die man gaf nog net de zijlijn de schuld niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, dat is bijna hetzelfde als die vent gisteren bij DWDD die zei dat het door de buitenspelregel kwam. Sjesus, je gaat toch niet iemand in elkaar slaan omdat je een kaart krijgt, waar zit je verstand dan?
Helemaal waar. Maar laatst is er nog iemand veroordeeld voor het uitdelen van een karatetrap aan een bejaarde. Welke afkomst had die ook nog maar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef Saysem het volgende:
Het zijn echt niet aleen marokkanen hoor. Die doorgesnoven petjes kunnen er ook wat van.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:19:17Mijnheer R de Vries klinkt als iemand die wekelijks staat te tieren tegen vrijwilligers, maar te beroerd is zelf te vlaggen. #grensrechter reageer retweet
klopt, die hebben we gelukkig ook niet in onze mooie sport....quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef Saysem het volgende:
Het zijn echt niet aleen marokkanen hoor. Die doorgesnoven petjes kunnen er ook wat van.
omdat een van de verdachte van die afkomst is... het zijn gewoon tokkies, sociale lowlifes en die heb je in alle soorten en matenquote:
Nou wat zei ik jequote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat? Ik lees dat hier overal maar ik zie het verder nergens in de media?
quote:Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
bron
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik weet niet of dit al voorbij was gekomen, anders edit ik het zo. Ik was benieuwd naar hoe het nou precies gegaan was en vond dit:
[..]
Met een groep kunnen ze toch die drie bedoelen? Ik lees echt niet dat ze er ineens veel meer mee bedoelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.
En andere bronnen geven aan dat het er maar 3 waren?
Ik lees/hoor overal dat er 3 zijn opgepakt en dat er mogelijk nog meer worden opgepakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, dus een hele groep die sloeg en trapte, en maar 2 personen opgepakt. Opmerkelijk.
En andere bronnen geven aan dat het er maar 3 waren?
een glas, een plas, een minuut stilte en alles blijft zoals het was...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hm, ik lees dat het dus 1 minuutje stilte wordt voor elke wedstrijd dit weekend. Vind het beetje karig. Zal ook lastig bij de F-jes zijn, een hele minuut.
Ik vind dat wel een hele vreemde quote van die voorzitter. Volgens mij was hij er zelf niet eens bij en ik denk dat hij zelf ook wel weet wat het effect is als je dit soort dingen gaat roepen in dit stadium.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou wat zei ik je![]()
Komt ie dan hè:
[..]
Volgens GeenStijlquote:Alles weten we over de betrokken clubs, de situatie langs de lijn tijdens het incident en de algehele malaise in het amateurvoetbal. Op één ding na: de daders. Er is helemaal niemand die opschrijft dat Yassin de Mocro (1) en Daveryon de Antilliaan (2) de opgepakte doodschoppertjes van Nieuw-Sloten B1 zijn. Zo. Nu staat het er, als een olifant in een kamer vol overige trivialiteiten.
Nee, stille tochten zijn voor criminelen incl strafblad die wel goede jongens waren en geen vlieg kwaad deden.quote:
Als ik het zo lees zijn 3 kinderen hun vader kwijtquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef tammepiet het volgende:
Wat vreselijk voor die man. In alle consternatie is hij na een scrimmage weggehold en achterhaald door 4 of 5 bontkraagjes.
Getrapt en vertrapt met noppenschoenen en harde uithalen met scheenbeschermers.
Wanneer is de stille tocht?
En voor honden..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, stille tochten zijn voor criminelen incl strafblad die wel goede jongens waren en geen vlieg kwaad deden.
Ah, niet zo ego, delen die handelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:52 schreef Toekito het volgende:
1 van die spelers stuurt via twitter zn nr rond....handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |