Klopt. Ik heb in dat weekend de fotoshoot.quote:
Kan dat niet bij die kartbaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb in dat weekend de fotoshoot.
Ik ook niet, maar dat lijkt me de enige logische optiequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat zou wel kunnen. Ik gebruik nooit afkortingen voor mensen hier.
Neequote:
Wel voor mij! Is dat omdat ik speciaal ben?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat zou wel kunnen. Ik gebruik nooit afkortingen voor mensen hier.
Goedkope imitatietroepquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
En blijkbaar ook niet zo geweldig als het al in de aanbieding moet
Niet?quote:
In jouw hoofdquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Niet?.
Maar de wereld draait toch om mij?.
Nog iets meer massa vergaren, maar dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet?.
Maar de wereld draait toch om mij?.
Ik kan toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:48 schreef rival het volgende:
kartbaanmeet?
ik wil ook, of kunnen jullie niet tegen je verlies?
Ik vind het idee altijd leuker dan de uitvoering.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sla die meet over. Ik had hier laatst al de discussie over autorijden wat me geen ruk aan lijkt. Karten vind ik even zo goed niet echt leuk.
Maar uiteraard veel plezier
Klinkt als seks met jouquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het idee altijd leuker dan de uitvoering.
Jij hebt geen enkel idee van de uitvoering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon als een losgeslagen idioot rond rijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:55 schreef rival het volgende:
Karten is leuk, beetje competitief bezig zijn.
Daarom. Zal de bananenschillen en de schilden meenemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:55 schreef rival het volgende:
Het lijkt mij niet zo leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:55 schreef rival het volgende:
ik sla ook over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sla die meet over. Ik had hier laatst al de discussie over autorijden wat me geen ruk aan lijkt. Karten vind ik even zo goed niet echt leuk.
Maar uiteraard veel plezier
Best wel erg goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete Rotterdammer?
Mooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best wel erg goed.![]()
Al ben ik wel een beetje nerveus, voornamelijk voor het hele financiële gebeuren over een maand. Beetje wennen.
En met u, mein freund.
Erg spannend ja, maar eigenlijk heb ik niets om nerveus over te zijn. We hebben eigenlijk alles wat we nodig hebben al wel. Gewoon wennen aan vaste lasten en zuinig zijn met de boodschappen in plaats van alles graaien en de helft weggooien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Kan me voorstellen dat dat spannend is. Is een hele stap natuurlijk. En als het niet lukt, moeten we even iets plaatsen in FHF enzo.
Met mij wel aardig. Voor het eerst sinds weken bijna geen pijn en duizeligheid. Ik ben voorzichtig positief. Nu nog die hele berg studie doen.
En mijn crush vertellen dat ik haar keileuk vind. En dan snel wegrennen naar twi.
over een maand samenwonen? leuk. en succes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best wel erg goed.![]()
Al ben ik wel een beetje nerveus, voornamelijk voor het hele financiële gebeuren over een maand. Beetje wennen.
En met u, mein freund.
Komt wel goed Myr.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg spannend ja, maar eigenlijk heb ik niets om nerveus over te zijn. We hebben eigenlijk alles wat we nodig hebben al wel. Gewoon wennen aan vaste lasten en zuinig zijn met de boodschappen in plaats van alles graaien en de helft weggooien.
Dat klinkt positief.Oh gosh, direct vertellen? Heb je wel eerst een beetje kunnen polsen?
I know the feelingquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed Myr.![]()
Hebben jullie al een ander stelletje waar jullie dan mee gaan eten ook enzo? Zo burgerlijk
Ja, beetje wel. Ik weet dat ze me aardig vindt, maar ik denk niet meer dan dat. Maar ik moet het echt kwijt, anders ontplof ik.
Even wachten totdat jij je crush hebt versierd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed Myr.![]()
Hebben jullie al een ander stelletje waar jullie dan mee gaan eten ook enzo? Zo burgerlijk
Ja, beetje wel. Ik weet dat ze me aardig vindt, maar ik denk niet meer dan dat. Maar ik moet het echt kwijt, anders ontplof ik.
Ja. Dankjewel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
over een maand samenwonen? leuk. en succes.
Tijn, je komt helemaal naar Polen voor haar. Voor een weekendje.quote:
Ja, wij zijn niet zo burgerlijk he? Wij zijn jong en wild en moeten naar comic- en animecons.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even wachten totdat jij je crush hebt versierd.
Dat begrijp ik wel ja, al weet ik niet of directheid op die manier altijd de beste is hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mmm ja, misschien ben ik toch leuker online en val tegen IRL. Dat is wel vaker zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, je komt helemaal naar Polen voor haar. Voor een weekendje.
Als ze dat niet ziet...
Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Oef dat was een mooi schot wat ze gaf.![]()
Ja, lekker op werk. Kijken gelukkig geen 1200 mensen mee.quote:
Dat kan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er niks achter zoekt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja, misschien ben ik toch leuker online en val tegen IRL. Dat is wel vaker zo.
Is dat niet wat snel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
over een maand samenwonen? leuk. en succes.
als je altijd beren op de weg ziet gebeurt er nooit wat. je kunt toch in de pauze even gaan wandelen met haar? of na het werk met haar wat gaan doen, drankje of ergens wat eten oid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, lekker op werk. Kijken gelukkig geen 1200 mensen mee.
Als je vaker vrienden van ver hebt die langskomen dan hoeft dat niet perse. Argh nu ga ik nog meer twijfelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er niks achter zoekt.
20. En jawel, dat is kei snel. Dat was ook niet de bedoeling. Maar dit is een kans die we niet kunnen laten schieten. Een huis krijgen is niet makkelijk en zeker niet voor studenten of ZZP'ers. Dus het was zo, of ik op een studentenkamer, of nog 3 jaar bij mijn moeder wonen terwijl die weer een half uur verder van mn opleiding gaat wonen tot ik een fulltime baan heb en zelf iets kan huren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat niet wat snel?
Zo oud ben je toch nog niet Myra
Als ze dat zegt kun je daarop inhakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, lekker op werk. Kijken gelukkig geen 1200 mensen mee.
Ik heb geen pauze. Nonstop dienst. Als een baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
als je altijd beren op de weg ziet gebeurt er nooit wat. je kunt toch in de pauze even gaan wandelen met haar? of na het werk met haar wat gaan doen, drankje of ergens wat eten oid.
Je bent nu nog niet te ver. Gewoon opbiechten dat je haar leuk vindt. Mag ze mee doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je vaker vrienden van ver hebt die langskomen dan hoeft dat niet perse. Argh nu ga ik nog meer twijfelen
Dat is wel een goed ik idee, maar ik durf niet en weet ook niet zo goed hoe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen pauze. Nonstop dienst. Als een baas.
Daarom, na werk.
[..]
Je bent nu nog niet te ver. Gewoon opbiechten dat je haar leuk vindt. Mag ze mee doen wat ze wil.
Ik begon er over. Zij haakte er op in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze dat zegt kun je daarop inhaken. Ze gooit je een bot.
Sja, ik ben zelf hier debiel slecht in. Muhahaha is een hosselbaas, die kan je vast helpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed ik idee, maar ik durf niet en weet ook niet zo goed hoe.
Het erge ook nog is dat mijn ouders weten dat ik naar Polen ben geweest en nu ook nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begon er over. Zij haakte er op in.
[..]
Sja, ik ben zelf hier debiel slecht in. Muhahaha is een hosselbaas, die kan je vast helpen.
quote:
Dan zeg je ze dat je iemand ontmoet hebt die je beter wilde leren kennen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het erge ook nog is dat mijn ouders weten dat ik naar Polen ben geweest en nu ook nieuwsgierig zijn
Zoiets heb ik ook wel gezegd, maar toch als je het er met andere over hebt dan wordt iets "echt" en gaan die andere vragen stellen. Als het dan niet word wat je hoopt is dat extra vervelend als andere er vragen over gaan stellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
[..]
Dan zeg je ze dat je iemand ontmoet hebt die je beter wilde leren kennen.
Duidelijk. Dus meer uit praktische overwegingen dan uit relationeel perspectiefquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
20. En jawel, dat is kei snel. Dat was ook niet de bedoeling. Maar dit is een kans die we niet kunnen laten schieten. Een huis krijgen is niet makkelijk en zeker niet voor studenten of ZZP'ers. Dus het was zo, of ik op een studentenkamer, of nog 3 jaar bij mijn moeder wonen terwijl die weer een half uur verder van mn opleiding gaat wonen tot ik een fulltime baan heb en zelf iets kan huren.
Je kunt het toch ook hier zeggen dat het niet werd wat je hoopte? Is dat makkelijker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel gezegd, maar toch als je het er met andere over hebt dan wordt iets "echt" en gaan die andere vragen stellen. Als het dan niet word wat je hoopt is dat extra vervelend als andere er vragen over gaan stellen
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel wingen maar Polen is te ver.
Dat doe ik ook wel, eigenlijk is het vooral dat ik het moeilijk vind om over zulke dingen te praten in het algemeen en met mijn ouders nog meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook hier zeggen dat het niet werd wat je hoopte? Is dat makkelijker?
Ik wil best tegen jou kartenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:55 schreef rival het volgende:
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik kan vragen of ze nog een vrijgezellige vriendin heeft
Jammerquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe stel je het wingen voor als ze een single vriendin voor me meeneemt?
Niet want ik duik op die single en dan sta je er weer alleen voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |