Nou, ik zit er niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Zo lekker topshowtje meegepakt maandag niks mis mee.
Super om zo dicht bij m'n held Boskamp in de buurt te zitten.![]()
Wie wil me aanraken?
Ah, deze boerenlul uit de Betuwe denkt gelijk dat hij Mr. Bigstar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Wie wil me aanraken?
Haha was er wel 1 maar weet niet of dat dezelfde was.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was die geflilpte opnameleider er ook van VI Oranje? Moest je glaasjes Amstel bewust in beeld houden? Schoof Wilfred twee seconden voordat de show begon aan?
Graag een do-re-mi-fa-sol-alweer-een-topic-vol verslag voor de woensdagmiddagdeadline aub.
Da's lachen zeg. Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier. Want je bent niet leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Lunice het volgende:
[..]
Haha was er wel 1 maar weet niet of dat dezelfde was.
Verder praten Genee en Derksen buiten de uitzending om echt niet met elkaar.En doodgelachen om die barheld. En tom knipping die maar 30 sec ofzo aan het woord was.
![]()
Is gewoon supertof om een keertje mee te maken. Kan het iedereen aanraden.![]()
Sowieso als ekte hooligan moet je er een keer bij geweest zijn.
IbanMayo, wat jij vindt vind ik niet zo relevant.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Da's lachen zeg. Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier. Want je bent niet leuk.
Zorg dat je achter Boskamp of naast een lekker wijf zit. Geen mens die je ziet zitten...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou op zich best eens een keer zo een showtje willen bezoeken, maar heb weinig zin om anderhalf uur met mijn kop in beeld te zitten. VI Oranje zou ik wat dat betreft nog kunnen overwegen aangezien je dan wat anoniemer bent
Geen idee of je dat zelf kan kiezen. Denk het eigenlijk niet, ze zetten niet voor niets die lekkere meisjes altijd op tactische plaatsen zodat ze vaak in beeld zijn. Laatst zat ik trouwens een uitzendinkje van twee jaar geleden terug te kijken en daarin zat mijn buurjongen achter Geneetje. Was me toen helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zorg dat je achter Boskamp of naast een lekker wijf zit. Geen mens die je ziet zitten...
kijk is wie er ineens mr Bigstar is gewordenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Wie wil me aanraken?
De beste aflevering allertijden en het hoogtepunt van Emile Schelvis.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:18 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo zie sneeuwen buiten moet ik altijd weer terug denken aan de legendarische sneeuwuitzending van VI
Wel gek dat het logo zijn hoofd nooit raakte.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wilfred die het programma vanaf een monitor van Eredivisie Live presenteert.
Dat waren cowboy-tijden.
Met een Vlaamse schone zoals Sophie? Of met de dochter van René?quote:
Haha ik fietste net buiten en dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 6 december 2012 07:18 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo zie sneeuwen buiten moet ik altijd weer terug denken aan de legendarische sneeuwuitzending van VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |