antilliaanse man zochten, die zijn kans sloeg toen de politie te duk was.
Bron? Ik heb pas geleden op de radio gehoord dat ze daar een zestienjarige jongen voor hebben opgepakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat ze daar voor een antilliaanse man zochten, die zijn kans sloeg toen de politie te duk was.
een van de 100 berichten toen het net gebeurd was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Bron? Ik heb pas geleden op de radio gehoord dat ze daar een zestienjarige jongen voor hebben opgepakt.
"@NGSFS: @jimmimb 0683796570" zit mobiel dus kan er geen kek berichtje van maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ah, niet zo ego, delen die handel.
Of je clubhuis wordt gemolesteerd omdat je er een aantal dreigt te royeren, of de leiding of de directie worden met de dood bedreigd... Nee joh,laten we het binnenskamers houden... stel je voor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef sorcees het volgende:
Veel heeft ook met de instelling van de verenigingen te maken, B1 en A1 zijn de prestatieteams, daar wordt vaak afwijkend gedrag getolereerd, als de resultaten maar goed zijn, winnen tegen elke prijs, daar gaat het allang niet meer om een gezellig potje voetbal in het weekend.
Daar zouden de clubs, samen met de KNVB eens wat aan moeten doen.
Verder zullen ze ook hun eigen leden en begeleiders moeten screenen en evt. bijsturen of opleiden, en indien nodig, royeren.
Gezonde competietie is goed, maar steeds vaker tref je een verziekt sfeertje aan.
Kan er niks van vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
een van de 100 berichten toen het net gebeurd was.
Nou, laat dit dan maar een wijze les zijn dit soort gedrag dus niet te tolereren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of je clubhuis wordt gemolesteerd omdat je er een aantal dreigt te royeren, of de leiding of de directie worden met de dood bedreigd... Nee joh,laten we het binnenskamers houden... stel je voor...
Weet niet bij welke clubs jij zit. Ik heb bij een club gezeten waar uiteraard presteren in B1 of A1 belangrijk is. Echter, als deze jongens verloren werden ze wel eens boos op elkaar maar na de wedstrijd was het gezellig een biertje met elkaar en met de tegenpartij. Familie van mij bij een andere vereniging kan dit beamen. Echter, we hebben een keer gespeeld tegen een groep Surinamers en Antillianen die mekaar bijna te lijf gingen omdat iemand een verkeerde pass gaf. Blijkbaar hebben mensen in andere landen meer prestatiedrang dan wij Nederlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef sorcees het volgende:
Veel heeft ook met de instelling van de verenigingen te maken, B1 en A1 zijn de prestatieteams, daar wordt vaak afwijkend gedrag getolereerd, als de resultaten maar goed zijn, winnen tegen elke prijs, daar gaat het allang niet meer om een gezellig potje voetbal in het weekend.
Verder zullen ze ook hun eigen leden en begeleiders moeten screenen en evt. bijsturen of opleiden, en indien nodig, royeren.
Gezonde competietie is goed, maar steeds vaker tref je een verziekt sfeertje aan.
Beetje laat he? De lessen zijn al zo vaak verteld of gegeven... in van de week werd iemand drie jaar cel toegewezen omdat ie een bejaarde langs de lijn doodschopte. Zaak van bijna een jaar oud. Waarom hebben we toen niet geleerd? En het gaat verder terug hoor... volgend jaar noemen we het weer een incident en een les voor de volgendequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, laat dit dan maar een wijze les zijn dit soort gedrag dus niet te tolereren.
Dat kan... maar angst is een grote speler in deze. Mensen doen tegenwoordig te weinig aangifte uit angst voor represailles van vrienden/familie/daders (als ze vrij komen of niet veroordeeld worden) Waarom zou je je bemoeien met zon opstootje als jij de volgende wordt die doodgeslagen wordt of omdat je met je 4-jarige zoontje staat te kijken?quote:En als je met de dood wordt bedreigd of je clubhuis wordt vernield doe je toch aangifte? Kijk hoe dom die gastjes zijn, zelfs op twitter zeggen ze nog wat ze willen, bewijs genoeg dus.
.quote:Snap eigenlijk ook niet dat de grensrechter nadat hij was geslagen verderging, sowieso dat hele cultuurtje daar. Dan is het toch allemaal afgelopen, zo ga e toch niet met elkaar om maar zo laat je toch niet met je omgaan?
Met alle respect voor de grensrechter trouwens..
we doquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
---knip---
Ik snap er gewoon helemaal geen zak meer van.... zeker niet waarom we dit asociale kuttuig nog langer tolereren.
Nou ja, er is nog nergens een strafkampquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef nikk het volgende:
Er is tuig. Ze zijn er en ze bestaan. Dat heeft niets met tolereren te maken...
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:31 schreef Specularium het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
Waarschijnlijk heb jij gelijk, als het later op de radio was nadat het minder chaos van verschillende berichten was.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef Arcee het volgende:
[..]twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
In zekere zin wel, want pakkans is nihil, dat maakt dat bepaalde soort mensen andere mensen neerslaan voor "de lol", uit frustratie of voor geld/telefoon.quote:
een van de drie, dus nah, je mag weer een dubbele dosis van je plaspilletjes nuttigenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef 3-voud het volgende:
En weer Marokkaantjes. Gelukkig zijn we in Nederland blind voor dat rode doorlopende draadje.
Cultuurtje benoemen is veel erger dan een vader doodschoppen natuurlijk.
Dat vraag ik me ook af van die "supporters" die alleen maar naar het voetbal komen om te rellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:37 schreef Frutsel het volgende:
.
Ik snap er gewoon helemaal geen zak meer van.... zeker niet waarom we dit asociale kuttuig nog langer tolereren.
Dit verwoord het natuurlijk op z'n best. Wil die twee vanavond wel tegenover elkaar zien bij DWDD of PENW.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef Arcee het volgende:
[..]twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
Kustawquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
een van de drie, dus nah, je mag weer een dubbele dosis van je plaspilletjes nuttigen
Ga jij ff af.quote:"Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen," aldus Oost.
Dan wordt het tijd dat regels om iemand er uit te gooien strenger worden, de jongens waren al eerder betrokken bij incidenten tijdens het voetbal, of geschorst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In zekere zin wel, want pakkans is nihil, dat maakt dat bepaalde soort mensen andere mensen neerslaan voor "de lol", uit frustratie of voor geld/telefoon.
Volgens mij 2 van de 3 (Yassin en Soufyan)? Die ander is een Antilliaan meen ik. Kortom, de twee meest overlastgevende importgroepen in NL.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
een van de drie, dus nah, je mag weer een dubbele dosis van je plaspilletjes nuttigen
nah, als je wat beter zoekt is het een marokkaan, een antiliaan en een indier... geeft verder niet... tuig is tuig maar pas op je bloeddruk lieverdquote:
Nergens wordt vermeld of deze drie jongens al eerder betrokken waren bij gewelddadige incidenten. Alleen wel dat de club al eerder te maken had met agressiequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat regels om iemand er uit te gooien strenger worden, de jongens waren al eerder betrokken bij incidenten tijdens het voetbal, of geschorst.
Blind? In welk land leef jij? Er is zelfs een politieke partij die zich voornamelijk lijkt te focussen op dit probleem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef 3-voud het volgende:
En weer Marokkaantjes. Gelukkig zijn we in Nederland blind voor dat rode doorlopende draadje.
Cultuurtje benoemen is veel erger dan een vader doodschoppen natuurlijk.
Ja, iedereen weet het beter als de voorzitter van de club zellef.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef Re het volgende:
[..]
nah, als je wat beter zoekt is het een marokkaan, een antiliaan en een indier... geeft verder niet... tuig is tuig maar pas op je bloeddruk lieverd
selectief lezen is ook een vak, toch ook een lap die rood is hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet het beter als de voorzitter van de club zellef.![]()
Heb je nog wat persoonlijke sneren over?
Tadaa, daar hebben we het! En ook iets als de eerste paar jaar een meldingsplicht als je club ergens speelt anders kunnen zo als supporter nog gewoon heen. Dus, voetbalt jou club ergens dan moet de dader zich melden op het gemeentehuis en mag dan zolang wel ergens gaan schoffelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat regels om iemand er uit te gooien strenger worden, de jongens waren al eerder betrokken bij incidenten tijdens het voetbal, of geschorst.
Oh, joh, niet eens gekeken verderquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nergens wordt vermeld of deze drie jongens al eerder betrokken waren bij gewelddadige incidenten. Alleen wel dat de club al eerder te maken had met agressie
Plus, er wordt sinds kort harder gestraft
En er wordt voor minderjarigen helemaal niet strenger gestraft, zie de Facebook-moord.quote:De B1 van SV Nieuw Sloten kreeg eerder een 'gele kaart' van het clubbestuur nadat spelers zich verbaal misdroegen richting een scheidsrechter. De consequentie van een tweede gele kaart zou uitsluiting van de competitie zijn.
Enkele spelers van de B1 werden na het eerste incident geschorst. Ook spelers van de A1 van Nieuw-Sloten waren eerder betrokken bij een incident. Er zijn schorsingen van 9 en 18 maanden opgelegd nadat een speler van dat elftal op de vuist ging met enkele mensen uit het publiek.
Knul toch, het is een interview met die voorzitter die vandaag in de krant staat. Wat valt er selectief te lezen aan zijn letterlijke quotes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
selectief lezen is ook een vak, toch ook een lap die rood is hoor
quote:"Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen," aldus Oost.
Er zijn wel verenigingen die daar goed mee omgaan. Toen mijn zoons in de jeugd voetbalde (alweer lang geleden), was ik lid van het jeugdbestuur. Wij hadden in de vereniging ook veel Marokkaanse jongens. Die jongens kunnen vaak een aardig potje voetballen, maar de mentaliteit is toch anders dan van de "gemiddelde Nederlander". Eigenwijs, Opvliegend, Egoïstisch en zeer Prestatie gericht, vinden zichzelf allemaal de beste van het veld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef sorcees het volgende:
Die waren 14 en 15. Onder bepaalde omstandigheden kan een minderjarige als volwassene worden berecht, maar niet bij een veertien- en vijftienjarige.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
En er wordt voor minderjarigen helemaal niet strenger gestraft, zie de Facebook-moord.
Ok, doelde er op dat jeugdvoetballers harder bestraft worden en nog steeds zie ik in dat bercith van jou niet staan dat die drie jongens al eerder over de schreef waren gegaan. Ik sluit het niet uit maar het is nogal voorbarigquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
En er wordt voor minderjarigen helemaal niet strenger gestraft, zie de Facebook-moord.
als je de namen van de gearresteerden wist had je ook geweten dat het niet allemaal uit je rode bevlekkingsritueel kwamquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Knul toch, het is een interview met die voorzitter die vandaag in de krant staat. Wat valt er selectief te lezen aan zijn letterlijke quotes.![]()
Ben je zo wanhopig?
Enfin, nog maar een keer zijn letterlijke woorden voor je succes hebt met je strooizand
[..]
Dadertjes zijn toch in de leeftijd van vijftien tot zestien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Die waren 14 en 15. Onder bepaalde omstandigheden kan een minderjarige als volwassene worden berecht, maar niet bij een veertien- en vijftienjarige.
Wow mijn respect voor die vent is nu totaal tot het nulpunt gezaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Paxlie het volgende:
Peter R de Vries vindt dit een mooi moment om partijdigheid aan te kaarten...twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:18:56#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:20:21#grensrechter Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
Die namen van de daders hè... Die waren al vrij snel na het incident bekend. Hoe betrouwbaar is het? Alleen die Yassin is door meerdere bronnen bevestigd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Re het volgende:
[..]
als je de namen van de gearresteerden wist had je ook geweten dat het niet allemaal uit je rode bevlekkingsritueel kwam
Ook een engelse naam, een van zijn vriendjes was dat aan het twitteren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Die namen van de daders hè... Die waren al vrij snel na het incident bekend. Hoe betrouwbaar is het? Alleen die Yassin is door meerdere bronnen bevestigd.
Ik doelde op de Facebookmoord.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dadertjes zijn toch in de leeftijd van vijftien tot zestien?
Ook nog echt bewust op zijn hoofd en nek!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Knul toch, het is een interview met die voorzitter die vandaag in de krant staat. Wat valt er selectief te lezen aan zijn letterlijke quotes.![]()
Ben je zo wanhopig?
Enfin, nog maar een keer zijn letterlijke woorden voor je succes hebt met je strooizand
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |