Zijn wel verdacht vaak allochtonen. Kan je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
omdat een van de verdachte van die afkomst is... het zijn gewoon tokkies, sociale lowlifes en die heb je in alle soorten en maten
Als het Nederlandse jongens waren dan was dit direct wel in de media naar boven gekomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou wat zei ik je![]()
Komt ie dan hè:
[..]
Niemand schrijft dat op omdat dit de bron is:quote:
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:32:10Yassin Is gewoon echt dom wauw hoe kan je die grens zo hard hoeken ... reageer retweet
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 21:47:49FREE DAVERYON AHAHHAHAHA DAT IK DIT OOIT NOG ZOU ZEGGEN AHAHHA reageer retweet
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:52:06Slechte ervaringen op het voetbalveld? http://t.co/iQQ0EOJq reageer retweet
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel verdacht vaak allochtonen. Kan je niet ontkennen.
De namen? Denk het niet. En het was vanaf het begin al wel duidelijk wat de afkomst waarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef RingBewoner het volgende:
Als het Nederlandse jongens waren dan was dit direct wel in de media naar boven gekomen.
Het is vaak een gebrek aan opvoeding en blijkbaar andere culturen. Ik verbaas mij erover dat blijkbaar veel mensen dit verbaast. Jan en Piet zijn zelden tot nooit bij dit soort incidenten betrokken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Saysem het volgende:
[..]
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is vaak een gebrek aan opvoeding en blijkbaar andere culturen. Ik verbaas mij erover dat blijkbaar veel mensen dit verbaast. Jan en Piet zijn zelden tot nooit bij dit soort incidenten betrokken.
Niet de namen. En ik stel mij niet aan, nogmaals ik vind het apart dat mensen zich hier over verbazen. Het is een bepaalde stad, een bepaald deel van die stad er zijn meerdere spelers van deze club die bij de KNVB bekend zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De namen? Denk het niet. En het was vanaf het begin al wel duidelijk wat de afkomst waarschijnlijk is.
Vindt je niet dat je je een beetje aanstelt? Voel je je gediscrimineerd en achtergesteld als Nederlander? Kom op zeg.
Dit is een buitengewoon kwalijke zaak, maar als ik ergens geen zin heb is het weer het zoveelste marokkanen-bash topic, dan ben ik weg hier. En vooral doen alsof Nederlanders liev, sielug en achtergesteld zijn. Blijf gewoon bij het onderwerp.
Als je de reacties op marokkaanse fora leest zou je het bijna denken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Saysem het volgende:
[..]
Relatief vaak wel ja (ze behoren dan ook relatief vaak tot die lage sociale klasse). Ik weet alleen niet wat daar verdacht aan is. Als er een grote samenzwering is van allochtonen om ons land kapot te maken misschien wel, maar dat lijkt me toch niet.
Je hebt het over bij het onderwerp blijven en je begint over een project X. Overigens, als ik die beelden met verdachten terugkijk is het niet zo dat daar de allochtonen goed wegkomen. Wil de beelden hier wel voor je posten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.
Schiet deze jongen ook meteen maar neer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand schrijft dat op omdat dit de bron is:twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:32:10Yassin Is gewoon echt dom wauw hoe kan je die grens zo hard hoeken ... reageer retweet
twitter:NGSFS twitterde op maandag 03-12-2012 om 21:47:49FREE DAVERYON AHAHHAHAHA DAT IK DIT OOIT NOG ZOU ZEGGEN AHAHHA reageer retweet
Ja hoor, het waren merendeels allochtonen die afreisden naar Haren, jij je zin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt het over bij het onderwerp blijven en je begint over een project X. Overigens, als ik die beelden met verdachten terugkijk is het niet zo dat daar de allochtonen goed wegkomen. Wil de beelden hier wel voor je posten.
Ja, nederlands tuig hebben we ook, maar het lijkt toch altijd een ander soort misdragingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee idd. Zie project X. Een grote massa allochtonen die afreisde naar Haren. Kom op zeg, Calimero.
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, nederlands tuig hebben we ook, maar het lijkt toch altijd een ander soort misdragingen.
Vergelijk project x haren met dit, of met
http://www.geenstijl.nl/m(...)es_kapot_gebeuk.html
Ik wil het helemaal niet over dat "feest" hebben. Ik woon in het dorp, ik ben er bij geweest en ja, er waren ook genoeg Nederlanders. Echter, toen het losging was de verhouding geen 50-50. Om bij het voetbal te blijven, ik heb ergens nog wel een excel-bestand van een voetbalploeg met geweldsincidenten. Het gaat om ongeveer 20-25 incidenten waarbij ongeveer 20 keer een niet bepaald Nederlandse naam naar boven komt. Misschien kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, het waren merendeels allochtonen die afreisden naar Haren, jij je zin.
En je hebt het toch over dat allochtonen betrokken zijn bij gewelddelicten?
Nou ja, laat ook maar. Ik begeef me alwéér in dezelfde discussie.
Ik heb een bericht gelezen dat ze daar voor een antilliaanse man zochten, die zijn kans sloeg toen de politie te duk was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?
En jij denkt dat sinds augustus 2012 geen enkele boerenhollander een meisje gebeukt heeft?
En nu stop ik echt.
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
KLB / Fucking Peter 'Ik heb overal een mening over' R de Vries.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef FredVleespet het volgende:
Peter R. en die lul nodigen ze gewoon uit bij dwdd en dat soort programma's, kunnen ze die 3 jongens niet op hem los laten.
Dus hebben ze daar job Cohen op gezet ,het onderzoek kan nog maaaanden in beslag nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja? Er is zelfs een bejaarde met een stoeptegel tegen zijn hoofd gebeukt in Haren toen, zwaargewond en waar het net zo bij had kunnen aflopen als bij de grensrechter. Dus?
En jij denkt dat sinds augustus 2012 geen enkele boerenhollander een meisje gebeukt heeft?
En nu stop ik echt.
Is een stichting van zijn dochter, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.
Zal wel van z'n dochter zijn, lekker waterputten slaan in 1 of ander 3e wereldlandquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij volgt niet zichzelf, maar 'meet kate'. Een of andere organisatie voor Ghanese kindertjes. Waar hij op de site als donateur genoemd staat. Want het is zo'n weldoener he. En dat mag/moet iedereen weten blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |