Dan gaat Escha strippen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Danny ooit ziek wordt, wie zou hem dan vervangen? Deze man misschien?
[ afbeelding ]
Zometeen bij Pauw en Witteman kun je wel weer even genieten van Fritsiequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Barend en Barend niet meer als afsluiter na VI komt op de maandag
Met Leo Driessen zijn inleidende gedicht als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Barend en Barend niet meer als afsluiter na VI komt op de maandag
Danny krijgt dezelfde drugs als Genee en Derksen. Hij wordt nooit ziek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Danny ooit ziek wordt, wie zou hem dan vervangen? Deze man misschien?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
kapiteintje als je nog iets kwijt wilt, gewoon inbreken hoor!
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
kapiteintje als je nog iets kwijt wilt, gewoon inbreken hoor!
De Worp. Daar komt ome agent alleen nog maar onder begeleiding van de ME.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
Hoe heet de rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen?
Dit is een lastige hoor! Je prikkelt onze intellectuele vermogens ontzettend deze vroege ochtend.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
1989quote:Op woensdag 5 december 2012 07:13 schreef Evertjan het volgende:
in welk jaar deed Genee mee aan Groninger Studenten Cabaret Festival en faalde hopeloos?
Nu heeft Rene het gedaan.quote:......
Volgens hem is de hele voetbalcultuur verziekt. 'Iedereen zeurt tegen de grens en de scheids, van de duurstbetaalde profvoetballer tot de jeugdspeler tot René van der Gijp, die op televisie elke week wel weer een scheidsrechter als een soort Jan Lul neerzet. Dat moet echt veranderen.'
......
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-nu-ingrijpen.dhtml
Hij heeft het niet gedaan. Maar hij is net zo goed onderdeel van de respectloze voetbalcultuur.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 05:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag tussendoor:
quote:Op woensdag 5 december 2012 05:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De Worp. Daar komt ome agent alleen nog maar onder begeleiding van de ME.
quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een lastige hoor! Je prikkelt onze intellectuele vermogens ontzettend deze vroege ochtend.
Ik lees hierboven De Worp dus ik blijf in die richting zoeken.
Zo jongens, jullie zijn allemaal vroeg op. Allemaal de postbode voorgebleven vanochtend?quote:Op woensdag 5 december 2012 07:13 schreef Evertjan het volgende:
in welk jaar deed Genee mee aan Groninger Studenten Cabaret Festival en faalde hopeloos?
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gedaan. Maar hij is net zo goed onderdeel van de respectloze voetbalcultuur.
Ja, nauwelijks drie uur geslapen, maar goed: mij hoor je niet klagen in een land waar mensen in bejaardentehuizen een keer per twee weken worden gewassen. Of niet Frits?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo jongens, jullie zijn allemaal vroeg op. Allemaal de postbode voorgebleven vanochtend?
Dat zegt Wilders ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nauwelijks drie uur geslapen, maar goed: mij hoor je niet klagen in een land waar mensen in bejaardentehuizen een keer per twee weken worden gewassen. Of niet Frits?
Eindeloos de dansjes van Dirk analyseren...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had al een doemscenario in mijn hoofd: dat ze wedstrijden uit zouden gaan zenden van Fenerbahce alleen maar omdat Dollar Dirk er speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |