Truckers op ijs, dwergworstelen, Dog the Bounty Hunter, Operatie Repo, Funny Videos.quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Goed programma, voor de rest hoef je je tv niet meer aan te zetten tegenwoordig.
Passie in de polder, sexceteraquote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Truckers op ijs, dwergworstelen, Dog the Bounty Hunter, Operatie Repo, Funny Videos.
Vorige week noemde Johan NOAD uit Tilburg.quote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan allemaal in Almelo
Daar heb ik ook gespeeld
Eritreaantjes, je moet ze kort houden.quote:Complete voetbalselectie Eritrea verdwenen
Voetbal • Geplaatst door Stefan (sportfreak) op 03-12-2012 @ 20:35
De complete voetbalselectie van Eritrea is verdwenen in de Ugandese hoofdstad Kampala. De autoriteiten van dat land vermoeden dat der zestien spelers gevlucht zijn politiek asiel zullen aanvragen.
Eritrea deed in Uganda mee aan een toernooi dat was georganiseerd door Cecafa, het samenwerkingsverband van de Oost- en Centraal-Afrikaanse voetbalbonden. Nadat de wedstrijd tegen Rwanda met 2-0 werd verloren besloten de spelers van Eritrea te gaan shoppen in Kampala, ze keerden echter niet meer terug in het hotel.
Het fenomeen is overigens niet nieuw. In het verleden grepen Eritrese atleten vaker buitenlandse evenementen aan om te vluchten.
werkt niet "[quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e4f-8988a4d88a17.mp4
Nu was dat natuurlijk toch al niet zo'n moeilijke opgave.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
In samenwerking met johanderksenkleding.nl zou iedereen voor carnaval gemakkelijk de Johan Derksen sixties look kunnen nemen.
Tegenlicht was er ook op, een docu over de bananenindustrie waarbij Dole die docu die ze hadden gemaakt liever niet getoond ziet worden. Deze docu begon echter om 21 uur en heb ik dus niet volledig kunnen zien, even terugkijken van de week.quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Goed programma, voor de rest hoef je je tv niet meer aan te zetten tegenwoordig.
Bossie heeft toch ook wel eens op de plek van Gijpie gezeten toen die afwezig was? Jammer dat Wildried nooit in een dergelijke houdgreep is genomen.quote:
Dat interesseert me allemaal niet, het leven draait om voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 04:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegenlicht was er ook op, een docu over de bananenindustrie waarbij Dole die docu die ze hadden gemaakt liever niet getoond ziet worden. Deze docu begon echter om 21 uur en heb ik dus niet volledig kunnen zien, even terugkijken van de week.
Daarnaast was Maarten van Rossem bij DWDD, altijd goed als hij weer zijn ongenoegen laat horen omtrent de dingen die de media bezigt. Vanavond Earthflight maar dat is tegelijkertijd met CL dus dat gaat 'm niet worre.
Vanavond om 22:30 weer Koppen XL (op de Belg) over probleemjongeren en ze gaan kijken hoe wij Nederlanders dat aanpakken. Zo zie je dat er best wat op tv komt maar je zal toch echt even de tv gids moeten raadplegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes GisterenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op z'n verjaardag mocht 'ie naast Wilfred zitten. Maar die paaide 'm met kado's.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bossie heeft toch ook wel eens op de plek van Gijpie gezeten toen die afwezig was? Jammer dat Wildried nooit in een dergelijke houdgreep is genomen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
Is er een gifje van dat moment bij Vitesse - Roda? Die van Roda schiet de bal hoog over en dan die supporter die hem terug wilt schieten maar op zijn bek gaat
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat interesseert me allemaal niet, het leven draait om voetbal.
Dan gaat Escha strippen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Danny ooit ziek wordt, wie zou hem dan vervangen? Deze man misschien?
[ afbeelding ]
Zometeen bij Pauw en Witteman kun je wel weer even genieten van Fritsiequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Barend en Barend niet meer als afsluiter na VI komt op de maandag
Met Leo Driessen zijn inleidende gedicht als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Barend en Barend niet meer als afsluiter na VI komt op de maandag
Danny krijgt dezelfde drugs als Genee en Derksen. Hij wordt nooit ziek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Danny ooit ziek wordt, wie zou hem dan vervangen? Deze man misschien?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
kapiteintje als je nog iets kwijt wilt, gewoon inbreken hoor!
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
kapiteintje als je nog iets kwijt wilt, gewoon inbreken hoor!
De Worp. Daar komt ome agent alleen nog maar onder begeleiding van de ME.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
Hoe heet de rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen?
Dit is een lastige hoor! Je prikkelt onze intellectuele vermogens ontzettend deze vroege ochtend.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
1989quote:Op woensdag 5 december 2012 07:13 schreef Evertjan het volgende:
in welk jaar deed Genee mee aan Groninger Studenten Cabaret Festival en faalde hopeloos?
Nu heeft Rene het gedaan.quote:......
Volgens hem is de hele voetbalcultuur verziekt. 'Iedereen zeurt tegen de grens en de scheids, van de duurstbetaalde profvoetballer tot de jeugdspeler tot René van der Gijp, die op televisie elke week wel weer een scheidsrechter als een soort Jan Lul neerzet. Dat moet echt veranderen.'
......
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-nu-ingrijpen.dhtml
Hij heeft het niet gedaan. Maar hij is net zo goed onderdeel van de respectloze voetbalcultuur.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
quote:Op woensdag 5 december 2012 05:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De Worp. Daar komt ome agent alleen nog maar onder begeleiding van de ME.
quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een lastige hoor! Je prikkelt onze intellectuele vermogens ontzettend deze vroege ochtend.
Ik lees hierboven De Worp dus ik blijf in die richting zoeken.
Zo jongens, jullie zijn allemaal vroeg op. Allemaal de postbode voorgebleven vanochtend?quote:Op woensdag 5 december 2012 07:13 schreef Evertjan het volgende:
in welk jaar deed Genee mee aan Groninger Studenten Cabaret Festival en faalde hopeloos?
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gedaan. Maar hij is net zo goed onderdeel van de respectloze voetbalcultuur.
Ja, nauwelijks drie uur geslapen, maar goed: mij hoor je niet klagen in een land waar mensen in bejaardentehuizen een keer per twee weken worden gewassen. Of niet Frits?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo jongens, jullie zijn allemaal vroeg op. Allemaal de postbode voorgebleven vanochtend?
Dat zegt Wilders ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nauwelijks drie uur geslapen, maar goed: mij hoor je niet klagen in een land waar mensen in bejaardentehuizen een keer per twee weken worden gewassen. Of niet Frits?
Eindeloos de dansjes van Dirk analyseren...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had al een doemscenario in mijn hoofd: dat ze wedstrijden uit zouden gaan zenden van Fenerbahce alleen maar omdat Dollar Dirk er speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |