ik blijf er stuk om gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check ook dit serieus bedoelde filmpje:![]()
Ik hoop zo dat het bye bye Ajax gaat wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING DINSDAG NACHT ZULLEN GEHEIMEN WORDEN ONTHULD
Casa Luna met Iwan van Duren en Tom Knipping
Uitzenddatum:
dinsdag 11 december 2012 - 00:02 uur
Zender:
Radio 1
Nederland walhalla voor matchfixing
In de nacht van maandag op dinsdag zijn onderzoeksjournalisten Iwan van Duren en Tom Knipping van Voetbal International te gast. Woensdag 12 december komt een delegatie van Interpol naar Nederland om met de KNVB te praten over matchfixing, het gokken op voetbalwedstrijden.
Overal in de wereld gebeurt het maar in de Nederlandse eredivisie zijn nog geen omkoopschandalen aan het licht gekomen. Van Duren en Knipping vermoeden dat Nederland een walhalla is voor matchfixing.
Wat een mijlpaal, 1 januari 2010...quote:In 2009 ontwierp Vincent van der Beek van het grafisch ontwerpbureau Huis-stijl de look.
Op 1 januari 2010 plaatste ik, als proef, de eerste teksten, foto’s en filmpjes.
Hij had echt een super drukke dag 1 januari 2010, teksten en foto's plaatsen en dan ook nog het bovenstaande filmpje opnemen en monteren. Workaholic die Edward.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een mijlpaal, 1 januari 2010...
En die Vincent van der Beek is zeker de broer van Vincent Bijlo?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Uit verveling en bewondering post ik wat helden van RTL7.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon bord op schoot met het hele gezin naar VI kijken ouwe pikquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Uit verveling en bewondering post ik wat helden van RTL7.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De test met het potloodje onder de borstquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.rtl.nl//actuee(...)tjana_wel_zitten.xml
Bazenfilmpje
Johan blijkt ineens een behoorlijk ordinaire man te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |