Nou, ik zit er niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Zo lekker topshowtje meegepakt maandag niks mis mee.
Super om zo dicht bij m'n held Boskamp in de buurt te zitten.![]()
Wie wil me aanraken?
Ah, deze boerenlul uit de Betuwe denkt gelijk dat hij Mr. Bigstar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Wie wil me aanraken?
Haha was er wel 1 maar weet niet of dat dezelfde was.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was die geflilpte opnameleider er ook van VI Oranje? Moest je glaasjes Amstel bewust in beeld houden? Schoof Wilfred twee seconden voordat de show begon aan?
Graag een do-re-mi-fa-sol-alweer-een-topic-vol verslag voor de woensdagmiddagdeadline aub.
Da's lachen zeg. Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier. Want je bent niet leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Lunice het volgende:
[..]
Haha was er wel 1 maar weet niet of dat dezelfde was.
Verder praten Genee en Derksen buiten de uitzending om echt niet met elkaar.En doodgelachen om die barheld. En tom knipping die maar 30 sec ofzo aan het woord was.
![]()
Is gewoon supertof om een keertje mee te maken. Kan het iedereen aanraden.![]()
Sowieso als ekte hooligan moet je er een keer bij geweest zijn.
IbanMayo, wat jij vindt vind ik niet zo relevant.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Da's lachen zeg. Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier. Want je bent niet leuk.
Zorg dat je achter Boskamp of naast een lekker wijf zit. Geen mens die je ziet zitten...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou op zich best eens een keer zo een showtje willen bezoeken, maar heb weinig zin om anderhalf uur met mijn kop in beeld te zitten. VI Oranje zou ik wat dat betreft nog kunnen overwegen aangezien je dan wat anoniemer bent
Geen idee of je dat zelf kan kiezen. Denk het eigenlijk niet, ze zetten niet voor niets die lekkere meisjes altijd op tactische plaatsen zodat ze vaak in beeld zijn. Laatst zat ik trouwens een uitzendinkje van twee jaar geleden terug te kijken en daarin zat mijn buurjongen achter Geneetje. Was me toen helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zorg dat je achter Boskamp of naast een lekker wijf zit. Geen mens die je ziet zitten...
kijk is wie er ineens mr Bigstar is gewordenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Lunice het volgende:
Wie wil me aanraken?
De beste aflevering allertijden en het hoogtepunt van Emile Schelvis.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:18 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo zie sneeuwen buiten moet ik altijd weer terug denken aan de legendarische sneeuwuitzending van VI
Wel gek dat het logo zijn hoofd nooit raakte.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wilfred die het programma vanaf een monitor van Eredivisie Live presenteert.
Dat waren cowboy-tijden.
Met een Vlaamse schone zoals Sophie? Of met de dochter van René?quote:
Haha ik fietste net buiten en dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 6 december 2012 07:18 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo zie sneeuwen buiten moet ik altijd weer terug denken aan de legendarische sneeuwuitzending van VI
In het Engels heet dat 'pissed'.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Andere sneeuwherinnering: Wim Dusseldorp bij Monty Python.
quote:FHM 500: Carice van Houten de favoriet van Wilfred Genee, Daphne Bunskoek favoriet bij Hans Kraay Jr.
In het blad FHM 500 worden jaarlijks de mooiste vrouwen van Nederland gerangschikt van nummer 500 tot en met nummer 1. In de editie van 2012, die nu in de winkels ligt, mochten ook Wilfred Genee en Hans Kraay Jr. hun persoonlijke top 3 invullen. Wie is volgens hun de mooiste vrouw van Nederland?
Wilfred Genee zette Terence Schreurs op de derde plaats. "Ik val op donker en laatst zag ik Terence op een foto. Nou, die is heel goed opgedroogd!". Op de tweede plaats zette hij RTL4-presentatrice Nicolette van Dam. Volgens Genee combineert zij schoonheid met een goed karakter. Maar de absolute nummer één is voor hem Carice van Houten. "Carice is heel down to earth, dat spreekt me aan. Daarnaast heeft ze prachtige bo... ogen", aldus Genee.
Hans Kraay Jr. besloot om ook zijn eigen vrouw te nomineren. Hij zette zijn Sofie op de derde plaats in zijn persoonlijke top 3. Nicolette Kluijver, waar Johan Derksen ook fan van is, staat bij hem op de tweede plaats. Kraay Jr.: "Ik vind haar een brutale meid, en dat vind ik spannend". Daphne Bunskoek is echter de favoriet van Kraay Jr.: "Zij heeft zowel een goed stel hersens als een fantastisch uiterlijk".
De FHM 500-verkiezing werd overigens gewonnen door SBS6-presentatrice Tess Milne. Opvallend was dat Escha Tanihatu (vaste bardame van Voetbal International en vriendin van Danny Vera) niet voorkwam in de Top 500 van mooiste vrouwen van Nederland.
De TV wegzappenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beste aflevering allertijden en het hoogtepunt van Emile Schelvis.
Unieke tv.
http://www.dumpert.nl/med(...)fortuna_sittard.htmlquote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rondjes 34.4. De twee die niet kunnen lopen, DIE FLIKKER IK ER UIT!
Wat een man. Heeft iemand een linkje dat dit interview in VI ter sprake kwam?
Dit is ook een Jupiler klassieker.
Misschien kan Oliver de hoogtepuntjes even uploaden.quote:
"Zou het wat uit maken?"quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)fortuna_sittard.html
Hij heeft wel een mooie sponsor bij ADO geregeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Graydon mannetje op de achtergrond vind het niet zo leuk geloof ik
Pure armoedequote:Op vrijdag 7 december 2012 00:13 schreef Thas het volgende:
Waarom haalt Heracles in godsnaam een spits uit de 3e divisie van Tsjechië?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:13 schreef Thas het volgende:
Waarom haalt Heracles in godsnaam een spits uit de 3e divisie van Tsjechië?
Zou Aad300 het redden naar de studio? Aad300 kan alles dus hij kan vast ook presenteren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:57 schreef Ties02 het volgende:
Zouden ze het vanavond wel redden naar de studio!
Banjert Rene straks weer dwars door een weiland met z'n grote bak
Ik sluit niet uit dat hij op klapschaatsen in Sparta trainingspak naar de studio komt, dit alles terwijl hij dit meedeelt aan zijn twitter followersquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Aad300 het redden naar de studio? Aad300 kan alles dus hij kan vast ook presenteren.
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 09:17:26Gm winter.....#valtmee. http://t.co/xSzL8EHd reageer retweet
twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
Wat een baas, hij heeft een trainingslicentie to kill.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:31 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
KUTWEERquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Oliver23 het volgende:
Hansie ging vanochtend helemaal los over het voorspelde sneeuwval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |